Ik ben het, je goede vriend Johannes!quote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:14 schreef timmmmm het volgende:
Uhh hallo? Wie zijn jullie allemaal en waarom gaan jullie niet weg? Ik kan dit niet handelen jongens
Hoe is het met je melkmeisje?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben het, je goede vriend Johannes!
Je wilde net nog een blog met me oprichten! Ik heb al een tweede gerecht bedacht: kip met appelmoes.
De huftersquote:
Misschien moet ik eens royalties gaan vragen aan het Rijksmuseum.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:18 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ik heb 'r pas zien hangen. Zielig gezicht.
Zou ik zeker doen!quote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien moet ik eens royalties gaan vragen aan het Rijksmuseum.
Je hebt de topic kaap van VBL gestopt. Goed zo jongen!quote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:27 schreef Mani89 het volgende:
Ik zit weer met genoegen het Syrië topic te lezen. Ik heb te doen met de mods die dit zooitje in goede banen moeten leiden.
Faalhaasquote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:38 schreef timmmmm het volgende:
Bij het uploaden draait TinyPic mijn foto's![]()
[ afbeelding ]
Hier hebben we dus niks aan. Nu denkt Yasmin dat ze haar gasstel schuin aan de muur moet ophangen.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:38 schreef timmmmm het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is foto 1 van de serie? Hier kook je water toch?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:38 schreef timmmmm het volgende:
[ afbeelding ]
Foto 2 al, maar bij 1 doet ie het ook. Wie heeft een oplossing?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:39 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dit is foto 1 van de serie? Hier kook je water toch?
Of je beeldscherm staat scheef, zou mij niks verbazen eigenlijk.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:39 schreef timmmmm het volgende:
[..]
In mijn bestanden staat ie gewoon recht. Hatelijk
Nja ik begrijp wel dat de foto gedraaid is hoorquote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:40 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Foto 2 al, maar bij 1 doet ie het ook. Wie heeft een oplossing?
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:43 schreef Yasmin23 het volgende:
Nu moet ik mijn beeldscherm weer draaien.
Photoshopquote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:40 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Foto 2 al, maar bij 1 doet ie het ook. Wie heeft een oplossing?
˙ƃɹǝ lǝǝɥ ǝɯ ʇɾıds ʇǝɥquote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:43 schreef Yasmin23 het volgende:
Nu moet ik mijn beeldscherm weer draaien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |