Wok wok teriyakiquote:
doeiquote:Op vrijdag 13 februari 2015 01:04 schreef aight1 het volgende:
nouja nu ga ik slapen het was me weer een waar genoegen
groetjes
Trustenquote:Op vrijdag 13 februari 2015 01:04 schreef aight1 het volgende:
nouja nu ga ik slapen het was me weer een waar genoegen
groetjes
Een care van 6,9 op de schaal van Kkmad.quote:Op donderdag 12 februari 2015 06:13 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ja ja ja wat is 'ie stoer hoor.
quote:2 x super funny water guns FTY-13831
Simulating male cock shaped
Naughty toy for making your friends laugh
Easy to manage it with light weight
Easy to use and operate
Just fill with water and blast away
Material: Plastic
Size: 160 x 100mm/6.30 x 3.94 inch
Color: as shown in the picture
Net Weight: 96 g/ 3.39 oz
Note: The color of actual item sent out may be slightly lighter or darker
5 over 6 hoorquote:Op vrijdag 13 februari 2015 03:11 schreef chroestjov het volgende:
KLB braaf om 11 uur naar bed en om kwart over 7 fris en fruitig opstaan SC.
en nu weer fris en fruitig op stage?quote:
ik wil ook flexibele werktijdenquote:Op vrijdag 13 februari 2015 07:58 schreef Chai het volgende:
Nee moet nog vertrekken, moet er tussen 8 en 9 zijn
zijn er bans gevallen? anders is het niet interessant genoeg om terug te lezenquote:
Nee. Blijkbaar houdt die Herman een soort lijst bij met alle users die hem per dag op z'n teentjes trappen en dat hield de gemoederen bezig.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 08:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zijn er bans gevallen? anders is het niet interessant genoeg om terug te lezen
maakt hij dan ook van elke post TR's?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 08:08 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nee. Blijkbaar houdt die Herman een soort lijst bij met alle users die hem per dag op z'n teentjes trappen en dat hield de gemoederen bezig.
Dat durf ik je niet te zeggen.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 08:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maakt hij dan ook van elke post TR's?
roadtrip/nieuwenier/achterlijkeklapjostidienietkanrijden deed dat wel altijd
whats up?quote:
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 08:08 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nee. Blijkbaar houdt die Herman een soort lijst bij met alle users die hem per dag op z'n teentjes trappen en dat hield de gemoederen bezig.
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 08:08 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Die act nemen jullie toch niet serieus?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 08:27 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hee ik wil niet weer op Hermans shitlist komen
Ik neem herman redelijk serieus hoor.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 08:52 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Die act nemen jullie toch niet serieus?
alles op fok is serieus toch?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 08:52 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Die act nemen jullie toch niet serieus?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |