Succesquote:Op zondag 8 februari 2015 09:05 schreef just me het volgende:
[..]
ik ook, heb dadelijk een golfwedstrijdje
wat ga jij doen?quote:
Het is droog, je kan ook buiten echt fietsen.quote:Op zondag 8 februari 2015 09:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat op de hometrainer fietsen en roeien
Ik ga zo eerst even boodschappen doen en verder krijgen we kraamvisite vandaag.quote:
Nou nee.quote:Op zondag 8 februari 2015 07:26 schreef Piet_Piraat het volgende:
Inderdaad, iedereen de moeite neemt om dit terug te lezen kan daar toch best wat nuttige dingen uithalen.
Sinds mei vorig jaar.quote:
nee, maar dat geeft niet. Eerst maar eens rustig wakker wordenquote:Op zondag 8 februari 2015 10:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Goedemorgen... En ben je er klaar voor?
Hahaha... Ik ben al weer 1.5 uur opquote:Op zondag 8 februari 2015 10:07 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
nee, maar dat geeft niet. Eerst maar eens rustig wakker worden
het ruimt wel lekker op zoquote:Op zondag 8 februari 2015 10:11 schreef Kingstown het volgende:
Vannacht is er weer iemand doodgeschoten in Amsterdam. Het is nauwelijks meer nieuws te noemen.
Het wordt ook al niet meer gemeld tijdens het radionieuws.quote:Op zondag 8 februari 2015 10:11 schreef Kingstown het volgende:
Vannacht is er weer iemand doodgeschoten in Amsterdam. Het is nauwelijks meer nieuws te noemen.
's nachts plus een bekende van de politie. Ik vermoed dat een hoop mensen hetzelfde gevoel hebben als jij.quote:Op zondag 8 februari 2015 10:23 schreef MadMaster het volgende:
Het wordt ook al niet meer gemeld tijdens het radionieuws.
Was mij nog niet bekend en het boeit me ook niet meer...
Ik vraag me wel af wie nou de uiteindelijke 'winnaar' wordt.quote:Op zondag 8 februari 2015 10:25 schreef Kingstown het volgende:
[..]
's nachts plus een bekende van de politie. Ik vermoed dat een hoop mensen hetzelfde gevoel hebben als jij.
Vage aannames.quote:Op zondag 8 februari 2015 10:25 schreef Kingstown het volgende:
[..]
's nachts plus een bekende van de politie. Ik vermoed dat een hoop mensen hetzelfde gevoel hebben als jij.
Succes.quote:Op zondag 8 februari 2015 11:06 schreef Kingstown het volgende:
[..]
In dat geval zal ik alles nog eens terug gaan lezen. 2 keer voor de zekerheid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |