weet je wat? krijg de tyfus met mijn regels. jij staat gewoon lekker alvast op mijn shitlist voor morgenquote:Op donderdag 12 februari 2015 23:54 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Eerlijk ben je in ieder geval wel. Ik kan dat altijd wel waarderen aan mensen met een beperking.
nee ben boos ...en ineens kwam jij met je dikhassesvoorbijquote:Op donderdag 12 februari 2015 23:52 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ben je nog steeds mad kkhomo
post ff op twitter dnquote:Op donderdag 12 februari 2015 23:55 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
weet je wat? krijg de tyfus met mijn regels. jij staat gewoon lekker alvast op mijn shitlist voor morgen
Regels zijn er om te breken.quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:55 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
weet je wat? krijg de tyfus met mijn regels. jij staat gewoon lekker alvast op mijn shitlist voor morgen
nee Hermann, je faalt gewoon.quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:51 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dit is nou de reden waarom jij het meeste op mijn shitlists sta, godverdomme remi godverdomme
waarom ben je boosquote:Op donderdag 12 februari 2015 23:55 schreef Thezappa het volgende:
[..]
nee ben boos ...en ineens kwam jij met je dikhassesvoorbij
slaap slecht laatste tijd , gebruik teveel drugs, drink teveel..quote:
kap daar dan meequote:Op donderdag 12 februari 2015 23:57 schreef Thezappa het volgende:
[..]
slaap slecht laatste tijd , gebruik teveel drugs, drink teveel..
beetje die richting
Ik neuk het systeem in de kont en beetje uitkering trekken togquote:Op donderdag 12 februari 2015 23:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Wat studeer jij eigenlijk Isaac?
Googologie?
kom vechten!quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:58 schreef housesoftheholy het volgende:
iedereen lekker op zn teentjes getrapt hier?
Herman verpest de sfeer.quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:58 schreef housesoftheholy het volgende:
wattan ga je met je platvoet er tussenquote:Op donderdag 12 februari 2015 23:58 schreef housesoftheholy het volgende:
Hoe moet je er anders mee om leren gaan als nee zeggen niet werkt?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |