Zolang ik mijn eigen verjaardag nog kan onthouden wel ja.quote:
Neen. Compleet a-technisch hier. Mss dat MM je daarmee kan helpen, maar qua privacy, extra opties en bewaarmogelijkheden is het echt een grote vooruitgang wmb.quote:Op zondag 8 februari 2015 12:04 schreef Deisyy het volgende:
Heb jij dan misschien een oplossing het opslaan in kleiner formaat?
Dan wacht op MM zijn reactie.quote:Op zondag 8 februari 2015 12:09 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zolang ik mijn eigen verjaardag nog kan onthouden wel ja.![]()
Mocht dat niet meer lukken, dan ga ik wel op zoek naar drakin haar dementie-hulpsessies.
[..]
Neen. Compleet a-technisch hier. Mss dat MM je daarmee kan helpen, maar qua privacy, extra opties en bewaarmogelijkheden is het echt een grote vooruitgang wmb.
Perfect!quote:Op zondag 8 februari 2015 12:12 schreef Deisyy het volgende:
Dan wacht op MM zijn reactie.
Ik heb mijn album op secret staan en mijn uploads op private staan, dat is toch goed hč, dan kunnen mensen toch alleen een foto via een link zien?
Fijn dat jij er meer verstand hebt dan ikquote:Op zondag 8 februari 2015 12:17 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Perfect!![]()
Je kunt ook gebruik maken van de "deletion link" mocht je eenmalig pics uploaden, maar die gebruik ik zelf amper, omdat het daar meestal om onzin/niet privacy-pics gaat. Als je pics op wilt slaan op je pc is het soms wel handig, maar op je mobiel is dat uiteraard een ander verhaal.
En meer dan ik.quote:Op zondag 8 februari 2015 12:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Fijn dat jij er meer verstand hebt dan ik
Haha, die stomme beesten gaan niet bepaald voor je poseren.quote:Op zondag 8 februari 2015 11:32 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Heb je ook nog pics van je paarden voor in het dierentopic? 40+ / Kids uit huis, eenzaam en/of verlaten? Neem een huisdier... Ik probeer mijn kat op de foto te krijgen, maar dat is nog best een lastig karwei.
Ik zag alleen de option by settings om high-quality pictures aan te vinken... Hetgeen impliceert dat imgur niet standaard de hoogste kwaliteit opslaat...quote:Op zondag 8 februari 2015 12:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Even wat nauwkeuriger gekeken en onder de linkjes staat de mogelijkheid "small square"quote:Op zondag 8 februari 2015 12:20 schreef Deisyy het volgende:
Van die grote foto's op Fok! plaatsen vind ik best irritant plus dat het voor anderen mobiel vaak lastig leest.quote:Op zondag 8 februari 2015 12:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En meer dan ik.
Ik gebruik het wel, maar heb me nog niet echt in de settings verdiept.
En over verkleind donloaden/opslaan weet ik ook niks, ik heb er geen reden voor om dat te doen.
The bigger, the better en zonodig verklein ik wel achteraf via Photoshop...
Ook via Imgur:
[ afbeelding ]
Vrienden voor het leven!
Mobiel heb ik die mogelijkheid niet, maar ik vind het al een hele vooruitgang dat het via de desktopversie wel kan.quote:Op zondag 8 februari 2015 12:40 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Even wat nauwkeuriger gekeken en onder de linkjes staat de mogelijkheid "small square"
Dan verkleint hij automatisch, maar ik weet niet of jij die mogelijkheid op je mobiel ook hebt.
Het schijnt (gelezen her en der) dat je op je mobiel niet alle linkjes/mogelijkheden te zien krijgt.
Groter wordt ie ook niet.quote:Op zondag 8 februari 2015 12:47 schreef Deisyy het volgende:
edit: dan is de afbeelding wel erg klein.
Mobiel heb ik totaal geen last van (te) grote bestanden...quote:Op zondag 8 februari 2015 12:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Van die grote foto's op Fok! plaatsen vind ik best irritant plus dat het voor anderen mobiel vaak lastig leest.
Leuk als UI, maar dan net weer te groot...quote:Op zondag 8 februari 2015 12:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mobiel heb ik die mogelijkheid niet, maar ik vind het al een hele vooruitgang dat het via de desktopversie wel kan.
[ afbeelding ]
edit: dan is de afbeelding wel erg klein.
Niet?! 2048 x 1152 is het kleinste formaat dat ik kan instellen op mijn mobiel, dat is te groot om hier te plaatsen, het kan wel, maar dan krijg je zo'n rode rand.quote:Op zondag 8 februari 2015 13:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mobiel heb ik totaal geen last van (te) grote bestanden...
quote:Small, Medium, Large, Huge, Small Square, Big Square
You get 4 extra thumbnails with pro accounts, making 6 thumbnails total. The sizes are: longest side 1024px, longest side 640px, longest side 320px, longest side 160px, cropped square 160px, and cropped square 90px.
Wel een leuk idee, mijn leraren van de middelbare school als UIquote:Op zondag 8 februari 2015 13:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Leuk als UI, maar dan net weer te groot...
Dat resized je browser toch?quote:Op zondag 8 februari 2015 13:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niet?! 2048 x 1152 is het kleinste formaat dat ik kan instellen op mijn mobiel, dat is te groot om hier te plaatsen, het kan wel, maar dan krijg je zo'n rode rand.
De foto die jij hierboven hebt geplaatst is wel aardig aan de maat.
Daar ben ik te gierig voor.quote:Op zondag 8 februari 2015 13:09 schreef MadMaster het volgende:
De Pro versie heeft wel meer mogelijkheden, dan de gratis versie die allee Small and Large biedt:
[..]
Dat snap ik, maar volgens mij heb je hiermee wel het antwoord op je vraag.quote:
Dat wordt inderdaad kleiner gemaakt, maar ik dacht dat het voor mobiele gebruikers dan langer duurde voordat de pagina volledig laadt.quote:Op zondag 8 februari 2015 13:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat resized je browser toch?
De foto hierboven is onverkleind...
Bedankt voor het meedenkenquote:Op zondag 8 februari 2015 13:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar volgens mij heb je hiermee wel het antwoord op je vraag.
Kan dus niet voor noppes...
Als ik Imgur zat ben zal ik daar eens voor kijken.quote:Op zondag 8 februari 2015 13:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik pleur alles op tinypic, kun je instellen.
Moet ik je sponsoren?quote:
Tinypic is echt kut. Absoluut niet doen. Kan iedereen met je pics gaan kloten.quote:Op zondag 8 februari 2015 13:14 schreef Deisyy het volgende:
Als ik Imgur zat ben zal ik daar eens voor kijken.
Ze hebben beetje vage check maar als je 2 letters invult werkt het al.quote:Op zondag 8 februari 2015 13:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als ik Imgur zat ben zal ik daar eens voor kijken.
Misschien ben ik het over een tijdje wel zat en koop ik alsnog Proquote:Op zondag 8 februari 2015 13:15 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Moet ik je sponsoren?![]()
Je kunt via andere sites wel heel makkelijk resizen/crappen, maar dat is dan dus een extra stap.
[..]
Tinypic is echt kut. Absoluut niet doen. Kan iedereen met je pics gaan kloten.
Ik kan hier ook nooit cadeautjes kwijt.quote:Op zondag 8 februari 2015 14:03 schreef Deisyy het volgende:
Misschien ben ik het over een tijdje wel zat en koop ik alsnog Pro
Als ze echt heel groot zijn, dan kun je ze altijd nog onder een spoiler gooien.quote:Op zondag 8 februari 2015 14:03 schreef Deisyy het volgende:
Ik wil juist geen extra stap maken om te resizen, dus voorlopig plaats ik lekkere grote afbeeldingen.
Als je een cadeautje wilt geven moet je iemand daar gewoon mee verrassenquote:Op zondag 8 februari 2015 14:06 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik kan hier ook nooit cadeautjes kwijt.
[..]
Als ze echt heel groot zijn, dan kun je ze altijd nog onder een spoiler gooien.
Cadeautje is verstuurd naar Deisyy te Spijkenisse. Veel plezier ermee.quote:Op zondag 8 februari 2015 14:56 schreef Deisyy het volgende:
Als je een cadeautje wilt geven moet je iemand daar gewoon mee verrassen
Bedankt! Nu maar hopen dat de brug naar beneden kan als de postbode komt.quote:Op zondag 8 februari 2015 15:05 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Cadeautje is verstuurd naar Deisyy te Spijkenisse. Veel plezier ermee.
Dat ze nog steeds niets beters hebben dan die brug naar Spijkcity, ik snap het niet hoor. Wat een ellende. En ja, er is een tunnel. Net of dat helpt tegenwoordig, ik ben blij dat ik er al jaren niet geweest ben. En al helemaal dat ik er niet meer woon. 2 langste jaren van mijn leven.quote:Op zondag 8 februari 2015 15:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bedankt! Nu maar hopen dat de brug naar beneden kan als de postbode komt.
Waar woon je tegenwoordig?quote:Op zondag 8 februari 2015 15:26 schreef ChocoFan het volgende:
En al helemaal dat ik er niet meer woon. 2 langste jaren van mijn leven.![]()
Joh zou het.quote:Op zondag 8 februari 2015 13:36 schreef chufi het volgende:
Je kan ze in het huisdieren topic plaatsen ipv hier
Dan woon je bij Treehut om de hoek.quote:Op zondag 8 februari 2015 15:35 schreef ChocoFan het volgende:
Kan mij het ook schelen, ik woon in Zwijndrecht.
Joh, daarom boeit het me ook niet meer, al vaak gezegd dat ik naast dordt woon en ook gezegd dat ik vlakbij treehut woonde. 1+1=2 of zo.quote:Op zondag 8 februari 2015 15:36 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dan woon je bij Treehut om de hoek.
Zwijndrecht is toch relatief best wel groot? Als je in een gat woont, dan kan ik me voorstellen dat je het liever niet meldt op het forum, maar Zwijndrecht moet kunnen. Je bent toch niet stiekem een kloon van TH he?quote:Op zondag 8 februari 2015 15:38 schreef ChocoFan het volgende:
Joh, daarom boeit het me ook niet meer, al vaak gezegd dat ik naast dordt woon en ook gezegd dat ik vlakbij treehut woonde. 1+1=2 of zo.
Is zeker wel groot en nee ik ben geen kloon van TH, ik kom hier al langer dan hem trouwens, dus dan zou hij het van mij zijn.quote:Op zondag 8 februari 2015 15:40 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zwijndrecht is toch relatief best wel groot? Als je in een gat woont, dan kan ik me voorstellen dat je het liever niet meldt op het forum, maar Zwijndrecht moet kunnen. Je bent toch niet stiekem een kloon van TH he?
Hoe dichter bij Dordt ......quote:Op zondag 8 februari 2015 15:38 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Joh, daarom boeit het me ook niet meer, al vaak gezegd dat ik naast dordt woon en ook gezegd dat ik vlakbij treehut woonde. 1+1=2 of zo.
Klopt, hoe rotter het wordt, en ik ben het daarmee eens, Dordt vind ik een rot stad en als mensen hier zeggen dat ze naar de stad gaan, dan denk ik nog steeds dat ze Rotterdam bedoelen.quote:Op zondag 8 februari 2015 15:48 schreef JuupŠ het volgende:
[..]
Hoe dichter bij Dordt ......
Daar woont yvonne
Weet ik , maar ze heeft een kindje dood aan 40+... Verder boeien ...quote:Op zondag 8 februari 2015 16:03 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Allebei 1 keer, niet zo moeilijk doen hoor chuf.
En inderdaad, is algemeen bekend volgens mij.
Dat komt omdat zij nooit ouder wordt dan 39quote:Op zondag 8 februari 2015 16:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Weet ik , maar ze heeft een kindje dood aan 40+... Verder boeien ...
Daar begon ze al 10 jaar voordat FoK! begon mee blijkbaarquote:Op zondag 8 februari 2015 16:05 schreef JuupŠ het volgende:
[..]
Dat komt omdat zij nooit ouder wordt dan 39
Wat maakt dat nou uit. Ze zal vast wel meer dingen niet leuk vinden aan fok.quote:Op zondag 8 februari 2015 16:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Weet ik , maar ze heeft een kindje dood aan 40+... Verder boeien ...
Is dat zo?quote:Op zondag 8 februari 2015 16:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Weet ik , maar ze heeft een kindje broertje dood aan 40+... Verder boeien ...
Alles van horen zeggen.. Vette aannamesquote:Op zondag 8 februari 2015 16:28 schreef FANN het volgende:
[..]
Is dat zo?![]()
Waarom dan? en hoe weet je dat?
ow... misschien valt het wel mee dus...quote:Op zondag 8 februari 2015 16:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Alles van horen zeggen.. Vette aannames
Weer mislukt? Ik vind dat ook meer iets voor de Griek om het recept van zn oma te makenquote:Op zondag 8 februari 2015 16:29 schreef FANN het volgende:
Ik geef het op met die klote Mousake, het was wéér niet te vreten
Ja mag ie doen als hij het nog een keer wil eten, want ik doe het niet meerquote:Op zondag 8 februari 2015 16:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Weer mislukt? Ik vind dat ook meer iets voor de Griek om het recept van zn oma te maken
En natuurlijk ook hallo FANN.quote:Op zondag 8 februari 2015 16:34 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja mag ie doen als hij het nog een keer wil eten, want ik doe het niet meer![]()
Ik had het zolang niet gemaakt dat ik de verhoudingen een beetje ben vergeten, dat
staat ook niet in het recept, wel wát er in moet, maar niet hoeveel...
dus ik zal wel wéér iets fout hebben gedaan.
Ik zou het niet meer proberen idd...quote:Op zondag 8 februari 2015 16:34 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja mag ie doen als hij het nog een keer wil eten, want ik doe het niet meer![]()
Ik had het zolang niet gemaakt dat ik de verhoudingen een beetje ben vergeten, dat
staat ook niet in het recept, wel wát er in moet, maar niet hoeveel...
dus ik zal wel wéér iets fout hebben gedaan.
Ja hoor, jij niet zoveel geloof ik? Ik moest 2 topic verder om hier te komenquote:Op zondag 8 februari 2015 16:36 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
En natuurlijk ook hallo FANN.Hoe was jouw nacht, lekker geslapen?
eitje bakker enzo...quote:Op zondag 8 februari 2015 16:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik wou er niet over beginnen .... Je kunt je beter to de simpele dingen houden
Mooi zo.quote:Op zondag 8 februari 2015 16:37 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja hoor, jij niet zoveel geloof ik? Ik moest 2 topic verder om hier te komen![]()
Heb jij net zo'n ritme als Piet?
OKé mooi dat het gezellig was, ik ben er effe snel doorheen gegaan hoor, niet alles gelezen,quote:Op zondag 8 februari 2015 16:41 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Mooi zo.![]()
En nee, afgelopen 2 dagen niet veel slaap gehad.![]()
En ik heb maanden het ritme van Piet gehad volgens mij. Hij heeft me vaak meegenomen op een youtube reis in de nachten.![]()
En 2 topics? ok in 1 begonnen, toen een hele en toen weer verder in deze.![]()
Maar ik vond het erg gezellig.Lekker gekletst.
Het was wel veel, viel me ineens op dat we bijna klaar waren met het vullen van een heel topic met zijn 3en.quote:Op zondag 8 februari 2015 16:43 schreef FANN het volgende:
[..]
OKé mooi dat het gezellig was, ik ben er effe snel doorheen gegaan hoor, niet alles gelezen,
dat was me teveel ...
Maar je hebt toch twee tieners rondlopen? Lukt dat dan wel met dit ritme?
dan een uurtje huishouden en koken? wanneer doe je je boodschappen dan?quote:Op zondag 8 februari 2015 16:46 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Het was wel veel, viel me ineens op dat we bijna klaar waren met het vullen van een heel topic met zijn 3en.
En dat ging redelijk goed, ze waren al 16 en 18. En ik zwaaide ze smorgens uit en ging dan naar bed.En dan er weer uit voor ze thuis waren.
daarom deed ik alleen een zelgemaakte kwootquote:Op zondag 8 februari 2015 16:47 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Niet gaan crossquoten, dan wordt chufi boos.
Huishouden doe ik vaak savonds en toen ook snachts. Behalve dingen die herrie maken, zoals de wasmachine, die draait alleen overdag.quote:Op zondag 8 februari 2015 16:48 schreef FANN het volgende:
[..]
dan een uurtje huishouden en koken? wanneer doe je je boodschappen dan?![]()
Ik heb ze vanmorgen gedaan en toen de keuken in, wat geen succes was
In je tweede huis....quote:
Ik snap...quote:Op zondag 8 februari 2015 16:50 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Huishouden doe ik vaak savonds en toen ook snachts. Behalve dingen die herrie maken, zoals de wasmachine, die draait alleen overdag.
En weet ik veel hoe ik het deed, het ging prima. Oh ja en boodschappen, of om 8 uur smorgens, erg rustig dan of 6 uur savonds. Ook erg rustig in de super.
Vandaar dat het recept niet op het net te vinden is, jij met je moussaka zonder aubergine.quote:Op zondag 8 februari 2015 16:29 schreef FANN het volgende:
Ik geef het op met die klote Mousake, het was wéér niet te vreten
Komt door Omaquote:Op zondag 8 februari 2015 16:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Vandaar dat het recept niet op het net te vinden is, jij met je moussaka zonder aubergine.
Ja hoor, kort maar wel lekker. thnxquote:
Mooie boel, krijgt oma de schuld van jouw falen in de keuken.quote:
Mooi zo.quote:Op zondag 8 februari 2015 16:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja hoor, kort maar wel lekker. thnx
Neh.... ik zei al dat ik een ramp in de keuken ben, toen Oma het maakte was het échtquote:Op zondag 8 februari 2015 16:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mooie boel, krijgt oma de schuld van jouw falen in de keuken.
jezusquote:Op zondag 8 februari 2015 17:02 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik heb nog niet geslapen, lukte niet. Vanaf gister een uur of 10 in de ochtend al wakker.
Ik vermoedde al zoiets.... Succes straksquote:Op zondag 8 februari 2015 17:02 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik heb nog niet geslapen, lukte niet. Vanaf gister een uur of 10 in de ochtend al wakker.
Uhuh, dus als ik niet meer reageer, dan slaap ik eindelijk.quote:Op zondag 8 februari 2015 17:06 schreef FANN het volgende:
[..]
jezusdan kan je ieder moment neerstorten
Dank je.quote:Op zondag 8 februari 2015 17:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik vermoedde al zoiets.... Succes straks
Rust in vrede...quote:Op zondag 8 februari 2015 17:08 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Uhuh, dus als ik niet meer reageer, dan slaap ik eindelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |