Oh, die heb ik gemist.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 12:06 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Het schijnt te gaan om audiodocumenten waaruit al dan niet blijkt dat darten resp. basketbal een sport is.
[..]
Ik wacht met smart
Als je hier begint heb je er al een hoop.quote:
Ik wil op zich wel, maar ik weet niet hoeveel tijd ik over pakweg een maand heb. Zo gauw ik daar wat meer zicht op heb, laat ik het weten. Het zou een beetje lullig zijn om nu te beginnen en dan noodgedwongen na 1-2 maanden weer te moeten stoppen.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 10:01 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Elfletterig wil maar niet, en ik heb al zovaak mijn best gedaan hem over te halen
Hopelijk gaat het lukken, ik wil elke dag een volle bingokaart.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 12:18 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik wil op zich wel, maar ik weet niet hoeveel tijd ik over pakweg een maand heb. Zo gauw ik daar wat meer zicht op heb, laat ik het weten. Het zou een beetje lullig zijn om nu te beginnen en dan noodgedwongen na 1-2 maanden weer te moeten stoppen.
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 12:15 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Als je hier begint heb je er al een hoop.
VBL / Live Eredivisieverslagen #201 Meisjeshandschrift.
Nee, aanrader?quote:
Okee, laat maar weten hoe hij was.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 13:54 schreef Tem het volgende:
[..]
Weet ik nog niet, wil hem vanavond gaan kijken. Regisseur heeft wel goede films op zijn naam.
Komt goed uit.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 14:03 schreef LTVDK het volgende:
Voor iedereen die het echt totaal niet kan boeien, album van Mr. Polska is vandaag uitgekomen.
Top, dan hoe je dus ook niet op deze link te klikken.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 14:13 schreef Specularium het volgende:
[..]
Komt goed uit.
Kan ik het gelijk niet gaan luisteren.
Misschien klik ik straks wel als ik niet in de aidstrein zit.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 14:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Top, dan hoe je dus ook niet op deze link te klikken.
De beat van wij falen soms is wel nice.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 14:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Top, dan hoe je dus ook niet op deze link te klikken.
Ik ga even feedback geven op je weblogquote:
Ik heb wat vraagjes gesteld achter.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 14:21 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Ik ga even feedback geven op je weblog
Jij staat erin, dus vast een 10.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 14:21 schreef timmmmm het volgende:
[..]
We zullen hier allemaal een waardeoordeel geveN. Cijfertje van 1 tot 10 enzo
Polskaquote:Op vrijdag 13 februari 2015 14:03 schreef LTVDK het volgende:
Voor iedereen die het echt totaal niet kan boeien, album van Mr. Polska is vandaag uitgekomen.
Toepasselijk nummer wel.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 14:19 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
De beat van wij falen soms is wel nice.
Jaquote:
Nee haha, moet je ff kijken bij in behandeling.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 14:26 schreef timmmmm het volgende:
[..]
O ik dacht dat je de weblog die al gepland stond bedoelde
Ik zag em al. Kek verhaaltje hoor.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 14:26 schreef Fylax het volgende:
[..]
Nee haha, moet je ff kijken bij in behandeling.
Ik ga al dagen los op Ravotten, wat een heerlijke trekquote:Op vrijdag 13 februari 2015 14:03 schreef LTVDK het volgende:
Bedankt.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 14:28 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik zag em al. Kek verhaaltje hoor.
Ravottenquote:Op vrijdag 13 februari 2015 14:28 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik ga al dagen los op Ravotten, wat een heerlijke trek
quote:
ff hele album luisterenquote:Op vrijdag 13 februari 2015 14:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
I came up like a terminator lookalike
Kun je 'm niet bekijken?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 14:48 schreef Mani89 het volgende:
Wat is dit nou weer?
[ afbeelding ]
Nou ja veel succes in ieder geval Fylax!
FP banquote:Op vrijdag 13 februari 2015 14:48 schreef Mani89 het volgende:
Wat is dit nou weer?
[ afbeelding ]
Ja hoor alleen niet posten, en ik spreek je ook uit als Fielaks. Hopelijk vind je dat niet erg,quote:
Ik reageer daar al 5 jaar niet meer, maar als ik dat deed was het op moslimberichten. Maar goed ik mis er zo te zien niet veel.quote:
Dat vind ik niet erg.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 14:52 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja hoor alleen niet posten, en ik spreek je ook uit als Fielaks. Hopelijk vind je dat niet erg,
Hahaha.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 14:48 schreef Mani89 het volgende:
Wat is dit nou weer?
[ afbeelding ]
Hoi ik ben Fylax, kan niks en heb geen hobby's.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 14:44 schreef Fylax het volgende:
http://frontpage.fok.nl/weblog/689411/1/1/50/hoi-fylax-hier.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |