Heb vmbo-t gedaan maar had wel gewoon vwo aangekund, deed alleen nooit wat op schoolquote:Op vrijdag 13 februari 2015 11:03 schreef Chai het volgende:
Mensen volgens een test een hoog IQ hebben en dan zeggen
[..]
Het is ook gewoon irritant als het niet werkt zoals het moetquote:Op vrijdag 13 februari 2015 11:02 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik herken de beginnende frustratieheb in december echt een week lang UPC medewerkers zitten uitkafferen eer ze een monteur stuurden.
Ik moet nog op m'n smartcard wachten, dus ik heb momenteel alleen maar NL 1quote:Op vrijdag 13 februari 2015 10:35 schreef 2NutZ het volgende:
Vraagje;
Heb sinds ik een nieuwe decoder heb voor mijn ziggo abo dat ik alleen de zender Veronica mis. Gisteren even andere hdmi gecheckt en daarmee deed Veronica het welsnap daar echt niks van... iemand (HEY REMI
) een verklaring voor dit gare gedrag?
Wowquote:Op vrijdag 13 februari 2015 11:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik moet nog op m'n smartcard wachten, dus ik heb momenteel alleen maar NL 1
Uiteindelijk wel gelukt. Het was nog voor m'n ouders ook, dus het was sowieso geneuzel omdat ik niet de betalende klant in kwestie wasquote:Op vrijdag 13 februari 2015 11:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Het is ook gewoon irritant als het niet werkt zoals het moetmaar wel gelukt uiteindelijk>?
Ik ben met 3LWOO gestopt en bij de lokale Jumbo gaan werkenquote:Op vrijdag 13 februari 2015 11:06 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Heb vmbo-t gedaan maar had wel gewoon vwo aangekund, deed alleen nooit wat op school
Hey Nutzquote:Op vrijdag 13 februari 2015 10:35 schreef 2NutZ het volgende:
Vraagje;
Heb sinds ik een nieuwe decoder heb voor mijn ziggo abo dat ik alleen de zender Veronica mis. Gisteren even andere hdmi gecheckt en daarmee deed Veronica het welsnap daar echt niks van... iemand (HEY REMI
) een verklaring voor dit gare gedrag?
Ik denk dat veel mensen vwo sowieso wel aankunnen, maar niet als puber in het Nederlandse onderwijs.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 11:06 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Heb vmbo-t gedaan maar had wel gewoon vwo aangekund, deed alleen nooit wat op school
analoge zenders heb je toch nog steeds dan?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 11:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik moet nog op m'n smartcard wachten, dus ik heb momenteel alleen maar NL 1
ripquote:Op vrijdag 13 februari 2015 11:13 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik ben met 3LWOO gestopt en bij de lokale Jumbo gaan werken
Ja, andere kabel werkt gelukkig wel. Probeer gewoon te snappen waarom 1 zender het niet doetquote:Op vrijdag 13 februari 2015 11:13 schreef remi1986 het volgende:
[..]
Hey Nutz
heb je andere kabel of poort gechecked?
Ja achja beter zo dan dat je ouders constant wellicht van het kastje naar de muur worden gestuurd... lijers bij die maatschappijenquote:Op vrijdag 13 februari 2015 11:12 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Uiteindelijk wel gelukt. Het was nog voor m'n ouders ook, dus het was sowieso geneuzel omdat ik niet de betalende klant in kwestie was
Jenhermesquote:Op vrijdag 13 februari 2015 11:18 schreef Chloroform het volgende:
LIF / Brok in keel gevoel: Bank voor keelkanker
ben geen homo ;squote:Op vrijdag 13 februari 2015 11:16 schreef remi1986 het volgende:
Voor alle Drake homo's....hij heeft een nieuw album
heel apart inderdaad. Dat 1 zender het niet doet en het ligt aan de kabel heb ik ook nog niet eerder gezienquote:Op vrijdag 13 februari 2015 11:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, andere kabel werkt gelukkig wel. Probeer gewoon te snappen waarom 1 zender het niet doet
Is ook pas zo sinds ik een nieuwe decoder hebquote:Op vrijdag 13 februari 2015 11:20 schreef remi1986 het volgende:
[..]
heel apart inderdaad. Dat 1 zender het niet doet en het ligt aan de kabel heb ik ook nog niet eerder gezien
apart geval jij
smerigquote:Op vrijdag 13 februari 2015 11:26 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
kan er ook niets aan doen hoor
okequote:Op vrijdag 13 februari 2015 11:26 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
kan er ook niets aan doen hoor
Drakequote:Op vrijdag 13 februari 2015 11:16 schreef remi1986 het volgende:
Voor alle Drake homo's....hij heeft een nieuw album
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |