weet je wat? krijg de tyfus met mijn regels. jij staat gewoon lekker alvast op mijn shitlist voor morgenquote:Op donderdag 12 februari 2015 23:54 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Eerlijk ben je in ieder geval wel. Ik kan dat altijd wel waarderen aan mensen met een beperking.
nee ben boos ...en ineens kwam jij met je dikhassesvoorbijquote:Op donderdag 12 februari 2015 23:52 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ben je nog steeds mad kkhomo
post ff op twitter dnquote:Op donderdag 12 februari 2015 23:55 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
weet je wat? krijg de tyfus met mijn regels. jij staat gewoon lekker alvast op mijn shitlist voor morgen
Regels zijn er om te breken.quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:55 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
weet je wat? krijg de tyfus met mijn regels. jij staat gewoon lekker alvast op mijn shitlist voor morgen
nee Hermann, je faalt gewoon.quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:51 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dit is nou de reden waarom jij het meeste op mijn shitlists sta, godverdomme remi godverdomme
waarom ben je boosquote:Op donderdag 12 februari 2015 23:55 schreef Thezappa het volgende:
[..]
nee ben boos ...en ineens kwam jij met je dikhassesvoorbij
slaap slecht laatste tijd , gebruik teveel drugs, drink teveel..quote:
kap daar dan meequote:Op donderdag 12 februari 2015 23:57 schreef Thezappa het volgende:
[..]
slaap slecht laatste tijd , gebruik teveel drugs, drink teveel..
beetje die richting
Ik neuk het systeem in de kont en beetje uitkering trekken togquote:Op donderdag 12 februari 2015 23:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Wat studeer jij eigenlijk Isaac?
Googologie?
kom vechten!quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:58 schreef housesoftheholy het volgende:
iedereen lekker op zn teentjes getrapt hier?
Herman verpest de sfeer.quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:58 schreef housesoftheholy het volgende:
wattan ga je met je platvoet er tussenquote:Op donderdag 12 februari 2015 23:58 schreef housesoftheholy het volgende:
Hoe moet je er anders mee om leren gaan als nee zeggen niet werkt?quote:
quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:59 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hoe moet je er anders mee om leren gaan als nee zeggen niet werkt?
haha ik stel mijn plek voor morgen alvast vastquote:Op donderdag 12 februari 2015 23:58 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ga je nu ook mijn gezegdes jatten? wojo ik word zometeen helemaal loco
nog 1 minuutquote:Op donderdag 12 februari 2015 23:59 schreef remi1986 het volgende:
[..]
haha ik stel mijn plek voor morgen alvast vast
nee dat is de drugs in dezequote:Op donderdag 12 februari 2015 23:59 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
je drinkt veel omdat je kinderen hebt???
altijd mad, altijd serieusquote:Op donderdag 12 februari 2015 23:58 schreef housesoftheholy het volgende:
held op sokken jaquote:Op vrijdag 13 februari 2015 00:02 schreef EttovanBelgie het volgende:
trouwes, ik vind der mann wel een held, met z'n nauwkeurige lijstjes
Komt door zijn autisme, die drang naar lijstjes.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 00:02 schreef EttovanBelgie het volgende:
ik hoop dat je niet goed kan slapen en morgen amper de dag doorkomt door de vermoeidheidquote:Op vrijdag 13 februari 2015 00:02 schreef remi1986 het volgende:
zo, nu ga ik slapen .. welterusten allemaal
thanksquote:Op vrijdag 13 februari 2015 00:02 schreef EttovanBelgie het volgende:
mafsequote:Op vrijdag 13 februari 2015 00:02 schreef remi1986 het volgende:
zo, nu ga ik slapen .. welterusten allemaal
Etto ben je het eens met deze manquote:Op vrijdag 13 februari 2015 00:02 schreef EttovanBelgie het volgende:
wowquote:Op vrijdag 13 februari 2015 00:02 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Komt door zijn autisme, die drang naar lijstjes.
neequote:Op vrijdag 13 februari 2015 00:03 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Etto ben je het eens met deze man
http://www.dumpert.nl/med(...)colonne_spreekt.html
vind jou ook wel een beetje mad over komen ;s raak er overstuur vanquote:Op vrijdag 13 februari 2015 00:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
altijd mad, altijd serieus
op jou kan ik toch niet boos blijvenquote:Op vrijdag 13 februari 2015 00:04 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
vind jou ook wel een beetje mad over komen ;s raak er overstuur van
maakte een vreugdesprongetjequote:Op vrijdag 13 februari 2015 00:05 schreef Der_Mann het volgende:
Der_Mann gaat series kijken. Der_Mann wilt eventjes niets meer te maken hebben met jullie.
Der_Mann out.
'Series'. Doei Harm.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 00:05 schreef Der_Mann het volgende:
Der_Mann gaat series kijken. Der_Mann wilt eventjes niets meer te maken hebben met jullie.
Der_Mann out.
matige troll, die gastquote:Op vrijdag 13 februari 2015 00:03 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Etto ben je het eens met deze man
http://www.dumpert.nl/med(...)colonne_spreekt.html
Dag hermannquote:Op vrijdag 13 februari 2015 00:05 schreef Der_Mann het volgende:
Der_Mann out.
we zijn wel vaak boos op elkaarquote:Op vrijdag 13 februari 2015 00:05 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
op jou kan ik toch niet boos blijven
je eerste plekje op mijn shitlist veroverdquote:Op vrijdag 13 februari 2015 00:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
maakte een vreugdesprongetje
was sich liebt, das neckt sichquote:Op vrijdag 13 februari 2015 00:07 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
we zijn wel vaak boos op elkaar
ga ergens anders duits praten naziquote:Op vrijdag 13 februari 2015 00:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
was sich liebt, das neckt sich
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 00:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
was sich liebt, das neckt sich
zou rakenquote:
zullen we haxballenquote:Op vrijdag 13 februari 2015 00:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik weet me hier geen raad mee.
Groetjes terugquote:Op vrijdag 13 februari 2015 00:54 schreef aight1 het volgende:
《施氏食狮史》 石室诗士施氏,嗜狮,誓食十狮。 氏时时适市视狮。 十时,适十狮适市。 是时,适施氏适市。 氏视是十狮,恃矢势,使是十狮逝世。 氏拾是十狮尸,适石室。 石室湿,氏使侍拭石室。 石室拭,氏始试食是十狮。 食时,始识是十狮尸,实十石狮尸。 试释是事。
Tjing tjang tjongquote:
Wok wok teriyakiquote:
doeiquote:Op vrijdag 13 februari 2015 01:04 schreef aight1 het volgende:
nouja nu ga ik slapen het was me weer een waar genoegen
groetjes
Trustenquote:Op vrijdag 13 februari 2015 01:04 schreef aight1 het volgende:
nouja nu ga ik slapen het was me weer een waar genoegen
groetjes
Een care van 6,9 op de schaal van Kkmad.quote:Op donderdag 12 februari 2015 06:13 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ja ja ja wat is 'ie stoer hoor.
quote:2 x super funny water guns FTY-13831
Simulating male cock shaped
Naughty toy for making your friends laugh
Easy to manage it with light weight
Easy to use and operate
Just fill with water and blast away
Material: Plastic
Size: 160 x 100mm/6.30 x 3.94 inch
Color: as shown in the picture
Net Weight: 96 g/ 3.39 oz
Note: The color of actual item sent out may be slightly lighter or darker
5 over 6 hoorquote:Op vrijdag 13 februari 2015 03:11 schreef chroestjov het volgende:
KLB braaf om 11 uur naar bed en om kwart over 7 fris en fruitig opstaan SC.
en nu weer fris en fruitig op stage?quote:
ik wil ook flexibele werktijdenquote:Op vrijdag 13 februari 2015 07:58 schreef Chai het volgende:
Nee moet nog vertrekken, moet er tussen 8 en 9 zijn
zijn er bans gevallen? anders is het niet interessant genoeg om terug te lezenquote:
Nee. Blijkbaar houdt die Herman een soort lijst bij met alle users die hem per dag op z'n teentjes trappen en dat hield de gemoederen bezig.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 08:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zijn er bans gevallen? anders is het niet interessant genoeg om terug te lezen
maakt hij dan ook van elke post TR's?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 08:08 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nee. Blijkbaar houdt die Herman een soort lijst bij met alle users die hem per dag op z'n teentjes trappen en dat hield de gemoederen bezig.
Dat durf ik je niet te zeggen.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 08:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maakt hij dan ook van elke post TR's?
roadtrip/nieuwenier/achterlijkeklapjostidienietkanrijden deed dat wel altijd
whats up?quote:
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 08:08 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nee. Blijkbaar houdt die Herman een soort lijst bij met alle users die hem per dag op z'n teentjes trappen en dat hield de gemoederen bezig.
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 08:08 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Die act nemen jullie toch niet serieus?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 08:27 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hee ik wil niet weer op Hermans shitlist komen
Ik neem herman redelijk serieus hoor.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 08:52 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Die act nemen jullie toch niet serieus?
alles op fok is serieus toch?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 08:52 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Die act nemen jullie toch niet serieus?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |