Halve downie op de bankquote:
Dat accent is inderdaad wel een tikkeltje homofiel.quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hij zegt net dat ze alles met elkaar doen.
Volgens mij is die harde kern precies zo, plus nog wat marcheerpoeder. Maar dat verhaal over die Feyenoord arts geloof ik dan weer geen reet van.quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:33 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Halve downie op de bankIk heb zo'n gevoel dat zo'n debiel echt keihard uitgelachen wordt door de mannen op die beelden.
Nee joh, zotquote:Op donderdag 12 februari 2015 23:34 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Volgens mij is die harde kern precies zo, plus nog wat marcheerpoeder. Maar dat verhaal over die Feyenoord arts geloof ik dan weer geen reet van.
Wat een baas.quote:‘Er werd een Jood binnengebracht die door een politiehond was gebeten. Hij had een enorme jaap in zijn been. Echt een diepe vleeswond. Zo’n wond mag je niet sluiten, je moet ’m openlaten, anders kan het gaan etteren. Ik heb expres de wond toch gehecht. Uit principe help ik geen Joden, maar dit vond ik natuurlijk wel geinig. Ik heb daarna het adres op zijn ziekenfondspas gekopieerd. ’s Avonds ben ik met een paar vrienden op pad gegaan en hebben we op dat bewuste adres alle ruiten eruit getieft!’
Jij zegt in het echte leven toch niet 020 hè?quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:36 schreef timmmmm het volgende:
beetje stoer doen met een boekje, wordt niet mooi op gekeken in die kringen denk ik zo
Ik zeg in het echte leven gewoon kankerjoden natuurlijkquote:Op donderdag 12 februari 2015 23:36 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jij zegt in het echte leven toch niet 020 hè?
Niet tegen mij hoop ik toch he?quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:37 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik zeg in het echte leven gewoon kankerjoden natuurlijk
Daar is verder niks mis mee.quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:37 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik zeg in het echte leven gewoon kankerjoden natuurlijk
Dat dekt de lading ook prima.quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:40 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Tegen jou zeg ik gewoon cnorrie
Kijk maar uitquote:Op donderdag 12 februari 2015 23:41 schreef sp3c het volgende:
cnorrie de neus klinkt wel als een goede maffianaam
Paardenneus in je bedquote:Op donderdag 12 februari 2015 23:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Kijk maar uitCementen voetjes en alles als je vervelend bent.
Wel goed haar die gozer.quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:46 schreef timmmmm het volgende:
Wat een dikke kneus op de bank nuBeetje populair doen met matige belegen grappen
Is gewoon een ontzettende kutlul.quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:48 schreef Mani89 het volgende:
Hey wat een leuk stoer petje, en ook nog achterstevoren.
Zou niet remmen.quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:49 schreef Specularium het volgende:
[..]
Is gewoon een ontzettende kutlul.
Zo een lekker wijf, zonder make-up zou niet gevenquote:Op donderdag 12 februari 2015 23:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ze had het over de grote kwast pakken.
Dan is ze dus niet zo lekker he?quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:51 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zo een lekker wijf, zonder make-up zou niet geven
Als dit waar is (ik betwijfel het), dan moet het niet zo bijster moeilijk zijn om het slachtoffer op te sporen en daarmee de chirurg in kwestie. Hoeveel mensen maken het mee dat ze op één dag door een politiehond worden gebeten, in het ziekenhuis een wond dicht krijgen gehecht én dat 's avonds de ruiten worden ingegooid?quote:
Ik zal je geruststellen, het is een broodje aapebola.quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:55 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Als dit waar is (ik betwijfel het), dan moet het niet zo bijster moeilijk zijn om het slachtoffer op te sporen en daarmee de chirurg in kwestie. Hoeveel mensen maken het mee dat ze op één dag door een politiehond worden gebeten, in het ziekenhuis een wond dicht krijgen gehecht én dat 's avonds de ruiten worden ingegooid?
aansteller ben je toch hequote:Op donderdag 12 februari 2015 23:54 schreef Mani89 het volgende:
Al die Youtube bekendheden zijn vuige tyfushipsters. Ik wil ze doodmaken.
HET IS NIET ECHT, HENK.quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:55 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Als dit waar is (ik betwijfel het), dan moet het niet zo bijster moeilijk zijn om het slachtoffer op te sporen en daarmee de chirurg in kwestie. Hoeveel mensen maken het mee dat ze op één dag door een politiehond worden gebeten, in het ziekenhuis een wond dicht krijgen gehecht én dat 's avonds de ruiten worden ingegooid?
Hipsters zijn gewoon verspillers van de adem die ze verbruiken, zelfs dat zou ik ze niet gunnen. Dus niet zo doen he corriequote:
Ze roepen zeldzaam veel irritatie bij mij op om een of andere reden.quote:
Gelukkig kom ik ze nooit tegen dus ik heb geen last van ze.quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:57 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hipsters zijn gewoon verspillers van de adem die ze verbruiken, zelfs dat zou ik ze niet gunnen. Dus niet zo doen he corrie
quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:56 schreef Mani89 het volgende:
Ik zal je geruststellen, het is een broodje aapebola.
BEDANKT, MART!quote:
Ja echt hilarisch.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 00:05 schreef Elfletterig het volgende:
Die reclames van OHRA blijven grappig...
Elke keer - ook in de nieuwe commercial met André van Duin - weten ze de paarse krokodil er weer in te verstoppen...
Ik ook, ik zei al dat ik het hilarisch vind.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 00:14 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vind zulke gimmicks wel grappig.
Praat eens alsof je niet 6 jaar bent joh, ontzettende paardenlul.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 00:23 schreef Webschip het volgende:
Hoi,
In het doodtopic is weer een poes dood.
Paardenlullen kunnen niet praten, ook niet als ze zes jaar oud zijn.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 00:33 schreef Specularium het volgende:
[..]
Praat eens alsof je niet 6 jaar bent joh, ontzettende paardenlul.
Doe eens alsof je niet ongesteld bent.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 00:33 schreef Specularium het volgende:
[..]
Praat eens alsof je niet 6 jaar bent joh, ontzettende paardenlul.
Hier alvast een blauwe variant van je UI, voor als het zover is.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 00:23 schreef Fylax het volgende:
[..]
dat duurt nog wel een paar maanden denk ik
Te laat.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 00:37 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hier alvast een blauwe variant van je UI, voor als het zover is.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 00:58 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Bij jou is het toch altijd een opwelling. Morgen heb je weer je waakvlammetje.
Stiekem vind je het wel een leuke gif.quote:
Weet ik veel joh, je moet niet denken dat ik er verstand van heb ofzoquote:Op vrijdag 13 februari 2015 09:58 schreef Specularium het volgende:
Waar gaat Fokker stukjes over schrijven?
Elfletterig wil maar niet, en ik heb al zovaak mijn best gedaan hem over te halenquote:
Efteling moet veel fietsen. Heeft geen tijd voor dit soort futiliteiten.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 10:01 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Elfletterig wil maar niet, en ik heb al zovaak mijn best gedaan hem over te halen
Goede tagquote:
Splitsquoteberichten, niks mis meequote:Op vrijdag 13 februari 2015 10:08 schreef Specularium het volgende:
Krijg je van die FP stukjes van 10 A4'tjes.
Dat is voor niemand leuk.
Gewoon rammen op knopjes en hopen dat niemand naar feedback rent.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 10:00 schreef timmmmm het volgende:
Net als NWS modden, je zit met dat tagje opgescheept en af en toe doe je of je weet waar je mee bezig bent en dan gelooft men het wel
Goedemorgen johannesquote:Op vrijdag 13 februari 2015 08:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik voel me net Iwanius als ik in alle subfora even goedemorgen zeg.
Toch doe ik het.
Van wie?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 11:19 schreef Paxcon het volgende:
Ik zou graag nogmaals de vocaroos gepost zien worden die hier ooit hebben gestaan
Goedemorgen Iwanius, je zwaarmoedige tegels zouden helemaal niet misstaan in dit topic.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 08:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik voel me net Iwanius als ik in alle subfora even goedemorgen zeg.
Toch doe ik het.
Johannes houdt dat archief bij, je zal even geduld moeten hebben.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 11:19 schreef Paxcon het volgende:
Ik zou graag nogmaals de vocaroos gepost zien worden die hier ooit hebben gestaan
Dit verzin je ter plekkequote:Op donderdag 12 februari 2015 18:59 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik hoorde dat timmmm die hele Paxcon maar een flapdrol vindt.
Het schijnt te gaan om audiodocumenten waaruit al dan niet blijkt dat darten resp. basketbal een sport is.quote:
Ik wacht met smartquote:Op vrijdag 13 februari 2015 12:04 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Johannes houdt dat archief bij, je zal even geduld moeten hebben.
Oh, die heb ik gemist.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 12:06 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Het schijnt te gaan om audiodocumenten waaruit al dan niet blijkt dat darten resp. basketbal een sport is.
[..]
Ik wacht met smart
Als je hier begint heb je er al een hoop.quote:
Ik wil op zich wel, maar ik weet niet hoeveel tijd ik over pakweg een maand heb. Zo gauw ik daar wat meer zicht op heb, laat ik het weten. Het zou een beetje lullig zijn om nu te beginnen en dan noodgedwongen na 1-2 maanden weer te moeten stoppen.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 10:01 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Elfletterig wil maar niet, en ik heb al zovaak mijn best gedaan hem over te halen
Hopelijk gaat het lukken, ik wil elke dag een volle bingokaart.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 12:18 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik wil op zich wel, maar ik weet niet hoeveel tijd ik over pakweg een maand heb. Zo gauw ik daar wat meer zicht op heb, laat ik het weten. Het zou een beetje lullig zijn om nu te beginnen en dan noodgedwongen na 1-2 maanden weer te moeten stoppen.
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 12:15 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Als je hier begint heb je er al een hoop.
VBL / Live Eredivisieverslagen #201 Meisjeshandschrift.
Nee, aanrader?quote:
Okee, laat maar weten hoe hij was.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 13:54 schreef Tem het volgende:
[..]
Weet ik nog niet, wil hem vanavond gaan kijken. Regisseur heeft wel goede films op zijn naam.
Komt goed uit.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 14:03 schreef LTVDK het volgende:
Voor iedereen die het echt totaal niet kan boeien, album van Mr. Polska is vandaag uitgekomen.
Top, dan hoe je dus ook niet op deze link te klikken.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 14:13 schreef Specularium het volgende:
[..]
Komt goed uit.
Kan ik het gelijk niet gaan luisteren.
Misschien klik ik straks wel als ik niet in de aidstrein zit.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 14:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Top, dan hoe je dus ook niet op deze link te klikken.
De beat van wij falen soms is wel nice.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 14:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Top, dan hoe je dus ook niet op deze link te klikken.
Ik ga even feedback geven op je weblogquote:
Ik heb wat vraagjes gesteld achter.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 14:21 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Ik ga even feedback geven op je weblog
Jij staat erin, dus vast een 10.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 14:21 schreef timmmmm het volgende:
[..]
We zullen hier allemaal een waardeoordeel geveN. Cijfertje van 1 tot 10 enzo
Polskaquote:Op vrijdag 13 februari 2015 14:03 schreef LTVDK het volgende:
Voor iedereen die het echt totaal niet kan boeien, album van Mr. Polska is vandaag uitgekomen.
Toepasselijk nummer wel.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 14:19 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
De beat van wij falen soms is wel nice.
Jaquote:
Nee haha, moet je ff kijken bij in behandeling.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 14:26 schreef timmmmm het volgende:
[..]
O ik dacht dat je de weblog die al gepland stond bedoelde
Ik zag em al. Kek verhaaltje hoor.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 14:26 schreef Fylax het volgende:
[..]
Nee haha, moet je ff kijken bij in behandeling.
Ik ga al dagen los op Ravotten, wat een heerlijke trekquote:Op vrijdag 13 februari 2015 14:03 schreef LTVDK het volgende:
Bedankt.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 14:28 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik zag em al. Kek verhaaltje hoor.
Ravottenquote:Op vrijdag 13 februari 2015 14:28 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik ga al dagen los op Ravotten, wat een heerlijke trek
quote:
ff hele album luisterenquote:Op vrijdag 13 februari 2015 14:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
I came up like a terminator lookalike
Kun je 'm niet bekijken?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 14:48 schreef Mani89 het volgende:
Wat is dit nou weer?
[ afbeelding ]
Nou ja veel succes in ieder geval Fylax!
FP banquote:Op vrijdag 13 februari 2015 14:48 schreef Mani89 het volgende:
Wat is dit nou weer?
[ afbeelding ]
Ja hoor alleen niet posten, en ik spreek je ook uit als Fielaks. Hopelijk vind je dat niet erg,quote:
Ik reageer daar al 5 jaar niet meer, maar als ik dat deed was het op moslimberichten. Maar goed ik mis er zo te zien niet veel.quote:
Dat vind ik niet erg.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 14:52 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja hoor alleen niet posten, en ik spreek je ook uit als Fielaks. Hopelijk vind je dat niet erg,
Hahaha.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 14:48 schreef Mani89 het volgende:
Wat is dit nou weer?
[ afbeelding ]
Hoi ik ben Fylax, kan niks en heb geen hobby's.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 14:44 schreef Fylax het volgende:
http://frontpage.fok.nl/weblog/689411/1/1/50/hoi-fylax-hier.html
Ik had een complete fotoshoot van Arianna eronder verwacht.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 15:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hoi ik ben Fylax, kan niks en heb geen hobby's.
Beste introductie ooit.
8/10.
Bedanktquote:Op vrijdag 13 februari 2015 15:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hoi ik ben Fylax, kan niks en heb geen hobby's.
Beste introductie ooit.
8/10.
Fixedquote:Op vrijdag 13 februari 2015 14:53 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik reageer daar al 5 jaar niet meer, maar als ik dat deed was het op moslimberichten. Maar goed ik mis er zo te zien niet veel.
Yasmin eet alleen maar magnetron maaltijdenquote:Op vrijdag 13 februari 2015 17:09 schreef Yasmin23 het volgende:
LTVDK bewaart die rieten mandjes die je bij magnetron maaltijden krijgt.
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 17:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Yasmin eet alleen maar magnetron maaltijden
Zeker die meuk van Lonny?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 17:09 schreef Yasmin23 het volgende:
LTVDK bewaart die rieten mandjes die je bij magnetron maaltijden krijgt.
Ja, was in de bonus dus ik dacht, ik doe eens gek. Wat een ranzige smaakloze meukquote:
Wat moet je nou met die 10 andere stuksquote:Op vrijdag 13 februari 2015 17:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja, was in de bonus dus ik dacht, ik doe eens gek. Wat een ranzige smaakloze meuk
Aan jou doneren, je kan toch niet kokenquote:Op vrijdag 13 februari 2015 17:15 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Wat moet je nou met die 10 andere stuks
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 17:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Aan jou doneren, je kan toch niet koken
Hoezo niet?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 17:16 schreef timmmmm het volgende:
Ik snap echt niet dat er mensen zijn die magnetronmaaltijden eten
Aan haar reet te zien is het vooral frituur.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 17:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Yasmin eet alleen maar magnetron maaltijden
Soms neemt Yasmin ook gewoon een voorverpakte salade hoorquote:Op vrijdag 13 februari 2015 17:16 schreef timmmmm het volgende:
Ik snap echt niet dat er mensen zijn die magnetronmaaltijden eten
Ik heb geen frituur thuis. Anders was dat correct.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 17:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
Aan haar reet te zien is het vooral frituur.
Niet iedereen kan dat.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 17:18 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Omdat je zelf bijna even snel zelf iets kan maken wat 100x lekkerder is
Ze mist alleen het vermogen om te kunnen koken...quote:Op vrijdag 13 februari 2015 17:18 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Inderdaad, ik gooi ook een maaltijd op tafel in 4 minuten.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 17:18 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Forever alone dan.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 17:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze mist alleen het vermogen om te kunnen koken...
Iedereen kan dat leren joh.quote:
Ja joh. Nou ja, geef me er 6. Spekje bakken, wat champignons, ui en paprika, beetje bouillon erop en tegelijk gevulde pasta koken. Afgieten, erop en lekkah wat kaas.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 17:19 schreef Specularium het volgende:
[..]
Inderdaad, ik gooi ook een maaltijd op tafel in 4 minuten.
Vanavond weer op de scooter met je dikke anus?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 17:21 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Net als het niet triester kan komt Tem.
Ik wil anders best wel voor je kokenquote:Op vrijdag 13 februari 2015 17:21 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Net als het niet triester kan komt Tem.
Klinkt lekkerquote:Op vrijdag 13 februari 2015 17:21 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Iedereen kan dat leren joh.
[..]
Ja joh. Nou ja, geef me er 6. Spekje bakken, wat champignons, ui en paprika, beetje bouillon erop en tegelijk gevulde pasta koken. Afgieten, erop en lekkah wat kaas.
Smikkelen, 10x lekkerder dan die magnetronmeuk.
Jaquote:Op vrijdag 13 februari 2015 17:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik wil anders best wel voor je koken [ afbeelding ]
Jeps. Mijn scooter is nog steeds niet doorgezaktquote:Op vrijdag 13 februari 2015 17:22 schreef Tem het volgende:
[..]
Vanavond weer op de scooter met je dikke anus?
Ik weet het zeker. Iedereen kan datquote:Op vrijdag 13 februari 2015 17:24 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dat zou ik maar niet te snel zeggen:P
Zij laat een magnetronmaaltijd nog verbrandenquote:Op vrijdag 13 februari 2015 17:26 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik weet het zeker. Iedereen kan dat
íédereenquote:Op vrijdag 13 februari 2015 17:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zij laat een magnetron maaltijd nog verbranden
Nee, sommige mensen kunnen hun eigen dikke reet nog niet afvegen.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 17:26 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik weet het zeker. Iedereen kan dat
In haar geval zou ik thuisbezorgd maar alvast openenquote:
Goed idee! Denk dat ik veel van kan leren.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 17:28 schreef timmmmm het volgende:
Misschien moeten johannes en ik een weblogitem beginnen, waar we zulke simpele gerechten maken dat we zelfs van yasmin goede huisvrouwen maken
Dat kan ik nog net.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 17:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, sommige mensen kunnen hun eigen dikke reet nog niet afvegen.
Voor vanavond zal ik een fotoreportage voor je makenquote:Op vrijdag 13 februari 2015 17:29 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Goed idee! Denk dat ik veel van kan leren.
Oeh super vetquote:Op vrijdag 13 februari 2015 17:32 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Voor vanavond zal ik een fotoreportage voor je maken
Ik ben trots op jequote:Op vrijdag 13 februari 2015 17:31 schreef YokiKater het volgende:
Ik ga gewoon nasi eten want ik ben helemaal supergezond bezig en zo.
En ik heb pijn in mijn poten want ik heb een teringeind gewandeld vandaag.
Anders mag je wel bij mij leren kokenquote:Op vrijdag 13 februari 2015 17:29 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Goed idee! Denk dat ik veel van kan leren.
Je hebt wel een mooie keuken idd.......quote:Op vrijdag 13 februari 2015 17:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Anders mag je wel bij mij leren koken
Dan ga jij er wel even met de pollepel in roeren?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 17:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Anders mag je wel bij mij leren koken
Daaromquote:Op vrijdag 13 februari 2015 17:34 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Je hebt wel een mooie keuken idd.......
Gewoon slagroom kloppen ditdat.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 17:34 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dan ga jij er wel even met de pollepel in roeren?
Hier alvast een paar pareltjes, voor de rest zou je houding iets moeten verbeteren (oftewel: iets minder met Ties omgaan en meer jezelf blijven).quote:Op vrijdag 13 februari 2015 11:19 schreef Paxcon het volgende:
De laatste keer dat ik Ties zag is maanden geleden en jou gister nog, maar goed.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 17:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hier alvast een paar pareltjes, voor de rest zou je houding iets moeten verbeteren (oftewel: iets minder met Ties omgaan en meer jezelf blijven).
http://vocaroo.com/i/s0IZEvOexHfN
http://vocaroo.com/i/s1ARjIToKYGy
Misschien moeten we Ties ook een keer meenemen naar het Westen, kan hij meeten met KarinaGodin.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 17:49 schreef Paxcon het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik Ties zag is maanden geleden en jou gister nog, maar goed.
Bedankt voor je linkjes
Eerder bitterzuurquote:Op vrijdag 13 februari 2015 17:58 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik zou mijzelf omschrijven als zoetzuur.
Wat LTVDK zegt.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 17:58 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik denk dat Ties dat heel gezellig vindtquote:Op vrijdag 13 februari 2015 17:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien moeten we Ties ook een keer meenemen naar het Westen, kan hij meeten met KarinaGodin.
Zolang hij maar pitchers bier kan hakken.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:00 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik denk dat Ties dat heel gezellig vindt
Bedoel je hier 'klappen'?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zolang hij maar pitchers bier kan hakken.
Wat is dan de nieuwswaarde van deze post?!!quote:Op vrijdag 13 februari 2015 17:58 schreef Specularium het volgende:
[..]
Of dezequote:Op vrijdag 13 februari 2015 17:44 schreef Specularium het volgende:
Gewoon 2 weken niet douchen, ruik je ook naar zuurkool.
Eet smakelijk!quote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:04 schreef timmmmm het volgende:
[..]
De opnames zitten erop, even eten en dan erop zetten
Weinig nieuwswaarde want geen gifje.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:05 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Wat is dan de nieuwswaarde van deze post?!!
ik ben voorquote:Op vrijdag 13 februari 2015 17:28 schreef timmmmm het volgende:
Misschien moeten johannes en ik een weblogitem beginnen, waar we zulke simpele gerechten maken dat we zelfs van yasmin goede huisvrouwen maken
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:04 schreef Specularium het volgende:
Ja hallo, kan die VBL SC niet gewoon in TV ofzo?
We beginnen met knakworst uit blik.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 17:28 schreef timmmmm het volgende:
Ik ben nog steeds voorquote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
We beginnen met knakworst uit blik.
Eventueel op een broodje voor gevorderden.
Wel met ketchup toch?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat heb ik laatst ook gemaaktquote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb de geestelijke er nog nooit over gehoord.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Weet niet of dat mag van je geloof.
quote:
Pax & Paxquote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:10 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dat heb ik laatst ook gemaakt
1 zo'n blik was me toch een beetje te veel met drie witte bolletjes en mayo
Gisteren zag ik je toch twee keer opscheppen maar dat was misschien omdat ik zo heerlijk had gekookt.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:10 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dat heb ik laatst ook gemaakt
1 zo'n blik was me toch een beetje te veel met drie witte bolletjes en mayo
Gelukkig gaat de sherlock nog altijd zuiver over mijquote:
Maar natuurlijk!quote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gisteren zag ik je toch twee keer opscheppen maar dat was misschien omdat ik zo heerlijk had gekookt.
Dan mag het denk ik wel.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:11 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Heb de geestelijke er nog nooit over gehoord.
Hoe dan :Squote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:12 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Gelukkig gaat de sherlock nog altijd zuiver over mijAl zit er ook iemand in OUD die zo heet ofzo :s
Mark Knoflook noemt hij hem geloof ik.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:12 schreef Paxcon het volgende:
Hopelijk komt Tem snel online, dan kunnen we even over Mark Knopfler filosoferen
Dat is slechts een act van hem heb ik begrepenquote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:13 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Mark Knoflook noemt hij hem geloof ik.
Jouw hele leven is een act heb ik begrepenquote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:13 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dat is slechts een act van hem heb ik begrepen
Annexatie van NWS-SCquote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:14 schreef timmmmm het volgende:
Uhh hallo? Wie zijn jullie allemaal en waarom gaan jullie niet weg? Ik kan dit niet handelen jongens
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:14 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Jouw hele leven is een act heb ik begrepen
Het schijnt dat toen Tem ons zag zitten met bitterbal filosoferend over Mark Knoflook hij bijna in de auto was gesprongen om naar Groningen te rijden.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:12 schreef Paxcon het volgende:
Hopelijk komt Tem snel online, dan kunnen we even over Mark Knopfler filosoferen
Ik ben het, je goede vriend Johannes!quote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:14 schreef timmmmm het volgende:
Uhh hallo? Wie zijn jullie allemaal en waarom gaan jullie niet weg? Ik kan dit niet handelen jongens
Hoe is het met je melkmeisje?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben het, je goede vriend Johannes!
Je wilde net nog een blog met me oprichten! Ik heb al een tweede gerecht bedacht: kip met appelmoes.
De huftersquote:
Misschien moet ik eens royalties gaan vragen aan het Rijksmuseum.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:18 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ik heb 'r pas zien hangen. Zielig gezicht.
Zou ik zeker doen!quote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien moet ik eens royalties gaan vragen aan het Rijksmuseum.
Je hebt de topic kaap van VBL gestopt. Goed zo jongen!quote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:27 schreef Mani89 het volgende:
Ik zit weer met genoegen het Syrië topic te lezen. Ik heb te doen met de mods die dit zooitje in goede banen moeten leiden.
Faalhaasquote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:38 schreef timmmmm het volgende:
Bij het uploaden draait TinyPic mijn foto's![]()
[ afbeelding ]
Hier hebben we dus niks aan. Nu denkt Yasmin dat ze haar gasstel schuin aan de muur moet ophangen.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:38 schreef timmmmm het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is foto 1 van de serie? Hier kook je water toch?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:38 schreef timmmmm het volgende:
[ afbeelding ]
Foto 2 al, maar bij 1 doet ie het ook. Wie heeft een oplossing?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:39 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dit is foto 1 van de serie? Hier kook je water toch?
Of je beeldscherm staat scheef, zou mij niks verbazen eigenlijk.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:39 schreef timmmmm het volgende:
[..]
In mijn bestanden staat ie gewoon recht. Hatelijk
Nja ik begrijp wel dat de foto gedraaid is hoorquote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:40 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Foto 2 al, maar bij 1 doet ie het ook. Wie heeft een oplossing?
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:43 schreef Yasmin23 het volgende:
Nu moet ik mijn beeldscherm weer draaien.
Photoshopquote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:40 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Foto 2 al, maar bij 1 doet ie het ook. Wie heeft een oplossing?
˙ƃɹǝ lǝǝɥ ǝɯ ʇɾıds ʇǝɥquote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:43 schreef Yasmin23 het volgende:
Nu moet ik mijn beeldscherm weer draaien.
Ik zit klaar met mijn draai skills.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:44 schreef timmmmm het volgende:
Ik ga gewoon alles scheef posten en dan kan johannes alles draaien
Ik heb alles al onder controle.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Photoshop
Of dit, gaat wat sneller: http://www165.lunapic.com/editor/?action=rotate
*maakt notitie*quote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Op de foto zag je dus een pan. Die kan je gebruiken bijvoorbeeld voor het koken van water.
Je moet de briljante inval hebben (gelukkig had ik die!) om te googlen op 'type upside down'quote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:45 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ehm. Hoe doe je dat?
Dit had ik nodig voor een column van lang geleden...
En dat ding eronder is een zogenaamd "gasfornuis", dit wordt gebruikt om een gecontroleerd vuur te maken om warmte mee in de pan te krijgen.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Op de foto zag je dus een pan. Die kan je gebruiken bijvoorbeeld voor het koken van water.
Hm. Werkte destijds niet...quote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je moet de briljante inval hebben (gelukkig had ik die!) om te googlen op 'type upside down'
http://www.typeupsidedown.com/
Ik heb zo'n ding hier staan ja.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dat ding eronder is een zogenaamd "gasfornuis", dit wordt gebruikt om een gecontroleerd vuur te maken om warmte mee in de pan te krijgen.
Een geluk bij een ongeluk. Stel je voor dat we je een keramische kookplaat uit moesten leggen.quote:
˙ʇnʞ uooʍǝƃ ʇɥɔǝ snp sı ʇıpquote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je moet de briljante inval hebben (gelukkig had ik die!) om te googlen op 'type upside down'
http://www.typeupsidedown.com/
Ja vroeg mij altijd al af waarvoor die was. Verpakking zit er ook nog omheen. Maar google heeft uitleg gegeven.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Een geluk bij een ongeluk. Stel je voor dat we je een keramische kookplaat uit moesten leggen.
Of inductiequote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Een geluk bij een ongeluk. Stel je voor dat we je een keramische kookplaat uit moesten leggen.
Aan de blurry foto te zien is er iemand in je huis om je te vermoorden en ben je op zoek naar een mes om jezelf te verdedigen.quote:
Speciaal voor jou (en andere geïnteresseerden, zoals Mani):quote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:49 schreef Uccie het volgende:
[..]
Speciaal voor jou (en andere geïnteresseerden, zoals Mani):Wow wat een bazenkwartetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Apenaids, echt wat een dramaquote:
[..]
Speciaal voor jou (en andere geïnteresseerden, zoals Mani):Moeten deze in dat pannetje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Speciaal voor jou (en andere geïnteresseerden, zoals Mani):Die zou je ook in de pan kunnen doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen is gegrild vaak lekkerder dan gekookt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Ik zal jou ineen pannetje stoppenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |