Dit is het ultieme begrafenisnummer!!quote:
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 13:33 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
vond je de vogeltjesdans niet leuk dan?
Nee joh, heb je zo een lage pet van mij op? Jeetje, ik doe iets fout.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 13:33 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
vond je de vogeltjesdans niet leuk dan?
Al geweest, straks samen nog even een stukje fietsen denk ikquote:Op vrijdag 13 februari 2015 13:47 schreef Doedezemaar het volgende:
Laat ik ook maar eens naar buiten gaan, het is lekker zonnig
ik was ook al naar de Lidl gewandeld vanochtend, nog even zo'n geurkaars gekochtquote:Op vrijdag 13 februari 2015 13:49 schreef Juup© het volgende:
[..]
Al geweest, straks samen nog even een stukje fietsen denk ik
Apology accepted.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 09:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Correctie op mijn opmerking. De autoriteiten schijnen niets met die info gedaan te hebben. Dan kan de goede man er dus niets aan doen. Bij deze, sorry.
Yw. and thnx.quote:
Zou het de overgang zijn?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 15:08 schreef golfer het volgende:
Mannen van boven de 50 die een nieuwe relatie willen moeten dus voornamelijk zoeken naar een 50- partner, want vrouwen van 50+ willen niet meer. Althans volgens een onderzoek van het CBS:
http://www.cbs.nl/nl-NL/m(...)-50-plus-vrouwen.htm
Bedankt.quote:Op woensdag 11 februari 2015 22:06 schreef Juup© het volgende:
[..]
Niet echt, hij ziet er sowieso als een junk uit soms
Ik blijf mn best doenquote:Op vrijdag 13 februari 2015 15:08 schreef golfer het volgende:
Mannen van boven de 50 die een nieuwe relatie willen moeten dus voornamelijk zoeken naar een 50- partner, want vrouwen van 50+ willen niet meer. Althans volgens een onderzoek van het CBS:
Heb jij geen last van je "penopauze" dan?quote:
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 09:31 schreef Doedezemaar het volgende:
¤120 is prima te doen hoor, als ik minder chocola zou kopen zou het nog goedkoper kunnen. Ik eet wel zo'n 2 keer per week mee op mijn werk, dat scheelt een paar euro.
Dat zijn juist de kerels met ervaring......quote:Op vrijdag 13 februari 2015 15:32 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik hoef er geen van boven de 50 hoor
vrouwen van boven de vijftig willen niet meer neukenquote:Op vrijdag 13 februari 2015 15:08 schreef golfer het volgende:
want vrouwen van 50+ willen niet meer.
Past goed bij elkaar.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 16:03 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb vanmiddag bloemen gekocht voor in mijn foeilelijke vaas
[ afbeelding ]
Mannen van boven de 50 ook niet meer.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 16:01 schreef just me het volgende:
vrouwen van boven de vijftig willen niet meer neuken
Geen commentaarquote:Op vrijdag 13 februari 2015 16:03 schreef Doedezemaar het volgende:
[ afbeelding ]
vind ik niet zo gek, probeer op die leeftijd nog maar eens iemand te vinden, als je al zou willen....,quote:Op vrijdag 13 februari 2015 15:08 schreef golfer het volgende:
vuile stalkert, je hebt het vast al gelezenquote:Op vrijdag 13 februari 2015 15:59 schreef Kingstown het volgende:
Inb4 FANN die komt vertellen dat ze me een valentijnskaartje heeft gestuurd.
Ik wou ook geen kinderen .....quote:Op vrijdag 13 februari 2015 16:05 schreef FANN het volgende:
[..]
vind ik niet zo gek, probeer op die leeftijd nog maar eens iemand te vinden, als je al zou willen....,
die bij je past of waar je nog aan kan wennen![]()
dat jonge mensen sneller gaan scheiden merk ik ook wel om me heen, mijn twee ouste neven ook
al ineens en die ene heeft 2 kleine kinderen![]()
de twee jongste neven van die Griek, vorig jaar ineens ook alle twee, hebben ook jonge kinderen,
die ene die hier altijd komt logeren is de oudste die is er al nooit aan begonnendie moet er
niks van hebben, want ''alle vrouwen'' die hij tegenkomt in elk geval of ooit tegen is gekomen willen
kinderen en dat wil ie niet.
was laatst ergens een topic op Fok, waren best veel mensen die geen kinderen wilde, was ik
best verbaasd over, vroeger was je een uitzondering, maar nu is dat allang niet meer zo
Ik wist dat ik op jou kon bouwen. Mijn steunpilaar en rots in de branding.quote:
gesjelligquote:Op vrijdag 13 februari 2015 16:03 schreef Doedezemaar het volgende:
[ afbeelding ]
heb je niet zo goed opgeletquote:
Ik had je adres nietquote:Op vrijdag 13 februari 2015 16:09 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik wist dat ik op jou kon bouwen. Mijn steunpilaar en rots in de branding.![]()
Vanaf morgenvroeg 06.00 uur lig ik voor de brievenbus.
Met zo'n mooie dochter ben ik zeker blijquote:Op vrijdag 13 februari 2015 16:15 schreef FANN het volgende:
[..]
heb je niet zo goed opgeletmaar ja... nu ben je er wel blij mee toch? Hoop ik?
![]()
Kan ook zijn van niet, maar ja, kan dochter niks aan doen natuurlijk, ik denk dat mijn
ouders er ook geen negen wilde hoor, maar is nou eenmaal gebeurd
Ja voor hezelfde geld had je een lelijke dochter gehad, dus valt nog mee danquote:Op vrijdag 13 februari 2015 16:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Met zo'n mooie dochter ben ik zeker blij
oh jah, was ik vergetenquote:Op vrijdag 13 februari 2015 16:19 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wel. Speciaal nog gisteren aan je doorgegeven.
Of was je dat alweer vergeten?
Geen idee hoe ik daar mee overweg zou zijn gegaan ...quote:Op vrijdag 13 februari 2015 16:19 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja voor hezelfde geld had je een lelijke dochter gehad, dus valt nog mee dan
ik hoop toch hetzelfde, maar ik begrijp dat dat niet vanzelfsprekend is voor jouquote:Op vrijdag 13 februari 2015 16:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee hoe ik daar mee overweg zou zijn gegaan ...
Ik neem aan van wel. Maar tis zoals het isquote:Op vrijdag 13 februari 2015 16:22 schreef FANN het volgende:
[..]
ik hoop toch hetzelfde, maar ik begrijp dat dat niet vanzelfsprekend is voor jou
en ut is niet andersquote:Op vrijdag 13 februari 2015 16:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik neem aan van wel. Maar tis zoals het is
owquote:Op vrijdag 13 februari 2015 16:26 schreef chufi het volgende:
[..]
En meer zullen er niet komen want er mag niet meer geneukt worden op onze leeftijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |