Halve downie op de bankquote:
Dat accent is inderdaad wel een tikkeltje homofiel.quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hij zegt net dat ze alles met elkaar doen.
Volgens mij is die harde kern precies zo, plus nog wat marcheerpoeder. Maar dat verhaal over die Feyenoord arts geloof ik dan weer geen reet van.quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:33 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Halve downie op de bankIk heb zo'n gevoel dat zo'n debiel echt keihard uitgelachen wordt door de mannen op die beelden.
Nee joh, zotquote:Op donderdag 12 februari 2015 23:34 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Volgens mij is die harde kern precies zo, plus nog wat marcheerpoeder. Maar dat verhaal over die Feyenoord arts geloof ik dan weer geen reet van.
Wat een baas.quote:‘Er werd een Jood binnengebracht die door een politiehond was gebeten. Hij had een enorme jaap in zijn been. Echt een diepe vleeswond. Zo’n wond mag je niet sluiten, je moet ’m openlaten, anders kan het gaan etteren. Ik heb expres de wond toch gehecht. Uit principe help ik geen Joden, maar dit vond ik natuurlijk wel geinig. Ik heb daarna het adres op zijn ziekenfondspas gekopieerd. ’s Avonds ben ik met een paar vrienden op pad gegaan en hebben we op dat bewuste adres alle ruiten eruit getieft!’
Jij zegt in het echte leven toch niet 020 hè?quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:36 schreef timmmmm het volgende:
beetje stoer doen met een boekje, wordt niet mooi op gekeken in die kringen denk ik zo
Ik zeg in het echte leven gewoon kankerjoden natuurlijkquote:Op donderdag 12 februari 2015 23:36 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jij zegt in het echte leven toch niet 020 hè?
Niet tegen mij hoop ik toch he?quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:37 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik zeg in het echte leven gewoon kankerjoden natuurlijk
Daar is verder niks mis mee.quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:37 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik zeg in het echte leven gewoon kankerjoden natuurlijk
Dat dekt de lading ook prima.quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:40 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Tegen jou zeg ik gewoon cnorrie
Kijk maar uitquote:Op donderdag 12 februari 2015 23:41 schreef sp3c het volgende:
cnorrie de neus klinkt wel als een goede maffianaam
Paardenneus in je bedquote:Op donderdag 12 februari 2015 23:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Kijk maar uitCementen voetjes en alles als je vervelend bent.
Wel goed haar die gozer.quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:46 schreef timmmmm het volgende:
Wat een dikke kneus op de bank nuBeetje populair doen met matige belegen grappen
Is gewoon een ontzettende kutlul.quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:48 schreef Mani89 het volgende:
Hey wat een leuk stoer petje, en ook nog achterstevoren.
Zou niet remmen.quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:49 schreef Specularium het volgende:
[..]
Is gewoon een ontzettende kutlul.
Zo een lekker wijf, zonder make-up zou niet gevenquote:Op donderdag 12 februari 2015 23:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ze had het over de grote kwast pakken.
Dan is ze dus niet zo lekker he?quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:51 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zo een lekker wijf, zonder make-up zou niet geven
Als dit waar is (ik betwijfel het), dan moet het niet zo bijster moeilijk zijn om het slachtoffer op te sporen en daarmee de chirurg in kwestie. Hoeveel mensen maken het mee dat ze op één dag door een politiehond worden gebeten, in het ziekenhuis een wond dicht krijgen gehecht én dat 's avonds de ruiten worden ingegooid?quote:
Ik zal je geruststellen, het is een broodje aapebola.quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:55 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Als dit waar is (ik betwijfel het), dan moet het niet zo bijster moeilijk zijn om het slachtoffer op te sporen en daarmee de chirurg in kwestie. Hoeveel mensen maken het mee dat ze op één dag door een politiehond worden gebeten, in het ziekenhuis een wond dicht krijgen gehecht én dat 's avonds de ruiten worden ingegooid?
aansteller ben je toch hequote:Op donderdag 12 februari 2015 23:54 schreef Mani89 het volgende:
Al die Youtube bekendheden zijn vuige tyfushipsters. Ik wil ze doodmaken.
HET IS NIET ECHT, HENK.quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:55 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Als dit waar is (ik betwijfel het), dan moet het niet zo bijster moeilijk zijn om het slachtoffer op te sporen en daarmee de chirurg in kwestie. Hoeveel mensen maken het mee dat ze op één dag door een politiehond worden gebeten, in het ziekenhuis een wond dicht krijgen gehecht én dat 's avonds de ruiten worden ingegooid?
Hipsters zijn gewoon verspillers van de adem die ze verbruiken, zelfs dat zou ik ze niet gunnen. Dus niet zo doen he corriequote:
Ze roepen zeldzaam veel irritatie bij mij op om een of andere reden.quote:
Gelukkig kom ik ze nooit tegen dus ik heb geen last van ze.quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:57 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hipsters zijn gewoon verspillers van de adem die ze verbruiken, zelfs dat zou ik ze niet gunnen. Dus niet zo doen he corrie
quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:56 schreef Mani89 het volgende:
Ik zal je geruststellen, het is een broodje aapebola.
BEDANKT, MART!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |