Dit is wel een bruikbare tip.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 10:02 schreef kwiwi het volgende:
1x hele smerige koffie zetten omdat je 'niet weet hoe het moet' en dan is het gelijk afgelopen.
ik hoop dat je hem over je kruis knoeit dan gore asoquote:
Chocomelk drinkers zijn de ergstequote:
Ja, maar als ik water ga bijvullen vraag ik ook of anderen water willen. Dat is toch prima op zich?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 10:08 schreef 44rdbei het volgende:
Als je zelf geen koffie drinkt, kan je nog wel koffie zetten voor je collega.
Je leidinggevende heeft groot gelijk.
Ze nemen voor jou toch ook water mee?
uiteindelijk komt het allemaal uit dezelfde automaat. dus ts is gewoon een aso dat hij niks voor zn collega's mee neemtquote:Op vrijdag 13 februari 2015 10:08 schreef eend112 het volgende:
[..]
Chocomelk drinkers zijn de ergste
wat een rare aanname, dat ligt er maar net aan hoor, hier kan je geen chocokots uit het koffieapparaat krijgen hoorquote:Op vrijdag 13 februari 2015 10:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
uiteindelijk komt het allemaal uit dezelfde automaat. dus ts is gewoon een aso dat hij niks voor zn collega's mee neemt
Wij hebben geen automaat, dus moeten echt koffie zetten.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 10:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
uiteindelijk komt het allemaal uit dezelfde automaat. dus ts is gewoon een aso dat hij niks voor zn collega's mee neemt
ben jij mijn broer?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 10:02 schreef kwiwi het volgende:
1x hele smerige koffie zetten omdat je 'niet weet hoe het moet' en dan is het gelijk afgelopen.
Ben je bouwvakker?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 10:10 schreef Catatafish het volgende:
[..]
Wij hebben geen automaat, dus moeten echt koffie zetten.
ben jij kantoorslaafquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |