quote:
inb4: Ben gevraagd.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 10:52 schreef Matip het volgende:
Hey Fylax, hadden ze mensen nodig of ben jij echt gevraagd om dit te doen?
weblog lijkt me eerder de plaats om aandachtshoeren weg te stoppenquote:
Jij bent ook weblogger geweest?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 10:56 schreef Chloroform het volgende:
Sowieso moet je zelf aanmelden als je bij de weblog wil
Nou en. :squote:
Nee, spellchecker.quote:
Maar bel Ziggo even zou ik zeggen.quote:
Kreeg heerlijk niets mee van dat hele carnavalsgebeuren tot het hier net ter sprake werd gebractquote:Op vrijdag 13 februari 2015 10:38 schreef TARDIS. het volgende:
[..]wij zitten al verkleed op het werk
Ja, naja oplossing heb ik wel.. ben gewoon erg benieuwd wat de oorzaak is. Maar dnek niet dat zo'n knul daar op de helpdesk mij echt verder kan helpen. Die melden alleen dat je opnieuw moet scannen en van het stroom af moet halenquote:
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 10:58 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Kreeg heerlijk niets mee van dat hele carnavalsgebeuren tot het hier net ter sprake werd gebract
Dan sturen ze maar een monteurquote:Op vrijdag 13 februari 2015 10:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, naja oplossing heb ik wel.. ben gewoon erg benieuwd wat de oorzaak is. Maar dnek niet dat zo'n knul daar op de helpdesk mij echt verder kan helpen. Die melden alleen dat je opnieuw moet scannen en van het stroom af moet halen
Ik ben voorgedragen door Timmmmmquote:Op vrijdag 13 februari 2015 10:52 schreef Matip het volgende:
Hey Fylax, hadden ze mensen nodig of ben jij echt gevraagd om dit te doen?
Gvd wat een wijsheidquote:Op vrijdag 13 februari 2015 10:59 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dan sturen ze maar een monteurje bent verdomme een betalende klant en ze zouden je als een koning moeten behandelen zijn ze nou helemaal betoeterd!
Ik herken de beginnende frustratiequote:
quote:Het is alleen dat ik nogal lui ben en er nooit wat mee doe.
Die zijn inderdaad redelijk incapabel.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 10:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, naja oplossing heb ik wel.. ben gewoon erg benieuwd wat de oorzaak is. Maar dnek niet dat zo'n knul daar op de helpdesk mij echt verder kan helpen. Die melden alleen dat je opnieuw moet scannen en van het stroom af moet halen
Oh nice man. Gefeliciteerd in ieder geval.quote:
Dank je.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 11:04 schreef Matip het volgende:
[..]
Oh nice man. Gefeliciteerd in ieder geval.
Ja, soms wel, maar vind het toch wel fijn om eens niet op het werk te zijn als ik zelf vrij ben.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 10:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ga je ook wel eens naar je werk als je vrij hebt om wat te eten of te drinken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |