Ik ben het, je goede vriend Johannes!quote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:14 schreef timmmmm het volgende:
Uhh hallo? Wie zijn jullie allemaal en waarom gaan jullie niet weg? Ik kan dit niet handelen jongens
Hoe is het met je melkmeisje?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben het, je goede vriend Johannes!
Je wilde net nog een blog met me oprichten! Ik heb al een tweede gerecht bedacht: kip met appelmoes.
De huftersquote:
Misschien moet ik eens royalties gaan vragen aan het Rijksmuseum.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:18 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ik heb 'r pas zien hangen. Zielig gezicht.
Zou ik zeker doen!quote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien moet ik eens royalties gaan vragen aan het Rijksmuseum.
Je hebt de topic kaap van VBL gestopt. Goed zo jongen!quote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:27 schreef Mani89 het volgende:
Ik zit weer met genoegen het Syrië topic te lezen. Ik heb te doen met de mods die dit zooitje in goede banen moeten leiden.
Faalhaasquote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:38 schreef timmmmm het volgende:
Bij het uploaden draait TinyPic mijn foto's![]()
[ afbeelding ]
Hier hebben we dus niks aan. Nu denkt Yasmin dat ze haar gasstel schuin aan de muur moet ophangen.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:38 schreef timmmmm het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is foto 1 van de serie? Hier kook je water toch?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:38 schreef timmmmm het volgende:
[ afbeelding ]
Foto 2 al, maar bij 1 doet ie het ook. Wie heeft een oplossing?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:39 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dit is foto 1 van de serie? Hier kook je water toch?
Of je beeldscherm staat scheef, zou mij niks verbazen eigenlijk.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:39 schreef timmmmm het volgende:
[..]
In mijn bestanden staat ie gewoon recht. Hatelijk
Nja ik begrijp wel dat de foto gedraaid is hoorquote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:40 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Foto 2 al, maar bij 1 doet ie het ook. Wie heeft een oplossing?
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:43 schreef Yasmin23 het volgende:
Nu moet ik mijn beeldscherm weer draaien.
Photoshopquote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:40 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Foto 2 al, maar bij 1 doet ie het ook. Wie heeft een oplossing?
˙ƃɹǝ lǝǝɥ ǝɯ ʇɾıds ʇǝɥquote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:43 schreef Yasmin23 het volgende:
Nu moet ik mijn beeldscherm weer draaien.
Ik zit klaar met mijn draai skills.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:44 schreef timmmmm het volgende:
Ik ga gewoon alles scheef posten en dan kan johannes alles draaien
Ik heb alles al onder controle.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Photoshop
Of dit, gaat wat sneller: http://www165.lunapic.com/editor/?action=rotate
*maakt notitie*quote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Op de foto zag je dus een pan. Die kan je gebruiken bijvoorbeeld voor het koken van water.
Je moet de briljante inval hebben (gelukkig had ik die!) om te googlen op 'type upside down'quote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:45 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ehm. Hoe doe je dat?
Dit had ik nodig voor een column van lang geleden...
En dat ding eronder is een zogenaamd "gasfornuis", dit wordt gebruikt om een gecontroleerd vuur te maken om warmte mee in de pan te krijgen.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Op de foto zag je dus een pan. Die kan je gebruiken bijvoorbeeld voor het koken van water.
Hm. Werkte destijds niet...quote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je moet de briljante inval hebben (gelukkig had ik die!) om te googlen op 'type upside down'
http://www.typeupsidedown.com/
Ik heb zo'n ding hier staan ja.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dat ding eronder is een zogenaamd "gasfornuis", dit wordt gebruikt om een gecontroleerd vuur te maken om warmte mee in de pan te krijgen.
Een geluk bij een ongeluk. Stel je voor dat we je een keramische kookplaat uit moesten leggen.quote:
˙ʇnʞ uooʍǝƃ ʇɥɔǝ snp sı ʇıpquote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je moet de briljante inval hebben (gelukkig had ik die!) om te googlen op 'type upside down'
http://www.typeupsidedown.com/
Ja vroeg mij altijd al af waarvoor die was. Verpakking zit er ook nog omheen. Maar google heeft uitleg gegeven.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Een geluk bij een ongeluk. Stel je voor dat we je een keramische kookplaat uit moesten leggen.
Of inductiequote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Een geluk bij een ongeluk. Stel je voor dat we je een keramische kookplaat uit moesten leggen.
Aan de blurry foto te zien is er iemand in je huis om je te vermoorden en ben je op zoek naar een mes om jezelf te verdedigen.quote:
Speciaal voor jou (en andere geïnteresseerden, zoals Mani):quote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:49 schreef Uccie het volgende:
[..]
Speciaal voor jou (en andere geïnteresseerden, zoals Mani):Wow wat een bazenkwartetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Apenaids, echt wat een dramaquote:
[..]
Speciaal voor jou (en andere geïnteresseerden, zoals Mani):Moeten deze in dat pannetje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Speciaal voor jou (en andere geïnteresseerden, zoals Mani):Die zou je ook in de pan kunnen doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen is gegrild vaak lekkerder dan gekookt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |