Ik wil anders best wel voor je kokenquote:Op vrijdag 13 februari 2015 17:21 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Net als het niet triester kan komt Tem.
Klinkt lekkerquote:Op vrijdag 13 februari 2015 17:21 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Iedereen kan dat leren joh.
[..]
Ja joh. Nou ja, geef me er 6. Spekje bakken, wat champignons, ui en paprika, beetje bouillon erop en tegelijk gevulde pasta koken. Afgieten, erop en lekkah wat kaas.
Smikkelen, 10x lekkerder dan die magnetronmeuk.
Jaquote:Op vrijdag 13 februari 2015 17:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik wil anders best wel voor je koken [ afbeelding ]
Jeps. Mijn scooter is nog steeds niet doorgezaktquote:Op vrijdag 13 februari 2015 17:22 schreef Tem het volgende:
[..]
Vanavond weer op de scooter met je dikke anus?
Ik weet het zeker. Iedereen kan datquote:Op vrijdag 13 februari 2015 17:24 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dat zou ik maar niet te snel zeggen:P
Zij laat een magnetronmaaltijd nog verbrandenquote:Op vrijdag 13 februari 2015 17:26 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik weet het zeker. Iedereen kan dat
íédereenquote:Op vrijdag 13 februari 2015 17:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zij laat een magnetron maaltijd nog verbranden
Nee, sommige mensen kunnen hun eigen dikke reet nog niet afvegen.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 17:26 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik weet het zeker. Iedereen kan dat
In haar geval zou ik thuisbezorgd maar alvast openenquote:
Goed idee! Denk dat ik veel van kan leren.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 17:28 schreef timmmmm het volgende:
Misschien moeten johannes en ik een weblogitem beginnen, waar we zulke simpele gerechten maken dat we zelfs van yasmin goede huisvrouwen maken
Dat kan ik nog net.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 17:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, sommige mensen kunnen hun eigen dikke reet nog niet afvegen.
Voor vanavond zal ik een fotoreportage voor je makenquote:Op vrijdag 13 februari 2015 17:29 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Goed idee! Denk dat ik veel van kan leren.
Oeh super vetquote:Op vrijdag 13 februari 2015 17:32 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Voor vanavond zal ik een fotoreportage voor je maken
Ik ben trots op jequote:Op vrijdag 13 februari 2015 17:31 schreef YokiKater het volgende:
Ik ga gewoon nasi eten want ik ben helemaal supergezond bezig en zo.
En ik heb pijn in mijn poten want ik heb een teringeind gewandeld vandaag.
Anders mag je wel bij mij leren kokenquote:Op vrijdag 13 februari 2015 17:29 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Goed idee! Denk dat ik veel van kan leren.
Je hebt wel een mooie keuken idd.......quote:Op vrijdag 13 februari 2015 17:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Anders mag je wel bij mij leren koken
Dan ga jij er wel even met de pollepel in roeren?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 17:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Anders mag je wel bij mij leren koken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |