Ja, sorry. Wie vond dat dan?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 11:44 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Was jij ook maar zo actief weken geleden Matip.
Ja, ik heb dat al aangehaald gisteren.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 11:51 schreef remi1986 het volgende:
[..]
en dan roep je ook niet ff van "HEE EIKEL JE HEBT ME NOG GEBLOKT IN PM"
Hoe moet je bij DMs eigenlijk deblokkeren?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 11:51 schreef remi1986 het volgende:
[..]
FOK! zelf, maar dat werkt niet. Ene keer zie je wel berichten, andere keer zijn ze ingeklapt
wat is bodemdrift?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 11:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik werd geholpen door een Limburgse met bodemdrift
Dus ja...
Stil nou. Voordat ze mijn enige weg van communicatie blokken als ik weer eens een ban heb.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 11:51 schreef Chai het volgende:
Tijdens mijn laatste ban kon ik niet DMen, maar wel PMen. Lekker zinvol zo'n DM block dan.
De details kun je beter bij anderen hier vragen, maar de beredenering waar ik over gehoord heb is: "Als ik in een same-sex geslachtsgemeenschap niet de ontvangende, maar de gevende partij ben, dan ben ik geen homoseksueel."quote:
nu ik erover nadenk, volgens mij werkt die samen met de FOK! friends/foe's lijstquote:Op vrijdag 13 februari 2015 11:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoe moet je bij DMs eigenlijk deblokkeren?
weer wat geleerdquote:Op vrijdag 13 februari 2015 11:54 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Dat de zak op moet, de koekjes op... de laatste pinda... zelfs al ben je misselijk
Dayumquote:Op vrijdag 13 februari 2015 11:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat is bodemdrift?
maar dat kan. heb ook eens naar ziggo gebeld waarbij ik een "lichtgetinte" vrouw aan de lijn kreeg die zo slecht nederlands sprak dat ik maar heb opgelegd en weer een kwartier in de wacht heb gestaan om een nederlander aan de lijn te krijgen
Je bedoelt buddies en geblokkeerden? Want ik had FokR voordat er dms bestonden allang bij de geblokkeerden staan, maar kreeg laatst wel gewoon een DM.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 11:53 schreef remi1986 het volgende:
[..]
nu ik erover nadenk, volgens mij werkt die samen met de FOK! friends/foe's lijst
lichtgetint is uiteraard een gok aangezien ik dat niet zie door de telefoonquote:
ja bij mij heet dat Friends en Foe's (onder instellingen)quote:Op vrijdag 13 februari 2015 11:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Je bedoelt buddies en geblokkeerden? Want ik had FokR voordat er dms bestonden allang bij de geblokkeerden staan, maar kreeg laatst wel gewoon een DM.
En bij dm blokkeren kan voor zover ik weet ook alleen op pc als je zo'n popupje hebt zeg maar.
Wie.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 11:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Je bedoelt buddies en geblokkeerden? Want ik had FokR voordat er dms bestonden allang bij de geblokkeerden staan, maar kreeg laatst wel gewoon een DM.
En bij dm blokkeren kan voor zover ik weet ook alleen op pc als je zo'n popupje hebt zeg maar.
Een dm sturen naar diegene die je geblokkeerd hebt.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 11:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoe moet je bij DMs eigenlijk deblokkeren?
Technisch gezien hoef je geen homo te zijn om homoseks te hebbenquote:Op vrijdag 13 februari 2015 11:53 schreef hoink581 het volgende:
De details kun je beter bij anderen hier vragen, maar de beredenering waar ik over gehoord heb is: "Als ik in een same-sex geslachtsgemeenschap niet de ontvangende, maar de gevende partij ben, dan ben ik geen homoseksueel."
Of hoe zat het nu tetou?
soms is het zo simpelquote:Op vrijdag 13 februari 2015 11:58 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Een dm sturen naar diegene die je geblokkeerd hebt.
handleiding.fok./nl/dmsdeblokkeren
Je kan het idd soms horen aan hoe ze praten.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 11:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
lichtgetint is uiteraard een gok aangezien ik dat niet zie door de telefoon
Dit vereist uitlegquote:Op vrijdag 13 februari 2015 11:58 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Technisch gezien hoef je geen homo te zijn om homoseks te hebben
Instellingen bij profiel of instellingen waar je thema's kan kiezen?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 11:57 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ja bij mij heet dat Friends en Foe's (onder instellingen)
Mooie vergelijkingquote:Op vrijdag 13 februari 2015 12:00 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Moet je schilder zijn om te kunnen schilderen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |