Dat resized je browser toch?quote:Op zondag 8 februari 2015 13:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niet?! 2048 x 1152 is het kleinste formaat dat ik kan instellen op mijn mobiel, dat is te groot om hier te plaatsen, het kan wel, maar dan krijg je zo'n rode rand.
De foto die jij hierboven hebt geplaatst is wel aardig aan de maat.
Daar ben ik te gierig voor.quote:Op zondag 8 februari 2015 13:09 schreef MadMaster het volgende:
De Pro versie heeft wel meer mogelijkheden, dan de gratis versie die allee Small and Large biedt:
[..]
Dat snap ik, maar volgens mij heb je hiermee wel het antwoord op je vraag.quote:
Dat wordt inderdaad kleiner gemaakt, maar ik dacht dat het voor mobiele gebruikers dan langer duurde voordat de pagina volledig laadt.quote:Op zondag 8 februari 2015 13:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat resized je browser toch?
De foto hierboven is onverkleind...
Bedankt voor het meedenkenquote:Op zondag 8 februari 2015 13:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar volgens mij heb je hiermee wel het antwoord op je vraag.
Kan dus niet voor noppes...
Als ik Imgur zat ben zal ik daar eens voor kijken.quote:Op zondag 8 februari 2015 13:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik pleur alles op tinypic, kun je instellen.
Moet ik je sponsoren?quote:
Tinypic is echt kut. Absoluut niet doen. Kan iedereen met je pics gaan kloten.quote:Op zondag 8 februari 2015 13:14 schreef Deisyy het volgende:
Als ik Imgur zat ben zal ik daar eens voor kijken.
Ze hebben beetje vage check maar als je 2 letters invult werkt het al.quote:Op zondag 8 februari 2015 13:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als ik Imgur zat ben zal ik daar eens voor kijken.
Misschien ben ik het over een tijdje wel zat en koop ik alsnog Proquote:Op zondag 8 februari 2015 13:15 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Moet ik je sponsoren?![]()
Je kunt via andere sites wel heel makkelijk resizen/crappen, maar dat is dan dus een extra stap.
[..]
Tinypic is echt kut. Absoluut niet doen. Kan iedereen met je pics gaan kloten.
Ik kan hier ook nooit cadeautjes kwijt.quote:Op zondag 8 februari 2015 14:03 schreef Deisyy het volgende:
Misschien ben ik het over een tijdje wel zat en koop ik alsnog Pro
Als ze echt heel groot zijn, dan kun je ze altijd nog onder een spoiler gooien.quote:Op zondag 8 februari 2015 14:03 schreef Deisyy het volgende:
Ik wil juist geen extra stap maken om te resizen, dus voorlopig plaats ik lekkere grote afbeeldingen.
Als je een cadeautje wilt geven moet je iemand daar gewoon mee verrassenquote:Op zondag 8 februari 2015 14:06 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik kan hier ook nooit cadeautjes kwijt.
[..]
Als ze echt heel groot zijn, dan kun je ze altijd nog onder een spoiler gooien.
Cadeautje is verstuurd naar Deisyy te Spijkenisse. Veel plezier ermee.quote:Op zondag 8 februari 2015 14:56 schreef Deisyy het volgende:
Als je een cadeautje wilt geven moet je iemand daar gewoon mee verrassen
Bedankt! Nu maar hopen dat de brug naar beneden kan als de postbode komt.quote:Op zondag 8 februari 2015 15:05 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Cadeautje is verstuurd naar Deisyy te Spijkenisse. Veel plezier ermee.
Dat ze nog steeds niets beters hebben dan die brug naar Spijkcity, ik snap het niet hoor. Wat een ellende. En ja, er is een tunnel. Net of dat helpt tegenwoordig, ik ben blij dat ik er al jaren niet geweest ben. En al helemaal dat ik er niet meer woon. 2 langste jaren van mijn leven.quote:Op zondag 8 februari 2015 15:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bedankt! Nu maar hopen dat de brug naar beneden kan als de postbode komt.
Waar woon je tegenwoordig?quote:Op zondag 8 februari 2015 15:26 schreef ChocoFan het volgende:
En al helemaal dat ik er niet meer woon. 2 langste jaren van mijn leven.![]()
Joh zou het.quote:Op zondag 8 februari 2015 13:36 schreef chufi het volgende:
Je kan ze in het huisdieren topic plaatsen ipv hier
Dan woon je bij Treehut om de hoek.quote:Op zondag 8 februari 2015 15:35 schreef ChocoFan het volgende:
Kan mij het ook schelen, ik woon in Zwijndrecht.
Joh, daarom boeit het me ook niet meer, al vaak gezegd dat ik naast dordt woon en ook gezegd dat ik vlakbij treehut woonde. 1+1=2 of zo.quote:Op zondag 8 februari 2015 15:36 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dan woon je bij Treehut om de hoek.
Zwijndrecht is toch relatief best wel groot? Als je in een gat woont, dan kan ik me voorstellen dat je het liever niet meldt op het forum, maar Zwijndrecht moet kunnen. Je bent toch niet stiekem een kloon van TH he?quote:Op zondag 8 februari 2015 15:38 schreef ChocoFan het volgende:
Joh, daarom boeit het me ook niet meer, al vaak gezegd dat ik naast dordt woon en ook gezegd dat ik vlakbij treehut woonde. 1+1=2 of zo.
Is zeker wel groot en nee ik ben geen kloon van TH, ik kom hier al langer dan hem trouwens, dus dan zou hij het van mij zijn.quote:Op zondag 8 februari 2015 15:40 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zwijndrecht is toch relatief best wel groot? Als je in een gat woont, dan kan ik me voorstellen dat je het liever niet meldt op het forum, maar Zwijndrecht moet kunnen. Je bent toch niet stiekem een kloon van TH he?
Hoe dichter bij Dordt ......quote:Op zondag 8 februari 2015 15:38 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Joh, daarom boeit het me ook niet meer, al vaak gezegd dat ik naast dordt woon en ook gezegd dat ik vlakbij treehut woonde. 1+1=2 of zo.
Klopt, hoe rotter het wordt, en ik ben het daarmee eens, Dordt vind ik een rot stad en als mensen hier zeggen dat ze naar de stad gaan, dan denk ik nog steeds dat ze Rotterdam bedoelen.quote:Op zondag 8 februari 2015 15:48 schreef Juup© het volgende:
[..]
Hoe dichter bij Dordt ......
Daar woont yvonne
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |