Zijn die pootjes van een karretje of hebben ze die er aan gemaakt?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 07:59 schreef Piet_Piraat het volgende:
Was wel lachen dat orgel stond beetje vergeten in de hoek op plek waar ik weleens bij verdien.
Hee hier staat nog een Hammond met Leslie box waarom doen jullie er niets mee?
Na jaren in de hoek was ie niet meer helemaal in originele staat.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 08:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zijn die pootjes van een karretje of hebben ze die er aan gemaakt?
Ziet er wat knullig uit...
Flikker zelf opquote:Op vrijdag 13 februari 2015 08:20 schreef Piet_Piraat het volgende:
Flikker een eind op met die kut tegeltjes.
Valentijn is puur voor de commercie, en als je budget maar ¤ 120,- is, dan zou ik er zeker niet voor zwichten.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 08:46 schreef just me het volgende:
Kijken jullie uit vandaag, en vergeet niet al die valentijnskaarten te posten
Ik kijk altijd uitquote:Op vrijdag 13 februari 2015 08:46 schreef just me het volgende:
Kijken jullie uit vandaag, en vergeet niet al die valentijnskaarten te posten
Ik wil best weten wat er met die meid gebeurd is en waar zij eventueel(nog) te vinden is.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 08:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
"Natalee Holloway ligt begraven onder een kruipruimte van het Marriott Hotel op Aruba. Dat is de stellige bewering van Jurriën de Jong, die ooggetuige zegt te zijn van haar verdwijning." De mafkees en daar komt ie nu mee aankakken?
Ik ook, maar als ie getuige was waarom komt hij er dan nu pas mee? Dan ben je wel een überlul.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 08:56 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik wil best weten wat er met die meid gebeurd is en waar zij eventueel(nog) te vinden is.
Tja i.d.d..quote:Op vrijdag 13 februari 2015 08:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ook, maar als ie getuige was waarom komt hij er dan nu pas mee? Dan ben je wel een überlul.
Is toch zo, iedereen vraagt zich al jaren af wat er met die meid gebeurd is.quote:
Correctie op mijn opmerking. De autoriteiten schijnen niets met die info gedaan te hebben. Dan kan de goede man er dus niets aan doen. Bij deze, sorry.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 08:56 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik wil best weten wat er met die meid gebeurd is en waar zij eventueel(nog) te vinden is.
Ik kook bijna elke dag vers. Als ik al eens iets over heb voor een tweede keer (bij een stampot ofzo), dan doe ik het in een bakje in de koelkast en bak het een paar dagen later op. Diepvriesvoer koop ik sowieso niet, dus zou niet weten wat ik met een vriezer moet. Werkelijk nog nooit 1 gehad. Ooit zo'n vakje in een koelkast bovenin en die was altijd leeg.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 01:39 schreef Doedezemaar het volgende:
ik snap ook echt niet hoe Kingstown dat doet, leven zonder diepvries
Eet je puur of melk? En waar koop je die? Verkade is bijvoorbeeld best duur.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 09:31 schreef Doedezemaar het volgende:
¤120 is prima te doen hoor, als ik minder chocola zou kopen zou het nog goedkoper kunnen. Ik eet wel zo'n 2 keer per week mee op mijn werk, dat scheelt een paar euro.
Als je zelf iets maakt en invriest is het natuurlijk niet zomaar een billige (goedkope) diepvrieshap.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 09:39 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik kook bijna elke dag vers. Als ik al eens iets over heb voor een tweede keer (bij een stampot ofzo), dan doe ik het in een bakje in de koelkast en bak het een paar dagen later op. Diepvriesvoer koop ik sowieso niet, dus zou niet weten wat ik met een vriezer moet. Werkelijk nog nooit 1 gehad. Ooit zo'n vakje in een koelkast bovenin en die was altijd leeg.
melk, van de Aldi. Verkade vind ik vies. Ik doe bijna al mijn boodschappen bij de Lidl en Aldiquote:Op vrijdag 13 februari 2015 09:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Eet je puur of melk? En waar koop je die? Verkade is bijvoorbeeld best duur.
Ik neem altijd die van AH basic ¤ 0,43 voor 100 gr. en die is best lekker ook, volgens mij zelfs goedkoper dan die van de Aldi.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 09:46 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
melk, van de Aldi. Verkade vind ik vies. Ik doe bijna al mijn boodschappen bij de Lidl en Aldi
Dat begrijp ik, maar waarom zou ik het invriezen als ik het ook in de koelkast kan stoppen?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 09:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
Als je zelf iets maakt en invriest is het natuurlijk niet zomaar een billige (goedkope) diepvrieshap.
Omdat als je een grootverpakking koopt, je geen hele week hetzelfde gaat eten. Dan bereid je alles en eet de portie die je nodig hebt en de rest gaat dan kant en klaar de dv in. Behalve biefstuk en varkenshaas, die kan je niet van tevoren bereiden, dat is goor.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 09:52 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat begrijp ik, maar waarom zou ik het invriezen als ik het ook in de koelkast kan stoppen?
Ik koop dus geen grootverpakking. Zoals gezegd: Eet bijna elka dag vers en dan koop ik wat ik voor 1 maaltijd nodig heb. Ga geen 5 kilo witlof kopen, terwijl ik in m'n ééntje ben. Dan neem ik 300 gram en dat is genoeg.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 09:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
Omdat als je een grootverpakking koopt, je geen hele week hetzelfde gaat eten. Dan bereid je alles en eet de portie die je nodig hebt en de rest gaat dan kant en klaar de dv in. Behalve biefstuk en varkenshaas, die kan je niet van tevoren bereiden, dat is goor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |