dat is nog in de pruimentijd man ...quote:Op zondag 8 februari 2015 17:23 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
4 maanden en 4 maanden, en fuck wat klinkt dat nog kort.
Uhuh, heel kort ja.quote:Op zondag 8 februari 2015 17:24 schreef FANN het volgende:
[..]
dat is nog in de pruimentijd man ...
dat is héél kort
Dat is kortquote:Op zondag 8 februari 2015 17:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik vreesde daar al voor. Gewoon 4 maanden in totaal.
Je bent toch nu bij je vriend zeg je net?quote:Op zondag 8 februari 2015 17:26 schreef Doedezemaar het volgende:
Als ik bij mijn vriend zou zijn dan zou ik 's nachts toch echt wel leukere dingen kunnen verzinnen dan de hele nacht hier posten
Doezje heeft geen vriend nu ...quote:Op zondag 8 februari 2015 17:27 schreef FANN het volgende:
[..]
Je bent toch nu bij je vriend zeg je net?
excuses, ik dacht dat dit Choco wasquote:Op zondag 8 februari 2015 17:26 schreef Doedezemaar het volgende:
Als ik bij mijn vriend zou zijn dan zou ik 's nachts toch echt wel leukere dingen kunnen verzinnen dan de hele nacht hier posten
Hij sliepquote:Op zondag 8 februari 2015 17:26 schreef Doedezemaar het volgende:
Choco is niet zo blondquote:Op zondag 8 februari 2015 17:28 schreef FANN het volgende:
[..]
nee ik zag haar even aan voor Choco...
quote:Op zondag 8 februari 2015 17:27 schreef FANN het volgende:
[..]
Je bent toch nu bij je vriend zeg je net?
Dus er wordt niet meer gefokt.......quote:Op zondag 8 februari 2015 17:27 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nee, dat leek me even beter. 1 fokker was even genoeg.
We steken elkaar aan.quote:Op zondag 8 februari 2015 17:28 schreef FANN het volgende:
[..]
excuses, ik dacht dat dit Choco was![]()
ik word hier ook hyper van
ik mocht mijn exen gewoon wakker maken als ik 's nachts wakker lagquote:Op zondag 8 februari 2015 17:28 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hij sliepwas ik ook niet blij mee. en dan ga ik me niet zitten vervelen. Ik heb ook heel de nacht zitten gamen, naast het fokken.
Ik weet het niet, als mensen dat zeggen zal dat wel zo zijnquote:Op zondag 8 februari 2015 17:29 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
We steken elkaar aan.![]()
Ze zeggen heel de tijd dat ik zo op jouw lijk, met typen enzo. Diverse mensen hier uit de SC.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |