Daaromquote:Op vrijdag 13 februari 2015 17:34 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Je hebt wel een mooie keuken idd.......
Gewoon slagroom kloppen ditdat.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 17:34 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dan ga jij er wel even met de pollepel in roeren?
Hier alvast een paar pareltjes, voor de rest zou je houding iets moeten verbeteren (oftewel: iets minder met Ties omgaan en meer jezelf blijven).quote:Op vrijdag 13 februari 2015 11:19 schreef Paxcon het volgende:
Ik zou graag nogmaals de vocaroos gepost zien worden die hier ooit hebben gestaan
De laatste keer dat ik Ties zag is maanden geleden en jou gister nog, maar goed.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 17:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hier alvast een paar pareltjes, voor de rest zou je houding iets moeten verbeteren (oftewel: iets minder met Ties omgaan en meer jezelf blijven).
http://vocaroo.com/i/s0IZEvOexHfN
http://vocaroo.com/i/s1ARjIToKYGy
Misschien moeten we Ties ook een keer meenemen naar het Westen, kan hij meeten met KarinaGodin.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 17:49 schreef Paxcon het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik Ties zag is maanden geleden en jou gister nog, maar goed.
Bedankt voor je linkjes
Eerder bitterzuurquote:Op vrijdag 13 februari 2015 17:58 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik zou mijzelf omschrijven als zoetzuur.
Wat LTVDK zegt.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 17:58 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik denk dat Ties dat heel gezellig vindtquote:Op vrijdag 13 februari 2015 17:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien moeten we Ties ook een keer meenemen naar het Westen, kan hij meeten met KarinaGodin.
Zolang hij maar pitchers bier kan hakken.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:00 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik denk dat Ties dat heel gezellig vindt
Bedoel je hier 'klappen'?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zolang hij maar pitchers bier kan hakken.
Wat is dan de nieuwswaarde van deze post?!!quote:Op vrijdag 13 februari 2015 17:58 schreef Specularium het volgende:
[..]
Of dezequote:Op vrijdag 13 februari 2015 17:44 schreef Specularium het volgende:
Gewoon 2 weken niet douchen, ruik je ook naar zuurkool.
Eet smakelijk!quote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:04 schreef timmmmm het volgende:
[..]
De opnames zitten erop, even eten en dan erop zetten
Weinig nieuwswaarde want geen gifje.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:05 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Wat is dan de nieuwswaarde van deze post?!!
ik ben voorquote:Op vrijdag 13 februari 2015 17:28 schreef timmmmm het volgende:
Misschien moeten johannes en ik een weblogitem beginnen, waar we zulke simpele gerechten maken dat we zelfs van yasmin goede huisvrouwen maken
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:04 schreef Specularium het volgende:
Ja hallo, kan die VBL SC niet gewoon in TV ofzo?
We beginnen met knakworst uit blik.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 17:28 schreef timmmmm het volgende:
Misschien moeten johannes en ik een weblogitem beginnen, waar we zulke simpele gerechten maken dat we zelfs van yasmin goede huisvrouwen maken
Ik ben nog steeds voorquote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
We beginnen met knakworst uit blik.
Eventueel op een broodje voor gevorderden.
Wel met ketchup toch?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat heb ik laatst ook gemaaktquote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb de geestelijke er nog nooit over gehoord.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Weet niet of dat mag van je geloof.
quote:
Pax & Paxquote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:10 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dat heb ik laatst ook gemaakt
1 zo'n blik was me toch een beetje te veel met drie witte bolletjes en mayo
Gisteren zag ik je toch twee keer opscheppen maar dat was misschien omdat ik zo heerlijk had gekookt.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:10 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dat heb ik laatst ook gemaakt
1 zo'n blik was me toch een beetje te veel met drie witte bolletjes en mayo
Gelukkig gaat de sherlock nog altijd zuiver over mijquote:
Maar natuurlijk!quote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gisteren zag ik je toch twee keer opscheppen maar dat was misschien omdat ik zo heerlijk had gekookt.
Dan mag het denk ik wel.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:11 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Heb de geestelijke er nog nooit over gehoord.
Hoe dan :Squote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:12 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Gelukkig gaat de sherlock nog altijd zuiver over mijAl zit er ook iemand in OUD die zo heet ofzo :s
Mark Knoflook noemt hij hem geloof ik.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:12 schreef Paxcon het volgende:
Hopelijk komt Tem snel online, dan kunnen we even over Mark Knopfler filosoferen
Dat is slechts een act van hem heb ik begrepenquote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:13 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Mark Knoflook noemt hij hem geloof ik.
Jouw hele leven is een act heb ik begrepenquote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:13 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dat is slechts een act van hem heb ik begrepen
Annexatie van NWS-SCquote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:14 schreef timmmmm het volgende:
Uhh hallo? Wie zijn jullie allemaal en waarom gaan jullie niet weg? Ik kan dit niet handelen jongens
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:14 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Jouw hele leven is een act heb ik begrepen
Het schijnt dat toen Tem ons zag zitten met bitterbal filosoferend over Mark Knoflook hij bijna in de auto was gesprongen om naar Groningen te rijden.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:12 schreef Paxcon het volgende:
Hopelijk komt Tem snel online, dan kunnen we even over Mark Knopfler filosoferen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |