Dit is wel een bruikbare tip.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 10:02 schreef kwiwi het volgende:
1x hele smerige koffie zetten omdat je 'niet weet hoe het moet' en dan is het gelijk afgelopen.
ik hoop dat je hem over je kruis knoeit dan gore asoquote:
Chocomelk drinkers zijn de ergstequote:
Ja, maar als ik water ga bijvullen vraag ik ook of anderen water willen. Dat is toch prima op zich?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 10:08 schreef 44rdbei het volgende:
Als je zelf geen koffie drinkt, kan je nog wel koffie zetten voor je collega.
Je leidinggevende heeft groot gelijk.
Ze nemen voor jou toch ook water mee?
uiteindelijk komt het allemaal uit dezelfde automaat. dus ts is gewoon een aso dat hij niks voor zn collega's mee neemtquote:Op vrijdag 13 februari 2015 10:08 schreef eend112 het volgende:
[..]
Chocomelk drinkers zijn de ergste
wat een rare aanname, dat ligt er maar net aan hoor, hier kan je geen chocokots uit het koffieapparaat krijgen hoorquote:Op vrijdag 13 februari 2015 10:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
uiteindelijk komt het allemaal uit dezelfde automaat. dus ts is gewoon een aso dat hij niks voor zn collega's mee neemt
Wij hebben geen automaat, dus moeten echt koffie zetten.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 10:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
uiteindelijk komt het allemaal uit dezelfde automaat. dus ts is gewoon een aso dat hij niks voor zn collega's mee neemt
ben jij mijn broer?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 10:02 schreef kwiwi het volgende:
1x hele smerige koffie zetten omdat je 'niet weet hoe het moet' en dan is het gelijk afgelopen.
Ben je bouwvakker?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 10:10 schreef Catatafish het volgende:
[..]
Wij hebben geen automaat, dus moeten echt koffie zetten.
ben jij kantoorslaafquote:
espressoapparaatquote:Op vrijdag 13 februari 2015 10:12 schreef PeZu het volgende:
[..]
ben jij kantoorslaaf![]()
niet op je werk een echt espressoapparaat rocken en stoer doen met automaten koffie
mannen die zittend plassen, filterkoffie is voor als je lullen liktquote:Op vrijdag 13 februari 2015 10:13 schreef voederbietel het volgende:
[..]
espressoapparaat![]()
filterkoffie
Zou 1000 lullen overwegen voor filterkoffie.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 10:14 schreef PeZu het volgende:
[..]
mannen die zittend plassen, filterkoffie is voor als je lullen likt
We hebben een volautomatische esprespressojetser en qua handelingen is dat equivalent aan een automaat.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 10:12 schreef PeZu het volgende:
[..]
ben jij kantoorslaaf![]()
niet op je werk een echt espressoapparaat rocken en stoer doen met automaten koffie
VB Plzquote:Op vrijdag 13 februari 2015 10:16 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Zou 1000 lullen overwegen voor filterkoffie.
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 10:16 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Buk maar alvastquote:Op vrijdag 13 februari 2015 10:16 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Niks is zo lekker om de dag af te trappen met een goede dubbele espresso.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 10:13 schreef voederbietel het volgende:
[..]
espressoapparaat![]()
filterkoffie
dat is dus een automaat naabjumquote:Op vrijdag 13 februari 2015 10:17 schreef pijltjegooien het volgende:
[..]
We hebben een volautomatische esprespressojetser en qua handelingen is dat equivalent aan een automaat.
Uit ts zn verhaal maak ik op dat het om filterkoffie gaat.
espresso is voor de net niet boys, mannen met baarden rocken ristrettoquote:Op vrijdag 13 februari 2015 10:18 schreef pijltjegooien het volgende:
[..]
Niks is zo lekker om de dag af te trappen met een goede dubbele espresso.
Tja, je moet zelf weten maar ik zou het anders doen.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 10:08 schreef Catatafish het volgende:
[..]
Ja, maar als ik water ga bijvullen vraag ik ook of anderen water willen. Dat is toch prima op zich?
Schofterige klootzakquote:Op vrijdag 13 februari 2015 10:21 schreef 2NutZ het volgende:
Maandag een pot zetten, met laxeermiddel.
Je mamaquote:
mwah meer een infantiele lulquote:
Deze idd.quote:
Ik rookte vroeger wel met m'n koffie.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 10:30 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik drink elke dag koffie. Roken jullie vroeger ook al aan de koffie (uit het pak of aan de pads) omdat het zo lekker ruikt?
Ik rook coffeepads in mijn pijp.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 10:30 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik drink elke dag koffie. Roken jullie vroeger ook al aan de koffie (uit het pak of aan de pads) omdat het zo lekker ruikt?
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 10:08 schreef Catatafish het volgende:
[..]
Ja, maar als ik water ga bijvullen vraag ik ook of anderen water willen. Dat is toch prima op zich?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |