Aaaah wat lief. En denk dat Piet dat ook wel doet met zijn muts.quote:Op zondag 8 februari 2015 07:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je die toen straks al bedoelde. Ik kies mijn zoon dan, omdat ik hem zo graag heb. Van jou had ik je muts verwacht.
Verstandig. Slaap lekker en tot een volgende keer.quote:Op zondag 8 februari 2015 07:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik ga maar eens om. welterusten jullie 2.
Dat is niet zo lang. Succes ermee.quote:Op zondag 8 februari 2015 07:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
Nog even slapen tot 11 uur en dan weer beginnen met de dag.
CU.
Leuk, die zal wel bijna wakker zijn volgens mij. Die gaat meestal wel vroeg slapen. Of komt ie nooit zo vroeg op fok.quote:Op zondag 8 februari 2015 07:43 schreef Piet_Piraat het volgende:
Knutselen met hout is helemaal Treehut Stylee.
Nee Piet, ik ga nergens heen, geen vrees, ik wacht wel tot er andere mensen zijn hier. Ben je niet alleen.quote:
Ok, dan is het goed.quote:Op zondag 8 februari 2015 07:45 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nee Piet, ik ga nergens heen, geen vrees, ik wacht wel tot er andere mensen zijn hier. Ben je niet alleen.
Zo meteen gaan die kut kerkklokken weer luiden.quote:Op zondag 8 februari 2015 07:46 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
De rest slaapt. En niet zo vloeken op de dag des here.
halloquote:Op zondag 8 februari 2015 07:43 schreef Piet_Piraat het volgende:
Knutselen met hout is helemaal Treehut Stylee.
Hoezo? Ben zelf ook keer komen binnenvallen.quote:Op zondag 8 februari 2015 07:47 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Gelukkig, voor hetzelfde geld zei je, en nu opzouten uit deze SC.
Klopt en gelukkig ben ik niet thuis nu, dus hoor ik de 3 uit mijn buurt nu even niet. Eigenlijk wel benieuwd of er hier in de buurt 1tje herrie maakt, Nou ja, kom ik straks wel achter.quote:Op zondag 8 februari 2015 07:48 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zo meteen gaan die kut kerkklokken weer luiden.
Klopt, lijkt mij bij de meeste mensen op fok.quote:Op zondag 8 februari 2015 07:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hoezo? Ben zelf ook keer komen binnenvallen.
Ik zal geduldig wachten tot de genialiteit begint.quote:Op zondag 8 februari 2015 08:03 schreef Piet_Piraat het volgende:
Zo meteen komt ie met geniale post, dat doet ie steeds.
Muziek heb je niet veel gedraaid vannacht. Doe maar even snel wat youtubjes inderdaad, voordat mensen denken dat het niet goed gaat met je.quote:
Dat gaat wel ff duren, begin 'm nu eigenlijk pas echt te begrijpen.quote:Op zondag 8 februari 2015 08:04 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik zal geduldig wachten tot de genialiteit begint.
En hoe lang ken je hem al?quote:Op zondag 8 februari 2015 08:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat gaat wel ff duren, begin 'm nu eigenlijk pas echt te begrijpen.
Nee dat is een lekker duidelijk antwoord.quote:Op zondag 8 februari 2015 08:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Sinds ie ineens hier in SC verscheen.
Gelukkig geen last van hier op "het platteland"quote:Op zondag 8 februari 2015 07:48 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zo meteen gaan die kut kerkklokken weer luiden.
Veel duidelijker kan ik het niet maken.quote:Op zondag 8 februari 2015 08:10 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nee dat is een lekker duidelijk antwoord.
Bofferd. En goede morgen.quote:Op zondag 8 februari 2015 08:11 schreef Juup© het volgende:
[..]
Gelukkig geen last van hier op "het platteland"
Goedemorgen iedereen
Heb je geen idee van tijd dan. Een aantal maanden, een jaar, een paar jaar?quote:Op zondag 8 februari 2015 08:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Veel duidelijker kan ik het niet maken.
Sta daar niet zo bij stil.quote:Op zondag 8 februari 2015 08:18 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Heb je geen idee van tijd dan. Een aantal maanden, een jaar, een paar jaar?
Piet, ik ga even wat dingen doen, of slapen, nah, dingen doen, slapen komt nog wel. Tot later.quote:
Ik ga even wat aan mn conditie doen ....quote:Op zondag 8 februari 2015 09:04 schreef just me het volgende:
Ik zou zeggen zolang mogelijk van genieten
Je bent er weer vroeg bij!
ik ook, heb dadelijk een golfwedstrijdjequote:Op zondag 8 februari 2015 09:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ga even wat aan mn conditie doen ....
Succesquote:Op zondag 8 februari 2015 09:05 schreef just me het volgende:
[..]
ik ook, heb dadelijk een golfwedstrijdje
wat ga jij doen?quote:
Het is droog, je kan ook buiten echt fietsen.quote:Op zondag 8 februari 2015 09:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat op de hometrainer fietsen en roeien
Ik ga zo eerst even boodschappen doen en verder krijgen we kraamvisite vandaag.quote:
Nou nee.quote:Op zondag 8 februari 2015 07:26 schreef Piet_Piraat het volgende:
Inderdaad, iedereen de moeite neemt om dit terug te lezen kan daar toch best wat nuttige dingen uithalen.
Sinds mei vorig jaar.quote:
nee, maar dat geeft niet. Eerst maar eens rustig wakker wordenquote:Op zondag 8 februari 2015 10:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Goedemorgen... En ben je er klaar voor?
Hahaha... Ik ben al weer 1.5 uur opquote:Op zondag 8 februari 2015 10:07 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
nee, maar dat geeft niet. Eerst maar eens rustig wakker worden
het ruimt wel lekker op zoquote:Op zondag 8 februari 2015 10:11 schreef Kingstown het volgende:
Vannacht is er weer iemand doodgeschoten in Amsterdam. Het is nauwelijks meer nieuws te noemen.
Het wordt ook al niet meer gemeld tijdens het radionieuws.quote:Op zondag 8 februari 2015 10:11 schreef Kingstown het volgende:
Vannacht is er weer iemand doodgeschoten in Amsterdam. Het is nauwelijks meer nieuws te noemen.
's nachts plus een bekende van de politie. Ik vermoed dat een hoop mensen hetzelfde gevoel hebben als jij.quote:Op zondag 8 februari 2015 10:23 schreef MadMaster het volgende:
Het wordt ook al niet meer gemeld tijdens het radionieuws.
Was mij nog niet bekend en het boeit me ook niet meer...
Ik vraag me wel af wie nou de uiteindelijke 'winnaar' wordt.quote:Op zondag 8 februari 2015 10:25 schreef Kingstown het volgende:
[..]
's nachts plus een bekende van de politie. Ik vermoed dat een hoop mensen hetzelfde gevoel hebben als jij.
Vage aannames.quote:Op zondag 8 februari 2015 10:25 schreef Kingstown het volgende:
[..]
's nachts plus een bekende van de politie. Ik vermoed dat een hoop mensen hetzelfde gevoel hebben als jij.
Succes.quote:Op zondag 8 februari 2015 11:06 schreef Kingstown het volgende:
[..]
In dat geval zal ik alles nog eens terug gaan lezen. 2 keer voor de zekerheid.
Uiteraard, de monopolie positie van sommigen zal ook wel verdedigd moeten worden.quote:Op zondag 8 februari 2015 10:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
Rippers worden uit de weg geruimd zo simpel is het.
De slimme hoor je nooit wat van.quote:Op zondag 8 februari 2015 11:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Uiteraard, de monopolie positie van sommigen zal ook wel verdedigd moeten worden.
Maar uiteindelijk moet de spoeling toch dunner worden, lijkt mij.
Hoewel dat natuurlijk wel weer een aanname is...
Nee, maar er is een soort van hiërarchie en ik vraag me af wie er uiteindelijk aan de top komt/blijft.quote:Op zondag 8 februari 2015 11:11 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De slimme hoor je nooit wat van.
Onder mijn balkon is het lastig staan in de gracht ....quote:Op zondag 8 februari 2015 11:23 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
zolang het niet onder jouw balkon gebeurt
Ben dol op zangvogels.quote:Op zondag 8 februari 2015 11:27 schreef Kingstown het volgende:
[..]
[..]
Hoe sta jij tov vogels? Schiet je die dood voor op de BBQ?
Heb je ook nog pics van je paarden voor in het dierentopic? 40+ / Kids uit huis, eenzaam en/of verlaten? Neem een huisdier... Ik probeer mijn kat op de foto te krijgen, maar dat is nog best een lastig karwei.quote:
Ik heb nog wel wat digitaal maar het meeste is nog op ouderwets papier.quote:Op zondag 8 februari 2015 11:32 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Heb je ook nog pics van je paarden voor in het dierentopic? 40+ / Kids uit huis, eenzaam en/of verlaten? Neem een huisdier... Ik probeer mijn kat op de foto te krijgen, maar dat is nog best een lastig karwei.
Yep en ik heb mijn Photobucketaccount ingeruild voor Imgur, wat ik nu aan het uitproberen ben.quote:
Dat heb je goed opgezochtonthouden.quote:Op zondag 8 februari 2015 09:58 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nou nee.
[..]
Sinds mei vorig jaar.
Waarom inruilen? Je kunt ze toch beide gebruikenquote:Op zondag 8 februari 2015 11:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Yep en ik heb mijn Photobucketaccount ingeruild voor Imgur, wat ik nu aan het uitproberen ben.
TH heeft zich geregistreerd op mijn verjaardag. Dat is iets wat niet al te moeilijk te onthouden is.quote:
quote:Op zondag 8 februari 2015 11:59 schreef Deisyy het volgende:
Yep en ik heb mijn Photobucketaccount ingeruild voor Imgur
Dat is makkelijk te onthouden dan.quote:Op zondag 8 februari 2015 12:02 schreef Kingstown het volgende:
[..]
TH heeft zich geregistreerd op mijn verjaardag. Dat is iets wat niet al te moeilijk te onthouden is.
Photobucket is zo ontzettend sloom en loopt vaak vast, ik houd dat account wel, maar wil Imgur gaan gebruiken. Zit alleen een beetje te vogelen, want eigenlijk wil ik dat hij automatisch elke foto die in download naar Imgur opslaat in een kleiner formaat.quote:Op zondag 8 februari 2015 12:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Waarom inruilen? Je kunt ze toch beide gebruiken
Heb jij dan misschien een oplossing het opslaan in kleiner formaat?quote:
Zolang ik mijn eigen verjaardag nog kan onthouden wel ja.quote:
Neen. Compleet a-technisch hier. Mss dat MM je daarmee kan helpen, maar qua privacy, extra opties en bewaarmogelijkheden is het echt een grote vooruitgang wmb.quote:Op zondag 8 februari 2015 12:04 schreef Deisyy het volgende:
Heb jij dan misschien een oplossing het opslaan in kleiner formaat?
Dan wacht op MM zijn reactie.quote:Op zondag 8 februari 2015 12:09 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zolang ik mijn eigen verjaardag nog kan onthouden wel ja.![]()
Mocht dat niet meer lukken, dan ga ik wel op zoek naar drakin haar dementie-hulpsessies.
[..]
Neen. Compleet a-technisch hier. Mss dat MM je daarmee kan helpen, maar qua privacy, extra opties en bewaarmogelijkheden is het echt een grote vooruitgang wmb.
Perfect!quote:Op zondag 8 februari 2015 12:12 schreef Deisyy het volgende:
Dan wacht op MM zijn reactie.
Ik heb mijn album op secret staan en mijn uploads op private staan, dat is toch goed hè, dan kunnen mensen toch alleen een foto via een link zien?
Fijn dat jij er meer verstand hebt dan ikquote:Op zondag 8 februari 2015 12:17 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Perfect!![]()
Je kunt ook gebruik maken van de "deletion link" mocht je eenmalig pics uploaden, maar die gebruik ik zelf amper, omdat het daar meestal om onzin/niet privacy-pics gaat. Als je pics op wilt slaan op je pc is het soms wel handig, maar op je mobiel is dat uiteraard een ander verhaal.
En meer dan ik.quote:Op zondag 8 februari 2015 12:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Fijn dat jij er meer verstand hebt dan ik
Haha, die stomme beesten gaan niet bepaald voor je poseren.quote:Op zondag 8 februari 2015 11:32 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Heb je ook nog pics van je paarden voor in het dierentopic? 40+ / Kids uit huis, eenzaam en/of verlaten? Neem een huisdier... Ik probeer mijn kat op de foto te krijgen, maar dat is nog best een lastig karwei.
Ik zag alleen de option by settings om high-quality pictures aan te vinken... Hetgeen impliceert dat imgur niet standaard de hoogste kwaliteit opslaat...quote:Op zondag 8 februari 2015 12:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Even wat nauwkeuriger gekeken en onder de linkjes staat de mogelijkheid "small square"quote:Op zondag 8 februari 2015 12:20 schreef Deisyy het volgende:
Van die grote foto's op Fok! plaatsen vind ik best irritant plus dat het voor anderen mobiel vaak lastig leest.quote:Op zondag 8 februari 2015 12:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En meer dan ik.
Ik gebruik het wel, maar heb me nog niet echt in de settings verdiept.
En over verkleind donloaden/opslaan weet ik ook niks, ik heb er geen reden voor om dat te doen.
The bigger, the better en zonodig verklein ik wel achteraf via Photoshop...
Ook via Imgur:
[ afbeelding ]
Vrienden voor het leven!
Mobiel heb ik die mogelijkheid niet, maar ik vind het al een hele vooruitgang dat het via de desktopversie wel kan.quote:Op zondag 8 februari 2015 12:40 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Even wat nauwkeuriger gekeken en onder de linkjes staat de mogelijkheid "small square"
Dan verkleint hij automatisch, maar ik weet niet of jij die mogelijkheid op je mobiel ook hebt.
Het schijnt (gelezen her en der) dat je op je mobiel niet alle linkjes/mogelijkheden te zien krijgt.
Groter wordt ie ook niet.quote:Op zondag 8 februari 2015 12:47 schreef Deisyy het volgende:
edit: dan is de afbeelding wel erg klein.
Mobiel heb ik totaal geen last van (te) grote bestanden...quote:Op zondag 8 februari 2015 12:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Van die grote foto's op Fok! plaatsen vind ik best irritant plus dat het voor anderen mobiel vaak lastig leest.
Leuk als UI, maar dan net weer te groot...quote:Op zondag 8 februari 2015 12:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mobiel heb ik die mogelijkheid niet, maar ik vind het al een hele vooruitgang dat het via de desktopversie wel kan.
[ afbeelding ]
edit: dan is de afbeelding wel erg klein.
Niet?! 2048 x 1152 is het kleinste formaat dat ik kan instellen op mijn mobiel, dat is te groot om hier te plaatsen, het kan wel, maar dan krijg je zo'n rode rand.quote:Op zondag 8 februari 2015 13:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mobiel heb ik totaal geen last van (te) grote bestanden...
quote:Small, Medium, Large, Huge, Small Square, Big Square
You get 4 extra thumbnails with pro accounts, making 6 thumbnails total. The sizes are: longest side 1024px, longest side 640px, longest side 320px, longest side 160px, cropped square 160px, and cropped square 90px.
Wel een leuk idee, mijn leraren van de middelbare school als UIquote:Op zondag 8 februari 2015 13:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Leuk als UI, maar dan net weer te groot...
Dat resized je browser toch?quote:Op zondag 8 februari 2015 13:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niet?! 2048 x 1152 is het kleinste formaat dat ik kan instellen op mijn mobiel, dat is te groot om hier te plaatsen, het kan wel, maar dan krijg je zo'n rode rand.
De foto die jij hierboven hebt geplaatst is wel aardig aan de maat.
Daar ben ik te gierig voor.quote:Op zondag 8 februari 2015 13:09 schreef MadMaster het volgende:
De Pro versie heeft wel meer mogelijkheden, dan de gratis versie die allee Small and Large biedt:
[..]
Dat snap ik, maar volgens mij heb je hiermee wel het antwoord op je vraag.quote:
Dat wordt inderdaad kleiner gemaakt, maar ik dacht dat het voor mobiele gebruikers dan langer duurde voordat de pagina volledig laadt.quote:Op zondag 8 februari 2015 13:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat resized je browser toch?
De foto hierboven is onverkleind...
Bedankt voor het meedenkenquote:Op zondag 8 februari 2015 13:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar volgens mij heb je hiermee wel het antwoord op je vraag.
Kan dus niet voor noppes...
Als ik Imgur zat ben zal ik daar eens voor kijken.quote:Op zondag 8 februari 2015 13:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik pleur alles op tinypic, kun je instellen.
Moet ik je sponsoren?quote:
Tinypic is echt kut. Absoluut niet doen. Kan iedereen met je pics gaan kloten.quote:Op zondag 8 februari 2015 13:14 schreef Deisyy het volgende:
Als ik Imgur zat ben zal ik daar eens voor kijken.
Ze hebben beetje vage check maar als je 2 letters invult werkt het al.quote:Op zondag 8 februari 2015 13:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als ik Imgur zat ben zal ik daar eens voor kijken.
Misschien ben ik het over een tijdje wel zat en koop ik alsnog Proquote:Op zondag 8 februari 2015 13:15 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Moet ik je sponsoren?![]()
Je kunt via andere sites wel heel makkelijk resizen/crappen, maar dat is dan dus een extra stap.
[..]
Tinypic is echt kut. Absoluut niet doen. Kan iedereen met je pics gaan kloten.
Ik kan hier ook nooit cadeautjes kwijt.quote:Op zondag 8 februari 2015 14:03 schreef Deisyy het volgende:
Misschien ben ik het over een tijdje wel zat en koop ik alsnog Pro
Als ze echt heel groot zijn, dan kun je ze altijd nog onder een spoiler gooien.quote:Op zondag 8 februari 2015 14:03 schreef Deisyy het volgende:
Ik wil juist geen extra stap maken om te resizen, dus voorlopig plaats ik lekkere grote afbeeldingen.
Als je een cadeautje wilt geven moet je iemand daar gewoon mee verrassenquote:Op zondag 8 februari 2015 14:06 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik kan hier ook nooit cadeautjes kwijt.
[..]
Als ze echt heel groot zijn, dan kun je ze altijd nog onder een spoiler gooien.
Cadeautje is verstuurd naar Deisyy te Spijkenisse. Veel plezier ermee.quote:Op zondag 8 februari 2015 14:56 schreef Deisyy het volgende:
Als je een cadeautje wilt geven moet je iemand daar gewoon mee verrassen
Bedankt! Nu maar hopen dat de brug naar beneden kan als de postbode komt.quote:Op zondag 8 februari 2015 15:05 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Cadeautje is verstuurd naar Deisyy te Spijkenisse. Veel plezier ermee.
Dat ze nog steeds niets beters hebben dan die brug naar Spijkcity, ik snap het niet hoor. Wat een ellende. En ja, er is een tunnel. Net of dat helpt tegenwoordig, ik ben blij dat ik er al jaren niet geweest ben. En al helemaal dat ik er niet meer woon. 2 langste jaren van mijn leven.quote:Op zondag 8 februari 2015 15:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bedankt! Nu maar hopen dat de brug naar beneden kan als de postbode komt.
Waar woon je tegenwoordig?quote:Op zondag 8 februari 2015 15:26 schreef ChocoFan het volgende:
En al helemaal dat ik er niet meer woon. 2 langste jaren van mijn leven.![]()
Joh zou het.quote:Op zondag 8 februari 2015 13:36 schreef chufi het volgende:
Je kan ze in het huisdieren topic plaatsen ipv hier
Dan woon je bij Treehut om de hoek.quote:Op zondag 8 februari 2015 15:35 schreef ChocoFan het volgende:
Kan mij het ook schelen, ik woon in Zwijndrecht.
Joh, daarom boeit het me ook niet meer, al vaak gezegd dat ik naast dordt woon en ook gezegd dat ik vlakbij treehut woonde. 1+1=2 of zo.quote:Op zondag 8 februari 2015 15:36 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dan woon je bij Treehut om de hoek.
Zwijndrecht is toch relatief best wel groot? Als je in een gat woont, dan kan ik me voorstellen dat je het liever niet meldt op het forum, maar Zwijndrecht moet kunnen. Je bent toch niet stiekem een kloon van TH he?quote:Op zondag 8 februari 2015 15:38 schreef ChocoFan het volgende:
Joh, daarom boeit het me ook niet meer, al vaak gezegd dat ik naast dordt woon en ook gezegd dat ik vlakbij treehut woonde. 1+1=2 of zo.
Is zeker wel groot en nee ik ben geen kloon van TH, ik kom hier al langer dan hem trouwens, dus dan zou hij het van mij zijn.quote:Op zondag 8 februari 2015 15:40 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zwijndrecht is toch relatief best wel groot? Als je in een gat woont, dan kan ik me voorstellen dat je het liever niet meldt op het forum, maar Zwijndrecht moet kunnen. Je bent toch niet stiekem een kloon van TH he?
Hoe dichter bij Dordt ......quote:Op zondag 8 februari 2015 15:38 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Joh, daarom boeit het me ook niet meer, al vaak gezegd dat ik naast dordt woon en ook gezegd dat ik vlakbij treehut woonde. 1+1=2 of zo.
Klopt, hoe rotter het wordt, en ik ben het daarmee eens, Dordt vind ik een rot stad en als mensen hier zeggen dat ze naar de stad gaan, dan denk ik nog steeds dat ze Rotterdam bedoelen.quote:Op zondag 8 februari 2015 15:48 schreef Juup© het volgende:
[..]
Hoe dichter bij Dordt ......
Daar woont yvonne
Weet ik , maar ze heeft een kindje dood aan 40+... Verder boeien ...quote:Op zondag 8 februari 2015 16:03 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Allebei 1 keer, niet zo moeilijk doen hoor chuf.
En inderdaad, is algemeen bekend volgens mij.
Dat komt omdat zij nooit ouder wordt dan 39quote:Op zondag 8 februari 2015 16:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Weet ik , maar ze heeft een kindje dood aan 40+... Verder boeien ...
Daar begon ze al 10 jaar voordat FoK! begon mee blijkbaarquote:Op zondag 8 februari 2015 16:05 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat komt omdat zij nooit ouder wordt dan 39
Wat maakt dat nou uit. Ze zal vast wel meer dingen niet leuk vinden aan fok.quote:Op zondag 8 februari 2015 16:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Weet ik , maar ze heeft een kindje dood aan 40+... Verder boeien ...
Is dat zo?quote:Op zondag 8 februari 2015 16:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Weet ik , maar ze heeft een kindje broertje dood aan 40+... Verder boeien ...
Alles van horen zeggen.. Vette aannamesquote:Op zondag 8 februari 2015 16:28 schreef FANN het volgende:
[..]
Is dat zo?![]()
Waarom dan? en hoe weet je dat?
ow... misschien valt het wel mee dus...quote:Op zondag 8 februari 2015 16:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Alles van horen zeggen.. Vette aannames
Weer mislukt? Ik vind dat ook meer iets voor de Griek om het recept van zn oma te makenquote:Op zondag 8 februari 2015 16:29 schreef FANN het volgende:
Ik geef het op met die klote Mousake, het was wéér niet te vreten
Ja mag ie doen als hij het nog een keer wil eten, want ik doe het niet meerquote:Op zondag 8 februari 2015 16:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Weer mislukt? Ik vind dat ook meer iets voor de Griek om het recept van zn oma te maken
En natuurlijk ook hallo FANN.quote:Op zondag 8 februari 2015 16:34 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja mag ie doen als hij het nog een keer wil eten, want ik doe het niet meer![]()
Ik had het zolang niet gemaakt dat ik de verhoudingen een beetje ben vergeten, dat
staat ook niet in het recept, wel wát er in moet, maar niet hoeveel...
dus ik zal wel wéér iets fout hebben gedaan.
Ik zou het niet meer proberen idd...quote:Op zondag 8 februari 2015 16:34 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja mag ie doen als hij het nog een keer wil eten, want ik doe het niet meer![]()
Ik had het zolang niet gemaakt dat ik de verhoudingen een beetje ben vergeten, dat
staat ook niet in het recept, wel wát er in moet, maar niet hoeveel...
dus ik zal wel wéér iets fout hebben gedaan.
Ja hoor, jij niet zoveel geloof ik? Ik moest 2 topic verder om hier te komenquote:Op zondag 8 februari 2015 16:36 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
En natuurlijk ook hallo FANN.Hoe was jouw nacht, lekker geslapen?
eitje bakker enzo...quote:Op zondag 8 februari 2015 16:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik wou er niet over beginnen .... Je kunt je beter to de simpele dingen houden
Mooi zo.quote:Op zondag 8 februari 2015 16:37 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja hoor, jij niet zoveel geloof ik? Ik moest 2 topic verder om hier te komen![]()
Heb jij net zo'n ritme als Piet?
OKé mooi dat het gezellig was, ik ben er effe snel doorheen gegaan hoor, niet alles gelezen,quote:Op zondag 8 februari 2015 16:41 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Mooi zo.![]()
En nee, afgelopen 2 dagen niet veel slaap gehad.![]()
En ik heb maanden het ritme van Piet gehad volgens mij. Hij heeft me vaak meegenomen op een youtube reis in de nachten.![]()
En 2 topics? ok in 1 begonnen, toen een hele en toen weer verder in deze.![]()
Maar ik vond het erg gezellig.Lekker gekletst.
Het was wel veel, viel me ineens op dat we bijna klaar waren met het vullen van een heel topic met zijn 3en.quote:Op zondag 8 februari 2015 16:43 schreef FANN het volgende:
[..]
OKé mooi dat het gezellig was, ik ben er effe snel doorheen gegaan hoor, niet alles gelezen,
dat was me teveel ...
Maar je hebt toch twee tieners rondlopen? Lukt dat dan wel met dit ritme?
dan een uurtje huishouden en koken? wanneer doe je je boodschappen dan?quote:Op zondag 8 februari 2015 16:46 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Het was wel veel, viel me ineens op dat we bijna klaar waren met het vullen van een heel topic met zijn 3en.
En dat ging redelijk goed, ze waren al 16 en 18. En ik zwaaide ze smorgens uit en ging dan naar bed.En dan er weer uit voor ze thuis waren.
daarom deed ik alleen een zelgemaakte kwootquote:Op zondag 8 februari 2015 16:47 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Niet gaan crossquoten, dan wordt chufi boos.
Huishouden doe ik vaak savonds en toen ook snachts. Behalve dingen die herrie maken, zoals de wasmachine, die draait alleen overdag.quote:Op zondag 8 februari 2015 16:48 schreef FANN het volgende:
[..]
dan een uurtje huishouden en koken? wanneer doe je je boodschappen dan?![]()
Ik heb ze vanmorgen gedaan en toen de keuken in, wat geen succes was
In je tweede huis....quote:
Ik snap...quote:Op zondag 8 februari 2015 16:50 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Huishouden doe ik vaak savonds en toen ook snachts. Behalve dingen die herrie maken, zoals de wasmachine, die draait alleen overdag.
En weet ik veel hoe ik het deed, het ging prima. Oh ja en boodschappen, of om 8 uur smorgens, erg rustig dan of 6 uur savonds. Ook erg rustig in de super.
Vandaar dat het recept niet op het net te vinden is, jij met je moussaka zonder aubergine.quote:Op zondag 8 februari 2015 16:29 schreef FANN het volgende:
Ik geef het op met die klote Mousake, het was wéér niet te vreten
Komt door Omaquote:Op zondag 8 februari 2015 16:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Vandaar dat het recept niet op het net te vinden is, jij met je moussaka zonder aubergine.
Ja hoor, kort maar wel lekker. thnxquote:
Mooie boel, krijgt oma de schuld van jouw falen in de keuken.quote:
Mooi zo.quote:Op zondag 8 februari 2015 16:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja hoor, kort maar wel lekker. thnx
Neh.... ik zei al dat ik een ramp in de keuken ben, toen Oma het maakte was het échtquote:Op zondag 8 februari 2015 16:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mooie boel, krijgt oma de schuld van jouw falen in de keuken.
jezusquote:Op zondag 8 februari 2015 17:02 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik heb nog niet geslapen, lukte niet. Vanaf gister een uur of 10 in de ochtend al wakker.
Ik vermoedde al zoiets.... Succes straksquote:Op zondag 8 februari 2015 17:02 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik heb nog niet geslapen, lukte niet. Vanaf gister een uur of 10 in de ochtend al wakker.
Uhuh, dus als ik niet meer reageer, dan slaap ik eindelijk.quote:Op zondag 8 februari 2015 17:06 schreef FANN het volgende:
[..]
jezusdan kan je ieder moment neerstorten
Dank je.quote:Op zondag 8 februari 2015 17:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik vermoedde al zoiets.... Succes straks
Rust in vrede...quote:Op zondag 8 februari 2015 17:08 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Uhuh, dus als ik niet meer reageer, dan slaap ik eindelijk.
1tje, maar ik ben er zelf niet. Ben een weekendje weg. En die vermaakt zich prima thuis. Whatsappt me regelmatig.quote:
Jij bent een beetje hyperactief heb ik de indrukquote:Op zondag 8 februari 2015 17:08 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Uhuh, dus als ik niet meer reageer, dan slaap ik eindelijk.
Ah OK duidelijk... Zeg hem maar dat ie stopt met die whatsapps, anders kun je nuet slapenquote:Op zondag 8 februari 2015 17:11 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
1tje, maar ik ben er zelf niet. Ben een weekendje weg. En die vermaakt zich prima thuis. Whatsappt me regelmatig.
Over wie heb je het nu?quote:Op zondag 8 februari 2015 16:52 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Heb rl pics van beiden gezien. Je kunt je maar beter aan je eigen voorstelling vasthouden.
Ben je bij je vriend?quote:Op zondag 8 februari 2015 17:11 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
1tje, maar ik ben er zelf niet. Ben een weekendje weg. En die vermaakt zich prima thuis. Whatsappt me regelmatig.
Ja, ik ben redelijk hyperactief, maar alleen met typen, voor de rest zie ik er erg kalm uit in het echt, alleen mijn vingers gaan te keer en mijn hersens uiteraard.quote:Op zondag 8 februari 2015 17:11 schreef FANN het volgende:
[..]
Jij bent een beetje hyperactief heb ik de indruk![]()
daar heb je middeltjes voor![]()
en wat roddelen jullie veel in UTO zeg... ik durf hier niks meer te vertellen zo
Krijgen we een rel? Moet ik drank en chips gaan pakken?quote:Op zondag 8 februari 2015 17:13 schreef FANN het volgende:
Vooral King kan er wat van...
zullen we hem even een koekje van eigen deeg geven?
[..]
Over wie heb je het nu?
Ik heb gezegd dat ik hem even negeer, maar tot 11 uur vanavond kan hij nog van alles sturen. En zeggen dat ie dat niet moet doen, werkt averechts.quote:Op zondag 8 februari 2015 17:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah OK duidelijk... Zeg hem maar dat ie stopt met die whatsapps, anders kun je nuet slapen
ik ben nog misselijk van de Mousaka die ik heb geproefd dus ik neem straks wel een boterhamquote:Op zondag 8 februari 2015 17:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Krijgen we een rel? Moet ik drank en chips gaan pakken?
Moest even de kraamvisite ontlopen.quote:Op zondag 8 februari 2015 17:12 schreef FANN het volgende:
[..]
oe... ik dacht even dat we een nieuwkomer hadden door je UI![]()
leuke UI
quote:Op zondag 8 februari 2015 17:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Moest even de kraamvisite ontlopen.
Kippenhok...
Hij sliep wel vannacht en vandaag zit ie achter zijn eigen laptop, van alles te doen.quote:Op zondag 8 februari 2015 17:18 schreef FANN het volgende:
[..]
en ga je dan dag en nacht Fokken?![]()
Hebben jullie niks leukers te doen?
Klinkt héérlijk....quote:Op zondag 8 februari 2015 17:20 schreef Doedezemaar het volgende:
Schaatsen was heerlijk, veel zon erbij voor het wintersportgevoel.
Nou kwebbelen kun je ook als de beste ...quote:Op zondag 8 februari 2015 17:15 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja, ik ben redelijk hyperactief, maar alleen met typen, voor de rest zie ik er erg kalm uit in het echt,
Hebben jullie al lang verkering of ken je hem nog maar kort?quote:Op zondag 8 februari 2015 17:20 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hij sliep wel vannacht en vandaag zit ie achter zijn eigen laptop, van alles te doen.
We doen genoeg leuke dingen tussendoor.
Klopt, als het zonnetje schijnt, wordt schaatsen meestal leuker, alhoewel ik het al meer dan 25 jaar niet heb gedaan volgens mij.quote:Op zondag 8 februari 2015 17:20 schreef Doedezemaar het volgende:
Schaatsen was heerlijk, veel zon erbij voor het wintersportgevoel.
Heb je weleens met Choco gekwebbeld dan?quote:Op zondag 8 februari 2015 17:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Nou kwebbelen kun je ook als de beste ...
Uhuh en om een beetje stoom af te blazen en niet alles over hem heen te gooien, doe ik het hier op fok.quote:Op zondag 8 februari 2015 17:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Nou kwebbelen kun je ook als de beste ...
Slechts gehoordquote:Op zondag 8 februari 2015 17:22 schreef FANN het volgende:
[..]
Heb je weleens met Choco gekwebbeld dan?
wat een raar woord eigenlijk
4 maanden en 4 maanden, en fuck wat klinkt dat nog kort.quote:Op zondag 8 februari 2015 17:21 schreef FANN het volgende:
[..]
Hebben jullie allang verkering of ken je hem nog maar kort?
hoe lang hebben jullie nou verkering?quote:Op zondag 8 februari 2015 17:23 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Uhuh en om een beetje stoom af te blazen en niet alles over hem heen te gooien, doe ik het hier op fok.
dat is nog in de pruimentijd man ...quote:Op zondag 8 februari 2015 17:23 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
4 maanden en 4 maanden, en fuck wat klinkt dat nog kort.
Uhuh, heel kort ja.quote:Op zondag 8 februari 2015 17:24 schreef FANN het volgende:
[..]
dat is nog in de pruimentijd man ...
dat is héél kort
Dat is kortquote:Op zondag 8 februari 2015 17:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik vreesde daar al voor. Gewoon 4 maanden in totaal.
Je bent toch nu bij je vriend zeg je net?quote:Op zondag 8 februari 2015 17:26 schreef Doedezemaar het volgende:
Als ik bij mijn vriend zou zijn dan zou ik 's nachts toch echt wel leukere dingen kunnen verzinnen dan de hele nacht hier posten
Doezje heeft geen vriend nu ...quote:Op zondag 8 februari 2015 17:27 schreef FANN het volgende:
[..]
Je bent toch nu bij je vriend zeg je net?
excuses, ik dacht dat dit Choco wasquote:Op zondag 8 februari 2015 17:26 schreef Doedezemaar het volgende:
Als ik bij mijn vriend zou zijn dan zou ik 's nachts toch echt wel leukere dingen kunnen verzinnen dan de hele nacht hier posten
Hij sliepquote:Op zondag 8 februari 2015 17:26 schreef Doedezemaar het volgende:
Choco is niet zo blondquote:Op zondag 8 februari 2015 17:28 schreef FANN het volgende:
[..]
nee ik zag haar even aan voor Choco...
quote:Op zondag 8 februari 2015 17:27 schreef FANN het volgende:
[..]
Je bent toch nu bij je vriend zeg je net?
Dus er wordt niet meer gefokt.......quote:Op zondag 8 februari 2015 17:27 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nee, dat leek me even beter. 1 fokker was even genoeg.
We steken elkaar aan.quote:Op zondag 8 februari 2015 17:28 schreef FANN het volgende:
[..]
excuses, ik dacht dat dit Choco was![]()
ik word hier ook hyper van
ik mocht mijn exen gewoon wakker maken als ik 's nachts wakker lagquote:Op zondag 8 februari 2015 17:28 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hij sliepwas ik ook niet blij mee. en dan ga ik me niet zitten vervelen. Ik heb ook heel de nacht zitten gamen, naast het fokken.
Ik weet het niet, als mensen dat zeggen zal dat wel zo zijnquote:Op zondag 8 februari 2015 17:29 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
We steken elkaar aan.![]()
Ze zeggen heel de tijd dat ik zo op jouw lijk, met typen enzo. Diverse mensen hier uit de SC.
Niet meer met fokkers in ieder geval.quote:Op zondag 8 februari 2015 17:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dus er wordt niet meer gefokt.......
Hoe ging het schaatsen, naast dat het gezellig was en de zon scheen...quote:Op zondag 8 februari 2015 17:30 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik geloof dat ik ook een stuk minder hyper ben
dan wil ik natuurlijk weten welke fokker het wasquote:Op zondag 8 februari 2015 17:30 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Niet meer met fokkers in ieder geval.
Zit een kern van waarheid in en dan ben ik relatief nieuw op de SC, maar zover was ik wel al.quote:Op zondag 8 februari 2015 17:29 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
We steken elkaar aan.![]()
Ze zeggen heel de tijd dat ik zo op jouw lijk, met typen enzo. Diverse mensen hier uit de SC.
quote:Op zondag 8 februari 2015 17:29 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik mocht mijn exen gewoon wakker maken als ik 's nachts wakker lag
Nice en ik had hem ook wel wakker kennen houden, maar dat schiet dan ook niet op. Iets met je eigen ding doen ook.quote:Op zondag 8 februari 2015 17:29 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik mocht mijn exen gewoon wakker maken als ik 's nachts wakker lag
Nu is iedereen weg.quote:Op zondag 8 februari 2015 17:20 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
zijn ze d'r nog? Of is iedereen nu weg?
best goed eigenlijk. Kon met mijn rechterbeen alleen op een gegeven moment nauwelijks meer zijwaarts afzetten, maar het viel me best mee. Ik schaats gewoon rechtop hoor, de schaatshouding is helaas geen optiequote:Op zondag 8 februari 2015 17:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoe ging het schaatsen, naast dat het gezellig was en de zon scheen...
Ik weet het ook niet. Dus sluit me aan bij jou dat als ze het zeggen, het wel zo zal zijn.quote:Op zondag 8 februari 2015 17:30 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik weet het niet, als mensen dat zeggen zal dat wel zo zijn
Maar jij bent i.i.g. wezen schaatsenquote:Op zondag 8 februari 2015 17:32 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
best goed eigenlijk. Kon met mijn rechterbeen alleen op een gegeven moment nauwelijks meer zijwaarts afzetten, maar het viel me best mee. Ik schaats gewoon rechtop hoor, de schaatshouding is helaas geen optie
Dan zal ik hem even snel quotenquote:Op zondag 8 februari 2015 17:33 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet. Dus sluit me aan bij jou dat als ze het zeggen, het wel zo zal zijn.![]()
![]()
En deze zin gaat nog tegen me gebruikt worden vermoed ik.
UTO / UTO Strippersquote:Op zondag 8 februari 2015 17:31 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
dan wil ik natuurlijk weten welke fokker het was
Goed te horen... Ik zou ook niet meer diep door de knieen zakken hoorquote:Op zondag 8 februari 2015 17:32 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
best goed eigenlijk. Kon met mijn rechterbeen alleen op een gegeven moment nauwelijks meer zijwaarts afzetten, maar het viel me best mee. Ik schaats gewoon rechtop hoor, de schaatshouding is helaas geen optie
Ik vind het wel grappig allemaal.quote:Op zondag 8 februari 2015 17:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zit een kern van waarheid in en dan ben ik relatief nieuw op de SC, maar zover was ik wel al.
moet ik die hele zooi doorlezen voordat ik weet met welke Fokker je verkering hebt gehad?quote:Op zondag 8 februari 2015 17:35 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
UTO / UTO Strippers
Ik ga het niet meer vertellen. Lees maar even.
Braindead2000. Heeft een hele grote piemel en leeft op bier en bullitwodka's.quote:Op zondag 8 februari 2015 17:31 schreef Doedezemaar het volgende:
dan wil ik natuurlijk weten welke fokker het was
ik snap niks van Utopia, heb er nog nooit iets van gekeken en van dat topic snap ik al helemaal niets, dus ik weet nog steeds niksquote:Op zondag 8 februari 2015 17:35 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
UTO / UTO Strippers
Ik ga het niet meer vertellen. Lees maar even.
ah... gelukkig hebben we Kingquote:Op zondag 8 februari 2015 17:40 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Braindead2000. Heeft een hele grote piemel en leeft op bier en bullitwodka's.
Komt hier ook wel eens langs.
dat dooie brein dat hier wel eens langs komt waaienquote:Op zondag 8 februari 2015 17:41 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik snap niks van Utopia, heb er nog nooit iets van gekeken en van dat topic snap ik al helemaal niets, dus ik weet nog steeds niks
Had hem op de goede strip gezet volgens mij. Anders kan KT of chufi wel antwoord geven, die volgen de boel daar ook.quote:Op zondag 8 februari 2015 17:40 schreef FANN het volgende:
[..]
moet ik die hele zooi doorlezen voordat ik weet met welke Fokker je verkering hebt gehad?
Houden zoquote:Op zondag 8 februari 2015 17:41 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik snap niks van Utopia, heb er nog nooit iets van gekeken....
serieus? Ok dan. Hij zal vast irl heel anders zijn, toch?quote:Op zondag 8 februari 2015 17:40 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Braindead2000. Heeft een hele grote piemel en leeft op bier en bullitwodka's.
Komt hier ook wel eens langs.
Verstandig, ik denk niet dat zulke programma's me kunnen boeien, zo keek ik Big Brother ook nooit.quote:Op zondag 8 februari 2015 17:41 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik snap niks van Utopia, heb er nog nooit iets van gekeken en van dat topic snap ik al helemaal niets, dus ik weet nog steeds niks
mooi ga ik straks even snuffelenquote:Op zondag 8 februari 2015 17:42 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hij heeft ook een bingokaart, dus daar kun je de rest van de info vinden.
Ik zelf kijk al heel lang geen uto meer. Is gewoon onze hangplek geworden. En KT heeft al antwoord gegeven.quote:Op zondag 8 februari 2015 17:41 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
hij heeft dus een hele kleine piemel, leuk om te wetenquote:Op zondag 8 februari 2015 17:42 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
serieus? Ok dan. Hij zal vast irl heel anders zijn, toch?
ik wélquote:Op zondag 8 februari 2015 17:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Verstandig, ik denk niet dat zulke programma's me kunnen boeien, zo keek ik Big Brother ook nooit.
Ik pas sinds vandaagquote:Op zondag 8 februari 2015 17:42 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Had hem op de goede strip gezet volgens mij. Anders kan KT of chufi wel antwoord geven, die volgen de boel daar ook.
ik ook niet, ik kijk sowieso eigenlijk nooit naar de commerciële zenders. Vroeger keek ik naar As The World turns, maar sinds dat gestopt is kijk ik ook geen RTL4 meer. Soms een serie of film op Net5 en dat was het dan welquote:Op zondag 8 februari 2015 17:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Verstandig, ik denk niet dat zulke programma's me kunnen boeien, zo keek ik Big Brother ook nooit.
Een ongeschoren kop had ie ook ...quote:Op zondag 8 februari 2015 17:43 schreef FANN het volgende:
[..]
hij heeft dus een hele kleine piemel, leuk om te weten
Ik heb ook geen idee wat de bedoeling van die reality programma's nou eigenlijk is, ik zou ook geen enkele naam van een deelnemer kunnen noemen en als ik ze op straat tegen zou komen heb ik geen idee wie het was.quote:Op zondag 8 februari 2015 17:45 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik ook niet, ik kijk sowieso eigenlijk nooit naar de commerciële zenders. Vroeger keek ik naar As The World turns, maar sinds dat gestopt is kijk ik ook geen RTL4 meer. Soms een serie of film op Net5 en dat was het dan wel
Ik zou Ruud nog zó herkennenquote:Op zondag 8 februari 2015 17:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb ook geen idee wat de bedoeling van die reality programma's nou eigenlijk is, ik zou ook geen enkele naam van een deelnemer kunnen noemen en als ik ze op straat tegen zou komen heb ik geen idee wie het was.
hoofd ja , maar het was al laat ....quote:Op zondag 8 februari 2015 17:48 schreef FANN het volgende:
[..]
eh... hoofd bedoel je neem ik aan?
klinkt eh... kweeniet
bart van big brother liep in Utrecht in het uitgaansleven interessant te doen, vrienden hebben me moeten uitleggen wie dat wasquote:Op zondag 8 februari 2015 17:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb ook geen idee wat de bedoeling van die reality programma's nou eigenlijk is, ik zou ook geen enkele naam van een deelnemer kunnen noemen en als ik ze op straat tegen zou komen heb ik geen idee wie het was.
Dat is dan ook de enige omdat je die kop niet kon mijden.quote:
oe die twee weet ik zo net nog niet, andere haardracht of kleur scheelt ook veel hoor...quote:Op zondag 8 februari 2015 17:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sabine en Tara lukken ook nog wel...
Dat dus, je kwam niet om die gast heen.quote:Op zondag 8 februari 2015 17:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Die zie je heel af en toe ook nog wel eens op TV
NU nog? nee toch?quote:Op zondag 8 februari 2015 17:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Die zie je heel af en toe ook nog wel eens op TV
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |