Weet ik , maar ze heeft een kindje dood aan 40+... Verder boeien ...quote:Op zondag 8 februari 2015 16:03 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Allebei 1 keer, niet zo moeilijk doen hoor chuf.
En inderdaad, is algemeen bekend volgens mij.
Dat komt omdat zij nooit ouder wordt dan 39quote:Op zondag 8 februari 2015 16:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Weet ik , maar ze heeft een kindje dood aan 40+... Verder boeien ...
Daar begon ze al 10 jaar voordat FoK! begon mee blijkbaarquote:Op zondag 8 februari 2015 16:05 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat komt omdat zij nooit ouder wordt dan 39
Wat maakt dat nou uit. Ze zal vast wel meer dingen niet leuk vinden aan fok.quote:Op zondag 8 februari 2015 16:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Weet ik , maar ze heeft een kindje dood aan 40+... Verder boeien ...
Is dat zo?quote:Op zondag 8 februari 2015 16:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Weet ik , maar ze heeft een kindje broertje dood aan 40+... Verder boeien ...
Alles van horen zeggen.. Vette aannamesquote:Op zondag 8 februari 2015 16:28 schreef FANN het volgende:
[..]
Is dat zo?![]()
Waarom dan? en hoe weet je dat?
ow... misschien valt het wel mee dus...quote:Op zondag 8 februari 2015 16:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Alles van horen zeggen.. Vette aannames
Weer mislukt? Ik vind dat ook meer iets voor de Griek om het recept van zn oma te makenquote:Op zondag 8 februari 2015 16:29 schreef FANN het volgende:
Ik geef het op met die klote Mousake, het was wéér niet te vreten
Ja mag ie doen als hij het nog een keer wil eten, want ik doe het niet meerquote:Op zondag 8 februari 2015 16:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Weer mislukt? Ik vind dat ook meer iets voor de Griek om het recept van zn oma te maken
En natuurlijk ook hallo FANN.quote:Op zondag 8 februari 2015 16:34 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja mag ie doen als hij het nog een keer wil eten, want ik doe het niet meer![]()
Ik had het zolang niet gemaakt dat ik de verhoudingen een beetje ben vergeten, dat
staat ook niet in het recept, wel wát er in moet, maar niet hoeveel...
dus ik zal wel wéér iets fout hebben gedaan.
Ik zou het niet meer proberen idd...quote:Op zondag 8 februari 2015 16:34 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja mag ie doen als hij het nog een keer wil eten, want ik doe het niet meer![]()
Ik had het zolang niet gemaakt dat ik de verhoudingen een beetje ben vergeten, dat
staat ook niet in het recept, wel wát er in moet, maar niet hoeveel...
dus ik zal wel wéér iets fout hebben gedaan.
Ja hoor, jij niet zoveel geloof ik? Ik moest 2 topic verder om hier te komenquote:Op zondag 8 februari 2015 16:36 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
En natuurlijk ook hallo FANN.Hoe was jouw nacht, lekker geslapen?
eitje bakker enzo...quote:Op zondag 8 februari 2015 16:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik wou er niet over beginnen .... Je kunt je beter to de simpele dingen houden
Mooi zo.quote:Op zondag 8 februari 2015 16:37 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja hoor, jij niet zoveel geloof ik? Ik moest 2 topic verder om hier te komen![]()
Heb jij net zo'n ritme als Piet?
OKé mooi dat het gezellig was, ik ben er effe snel doorheen gegaan hoor, niet alles gelezen,quote:Op zondag 8 februari 2015 16:41 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Mooi zo.![]()
En nee, afgelopen 2 dagen niet veel slaap gehad.![]()
En ik heb maanden het ritme van Piet gehad volgens mij. Hij heeft me vaak meegenomen op een youtube reis in de nachten.![]()
En 2 topics? ok in 1 begonnen, toen een hele en toen weer verder in deze.![]()
Maar ik vond het erg gezellig.Lekker gekletst.
Het was wel veel, viel me ineens op dat we bijna klaar waren met het vullen van een heel topic met zijn 3en.quote:Op zondag 8 februari 2015 16:43 schreef FANN het volgende:
[..]
OKé mooi dat het gezellig was, ik ben er effe snel doorheen gegaan hoor, niet alles gelezen,
dat was me teveel ...
Maar je hebt toch twee tieners rondlopen? Lukt dat dan wel met dit ritme?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |