Zie beetje voor me dat je meloewa slaat en dan spijt krijgt en samen met haar huilend een drake song luistert terwijl je haar wiegt in je armen en je zegt dat het je spijt.quote:
godverdommequote:Op vrijdag 13 februari 2015 11:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zie beetje voor me dat je meloewa slaat en dan spijt krijgt en samen met haar huilend een drake song luistert terwijl je haar wiegt in je armen en je zegt dat het je spijt.
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 11:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zie beetje voor me dat je meloewa slaat en dan spijt krijgt en samen met haar huilend een drake song luistert terwijl je haar wiegt in je armen en je zegt dat het je spijt.
Jawel, maar blijkbaar kan het ook gratisquote:Op vrijdag 13 februari 2015 11:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wowmaar je kan toch zo'n ding ook wel bij Mediamarkt halen ofzo?
[..]
Alleen nl 1quote:Op vrijdag 13 februari 2015 11:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
analoge zenders heb je toch nog steeds dan?
Pijp mijquote:Op vrijdag 13 februari 2015 11:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
vreemdquote:Op vrijdag 13 februari 2015 11:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Alleen nl 1
Bij nl 2 klapt ie er al uit
[..]
Hahaquote:Op vrijdag 13 februari 2015 11:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[..]
Echt wel. Jullie hebben gisteren nog naar het prachtige nummer "Specioale Friekandel" geluisterd.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 10:58 schreef housesoftheholy het volgende:
Kreeg heerlijk niets mee van dat hele carnavalsgebeuren tot het hier net ter sprake werd gebract
Ik verstond er werkelijk waar geen ene flikker van en ik was gelukkig.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 11:38 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Echt wel. Jullie hebben gisteren nog naar het prachtige nummer "Specioale Friekandel" geluisterd.
Waarom worden zullen comments door jou wel gewaardeerd en ben ik een irritante bemoeial als ik het aanhaal?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 11:32 schreef 2NutZ het volgende:
Prachtig nummer, want gij zij altij in d'n ollie. Ik ga hem dan ook NU opzetten.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 11:41 schreef TARDIS. het volgende:
Ik verstond er werkelijk waar geen ene flikker van en ik was gelukkig.
Ik zone out wanneer je kutnummers draaitquote:Op vrijdag 13 februari 2015 11:38 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Echt wel. Jullie hebben gisteren nog naar het prachtige nummer "Specioale Friekandel" geluisterd.
Vind ik ookquote:
Dat is een stukje Nederlandse koeltoer.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 11:42 schreef housesoftheholy het volgende:
Ik zone out wanneer je kutnummers draait
Dont aks me.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 11:41 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Waarom worden zullen comments door jou wel gewaardeerd en ben ik een irritante bemoeial als ik het aanhaal?
quote:
Ja, maar hoe lang moet je daar op wachtenquote:Op vrijdag 13 februari 2015 11:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jawel, maar blijkbaar kan het ook gratis
nee hoorquote:Op vrijdag 13 februari 2015 11:38 schreef hoink581 het volgende:
[..]
zonder kaart zou je analoge zenders moeten hebben..quote:Op vrijdag 13 februari 2015 11:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vind ik ook
Resetten lukte niet, dus nu een nieuwe kaart
Ik zou er ook om lachen als jij het aan zou halen hoor.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 11:41 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Waarom worden zullen comments door jou wel gewaardeerd en ben ik een irritante bemoeial als ik het aanhaal?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |