Aaaah wat lief. En denk dat Piet dat ook wel doet met zijn muts.quote:Op zondag 8 februari 2015 07:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je die toen straks al bedoelde. Ik kies mijn zoon dan, omdat ik hem zo graag heb. Van jou had ik je muts verwacht.
Verstandig. Slaap lekker en tot een volgende keer.quote:Op zondag 8 februari 2015 07:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik ga maar eens om. welterusten jullie 2.
Dat is niet zo lang. Succes ermee.quote:Op zondag 8 februari 2015 07:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
Nog even slapen tot 11 uur en dan weer beginnen met de dag.
CU.
Leuk, die zal wel bijna wakker zijn volgens mij. Die gaat meestal wel vroeg slapen. Of komt ie nooit zo vroeg op fok.quote:Op zondag 8 februari 2015 07:43 schreef Piet_Piraat het volgende:
Knutselen met hout is helemaal Treehut Stylee.
Nee Piet, ik ga nergens heen, geen vrees, ik wacht wel tot er andere mensen zijn hier. Ben je niet alleen.quote:
Ok, dan is het goed.quote:Op zondag 8 februari 2015 07:45 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nee Piet, ik ga nergens heen, geen vrees, ik wacht wel tot er andere mensen zijn hier. Ben je niet alleen.
Zo meteen gaan die kut kerkklokken weer luiden.quote:Op zondag 8 februari 2015 07:46 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
De rest slaapt. En niet zo vloeken op de dag des here.
halloquote:Op zondag 8 februari 2015 07:43 schreef Piet_Piraat het volgende:
Knutselen met hout is helemaal Treehut Stylee.
Hoezo? Ben zelf ook keer komen binnenvallen.quote:Op zondag 8 februari 2015 07:47 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Gelukkig, voor hetzelfde geld zei je, en nu opzouten uit deze SC.
Klopt en gelukkig ben ik niet thuis nu, dus hoor ik de 3 uit mijn buurt nu even niet. Eigenlijk wel benieuwd of er hier in de buurt 1tje herrie maakt, Nou ja, kom ik straks wel achter.quote:Op zondag 8 februari 2015 07:48 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zo meteen gaan die kut kerkklokken weer luiden.
Klopt, lijkt mij bij de meeste mensen op fok.quote:Op zondag 8 februari 2015 07:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hoezo? Ben zelf ook keer komen binnenvallen.
Ik zal geduldig wachten tot de genialiteit begint.quote:Op zondag 8 februari 2015 08:03 schreef Piet_Piraat het volgende:
Zo meteen komt ie met geniale post, dat doet ie steeds.
Muziek heb je niet veel gedraaid vannacht. Doe maar even snel wat youtubjes inderdaad, voordat mensen denken dat het niet goed gaat met je.quote:
Dat gaat wel ff duren, begin 'm nu eigenlijk pas echt te begrijpen.quote:Op zondag 8 februari 2015 08:04 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik zal geduldig wachten tot de genialiteit begint.
En hoe lang ken je hem al?quote:Op zondag 8 februari 2015 08:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat gaat wel ff duren, begin 'm nu eigenlijk pas echt te begrijpen.
Nee dat is een lekker duidelijk antwoord.quote:Op zondag 8 februari 2015 08:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Sinds ie ineens hier in SC verscheen.
Gelukkig geen last van hier op "het platteland"quote:Op zondag 8 februari 2015 07:48 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zo meteen gaan die kut kerkklokken weer luiden.
Veel duidelijker kan ik het niet maken.quote:Op zondag 8 februari 2015 08:10 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nee dat is een lekker duidelijk antwoord.
Bofferd. En goede morgen.quote:Op zondag 8 februari 2015 08:11 schreef JuupĐ het volgende:
[..]
Gelukkig geen last van hier op "het platteland"
Goedemorgen iedereen
Heb je geen idee van tijd dan. Een aantal maanden, een jaar, een paar jaar?quote:Op zondag 8 februari 2015 08:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Veel duidelijker kan ik het niet maken.
Sta daar niet zo bij stil.quote:Op zondag 8 februari 2015 08:18 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Heb je geen idee van tijd dan. Een aantal maanden, een jaar, een paar jaar?
Piet, ik ga even wat dingen doen, of slapen, nah, dingen doen, slapen komt nog wel. Tot later.quote:
Ik ga even wat aan mn conditie doen ....quote:Op zondag 8 februari 2015 09:04 schreef just me het volgende:
Ik zou zeggen zolang mogelijk van genieten
Je bent er weer vroeg bij!
ik ook, heb dadelijk een golfwedstrijdjequote:Op zondag 8 februari 2015 09:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ga even wat aan mn conditie doen ....
Succesquote:Op zondag 8 februari 2015 09:05 schreef just me het volgende:
[..]
ik ook, heb dadelijk een golfwedstrijdje
wat ga jij doen?quote:
Het is droog, je kan ook buiten echt fietsen.quote:Op zondag 8 februari 2015 09:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat op de hometrainer fietsen en roeien
Ik ga zo eerst even boodschappen doen en verder krijgen we kraamvisite vandaag.quote:
Nou nee.quote:Op zondag 8 februari 2015 07:26 schreef Piet_Piraat het volgende:
Inderdaad, iedereen de moeite neemt om dit terug te lezen kan daar toch best wat nuttige dingen uithalen.
Sinds mei vorig jaar.quote:
nee, maar dat geeft niet. Eerst maar eens rustig wakker wordenquote:Op zondag 8 februari 2015 10:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Goedemorgen... En ben je er klaar voor?
Hahaha... Ik ben al weer 1.5 uur opquote:Op zondag 8 februari 2015 10:07 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
nee, maar dat geeft niet. Eerst maar eens rustig wakker worden
het ruimt wel lekker op zoquote:Op zondag 8 februari 2015 10:11 schreef Kingstown het volgende:
Vannacht is er weer iemand doodgeschoten in Amsterdam. Het is nauwelijks meer nieuws te noemen.
Het wordt ook al niet meer gemeld tijdens het radionieuws.quote:Op zondag 8 februari 2015 10:11 schreef Kingstown het volgende:
Vannacht is er weer iemand doodgeschoten in Amsterdam. Het is nauwelijks meer nieuws te noemen.
's nachts plus een bekende van de politie. Ik vermoed dat een hoop mensen hetzelfde gevoel hebben als jij.quote:Op zondag 8 februari 2015 10:23 schreef MadMaster het volgende:
Het wordt ook al niet meer gemeld tijdens het radionieuws.
Was mij nog niet bekend en het boeit me ook niet meer...
Ik vraag me wel af wie nou de uiteindelijke 'winnaar' wordt.quote:Op zondag 8 februari 2015 10:25 schreef Kingstown het volgende:
[..]
's nachts plus een bekende van de politie. Ik vermoed dat een hoop mensen hetzelfde gevoel hebben als jij.
Vage aannames.quote:Op zondag 8 februari 2015 10:25 schreef Kingstown het volgende:
[..]
's nachts plus een bekende van de politie. Ik vermoed dat een hoop mensen hetzelfde gevoel hebben als jij.
Succes.quote:Op zondag 8 februari 2015 11:06 schreef Kingstown het volgende:
[..]
In dat geval zal ik alles nog eens terug gaan lezen. 2 keer voor de zekerheid.
Uiteraard, de monopolie positie van sommigen zal ook wel verdedigd moeten worden.quote:Op zondag 8 februari 2015 10:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
Rippers worden uit de weg geruimd zo simpel is het.
De slimme hoor je nooit wat van.quote:Op zondag 8 februari 2015 11:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Uiteraard, de monopolie positie van sommigen zal ook wel verdedigd moeten worden.
Maar uiteindelijk moet de spoeling toch dunner worden, lijkt mij.
Hoewel dat natuurlijk wel weer een aanname is...
Nee, maar er is een soort van hiërarchie en ik vraag me af wie er uiteindelijk aan de top komt/blijft.quote:Op zondag 8 februari 2015 11:11 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De slimme hoor je nooit wat van.
Onder mijn balkon is het lastig staan in de gracht ....quote:Op zondag 8 februari 2015 11:23 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
zolang het niet onder jouw balkon gebeurt
Ben dol op zangvogels.quote:Op zondag 8 februari 2015 11:27 schreef Kingstown het volgende:
[..]
[..]
Hoe sta jij tov vogels? Schiet je die dood voor op de BBQ?
Heb je ook nog pics van je paarden voor in het dierentopic? 40+ / Kids uit huis, eenzaam en/of verlaten? Neem een huisdier... Ik probeer mijn kat op de foto te krijgen, maar dat is nog best een lastig karwei.quote:
Ik heb nog wel wat digitaal maar het meeste is nog op ouderwets papier.quote:Op zondag 8 februari 2015 11:32 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Heb je ook nog pics van je paarden voor in het dierentopic? 40+ / Kids uit huis, eenzaam en/of verlaten? Neem een huisdier... Ik probeer mijn kat op de foto te krijgen, maar dat is nog best een lastig karwei.
Yep en ik heb mijn Photobucketaccount ingeruild voor Imgur, wat ik nu aan het uitproberen ben.quote:
Dat heb je goed opgezochtonthouden.quote:Op zondag 8 februari 2015 09:58 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nou nee.
[..]
Sinds mei vorig jaar.
Waarom inruilen? Je kunt ze toch beide gebruikenquote:Op zondag 8 februari 2015 11:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Yep en ik heb mijn Photobucketaccount ingeruild voor Imgur, wat ik nu aan het uitproberen ben.
TH heeft zich geregistreerd op mijn verjaardag. Dat is iets wat niet al te moeilijk te onthouden is.quote:
quote:Op zondag 8 februari 2015 11:59 schreef Deisyy het volgende:
Yep en ik heb mijn Photobucketaccount ingeruild voor Imgur
Dat is makkelijk te onthouden dan.quote:Op zondag 8 februari 2015 12:02 schreef Kingstown het volgende:
[..]
TH heeft zich geregistreerd op mijn verjaardag. Dat is iets wat niet al te moeilijk te onthouden is.
Photobucket is zo ontzettend sloom en loopt vaak vast, ik houd dat account wel, maar wil Imgur gaan gebruiken. Zit alleen een beetje te vogelen, want eigenlijk wil ik dat hij automatisch elke foto die in download naar Imgur opslaat in een kleiner formaat.quote:Op zondag 8 februari 2015 12:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Waarom inruilen? Je kunt ze toch beide gebruiken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |