Max. 120 euro qua boodschappen per maand?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 01:36 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
voor die periode.Hij geeft meer dan ¤30 per maand uit aan sigaretten, mijn boodschappenbudget ligt op max ¤120
Wanneer komt het uit?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 03:23 schreef Piet_Piraat het volgende:
Sig is er boek over aan het schrijven.
Ik mis de Leslie box, maar zo één wil ik nog wel eens hebben...quote:Op vrijdag 13 februari 2015 07:26 schreef Piet_Piraat het volgende:
Een echte hammond.
[ afbeelding ]
De Leslie box staat niet op de foto.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 07:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik mis de Leslie box, maar zo één wil ik nog wel eens hebben...
Liefst nog een wat oudere/uitgebreidere...
Zijn die pootjes van een karretje of hebben ze die er aan gemaakt?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 07:59 schreef Piet_Piraat het volgende:
Was wel lachen dat orgel stond beetje vergeten in de hoek op plek waar ik weleens bij verdien.
Hee hier staat nog een Hammond met Leslie box waarom doen jullie er niets mee?
Na jaren in de hoek was ie niet meer helemaal in originele staat.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 08:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zijn die pootjes van een karretje of hebben ze die er aan gemaakt?
Ziet er wat knullig uit...
Flikker zelf opquote:Op vrijdag 13 februari 2015 08:20 schreef Piet_Piraat het volgende:
Flikker een eind op met die kut tegeltjes.
Valentijn is puur voor de commercie, en als je budget maar ¤ 120,- is, dan zou ik er zeker niet voor zwichten.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 08:46 schreef just me het volgende:
Kijken jullie uit vandaag, en vergeet niet al die valentijnskaarten te posten
Ik kijk altijd uitquote:Op vrijdag 13 februari 2015 08:46 schreef just me het volgende:
Kijken jullie uit vandaag, en vergeet niet al die valentijnskaarten te posten
Ik wil best weten wat er met die meid gebeurd is en waar zij eventueel(nog) te vinden is.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 08:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
"Natalee Holloway ligt begraven onder een kruipruimte van het Marriott Hotel op Aruba. Dat is de stellige bewering van Jurriën de Jong, die ooggetuige zegt te zijn van haar verdwijning." De mafkees en daar komt ie nu mee aankakken?
Ik ook, maar als ie getuige was waarom komt hij er dan nu pas mee? Dan ben je wel een überlul.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 08:56 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik wil best weten wat er met die meid gebeurd is en waar zij eventueel(nog) te vinden is.
Tja i.d.d..quote:Op vrijdag 13 februari 2015 08:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ook, maar als ie getuige was waarom komt hij er dan nu pas mee? Dan ben je wel een überlul.
Is toch zo, iedereen vraagt zich al jaren af wat er met die meid gebeurd is.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |