vind jou ook wel een beetje mad over komen ;s raak er overstuur vanquote:Op vrijdag 13 februari 2015 00:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
altijd mad, altijd serieus
op jou kan ik toch niet boos blijvenquote:Op vrijdag 13 februari 2015 00:04 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
vind jou ook wel een beetje mad over komen ;s raak er overstuur van
maakte een vreugdesprongetjequote:Op vrijdag 13 februari 2015 00:05 schreef Der_Mann het volgende:
Der_Mann gaat series kijken. Der_Mann wilt eventjes niets meer te maken hebben met jullie.
Der_Mann out.
'Series'. Doei Harm.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 00:05 schreef Der_Mann het volgende:
Der_Mann gaat series kijken. Der_Mann wilt eventjes niets meer te maken hebben met jullie.
Der_Mann out.
matige troll, die gastquote:Op vrijdag 13 februari 2015 00:03 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Etto ben je het eens met deze man
http://www.dumpert.nl/med(...)colonne_spreekt.html
Dag hermannquote:Op vrijdag 13 februari 2015 00:05 schreef Der_Mann het volgende:
Der_Mann out.
we zijn wel vaak boos op elkaarquote:Op vrijdag 13 februari 2015 00:05 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
op jou kan ik toch niet boos blijven
je eerste plekje op mijn shitlist veroverdquote:Op vrijdag 13 februari 2015 00:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
maakte een vreugdesprongetje
was sich liebt, das neckt sichquote:Op vrijdag 13 februari 2015 00:07 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
we zijn wel vaak boos op elkaar
ga ergens anders duits praten naziquote:Op vrijdag 13 februari 2015 00:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
was sich liebt, das neckt sich
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 00:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
was sich liebt, das neckt sich
zou rakenquote:
zullen we haxballenquote:Op vrijdag 13 februari 2015 00:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik weet me hier geen raad mee.
Groetjes terugquote:Op vrijdag 13 februari 2015 00:54 schreef aight1 het volgende:
《施氏食狮史》 石室诗士施氏,嗜狮,誓食十狮。 氏时时适市视狮。 十时,适十狮适市。 是时,适施氏适市。 氏视是十狮,恃矢势,使是十狮逝世。 氏拾是十狮尸,适石室。 石室湿,氏使侍拭石室。 石室拭,氏始试食是十狮。 食时,始识是十狮尸,实十石狮尸。 试释是事。
Tjing tjang tjongquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |