Ja echt hilarisch.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 00:05 schreef Elfletterig het volgende:
Die reclames van OHRA blijven grappig...
Elke keer - ook in de nieuwe commercial met André van Duin - weten ze de paarse krokodil er weer in te verstoppen...
Ik ook, ik zei al dat ik het hilarisch vind.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 00:14 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vind zulke gimmicks wel grappig.
Praat eens alsof je niet 6 jaar bent joh, ontzettende paardenlul.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 00:23 schreef Webschip het volgende:
Hoi,
In het doodtopic is weer een poes dood.
Paardenlullen kunnen niet praten, ook niet als ze zes jaar oud zijn.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 00:33 schreef Specularium het volgende:
[..]
Praat eens alsof je niet 6 jaar bent joh, ontzettende paardenlul.
Doe eens alsof je niet ongesteld bent.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 00:33 schreef Specularium het volgende:
[..]
Praat eens alsof je niet 6 jaar bent joh, ontzettende paardenlul.
Hier alvast een blauwe variant van je UI, voor als het zover is.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 00:23 schreef Fylax het volgende:
[..]
dat duurt nog wel een paar maanden denk ik
Te laat.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 00:37 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hier alvast een blauwe variant van je UI, voor als het zover is.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 00:58 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Bij jou is het toch altijd een opwelling. Morgen heb je weer je waakvlammetje.
Stiekem vind je het wel een leuke gif.quote:
Weet ik veel joh, je moet niet denken dat ik er verstand van heb ofzoquote:Op vrijdag 13 februari 2015 09:58 schreef Specularium het volgende:
Waar gaat Fokker stukjes over schrijven?
Elfletterig wil maar niet, en ik heb al zovaak mijn best gedaan hem over te halenquote:
Efteling moet veel fietsen. Heeft geen tijd voor dit soort futiliteiten.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 10:01 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Elfletterig wil maar niet, en ik heb al zovaak mijn best gedaan hem over te halen
Goede tagquote:
Splitsquoteberichten, niks mis meequote:Op vrijdag 13 februari 2015 10:08 schreef Specularium het volgende:
Krijg je van die FP stukjes van 10 A4'tjes.
Dat is voor niemand leuk.
Gewoon rammen op knopjes en hopen dat niemand naar feedback rent.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 10:00 schreef timmmmm het volgende:
Net als NWS modden, je zit met dat tagje opgescheept en af en toe doe je of je weet waar je mee bezig bent en dan gelooft men het wel
Goedemorgen johannesquote:Op vrijdag 13 februari 2015 08:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik voel me net Iwanius als ik in alle subfora even goedemorgen zeg.
Toch doe ik het.
Van wie?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 11:19 schreef Paxcon het volgende:
Ik zou graag nogmaals de vocaroos gepost zien worden die hier ooit hebben gestaan
Goedemorgen Iwanius, je zwaarmoedige tegels zouden helemaal niet misstaan in dit topic.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 08:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik voel me net Iwanius als ik in alle subfora even goedemorgen zeg.
Toch doe ik het.
Johannes houdt dat archief bij, je zal even geduld moeten hebben.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 11:19 schreef Paxcon het volgende:
Ik zou graag nogmaals de vocaroos gepost zien worden die hier ooit hebben gestaan
Dit verzin je ter plekkequote:Op donderdag 12 februari 2015 18:59 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik hoorde dat timmmm die hele Paxcon maar een flapdrol vindt.
Het schijnt te gaan om audiodocumenten waaruit al dan niet blijkt dat darten resp. basketbal een sport is.quote:
Ik wacht met smartquote:Op vrijdag 13 februari 2015 12:04 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Johannes houdt dat archief bij, je zal even geduld moeten hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |