Jij bent een beetje hyperactief heb ik de indrukquote:Op zondag 8 februari 2015 17:08 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Uhuh, dus als ik niet meer reageer, dan slaap ik eindelijk.
Ah OK duidelijk... Zeg hem maar dat ie stopt met die whatsapps, anders kun je nuet slapenquote:Op zondag 8 februari 2015 17:11 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
1tje, maar ik ben er zelf niet. Ben een weekendje weg. En die vermaakt zich prima thuis. Whatsappt me regelmatig.
Over wie heb je het nu?quote:Op zondag 8 februari 2015 16:52 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Heb rl pics van beiden gezien. Je kunt je maar beter aan je eigen voorstelling vasthouden.
Ben je bij je vriend?quote:Op zondag 8 februari 2015 17:11 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
1tje, maar ik ben er zelf niet. Ben een weekendje weg. En die vermaakt zich prima thuis. Whatsappt me regelmatig.
Ja, ik ben redelijk hyperactief, maar alleen met typen, voor de rest zie ik er erg kalm uit in het echt, alleen mijn vingers gaan te keer en mijn hersens uiteraard.quote:Op zondag 8 februari 2015 17:11 schreef FANN het volgende:
[..]
Jij bent een beetje hyperactief heb ik de indruk![]()
daar heb je middeltjes voor![]()
en wat roddelen jullie veel in UTO zeg... ik durf hier niks meer te vertellen zo
Krijgen we een rel? Moet ik drank en chips gaan pakken?quote:Op zondag 8 februari 2015 17:13 schreef FANN het volgende:
Vooral King kan er wat van...
zullen we hem even een koekje van eigen deeg geven?
[..]
Over wie heb je het nu?
Ik heb gezegd dat ik hem even negeer, maar tot 11 uur vanavond kan hij nog van alles sturen. En zeggen dat ie dat niet moet doen, werkt averechts.quote:Op zondag 8 februari 2015 17:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah OK duidelijk... Zeg hem maar dat ie stopt met die whatsapps, anders kun je nuet slapen
ik ben nog misselijk van de Mousaka die ik heb geproefd dus ik neem straks wel een boterhamquote:Op zondag 8 februari 2015 17:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Krijgen we een rel? Moet ik drank en chips gaan pakken?
Moest even de kraamvisite ontlopen.quote:Op zondag 8 februari 2015 17:12 schreef FANN het volgende:
[..]
oe... ik dacht even dat we een nieuwkomer hadden door je UI![]()
leuke UI
quote:Op zondag 8 februari 2015 17:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Moest even de kraamvisite ontlopen.
Kippenhok...
Hij sliep wel vannacht en vandaag zit ie achter zijn eigen laptop, van alles te doen.quote:Op zondag 8 februari 2015 17:18 schreef FANN het volgende:
[..]
en ga je dan dag en nacht Fokken?![]()
Hebben jullie niks leukers te doen?
Klinkt héérlijk....quote:Op zondag 8 februari 2015 17:20 schreef Doedezemaar het volgende:
Schaatsen was heerlijk, veel zon erbij voor het wintersportgevoel.
Nou kwebbelen kun je ook als de beste ...quote:Op zondag 8 februari 2015 17:15 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja, ik ben redelijk hyperactief, maar alleen met typen, voor de rest zie ik er erg kalm uit in het echt,
Hebben jullie al lang verkering of ken je hem nog maar kort?quote:Op zondag 8 februari 2015 17:20 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hij sliep wel vannacht en vandaag zit ie achter zijn eigen laptop, van alles te doen.
We doen genoeg leuke dingen tussendoor.
Klopt, als het zonnetje schijnt, wordt schaatsen meestal leuker, alhoewel ik het al meer dan 25 jaar niet heb gedaan volgens mij.quote:Op zondag 8 februari 2015 17:20 schreef Doedezemaar het volgende:
Schaatsen was heerlijk, veel zon erbij voor het wintersportgevoel.
Heb je weleens met Choco gekwebbeld dan?quote:Op zondag 8 februari 2015 17:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Nou kwebbelen kun je ook als de beste ...
Uhuh en om een beetje stoom af te blazen en niet alles over hem heen te gooien, doe ik het hier op fok.quote:Op zondag 8 februari 2015 17:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Nou kwebbelen kun je ook als de beste ...
Slechts gehoordquote:Op zondag 8 februari 2015 17:22 schreef FANN het volgende:
[..]
Heb je weleens met Choco gekwebbeld dan?
wat een raar woord eigenlijk
4 maanden en 4 maanden, en fuck wat klinkt dat nog kort.quote:Op zondag 8 februari 2015 17:21 schreef FANN het volgende:
[..]
Hebben jullie allang verkering of ken je hem nog maar kort?
hoe lang hebben jullie nou verkering?quote:Op zondag 8 februari 2015 17:23 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Uhuh en om een beetje stoom af te blazen en niet alles over hem heen te gooien, doe ik het hier op fok.
dat is nog in de pruimentijd man ...quote:Op zondag 8 februari 2015 17:23 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
4 maanden en 4 maanden, en fuck wat klinkt dat nog kort.
Uhuh, heel kort ja.quote:Op zondag 8 februari 2015 17:24 schreef FANN het volgende:
[..]
dat is nog in de pruimentijd man ...
dat is héél kort
Dat is kortquote:Op zondag 8 februari 2015 17:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik vreesde daar al voor. Gewoon 4 maanden in totaal.
Je bent toch nu bij je vriend zeg je net?quote:Op zondag 8 februari 2015 17:26 schreef Doedezemaar het volgende:
Als ik bij mijn vriend zou zijn dan zou ik 's nachts toch echt wel leukere dingen kunnen verzinnen dan de hele nacht hier posten
Doezje heeft geen vriend nu ...quote:Op zondag 8 februari 2015 17:27 schreef FANN het volgende:
[..]
Je bent toch nu bij je vriend zeg je net?
excuses, ik dacht dat dit Choco wasquote:Op zondag 8 februari 2015 17:26 schreef Doedezemaar het volgende:
Als ik bij mijn vriend zou zijn dan zou ik 's nachts toch echt wel leukere dingen kunnen verzinnen dan de hele nacht hier posten
Hij sliepquote:Op zondag 8 februari 2015 17:26 schreef Doedezemaar het volgende:
Choco is niet zo blondquote:Op zondag 8 februari 2015 17:28 schreef FANN het volgende:
[..]
nee ik zag haar even aan voor Choco...
quote:Op zondag 8 februari 2015 17:27 schreef FANN het volgende:
[..]
Je bent toch nu bij je vriend zeg je net?
Dus er wordt niet meer gefokt.......quote:Op zondag 8 februari 2015 17:27 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nee, dat leek me even beter. 1 fokker was even genoeg.
We steken elkaar aan.quote:Op zondag 8 februari 2015 17:28 schreef FANN het volgende:
[..]
excuses, ik dacht dat dit Choco was![]()
ik word hier ook hyper van
ik mocht mijn exen gewoon wakker maken als ik 's nachts wakker lagquote:Op zondag 8 februari 2015 17:28 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hij sliepwas ik ook niet blij mee. en dan ga ik me niet zitten vervelen. Ik heb ook heel de nacht zitten gamen, naast het fokken.
Ik weet het niet, als mensen dat zeggen zal dat wel zo zijnquote:Op zondag 8 februari 2015 17:29 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
We steken elkaar aan.![]()
Ze zeggen heel de tijd dat ik zo op jouw lijk, met typen enzo. Diverse mensen hier uit de SC.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |