Daaromquote:Op vrijdag 13 februari 2015 17:34 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Je hebt wel een mooie keuken idd.......
Gewoon slagroom kloppen ditdat.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 17:34 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dan ga jij er wel even met de pollepel in roeren?
Hier alvast een paar pareltjes, voor de rest zou je houding iets moeten verbeteren (oftewel: iets minder met Ties omgaan en meer jezelf blijven).quote:Op vrijdag 13 februari 2015 11:19 schreef Paxcon het volgende:
Ik zou graag nogmaals de vocaroos gepost zien worden die hier ooit hebben gestaan
De laatste keer dat ik Ties zag is maanden geleden en jou gister nog, maar goed.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 17:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hier alvast een paar pareltjes, voor de rest zou je houding iets moeten verbeteren (oftewel: iets minder met Ties omgaan en meer jezelf blijven).
http://vocaroo.com/i/s0IZEvOexHfN
http://vocaroo.com/i/s1ARjIToKYGy
Misschien moeten we Ties ook een keer meenemen naar het Westen, kan hij meeten met KarinaGodin.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 17:49 schreef Paxcon het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik Ties zag is maanden geleden en jou gister nog, maar goed.
Bedankt voor je linkjes
Eerder bitterzuurquote:Op vrijdag 13 februari 2015 17:58 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik zou mijzelf omschrijven als zoetzuur.
Wat LTVDK zegt.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 17:58 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik denk dat Ties dat heel gezellig vindtquote:Op vrijdag 13 februari 2015 17:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien moeten we Ties ook een keer meenemen naar het Westen, kan hij meeten met KarinaGodin.
Zolang hij maar pitchers bier kan hakken.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:00 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik denk dat Ties dat heel gezellig vindt
Bedoel je hier 'klappen'?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zolang hij maar pitchers bier kan hakken.
Wat is dan de nieuwswaarde van deze post?!!quote:Op vrijdag 13 februari 2015 17:58 schreef Specularium het volgende:
[..]
Of dezequote:Op vrijdag 13 februari 2015 17:44 schreef Specularium het volgende:
Gewoon 2 weken niet douchen, ruik je ook naar zuurkool.
Eet smakelijk!quote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:04 schreef timmmmm het volgende:
[..]
De opnames zitten erop, even eten en dan erop zetten
Weinig nieuwswaarde want geen gifje.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:05 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Wat is dan de nieuwswaarde van deze post?!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |