Toen ik dit eerst las dacht ik dat je bedoelde dat haas met zijn kromme penis vrouwen kon genezen op de eerste hulpquote:Op donderdag 12 februari 2015 23:49 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Haas heeft al menig vrouwmens op de eerste hulp geholpen met zijn kromme penis.
meer dan 0 ?quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:51 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
valt tegen want ik ben kieskeurig bby daarom wil ik jou :s
wat doe je stoerquote:Op donderdag 12 februari 2015 23:51 schreef Thezappa het volgende:
[..]
zeker weer mod verkiezingen dat je niet op de lijst staat , de laatste maand
ROT OPquote:Op donderdag 12 februari 2015 23:51 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ik ben niet homo maar ik doe wel dingen
doet ie ook ,quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:51 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Toen ik dit eerst las dacht ik dat je bedoelde dat haas met zijn kromme penis vrouwen kon genezen op de eerste hulp
zal je zo hard teleurstellen bbyquote:Op donderdag 12 februari 2015 23:51 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
valt tegen want ik ben kieskeurig bby daarom wil ik jou :s
Spam die troep ergens andersquote:Op donderdag 12 februari 2015 23:52 schreef hugecooll het volgende:
BaajGuardian zoekt neukpartner
Iemand?
maagd tot het huwelijk, geen vrije keuzequote:Op donderdag 12 februari 2015 23:52 schreef Catkiller het volgende:
En nu iedereen die maagd tot het huwelijk is en waarbij het zijn of haar vrije keuze is graag.
Amerikanistiek studerenquote:Op donderdag 12 februari 2015 23:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
IsaacCuenca met z'n goedkope sneer...
Die ook weer gegoogeled is, natuurlijk.
hahaquote:Op donderdag 12 februari 2015 23:53 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
maagd tot het huwelijk, geen vrije keuze
huwelijk gaat wss ook niet gebeuren
quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
IsaacCuenca met z'n goedkope sneer...
Die ook weer gegoogeled is, natuurlijk.
Ga je alle vrouwen die niet met je gaan trouwen op je shitlist zetten?quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:53 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Eerlijk ben je in ieder geval wel. Ik kan dat altijd wel waarderen aan mensen met een beperking.quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:53 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
behalve ariana grande en taylor swiftquote:Op donderdag 12 februari 2015 23:53 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ga je alle vrouwen die niet met je gaan trouwen op je shitlist zetten?
Kopop Hermann, BT en mortaxx nemen je wel een keer mee naar Danzigquote:Op donderdag 12 februari 2015 23:53 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Dit jaquote:Op donderdag 12 februari 2015 23:51 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Toen ik dit eerst las dacht ik dat je bedoelde dat haas met zijn kromme penis vrouwen kon genezen op de eerste hulp
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |