Was jij ook maar zo actief weken geleden Matip.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 11:43 schreef Matip het volgende:
Ik zou er ook om lachen als jij het aan zou halen hoor.
Wie noemt jou irritante bemoeial dan?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 11:41 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Waarom worden zullen comments door jou wel gewaardeerd en ben ik een irritante bemoeial als ik het aanhaal?
Maar heb je nog leuke roddels?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 11:44 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Was jij ook maar zo actief weken geleden Matip.
3 werkdagenquote:Op vrijdag 13 februari 2015 11:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dont aks me.
[..]
[..]
Ja, maar hoe lang moet je daar op wachtengewoon halen en dan kosten op ziggo verhalen
je bent gvd klant is koning
Ja toch TARDIS
Dus na maandag pas?quote:
je moet dan wel de coax kabel in je tv drukken he, niet in de ontvanger. Dan zou je gewoon analoge tv moeten hebbenquote:Op vrijdag 13 februari 2015 11:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vind ik ook
Resetten lukte niet, dus nu een nieuwe kaart
Je positie binnen de groep, daar ligt het aan. Men associeert je met de lelijke versie van Giel Belenquote:Op vrijdag 13 februari 2015 11:41 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Waarom worden zullen comments door jou wel gewaardeerd en ben ik een irritante bemoeial als ik het aanhaal?
Ik werd geholpen door een Limburgse met bodemdriftquote:Op vrijdag 13 februari 2015 11:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zonder kaart zou je analoge zenders moeten hebben..
Lekker in je slachtofferrol?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 11:41 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Haha wowquote:Op vrijdag 13 februari 2015 11:46 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Je positie binnen de groep, daar ligt het aan. Men associeert je met de lelijke versie van Giel Belen
Niks, helemaal niets. Behalve dat Willow graag aan haar haren wordt getrokken.quote:
Remi heeft me om die reden uit zijn pm box geblockt.quote:
Al met al ben ik liever een lelijke Giel Beelen dan een heimelijke jongenstopper, die zijn eigen homoseksuele zonden goedpraat met smoesjes.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 11:46 schreef tetouaribo het volgende:
Je positie binnen de groep, daar ligt het aan. Men associeert je met de lelijke versie van Giel Belen
Dat moet soms gewoon.quote:
Wie?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 11:47 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Niks, helemaal niets. Behalve dat Willow graag aan haar haren wordt getrokken.
[..]
Remi heeft me om die reden uit zijn pm box geblockt.![]()
EN DE KINDERCARNAVALSOPTOCHT KOMT VOORBIJ.
niet liegen, dat is allang niet meer zo. Ik heb je gvd nog verzoekjes via pm verstuurdquote:Op vrijdag 13 februari 2015 11:47 schreef hoink581 het volgende:
Remi heeft me om die reden uit zijn pm box geblockt.![]()
klant is godverrredomme koning ja!quote:Op vrijdag 13 februari 2015 11:43 schreef 2NutZ het volgende:
je bent gvd klant is koning
Ja toch TARDIS
Daar kan ik niet op reageren pik. Ik sta nog steeds op block. Jij kan mij wel sturen maar niet andersom.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 11:48 schreef remi1986 het volgende:
niet liegen, dat is allang niet meer zo. Ik heb je gvd nog verzoekjes via pm verstuurd
Ken ik niet. Maar ok, haren trekken dus. Ik zal het onthouden.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 11:48 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Willoowww? Weet ik veel hoe je het schrijft.
ow nu wel weerquote:Op vrijdag 13 februari 2015 11:49 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Daar kan ik niet op reageren pik. Ik sta nog steeds op block. Jij kan mij wel sturen maar niet andersom.
DM, PM en?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 11:50 schreef remi1986 het volgende:
ja je hebt ook 3 plekken ofzo, waar je mensen kan blokken
en dan roep je ook niet ff van "HEE EIKEL JE HEBT ME NOG GEBLOKT IN PM"quote:Op vrijdag 13 februari 2015 11:50 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Daarom duurde het zo lang voor je nummer er was.
wat?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 11:48 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Al met al ben ik liever een lelijke Giel Beelen dan een heimelijke jongenstopper, die zijn eigen homoseksuele zonden goedpraat met smoesjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |