Niet meer met fokkers in ieder geval.quote:Op zondag 8 februari 2015 17:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dus er wordt niet meer gefokt.......
Hoe ging het schaatsen, naast dat het gezellig was en de zon scheen...quote:Op zondag 8 februari 2015 17:30 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik geloof dat ik ook een stuk minder hyper ben
dan wil ik natuurlijk weten welke fokker het wasquote:Op zondag 8 februari 2015 17:30 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Niet meer met fokkers in ieder geval.
Zit een kern van waarheid in en dan ben ik relatief nieuw op de SC, maar zover was ik wel al.quote:Op zondag 8 februari 2015 17:29 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
We steken elkaar aan.![]()
Ze zeggen heel de tijd dat ik zo op jouw lijk, met typen enzo. Diverse mensen hier uit de SC.
quote:Op zondag 8 februari 2015 17:29 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik mocht mijn exen gewoon wakker maken als ik 's nachts wakker lag
Nice en ik had hem ook wel wakker kennen houden, maar dat schiet dan ook niet op. Iets met je eigen ding doen ook.quote:Op zondag 8 februari 2015 17:29 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik mocht mijn exen gewoon wakker maken als ik 's nachts wakker lag
Nu is iedereen weg.quote:Op zondag 8 februari 2015 17:20 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
zijn ze d'r nog? Of is iedereen nu weg?
best goed eigenlijk. Kon met mijn rechterbeen alleen op een gegeven moment nauwelijks meer zijwaarts afzetten, maar het viel me best mee. Ik schaats gewoon rechtop hoor, de schaatshouding is helaas geen optiequote:Op zondag 8 februari 2015 17:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoe ging het schaatsen, naast dat het gezellig was en de zon scheen...
Ik weet het ook niet. Dus sluit me aan bij jou dat als ze het zeggen, het wel zo zal zijn.quote:Op zondag 8 februari 2015 17:30 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik weet het niet, als mensen dat zeggen zal dat wel zo zijn
Maar jij bent i.i.g. wezen schaatsenquote:Op zondag 8 februari 2015 17:32 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
best goed eigenlijk. Kon met mijn rechterbeen alleen op een gegeven moment nauwelijks meer zijwaarts afzetten, maar het viel me best mee. Ik schaats gewoon rechtop hoor, de schaatshouding is helaas geen optie
Dan zal ik hem even snel quotenquote:Op zondag 8 februari 2015 17:33 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet. Dus sluit me aan bij jou dat als ze het zeggen, het wel zo zal zijn.![]()
![]()
En deze zin gaat nog tegen me gebruikt worden vermoed ik.
UTO / UTO Strippersquote:Op zondag 8 februari 2015 17:31 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
dan wil ik natuurlijk weten welke fokker het was
Goed te horen... Ik zou ook niet meer diep door de knieen zakken hoorquote:Op zondag 8 februari 2015 17:32 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
best goed eigenlijk. Kon met mijn rechterbeen alleen op een gegeven moment nauwelijks meer zijwaarts afzetten, maar het viel me best mee. Ik schaats gewoon rechtop hoor, de schaatshouding is helaas geen optie
Ik vind het wel grappig allemaal.quote:Op zondag 8 februari 2015 17:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zit een kern van waarheid in en dan ben ik relatief nieuw op de SC, maar zover was ik wel al.
moet ik die hele zooi doorlezen voordat ik weet met welke Fokker je verkering hebt gehad?quote:Op zondag 8 februari 2015 17:35 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
UTO / UTO Strippers
Ik ga het niet meer vertellen. Lees maar even.
Braindead2000. Heeft een hele grote piemel en leeft op bier en bullitwodka's.quote:Op zondag 8 februari 2015 17:31 schreef Doedezemaar het volgende:
dan wil ik natuurlijk weten welke fokker het was
ik snap niks van Utopia, heb er nog nooit iets van gekeken en van dat topic snap ik al helemaal niets, dus ik weet nog steeds niksquote:Op zondag 8 februari 2015 17:35 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
UTO / UTO Strippers
Ik ga het niet meer vertellen. Lees maar even.
ah... gelukkig hebben we Kingquote:Op zondag 8 februari 2015 17:40 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Braindead2000. Heeft een hele grote piemel en leeft op bier en bullitwodka's.
Komt hier ook wel eens langs.
dat dooie brein dat hier wel eens langs komt waaienquote:Op zondag 8 februari 2015 17:41 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik snap niks van Utopia, heb er nog nooit iets van gekeken en van dat topic snap ik al helemaal niets, dus ik weet nog steeds niks
Had hem op de goede strip gezet volgens mij. Anders kan KT of chufi wel antwoord geven, die volgen de boel daar ook.quote:Op zondag 8 februari 2015 17:40 schreef FANN het volgende:
[..]
moet ik die hele zooi doorlezen voordat ik weet met welke Fokker je verkering hebt gehad?
Houden zoquote:Op zondag 8 februari 2015 17:41 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik snap niks van Utopia, heb er nog nooit iets van gekeken....
serieus? Ok dan. Hij zal vast irl heel anders zijn, toch?quote:Op zondag 8 februari 2015 17:40 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Braindead2000. Heeft een hele grote piemel en leeft op bier en bullitwodka's.
Komt hier ook wel eens langs.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |