weet je wat? krijg de tyfus met mijn regels. jij staat gewoon lekker alvast op mijn shitlist voor morgenquote:Op donderdag 12 februari 2015 23:54 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Eerlijk ben je in ieder geval wel. Ik kan dat altijd wel waarderen aan mensen met een beperking.
nee ben boos ...en ineens kwam jij met je dikhassesvoorbijquote:Op donderdag 12 februari 2015 23:52 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ben je nog steeds mad kkhomo
post ff op twitter dnquote:Op donderdag 12 februari 2015 23:55 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
weet je wat? krijg de tyfus met mijn regels. jij staat gewoon lekker alvast op mijn shitlist voor morgen
Regels zijn er om te breken.quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:55 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
weet je wat? krijg de tyfus met mijn regels. jij staat gewoon lekker alvast op mijn shitlist voor morgen
nee Hermann, je faalt gewoon.quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:51 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dit is nou de reden waarom jij het meeste op mijn shitlists sta, godverdomme remi godverdomme
waarom ben je boosquote:Op donderdag 12 februari 2015 23:55 schreef Thezappa het volgende:
[..]
nee ben boos ...en ineens kwam jij met je dikhassesvoorbij
slaap slecht laatste tijd , gebruik teveel drugs, drink teveel..quote:
kap daar dan meequote:Op donderdag 12 februari 2015 23:57 schreef Thezappa het volgende:
[..]
slaap slecht laatste tijd , gebruik teveel drugs, drink teveel..
beetje die richting
Ik neuk het systeem in de kont en beetje uitkering trekken togquote:Op donderdag 12 februari 2015 23:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Wat studeer jij eigenlijk Isaac?
Googologie?
kom vechten!quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:58 schreef housesoftheholy het volgende:
iedereen lekker op zn teentjes getrapt hier?
Herman verpest de sfeer.quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:58 schreef housesoftheholy het volgende:
wattan ga je met je platvoet er tussenquote:Op donderdag 12 februari 2015 23:58 schreef housesoftheholy het volgende:
Hoe moet je er anders mee om leren gaan als nee zeggen niet werkt?quote:
quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:59 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hoe moet je er anders mee om leren gaan als nee zeggen niet werkt?
haha ik stel mijn plek voor morgen alvast vastquote:Op donderdag 12 februari 2015 23:58 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ga je nu ook mijn gezegdes jatten? wojo ik word zometeen helemaal loco
nog 1 minuutquote:Op donderdag 12 februari 2015 23:59 schreef remi1986 het volgende:
[..]
haha ik stel mijn plek voor morgen alvast vast
nee dat is de drugs in dezequote:Op donderdag 12 februari 2015 23:59 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
je drinkt veel omdat je kinderen hebt???
altijd mad, altijd serieusquote:Op donderdag 12 februari 2015 23:58 schreef housesoftheholy het volgende:
held op sokken jaquote:Op vrijdag 13 februari 2015 00:02 schreef EttovanBelgie het volgende:
trouwes, ik vind der mann wel een held, met z'n nauwkeurige lijstjes
Komt door zijn autisme, die drang naar lijstjes.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 00:02 schreef EttovanBelgie het volgende:
ik hoop dat je niet goed kan slapen en morgen amper de dag doorkomt door de vermoeidheidquote:Op vrijdag 13 februari 2015 00:02 schreef remi1986 het volgende:
zo, nu ga ik slapen .. welterusten allemaal
thanksquote:Op vrijdag 13 februari 2015 00:02 schreef EttovanBelgie het volgende:
mafsequote:Op vrijdag 13 februari 2015 00:02 schreef remi1986 het volgende:
zo, nu ga ik slapen .. welterusten allemaal
Etto ben je het eens met deze manquote:Op vrijdag 13 februari 2015 00:02 schreef EttovanBelgie het volgende:
wowquote:Op vrijdag 13 februari 2015 00:02 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Komt door zijn autisme, die drang naar lijstjes.
neequote:Op vrijdag 13 februari 2015 00:03 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Etto ben je het eens met deze man
http://www.dumpert.nl/med(...)colonne_spreekt.html
vind jou ook wel een beetje mad over komen ;s raak er overstuur vanquote:Op vrijdag 13 februari 2015 00:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
altijd mad, altijd serieus
op jou kan ik toch niet boos blijvenquote:Op vrijdag 13 februari 2015 00:04 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
vind jou ook wel een beetje mad over komen ;s raak er overstuur van
maakte een vreugdesprongetjequote:Op vrijdag 13 februari 2015 00:05 schreef Der_Mann het volgende:
Der_Mann gaat series kijken. Der_Mann wilt eventjes niets meer te maken hebben met jullie.
Der_Mann out.
'Series'. Doei Harm.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 00:05 schreef Der_Mann het volgende:
Der_Mann gaat series kijken. Der_Mann wilt eventjes niets meer te maken hebben met jullie.
Der_Mann out.
matige troll, die gastquote:Op vrijdag 13 februari 2015 00:03 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Etto ben je het eens met deze man
http://www.dumpert.nl/med(...)colonne_spreekt.html
Dag hermannquote:Op vrijdag 13 februari 2015 00:05 schreef Der_Mann het volgende:
Der_Mann out.
we zijn wel vaak boos op elkaarquote:Op vrijdag 13 februari 2015 00:05 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
op jou kan ik toch niet boos blijven
je eerste plekje op mijn shitlist veroverdquote:Op vrijdag 13 februari 2015 00:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
maakte een vreugdesprongetje
was sich liebt, das neckt sichquote:Op vrijdag 13 februari 2015 00:07 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
we zijn wel vaak boos op elkaar
ga ergens anders duits praten naziquote:Op vrijdag 13 februari 2015 00:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
was sich liebt, das neckt sich
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 00:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
was sich liebt, das neckt sich
zou rakenquote:
zullen we haxballenquote:Op vrijdag 13 februari 2015 00:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik weet me hier geen raad mee.
Groetjes terugquote:Op vrijdag 13 februari 2015 00:54 schreef aight1 het volgende:
《施氏食狮史》 石室诗士施氏,嗜狮,誓食十狮。 氏时时适市视狮。 十时,适十狮适市。 是时,适施氏适市。 氏视是十狮,恃矢势,使是十狮逝世。 氏拾是十狮尸,适石室。 石室湿,氏使侍拭石室。 石室拭,氏始试食是十狮。 食时,始识是十狮尸,实十石狮尸。 试释是事。
Tjing tjang tjongquote:
Wok wok teriyakiquote:
doeiquote:Op vrijdag 13 februari 2015 01:04 schreef aight1 het volgende:
nouja nu ga ik slapen het was me weer een waar genoegen
groetjes
Trustenquote:Op vrijdag 13 februari 2015 01:04 schreef aight1 het volgende:
nouja nu ga ik slapen het was me weer een waar genoegen
groetjes
Een care van 6,9 op de schaal van Kkmad.quote:Op donderdag 12 februari 2015 06:13 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ja ja ja wat is 'ie stoer hoor.
quote:2 x super funny water guns FTY-13831
Simulating male cock shaped
Naughty toy for making your friends laugh
Easy to manage it with light weight
Easy to use and operate
Just fill with water and blast away
Material: Plastic
Size: 160 x 100mm/6.30 x 3.94 inch
Color: as shown in the picture
Net Weight: 96 g/ 3.39 oz
Note: The color of actual item sent out may be slightly lighter or darker
5 over 6 hoorquote:Op vrijdag 13 februari 2015 03:11 schreef chroestjov het volgende:
KLB braaf om 11 uur naar bed en om kwart over 7 fris en fruitig opstaan SC.
en nu weer fris en fruitig op stage?quote:
ik wil ook flexibele werktijdenquote:Op vrijdag 13 februari 2015 07:58 schreef Chai het volgende:
Nee moet nog vertrekken, moet er tussen 8 en 9 zijn
zijn er bans gevallen? anders is het niet interessant genoeg om terug te lezenquote:
Nee. Blijkbaar houdt die Herman een soort lijst bij met alle users die hem per dag op z'n teentjes trappen en dat hield de gemoederen bezig.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 08:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zijn er bans gevallen? anders is het niet interessant genoeg om terug te lezen
maakt hij dan ook van elke post TR's?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 08:08 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nee. Blijkbaar houdt die Herman een soort lijst bij met alle users die hem per dag op z'n teentjes trappen en dat hield de gemoederen bezig.
Dat durf ik je niet te zeggen.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 08:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maakt hij dan ook van elke post TR's?
roadtrip/nieuwenier/achterlijkeklapjostidienietkanrijden deed dat wel altijd
whats up?quote:
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 08:08 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nee. Blijkbaar houdt die Herman een soort lijst bij met alle users die hem per dag op z'n teentjes trappen en dat hield de gemoederen bezig.
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 08:08 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Die act nemen jullie toch niet serieus?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 08:27 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hee ik wil niet weer op Hermans shitlist komen
Ik neem herman redelijk serieus hoor.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 08:52 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Die act nemen jullie toch niet serieus?
alles op fok is serieus toch?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 08:52 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik zou niet in Hermans vaarwater willen zitten hoor, brr.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 08:52 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 09:09 schreef TARDIS. het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is de shitlist in kwestie, mocht je net pas inschakelen, hij is van Herman, niet van mij.
Shitlist OGquote:Op vrijdag 13 februari 2015 09:09 schreef TARDIS. het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is de shitlist in kwestie, mocht je net pas inschakelen, hij is van Herman, niet van mij.
wie is wch? en morgen?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 09:09 schreef TARDIS. het volgende:
[ afbeelding ]
11 en 12 heb je niet goed je best gedaanquote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Oke welk enorm spektakel vond hier plaats vijf minuten nadat ik naar bed gingquote:Op donderdag 12 februari 2015 23:19 schreef hoink581 het volgende:
AL DIE HABBIBABBIES ZIJN HETZELFDE
Kan niet altijd aan de top staanquote:Op vrijdag 13 februari 2015 09:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
11 en 12 heb je niet goed je best gedaan
Dit iddquote:
true. vandaag nieuwe poging?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 09:12 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Kan niet altijd aan de top staan
Waarom sta ik er niet op?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 09:09 schreef TARDIS. het volgende:
[ afbeelding ]
Hee houses hoe ga jij verkleed vanavond?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 09:12 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Kan niet altijd aan de top staan
Ik zette een ongelofelijk zeurnummer af over slavernij en sindsdien stem ik PVV.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 09:11 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Oke welk enorm spektakel vond hier plaats vijf minuten nadat ik naar bed ging
Veel te lief ben je.quote:
kk herman ahaaahahahahahha :pquote:
rasistquote:Op vrijdag 13 februari 2015 09:16 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik zette een ongelofelijk zeurnummer af over slavernij en sindsdien stem ik PVV.
Echt he hahahaquote:
Vanavond slavenkoor in mijn bij elkaar geraapte cowboy outfitquote:Op vrijdag 13 februari 2015 09:16 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik zette een ongelofelijk zeurnummer af over slavernij en sindsdien stem ik PVV.
quote:
Er is overigens niet veel voor nodig. Hij vroeg gisteren: "weten jullie wel wie ik ben?", dus ik zeg: "ey jij bent toch herman AHAHHA" en HOTS op de shitlist.quote:
Het is sowieso wel een gefrustreerd kereltje ook al meent hij niet alles serieus.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 08:52 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Oh yeah, dan sta ik er nu sowieso op.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 09:20 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Er is overigens niet veel voor nodig. Hij vroeg gisteren: "weten jullie wel wie ik ben?", dus ik zeg: "ey jij bent toch herman AHAHHA" en HOTS op de shitlist.
Ik heb echt geen moeite met Herman... ik moet eigenlijk vaak om hem lachenquote:Op vrijdag 13 februari 2015 09:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Het is sowieso wel een gefrustreerd kereltje ook al meent hij niet alles serieus.
Ik heb ook geen moeite met gefrustreerde mensen, maar ze hebben zelf wel moeite.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 09:24 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik heb echt geen moeite met Herman... ik moet eigenlijk vaak om hem lachen
WAS DIT EEN STEEK ONDER WATER?????quote:Op vrijdag 13 februari 2015 09:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik heb ook geen moeite met gefrustreerde mensen, maar ze hebben zelf wel moeite.
Shit ik ook. Hadden we even koffie kunnen doen.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 09:22 schreef voederbietel het volgende:
Slecht geslapen vannacht. Mijn aanwezigheid op Hermans' shitlist lag me niet lekker.
Jij bent tenminste vrij.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 09:36 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Ben ik een keer een dag vrij ben ik snotverkouden![]()
Toon hieronder jullie medelijden
Zou ook nog kunnen. Ik ga sowieso even een aantal mogelijkheden testen en kijken wat het beste werkt.quote:Op donderdag 12 februari 2015 18:58 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Allebei apart+totaal een optie?
Kan altijd nog.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 09:30 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Shit ik ook. Hadden we even koffie kunnen doen.
Melk én suiker, please.quote:
Nouja, suiker in ieder geval, melk kun je eigenlijk wel weg laten.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 09:53 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik wilzeggen maar ik ben al blij dat je überhaupt koffie drinkt, dus mijn zegen heb je.
Schrok net even, dacht dat de filters op waren.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 09:53 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik wilzeggen maar ik ben al blij dat je überhaupt koffie drinkt, dus mijn zegen heb je.
Gaat het?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 09:54 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Schrok net even, dacht dat de filters op waren.
Begrijpelijk. Ik ben bijna klaar met m'n lijstje afwerken en dan kom ik ook.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 09:58 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik heb de koffie maar extra sterk gemaakt.
KLB / Niet sociaal omdat ik geen koffie voor collega's maak.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 09:59 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Begrijpelijk. Ik ben bijna klaar met m'n lijstje afwerken en dan kom ik ook.
direct ontslaanquote:Op vrijdag 13 februari 2015 10:04 schreef voederbietel het volgende:
[..]
KLB / Niet sociaal omdat ik geen koffie voor collega's maak.
Je zou zo'n prutsjoch toch ($(@(@(#(!!!!
Ik heb hem daarom ook even flink met de neus op de feiten gedrukt.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 10:04 schreef voederbietel het volgende:
[..]
KLB / Niet sociaal omdat ik geen koffie voor collega's maak.
Je zou zo'n prutsjoch toch ($(@(@(#(!!!!
Ik haal ook geen koffie, iedereen haalt zelf omdat ze het fijn vinden naar de automaat op en neer te lopen.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 10:07 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik heb hem daarom ook even flink met de neus op de feiten gedrukt.
ik heb net koffie gehaaldquote:Op vrijdag 13 februari 2015 10:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik haal ook geen koffie, iedereen haalt zelf omdat ze het fijn vinden naar de automaat op en neer te lopen.
Nee dat slaat nergens op. Het videosignaal van je decoder naar je toestel heeft natuurlijk geen flikker te maken met de zenders die op je decoder binnenkomenquote:Op vrijdag 13 februari 2015 10:35 schreef 2NutZ het volgende:
Vraagje;
Heb sinds ik een nieuwe decoder heb voor mijn ziggo abo dat ik alleen de zender Veronica mis. Gisteren even andere hdmi gecheckt en daarmee deed Veronica het welsnap daar echt niks van... iemand (HEY REMI
) een verklaring voor dit gare gedrag?
Echt he ik zie de link ook niet helemaal, ik snap er niks vanquote:Op vrijdag 13 februari 2015 10:37 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nee dat slaat nergens op. Het videosignaal van je decoder naar je toestel heeft natuurlijk geen flikker te maken met de zenders die op je decoder binnenkomen
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 09:13 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hee houses hoe ga jij verkleed vanavond?
Stel je zenders even opnieuw in, had ik laatst ook last van.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 10:35 schreef 2NutZ het volgende:
Vraagje;
Heb sinds ik een nieuwe decoder heb voor mijn ziggo abo dat ik alleen de zender Veronica mis. Gisteren even andere hdmi gecheckt en daarmee deed Veronica het welsnap daar echt niks van... iemand (HEY REMI
Al paar keer gedaan inderdaad. Viel me wel op dat ie maar 32% signaal had tho.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 10:38 schreef Matip het volgende:
[..]
Stel je zenders even opnieuw in, had ik laatst ook last van.
Check je frequentie en netwerk-ID dan even.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 10:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Al paar keer gedaan inderdaad. Viel me wel op dat ie maar 32% signaal had tho.
Ja doe dat eerst even.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 10:42 schreef Matip het volgende:
[..]
Check je frequentie en netwerk-ID dan even.
Ja, die zijn goed. Heb ik via Ziggo op papier gekregen, al die waarden.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 10:42 schreef Matip het volgende:
[..]
Check je frequentie en netwerk-ID dan even.
dat is je werkquote:Op vrijdag 13 februari 2015 10:46 schreef Chloroform het volgende:
Ik haal de hele dag koffie voor anderen.
Wat een aanwinstquote:
Afstand tussen modem en je decoder, is die groot? In dat geval zou je een versterker moeten kopen.. 30 euro in de ziggo winkel dacht ik.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 10:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, die zijn goed. Heb ik via Ziggo op papier gekregen, al die waarden.
Oeehquote:Op vrijdag 13 februari 2015 10:50 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nou ik zit met spanning op m'n stoel
Alhoewel ik wat andere klachten had.. Ik had uberhaupt geen tv.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 10:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, die zijn goed. Heb ik via Ziggo op papier gekregen, al die waarden.
1 meterquote:Op vrijdag 13 februari 2015 10:51 schreef Matip het volgende:
[..]
Afstand tussen modem en je decoder, is die groot? In dat geval zou je een versterker moeten kopen.. 30 euro in de ziggo winkel dacht ik.
quote:
inb4: Ben gevraagd.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 10:52 schreef Matip het volgende:
Hey Fylax, hadden ze mensen nodig of ben jij echt gevraagd om dit te doen?
weblog lijkt me eerder de plaats om aandachtshoeren weg te stoppenquote:
Jij bent ook weblogger geweest?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 10:56 schreef Chloroform het volgende:
Sowieso moet je zelf aanmelden als je bij de weblog wil
Nou en. :squote:
Nee, spellchecker.quote:
Maar bel Ziggo even zou ik zeggen.quote:
ga je ook wel eens naar je werk als je vrij hebt om wat te eten of te drinken?quote:
Kreeg heerlijk niets mee van dat hele carnavalsgebeuren tot het hier net ter sprake werd gebractquote:Op vrijdag 13 februari 2015 10:38 schreef TARDIS. het volgende:
[..]wij zitten al verkleed op het werk
Ja, naja oplossing heb ik wel.. ben gewoon erg benieuwd wat de oorzaak is. Maar dnek niet dat zo'n knul daar op de helpdesk mij echt verder kan helpen. Die melden alleen dat je opnieuw moet scannen en van het stroom af moet halenquote:
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 10:58 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Kreeg heerlijk niets mee van dat hele carnavalsgebeuren tot het hier net ter sprake werd gebract
Dan sturen ze maar een monteurquote:Op vrijdag 13 februari 2015 10:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, naja oplossing heb ik wel.. ben gewoon erg benieuwd wat de oorzaak is. Maar dnek niet dat zo'n knul daar op de helpdesk mij echt verder kan helpen. Die melden alleen dat je opnieuw moet scannen en van het stroom af moet halen
Ik ben voorgedragen door Timmmmmquote:Op vrijdag 13 februari 2015 10:52 schreef Matip het volgende:
Hey Fylax, hadden ze mensen nodig of ben jij echt gevraagd om dit te doen?
Gvd wat een wijsheidquote:Op vrijdag 13 februari 2015 10:59 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dan sturen ze maar een monteurje bent verdomme een betalende klant en ze zouden je als een koning moeten behandelen zijn ze nou helemaal betoeterd!
Ik herken de beginnende frustratiequote:
quote:Het is alleen dat ik nogal lui ben en er nooit wat mee doe.
Die zijn inderdaad redelijk incapabel.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 10:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, naja oplossing heb ik wel.. ben gewoon erg benieuwd wat de oorzaak is. Maar dnek niet dat zo'n knul daar op de helpdesk mij echt verder kan helpen. Die melden alleen dat je opnieuw moet scannen en van het stroom af moet halen
Oh nice man. Gefeliciteerd in ieder geval.quote:
Dank je.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 11:04 schreef Matip het volgende:
[..]
Oh nice man. Gefeliciteerd in ieder geval.
Ja, soms wel, maar vind het toch wel fijn om eens niet op het werk te zijn als ik zelf vrij ben.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 10:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ga je ook wel eens naar je werk als je vrij hebt om wat te eten of te drinken?
Heb vmbo-t gedaan maar had wel gewoon vwo aangekund, deed alleen nooit wat op schoolquote:Op vrijdag 13 februari 2015 11:03 schreef Chai het volgende:
Mensen volgens een test een hoog IQ hebben en dan zeggen
[..]
Het is ook gewoon irritant als het niet werkt zoals het moetquote:Op vrijdag 13 februari 2015 11:02 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik herken de beginnende frustratieheb in december echt een week lang UPC medewerkers zitten uitkafferen eer ze een monteur stuurden.
Ik moet nog op m'n smartcard wachten, dus ik heb momenteel alleen maar NL 1quote:Op vrijdag 13 februari 2015 10:35 schreef 2NutZ het volgende:
Vraagje;
Wowquote:Op vrijdag 13 februari 2015 11:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik moet nog op m'n smartcard wachten, dus ik heb momenteel alleen maar NL 1
Uiteindelijk wel gelukt. Het was nog voor m'n ouders ook, dus het was sowieso geneuzel omdat ik niet de betalende klant in kwestie wasquote:Op vrijdag 13 februari 2015 11:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Het is ook gewoon irritant als het niet werkt zoals het moetmaar wel gelukt uiteindelijk>?
Ik ben met 3LWOO gestopt en bij de lokale Jumbo gaan werkenquote:Op vrijdag 13 februari 2015 11:06 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Heb vmbo-t gedaan maar had wel gewoon vwo aangekund, deed alleen nooit wat op school
Hey Nutzquote:Op vrijdag 13 februari 2015 10:35 schreef 2NutZ het volgende:
Vraagje;
Ik denk dat veel mensen vwo sowieso wel aankunnen, maar niet als puber in het Nederlandse onderwijs.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 11:06 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Heb vmbo-t gedaan maar had wel gewoon vwo aangekund, deed alleen nooit wat op school
analoge zenders heb je toch nog steeds dan?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 11:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik moet nog op m'n smartcard wachten, dus ik heb momenteel alleen maar NL 1
ripquote:Op vrijdag 13 februari 2015 11:13 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik ben met 3LWOO gestopt en bij de lokale Jumbo gaan werken
Ja, andere kabel werkt gelukkig wel. Probeer gewoon te snappen waarom 1 zender het niet doetquote:Op vrijdag 13 februari 2015 11:13 schreef remi1986 het volgende:
[..]
Hey Nutz
heb je andere kabel of poort gechecked?
Ja achja beter zo dan dat je ouders constant wellicht van het kastje naar de muur worden gestuurd... lijers bij die maatschappijenquote:Op vrijdag 13 februari 2015 11:12 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Uiteindelijk wel gelukt. Het was nog voor m'n ouders ook, dus het was sowieso geneuzel omdat ik niet de betalende klant in kwestie was
Jenhermesquote:Op vrijdag 13 februari 2015 11:18 schreef Chloroform het volgende:
LIF / Brok in keel gevoel: Bank voor keelkanker
ben geen homo ;squote:Op vrijdag 13 februari 2015 11:16 schreef remi1986 het volgende:
Voor alle Drake homo's....hij heeft een nieuw album
heel apart inderdaad. Dat 1 zender het niet doet en het ligt aan de kabel heb ik ook nog niet eerder gezienquote:Op vrijdag 13 februari 2015 11:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, andere kabel werkt gelukkig wel. Probeer gewoon te snappen waarom 1 zender het niet doet
Is ook pas zo sinds ik een nieuwe decoder hebquote:Op vrijdag 13 februari 2015 11:20 schreef remi1986 het volgende:
[..]
heel apart inderdaad. Dat 1 zender het niet doet en het ligt aan de kabel heb ik ook nog niet eerder gezien
apart geval jij
smerigquote:Op vrijdag 13 februari 2015 11:26 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
kan er ook niets aan doen hoor
okequote:Op vrijdag 13 februari 2015 11:26 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
kan er ook niets aan doen hoor
Drakequote:Op vrijdag 13 februari 2015 11:16 schreef remi1986 het volgende:
Voor alle Drake homo's....hij heeft een nieuw album
Zie beetje voor me dat je meloewa slaat en dan spijt krijgt en samen met haar huilend een drake song luistert terwijl je haar wiegt in je armen en je zegt dat het je spijt.quote:
godverdommequote:Op vrijdag 13 februari 2015 11:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zie beetje voor me dat je meloewa slaat en dan spijt krijgt en samen met haar huilend een drake song luistert terwijl je haar wiegt in je armen en je zegt dat het je spijt.
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 11:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zie beetje voor me dat je meloewa slaat en dan spijt krijgt en samen met haar huilend een drake song luistert terwijl je haar wiegt in je armen en je zegt dat het je spijt.
Jawel, maar blijkbaar kan het ook gratisquote:Op vrijdag 13 februari 2015 11:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wowmaar je kan toch zo'n ding ook wel bij Mediamarkt halen ofzo?
[..]
Alleen nl 1quote:Op vrijdag 13 februari 2015 11:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
analoge zenders heb je toch nog steeds dan?
Pijp mijquote:Op vrijdag 13 februari 2015 11:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
vreemdquote:Op vrijdag 13 februari 2015 11:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Alleen nl 1
Bij nl 2 klapt ie er al uit
[..]
Hahaquote:Op vrijdag 13 februari 2015 11:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[..]
Echt wel. Jullie hebben gisteren nog naar het prachtige nummer "Specioale Friekandel" geluisterd.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 10:58 schreef housesoftheholy het volgende:
Kreeg heerlijk niets mee van dat hele carnavalsgebeuren tot het hier net ter sprake werd gebract
Ik verstond er werkelijk waar geen ene flikker van en ik was gelukkig.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 11:38 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Echt wel. Jullie hebben gisteren nog naar het prachtige nummer "Specioale Friekandel" geluisterd.
Waarom worden zullen comments door jou wel gewaardeerd en ben ik een irritante bemoeial als ik het aanhaal?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 11:32 schreef 2NutZ het volgende:
Prachtig nummer, want gij zij altij in d'n ollie. Ik ga hem dan ook NU opzetten.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 11:41 schreef TARDIS. het volgende:
Ik verstond er werkelijk waar geen ene flikker van en ik was gelukkig.
Ik zone out wanneer je kutnummers draaitquote:Op vrijdag 13 februari 2015 11:38 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Echt wel. Jullie hebben gisteren nog naar het prachtige nummer "Specioale Friekandel" geluisterd.
Vind ik ookquote:
Dat is een stukje Nederlandse koeltoer.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 11:42 schreef housesoftheholy het volgende:
Ik zone out wanneer je kutnummers draait
Dont aks me.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 11:41 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Waarom worden zullen comments door jou wel gewaardeerd en ben ik een irritante bemoeial als ik het aanhaal?
quote:
Ja, maar hoe lang moet je daar op wachtenquote:Op vrijdag 13 februari 2015 11:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jawel, maar blijkbaar kan het ook gratis
nee hoorquote:Op vrijdag 13 februari 2015 11:38 schreef hoink581 het volgende:
[..]
zonder kaart zou je analoge zenders moeten hebben..quote:Op vrijdag 13 februari 2015 11:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vind ik ook
Resetten lukte niet, dus nu een nieuwe kaart
Ik zou er ook om lachen als jij het aan zou halen hoor.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 11:41 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Waarom worden zullen comments door jou wel gewaardeerd en ben ik een irritante bemoeial als ik het aanhaal?
Was jij ook maar zo actief weken geleden Matip.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 11:43 schreef Matip het volgende:
Ik zou er ook om lachen als jij het aan zou halen hoor.
Wie noemt jou irritante bemoeial dan?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 11:41 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Maar heb je nog leuke roddels?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 11:44 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Was jij ook maar zo actief weken geleden Matip.
3 werkdagenquote:Op vrijdag 13 februari 2015 11:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dont aks me.
[..]
[..]
Ja, maar hoe lang moet je daar op wachtengewoon halen en dan kosten op ziggo verhalen
je bent gvd klant is koning
Ja toch TARDIS
Dus na maandag pas?quote:
je moet dan wel de coax kabel in je tv drukken he, niet in de ontvanger. Dan zou je gewoon analoge tv moeten hebbenquote:Op vrijdag 13 februari 2015 11:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vind ik ook
Resetten lukte niet, dus nu een nieuwe kaart
Je positie binnen de groep, daar ligt het aan. Men associeert je met de lelijke versie van Giel Belenquote:Op vrijdag 13 februari 2015 11:41 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik werd geholpen door een Limburgse met bodemdriftquote:Op vrijdag 13 februari 2015 11:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zonder kaart zou je analoge zenders moeten hebben..
Lekker in je slachtofferrol?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 11:41 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Haha wowquote:Op vrijdag 13 februari 2015 11:46 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Je positie binnen de groep, daar ligt het aan. Men associeert je met de lelijke versie van Giel Belen
Niks, helemaal niets. Behalve dat Willow graag aan haar haren wordt getrokken.quote:
Remi heeft me om die reden uit zijn pm box geblockt.quote:
Al met al ben ik liever een lelijke Giel Beelen dan een heimelijke jongenstopper, die zijn eigen homoseksuele zonden goedpraat met smoesjes.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 11:46 schreef tetouaribo het volgende:
Je positie binnen de groep, daar ligt het aan. Men associeert je met de lelijke versie van Giel Belen
Dat moet soms gewoon.quote:
Wie?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 11:47 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Niks, helemaal niets. Behalve dat Willow graag aan haar haren wordt getrokken.
[..]
Remi heeft me om die reden uit zijn pm box geblockt.![]()
EN DE KINDERCARNAVALSOPTOCHT KOMT VOORBIJ.
niet liegen, dat is allang niet meer zo. Ik heb je gvd nog verzoekjes via pm verstuurdquote:Op vrijdag 13 februari 2015 11:47 schreef hoink581 het volgende:
Remi heeft me om die reden uit zijn pm box geblockt.![]()
klant is godverrredomme koning ja!quote:Op vrijdag 13 februari 2015 11:43 schreef 2NutZ het volgende:
je bent gvd klant is koning
Ja toch TARDIS
Daar kan ik niet op reageren pik. Ik sta nog steeds op block. Jij kan mij wel sturen maar niet andersom.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 11:48 schreef remi1986 het volgende:
niet liegen, dat is allang niet meer zo. Ik heb je gvd nog verzoekjes via pm verstuurd
Ken ik niet. Maar ok, haren trekken dus. Ik zal het onthouden.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 11:48 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Willoowww? Weet ik veel hoe je het schrijft.
ow nu wel weerquote:Op vrijdag 13 februari 2015 11:49 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Daar kan ik niet op reageren pik. Ik sta nog steeds op block. Jij kan mij wel sturen maar niet andersom.
DM, PM en?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 11:50 schreef remi1986 het volgende:
ja je hebt ook 3 plekken ofzo, waar je mensen kan blokken
en dan roep je ook niet ff van "HEE EIKEL JE HEBT ME NOG GEBLOKT IN PM"quote:Op vrijdag 13 februari 2015 11:50 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Daarom duurde het zo lang voor je nummer er was.
wat?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 11:48 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Al met al ben ik liever een lelijke Giel Beelen dan een heimelijke jongenstopper, die zijn eigen homoseksuele zonden goedpraat met smoesjes.
Ja, sorry. Wie vond dat dan?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 11:44 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Was jij ook maar zo actief weken geleden Matip.
Ja, ik heb dat al aangehaald gisteren.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 11:51 schreef remi1986 het volgende:
[..]
en dan roep je ook niet ff van "HEE EIKEL JE HEBT ME NOG GEBLOKT IN PM"
Hoe moet je bij DMs eigenlijk deblokkeren?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 11:51 schreef remi1986 het volgende:
[..]
FOK! zelf, maar dat werkt niet. Ene keer zie je wel berichten, andere keer zijn ze ingeklapt
wat is bodemdrift?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 11:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik werd geholpen door een Limburgse met bodemdrift
Dus ja...
Stil nou. Voordat ze mijn enige weg van communicatie blokken als ik weer eens een ban heb.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 11:51 schreef Chai het volgende:
Tijdens mijn laatste ban kon ik niet DMen, maar wel PMen. Lekker zinvol zo'n DM block dan.
De details kun je beter bij anderen hier vragen, maar de beredenering waar ik over gehoord heb is: "Als ik in een same-sex geslachtsgemeenschap niet de ontvangende, maar de gevende partij ben, dan ben ik geen homoseksueel."quote:
nu ik erover nadenk, volgens mij werkt die samen met de FOK! friends/foe's lijstquote:Op vrijdag 13 februari 2015 11:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoe moet je bij DMs eigenlijk deblokkeren?
weer wat geleerdquote:Op vrijdag 13 februari 2015 11:54 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Dat de zak op moet, de koekjes op... de laatste pinda... zelfs al ben je misselijk
Dayumquote:Op vrijdag 13 februari 2015 11:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat is bodemdrift?
maar dat kan. heb ook eens naar ziggo gebeld waarbij ik een "lichtgetinte" vrouw aan de lijn kreeg die zo slecht nederlands sprak dat ik maar heb opgelegd en weer een kwartier in de wacht heb gestaan om een nederlander aan de lijn te krijgen
Je bedoelt buddies en geblokkeerden? Want ik had FokR voordat er dms bestonden allang bij de geblokkeerden staan, maar kreeg laatst wel gewoon een DM.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 11:53 schreef remi1986 het volgende:
[..]
nu ik erover nadenk, volgens mij werkt die samen met de FOK! friends/foe's lijst
lichtgetint is uiteraard een gok aangezien ik dat niet zie door de telefoonquote:
ja bij mij heet dat Friends en Foe's (onder instellingen)quote:Op vrijdag 13 februari 2015 11:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Je bedoelt buddies en geblokkeerden? Want ik had FokR voordat er dms bestonden allang bij de geblokkeerden staan, maar kreeg laatst wel gewoon een DM.
En bij dm blokkeren kan voor zover ik weet ook alleen op pc als je zo'n popupje hebt zeg maar.
Wie.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 11:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Je bedoelt buddies en geblokkeerden? Want ik had FokR voordat er dms bestonden allang bij de geblokkeerden staan, maar kreeg laatst wel gewoon een DM.
En bij dm blokkeren kan voor zover ik weet ook alleen op pc als je zo'n popupje hebt zeg maar.
Een dm sturen naar diegene die je geblokkeerd hebt.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 11:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoe moet je bij DMs eigenlijk deblokkeren?
Technisch gezien hoef je geen homo te zijn om homoseks te hebbenquote:Op vrijdag 13 februari 2015 11:53 schreef hoink581 het volgende:
De details kun je beter bij anderen hier vragen, maar de beredenering waar ik over gehoord heb is: "Als ik in een same-sex geslachtsgemeenschap niet de ontvangende, maar de gevende partij ben, dan ben ik geen homoseksueel."
Of hoe zat het nu tetou?
soms is het zo simpelquote:Op vrijdag 13 februari 2015 11:58 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Een dm sturen naar diegene die je geblokkeerd hebt.
handleiding.fok./nl/dmsdeblokkeren
Je kan het idd soms horen aan hoe ze praten.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 11:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
lichtgetint is uiteraard een gok aangezien ik dat niet zie door de telefoon
Dit vereist uitlegquote:Op vrijdag 13 februari 2015 11:58 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Technisch gezien hoef je geen homo te zijn om homoseks te hebben
Instellingen bij profiel of instellingen waar je thema's kan kiezen?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 11:57 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ja bij mij heet dat Friends en Foe's (onder instellingen)
Mooie vergelijkingquote:Op vrijdag 13 februari 2015 12:00 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Moet je schilder zijn om te kunnen schilderen?
Dat klopt. Doe je het echter herhaaldelijk zonder enige motivatie dan je eigen lust, dan ben je lichtelijk homoseksueel.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 11:58 schreef housesoftheholy het volgende:
Technisch gezien hoef je geen homo te zijn om homoseks te hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |