Ik zou niet in Hermans vaarwater willen zitten hoor, brr.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 08:52 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Die act nemen jullie toch niet serieus?
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 09:09 schreef TARDIS. het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is de shitlist in kwestie, mocht je net pas inschakelen, hij is van Herman, niet van mij.
Shitlist OGquote:Op vrijdag 13 februari 2015 09:09 schreef TARDIS. het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is de shitlist in kwestie, mocht je net pas inschakelen, hij is van Herman, niet van mij.
wie is wch? en morgen?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 09:09 schreef TARDIS. het volgende:
[ afbeelding ]
11 en 12 heb je niet goed je best gedaanquote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Oke welk enorm spektakel vond hier plaats vijf minuten nadat ik naar bed gingquote:Op donderdag 12 februari 2015 23:19 schreef hoink581 het volgende:
AL DIE HABBIBABBIES ZIJN HETZELFDE
Kan niet altijd aan de top staanquote:Op vrijdag 13 februari 2015 09:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
11 en 12 heb je niet goed je best gedaan
Dit iddquote:
true. vandaag nieuwe poging?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 09:12 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Kan niet altijd aan de top staan
Waarom sta ik er niet op?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 09:09 schreef TARDIS. het volgende:
[ afbeelding ]
Hee houses hoe ga jij verkleed vanavond?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 09:12 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Kan niet altijd aan de top staan
Ik zette een ongelofelijk zeurnummer af over slavernij en sindsdien stem ik PVV.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 09:11 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Oke welk enorm spektakel vond hier plaats vijf minuten nadat ik naar bed ging
Veel te lief ben je.quote:
kk herman ahaaahahahahahha :pquote:
rasistquote:Op vrijdag 13 februari 2015 09:16 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik zette een ongelofelijk zeurnummer af over slavernij en sindsdien stem ik PVV.
Echt he hahahaquote:
Vanavond slavenkoor in mijn bij elkaar geraapte cowboy outfitquote:Op vrijdag 13 februari 2015 09:16 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik zette een ongelofelijk zeurnummer af over slavernij en sindsdien stem ik PVV.
quote:
Er is overigens niet veel voor nodig. Hij vroeg gisteren: "weten jullie wel wie ik ben?", dus ik zeg: "ey jij bent toch herman AHAHHA" en HOTS op de shitlist.quote:
Het is sowieso wel een gefrustreerd kereltje ook al meent hij niet alles serieus.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 08:52 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Die act nemen jullie toch niet serieus?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |