ow....... ik dacht een homoquote:Op zaterdag 7 februari 2015 23:38 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De dochter van 1 van de 9 zussen van mijn vader.
Zonde van de moeite danquote:Op zaterdag 7 februari 2015 23:40 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ga toevallig morgen weer sporten, maar ik kan je nu al verzekeren dat dat niet tot seks gaat leiden
lekker vaag antwoord, in principe....quote:
als de gelegenheid zich voordoet?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 23:41 schreef just me het volgende:
[..]
lekker vaag antwoord, in principe....
quote:Op zaterdag 7 februari 2015 23:41 schreef just me het volgende:
[..]
Als je aan seks gaat doen, dan kan ik je verzekeren dat het tot sporten gaat leiden.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 23:40 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ga toevallig morgen weer sporten, maar ik kan je nu al verzekeren dat dat niet tot seks gaat leiden
hij bedoelt dat hij het wel zou willen,maar dat er geen kandidate voorhanden isquote:Op zaterdag 7 februari 2015 23:41 schreef just me het volgende:
[..]
nee joh, ik heb maar energie voor 1 dingquote:Op zaterdag 7 februari 2015 23:42 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als je aan seks gaat doen, dan kan ik je verzekeren dat het tot sporten gaat leiden.
De stofzuiger.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 23:42 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
hij bedoelt dat hij het wel zou willen,maar dat er geen kandidate voorhanden is
Dat is niet geheel juist, maar ik moet er wel een "klik" mee hebben anders houden het voor mij bij voorbaat al op.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 23:42 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
hij bedoelt dat hij het wel zou willen,maar dat er geen kandidate voorhanden is
ik ga morgen golfen wil dat zeggen dat ik....quote:Op zaterdag 7 februari 2015 23:42 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als je aan seks gaat doen, dan kan ik je verzekeren dat het tot sporten gaat leiden.
dat bedoel ik ook. Gewoon zomaar iemand die zich aanbiedt, nee, da's niksquote:Op zaterdag 7 februari 2015 23:44 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat is niet geheel juist, maar ik moet er wel een "klik" mee hebben anders houden het voor mij bij voorbaat al op.
Je bent toch geen wijf?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 23:44 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat is niet geheel juist, maar ik moet er wel een "klik" mee hebben anders houden het voor mij bij voorbaat al op.
ja, dat wil zeggen dat jijquote:Op zaterdag 7 februari 2015 23:44 schreef just me het volgende:
[..]
ik ga morgen golfen wil dat zeggen dat ik....
Je moet 'm ook niet op vol vermogen zetten.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 23:44 schreef FANN het volgende:
[..]
Zulke gevallen worden op de EHBO binnen gebracht heb k wel eens gehoord
Juistquote:Op zaterdag 7 februari 2015 23:44 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
dat bedoel ik ook. Gewoon zomaar iemand die zich aanbiedt, nee, da's niks
Als er een leuke ''golfbal'' rondhuppelt dan weet je het maar nooitquote:Op zaterdag 7 februari 2015 23:44 schreef just me het volgende:
[..]
Een klik? Iedere mogelijkheid pakken. Klik of geen klik. Wijvenpraat.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 23:44 schreef Juup© het volgende:
Dat je de ballen flink gaat raken.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 23:44 schreef just me het volgende:
[..]
Flesje bier in de anus en alquote:Op zaterdag 7 februari 2015 23:45 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je moet 'm ook niet op vol vermogen zetten.
het zijn bij ons veel oude golfballen die er rondlopen dus ik sla maar weer overquote:Op zaterdag 7 februari 2015 23:45 schreef FANN het volgende:
[..]
Als er een leuke ''golfbal'' rondhuppelt dan weet je het maar nooit
Dat ik een vent ben, wil dat zeggen dat ik er zomaar op los moet neuken (even plat gezegd)?quote:
Zolang ie zindelijk is gaat het nog welquote:Op zaterdag 7 februari 2015 23:46 schreef just me het volgende:
[..]
het zijn bij ons veel oude golfballen die er rondlopen dus ik sla maar weer over
de verhalen die Ronald Giphart daarover kan vertellen zijn legendarischquote:Op zaterdag 7 februari 2015 23:46 schreef FANN het volgende:
[..]
Flesje bier in de anus en alleuke verhalen zijn dat
Je hebt toch ook 2 van die golfballen met touwtje eraan?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 23:46 schreef just me het volgende:
[..]
het zijn bij ons veel oude golfballen die er rondlopen dus ik sla maar weer over
quote:Op zaterdag 7 februari 2015 23:46 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Een klik? Iedere mogelijkheid pakken. Klik of geen klik. Wijvenpraat.
Nee, hoor vind ik ook niet, groot gelijkquote:Op zaterdag 7 februari 2015 23:46 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat ik een vent ben, wil dat zeggen dat ik er zomaar op los moet neuken (even plat gezegd)?
Nee dank je.
tena is your best friend... thanksquote:Op zaterdag 7 februari 2015 23:47 schreef FANN het volgende:
[..]
Zolang ie zindelijk is gaat het nog wel
zie, ook just me heeft liever een groen blaadjequote:Op zaterdag 7 februari 2015 23:46 schreef just me het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 7 februari 2015 23:48 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
zie, ook just me heeft liever een groen blaadje
Weet je wat dat kost?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 23:48 schreef FANN het volgende:
kan je net zo goed naar de hoeren gaan....
quote:
Dat doen toch alle mannen?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 23:46 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat ik een vent ben, wil dat zeggen dat ik er zomaar op los moet neuken (even plat gezegd)?
Nee dank je.
En dat doe ik dus helemaal nietquote:Op zaterdag 7 februari 2015 23:48 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee, hoor vind ik ook niet, groot gelijkkan je net zo goed naar de hoeren gaan....
trustenquote:Op zaterdag 7 februari 2015 23:52 schreef just me het volgende:
trustuh allemaal, lekker slapen en mooie dromen toegewenst!
10 minuten is ook wel erg kort, maar ik snap jouw puntquote:Op zaterdag 7 februari 2015 23:52 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee, lijkt me ook niks, sta je na 10 minuten weer buiten![]()
Gesjellig..............
Slaap lekker JMquote:Op zaterdag 7 februari 2015 23:52 schreef just me het volgende:
Ah, vandaar dat ze die klikklak ballen noemden...quote:Op zaterdag 7 februari 2015 23:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je hebt toch ook 2 van die golfballen met touwtje eraan?
Jij bent duidelijk nog nooit in een bordeel geweest.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 23:52 schreef FANN het volgende:
Nee, lijkt me ook niks, sta je na 10 minuten weer buiten![]()
15 jaar? daar begin ik niet aanquote:Op zaterdag 7 februari 2015 23:50 schreef Juup© het volgende:
[..]Nee, ik voel mezelf er niet toe geroepen om zo'n ding te maken. Maar spit gerust mijn bijna 15 jaar posthistorie op Fok! uit en maak er 1
Tataquote:Op zaterdag 7 februari 2015 23:52 schreef just me het volgende:
Eén keer, in Praag.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 23:53 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jij bent duidelijk nog nooit in een bordeel geweest.
Niet? Jammer, dat deed je net namelijk wel.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 23:55 schreef Juup© het volgende:
[..]
[..]
Ik ga er niet eens serieus op in
Nee, maar jij wel natuurlijk, ik weet ook niet hoe dat gaat, maar ik stelde me zo'n meissi achterquote:Op zaterdag 7 februari 2015 23:53 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jij bent duidelijk nog nooit in een bordeel geweest.
Aan alles komt een eindequote:Op zaterdag 7 februari 2015 23:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niet? Jammer, dat deed je net namelijk wel.
hoe kom je daar terecht dan?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 23:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Eén keer, in Praag.
Wat een horror, oplichters en een hoop gedoe...
Moet je ook niet doen, valt onder de categorie, ''alle negers zijn lui''quote:Op zaterdag 7 februari 2015 23:55 schreef Juup© het volgende:
[..]
[..]
Ik ga er niet eens serieus op in
En "blondjes zijn dom"quote:Op zaterdag 7 februari 2015 23:57 schreef FANN het volgende:
[..]
Moet je ook niet doen, valt onder de categorie, ''alle negers zijn lui''
Na Spartak Praag - Ajax liepen we door de binnenstad en wilde we nog wat drinken.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:35 schreef MadMaster het volgende:
De laatste keer was ik er met Ajax, tegen Sparta Praag.
Is ook al weer zo'n 6 jaar geleden, gok ik.
Bijna letterlijk en figuurlijk uitgekleed in een nachtclub toen na afloop van de wedstrijd, wat een drama.
quote:Op zaterdag 7 februari 2015 23:59 schreef FANN het volgende:
en ik ben me daar toch een partij slim joh![]()
aiquote:Op zaterdag 7 februari 2015 23:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Na Spartak Praag - Ajax liepen we door de binnenstad en wilde we nog wat drinken.
Vonden we een club, die dus iets anders was dan verwacht.
De truc is om je dronken te krijgen n dan je te rippen, al dan niet met/na/tijdens seks.
Dat mislukte bij mij, omdat ik nauwelijks drink.
Geen seks dus en na een uurtje ben ik 'm met twee anderen gesmeerd.
Een paar anderen zijn gebleven en waren blut de volgende dag...
ja, dat is een groot nadeelquote:Op zondag 8 februari 2015 00:01 schreef Juup© het volgende:
Ik vind het wel balen dat de mobiele versie van Fok! niet net als de desktopversie auto refresht zeg maar
Ik ververs zelf automatisch om de paar seconden...quote:Op zondag 8 februari 2015 00:01 schreef Juup© het volgende:
Ik vind het wel balen dat de mobiele versie van Fok! niet net als de desktopversie auto refresht zeg maar
Heb je geen F5 knop?quote:Op zondag 8 februari 2015 00:01 schreef Juup© het volgende:
en alle bejaarden snappen niets van MOBIELTJESquote:Op zondag 8 februari 2015 00:01 schreef Juup© het volgende:
Weet ik...quote:
Niet op mijn telefoon nee, kan wel telkens op het ververs icoontje klikken maar dat werkt waardeloos vind ik.quote:
Is dat niet een "wij van wc-eend" soort onderzoek?quote:Op zondag 8 februari 2015 00:02 schreef FANN het volgende:
Blondines slimmer dan brunettes!
De cijfers zijn er, het is bewezen: wij blondines zijn helemaal niet dom. In elk geval geen haar dommer dan brunettes. Sterker nog: we zijn slimmer! We hebben namelijk de ’Blond versus Bruin Battle 2008’ van Andrelon gewonnen. En ja…daar ben ik heel gelukkig mee. eindelijk eens feiten waar ik mijn beweringen mee kan staven!
Tien weken lang gingen de eeuwige concurrenten op een speciale website elkaar bestrijden op de volgende onderdelen: snelheid, kennis, behendigheid, logica en geheugen. De blondines scoorden maar liefst 53.677.266 punten. De brunettes moesten het met iets minder punten doen: 53.445.898.
Conclusie: zo dom zijn blondjes dus niet…
http://vrouw.blog.nl/beau(...)limmer-dan-brunettes
Kan het mij niet herinneren, en mobiel ga ik dat niet doen.quote:Op zondag 8 februari 2015 00:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij hebt allang in mijn fobo gekeken
en als je een reactie aan het typen bent is het ook niet handigquote:Op zondag 8 februari 2015 00:04 schreef Juup© het volgende:
[..]
Niet op mijn telefoon nee, kan wel telkens op het ververs icoontje klikken maar dat werkt waardeloos vind ik.
nah...neem je dit onderzoek, er zijn er nog meerquote:Op zondag 8 februari 2015 00:05 schreef Juup© het volgende:
[..]
Is dat niet een "wij van wc-eend" soort onderzoek?
De ’Blond versus Bruin Battle 2008’ van Andrelonquote:Op zondag 8 februari 2015 00:02 schreef FANN het volgende:
Blondines slimmer dan brunettes!
De cijfers zijn er, het is bewezen: wij blondines zijn helemaal niet dom. In elk geval geen haar dommer dan brunettes. Sterker nog: we zijn slimmer! We hebben namelijk de ’Blond versus Bruin Battle 2008’ van Andrelon gewonnen. En ja…daar ben ik heel gelukkig mee. eindelijk eens feiten waar ik mijn beweringen mee kan staven!
Tien weken lang gingen de eeuwige concurrenten op een speciale website elkaar bestrijden op de volgende onderdelen: snelheid, kennis, behendigheid, logica en geheugen. De blondines scoorden maar liefst 53.677.266 punten. De brunettes moesten het met iets minder punten doen: 53.445.898.
Conclusie: zo dom zijn blondjes dus niet…
http://vrouw.blog.nl/beau(...)limmer-dan-brunettes
http://www.dailymail.co.u(...)nrelated-traits.htmlquote:Op zondag 8 februari 2015 00:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De ’Blond versus Bruin Battle 2008’ van Andrelon
Hapquote:Op zondag 8 februari 2015 00:06 schreef FANN het volgende:
[..]
nah...neem je dit onderzoek, er zijn er nog meer![]()
Blondines zijn niet per se dommer dan brunettes. Dat stellen Amerikaanse wetenschappers.
Uit onderzoek aan de Stanford Universiteit in Californië blijkt dat onze haarkleur slechts wordt bepaald door één enkele 'letter' in ons DNA. Wordt die letter veranderd, dan verandert onze haarkleur, schrijft de Daily Mail. Volgens deze theorie heeft de kleur van uw lokken dus geen enkele invloed op uw intelligentie. "Het genetische mechanisme dat voor blond haar zorgt, verandert de biologie van andere lichaamsdelen niet", aldus professor David Kingsley.
De wetenschappers ontdekten na experimenten op muizen dat het activeren van het zogenaamde 'blonde gen' zorgde voor muizen met een lichte, goudbruine vacht. Brunettes zouden een gen met een andere DNA-letter bij zich dragen.
Ook de kleur van uw ogen heeft niets te maken met de kleur van uw haar. Blond haar en blauwe ogen zijn niet automatisch verbonden.
http://www.powned.tv/nieu(...)s_zijn_niet_dom.html
Bij rood haar maakt het me niks uit.quote:Op zondag 8 februari 2015 00:09 schreef FANN het volgende:
Is toch ook logisch gewoonmaakt niks uit die haarkleur je hebt overal domme mensen tussen
zitten en slimme.... rood haar weet ik niet hoe dat zit
Bij 40+ zeker?quote:Op zondag 8 februari 2015 00:09 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb die Andrelon 'onderzoeken' niet nodig om te weten dat blondjes dommer zijn dan niet blondjes.
Het bewijs kom ik bijna elke dag wel tegen...
Maar je hapt wel lekker.quote:Op zondag 8 februari 2015 00:09 schreef FANN het volgende:
Is toch ook logisch gewoonmaakt niks uit die haarkleur je hebt overal domme mensen tussen
zitten en slimme.... rood haar weet ik niet hoe dat zit
Neh, maar ik had dat toevallig eens gelezen dus ik wist dat die onderzoeken bestonden,quote:
ergens hebben we de verkeerde afslag genomen, zo jammerquote:Op zondag 8 februari 2015 00:12 schreef FANN het volgende:
[..]
Neh, maar ik had dat toevallig eens gelezen dus ik wist dat die onderzoeken bestonden,
that's all, zo slim ben ik trouwens niet, anders zat ik met mijn kont wel in een villa met zwembad
Slim zijn heeft niet altijd iets te maken met je economische gesteldheid.quote:Op zondag 8 februari 2015 00:12 schreef FANN het volgende:
[..]
Neh, maar ik had dat toevallig eens gelezen dus ik wist dat die onderzoeken bestonden,
that's all, zo slim ben ik trouwens niet, anders zat ik met mijn kont wel in een villa met zwembad
Doe er wat aan, ga terug de weg op en probeer een andere afslag.quote:Op zondag 8 februari 2015 00:13 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ergens hebben we de verkeerde afslag genomen, zo jammer
hier heb je een schep, ga maar gravenquote:Op zondag 8 februari 2015 00:13 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Heb je wel een afslag genomen?quote:Op zondag 8 februari 2015 00:13 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Bij Hoevelaken linksaf.quote:Op zondag 8 februari 2015 00:13 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Doe ik ook nog steedsquote:Op zondag 8 februari 2015 00:15 schreef sacha het volgende:
[..]
hier heb je een schep, ga maar graven
En terecht.quote:Op zondag 8 februari 2015 00:18 schreef Juup© het volgende:
[..]
Die moet stoppen met optreden van zijn arts.
oh, leuke liedjes hoor, maar hijzelf is echt heel sneuquote:Op zondag 8 februari 2015 00:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoezo?
Ik herken me wel in dat nummer...
Hij is ook geen vrouw...quote:Op zondag 8 februari 2015 00:20 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
oh, leuke liedjes hoor, maar hijzelf is echt heel sneu
Ow, dat wist ik niet.quote:Op zondag 8 februari 2015 00:21 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
hij wil Annabel niet meer zingen, dat kan hij niet meer aan. Volkomen de weg kwijt.
Je zit zeker mobiel?quote:Op zondag 8 februari 2015 00:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik snap er geen reet van en ik ben niet eens blond...
Dan snap ik dat jij het niet snapt, want dan kan je mijn onderschrift niet zien.quote:
Het muntje viel ineens...quote:Op zondag 8 februari 2015 00:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan snap ik dat jij het niet snapt, want dan kan je mijn onderschrift niet zien.
ik moest ook even op je profiel klikken om het te zienquote:Op zondag 8 februari 2015 00:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan snap ik dat jij het niet snapt, want dan kan je mijn onderschrift niet zien.
Dan zou hij het nog kunnen zien door op jouw usericon te klikken.quote:Op zondag 8 februari 2015 00:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is ook een optie.quote:Op zondag 8 februari 2015 00:25 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik moest ook even op je profiel klikken om het te zien
is dat die docu met Nile Rodgers?quote:Op zondag 8 februari 2015 00:26 schreef MadMaster het volgende:
Ik zit ondertussen de herhaling van de disco-docu te bekijken op NL 3.
Toen vond ik disco helemaal niks, nu kan ik het wel waarderen. Als tijdsbeeld vooral.
Alsof ik dat de hele tijd doe. Zoveel zinnigs is dar vaak niet te vinden.quote:Op zondag 8 februari 2015 00:25 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dan zou hij het nog kunnen zien door op jouw usericon te klikken.
trusten en ziek rustig uitquote:Op zondag 8 februari 2015 00:27 schreef Juup© het volgende:
Welterusten dames en heren, tot de volgende keer weer
Ja, maar niet die van afgelopen week.quote:Op zondag 8 februari 2015 00:27 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
is dat die docu met Nile Rodgers?
Ruk ze!quote:Op zondag 8 februari 2015 00:27 schreef Juup© het volgende:
Welterusten dames en heren, tot de volgende keer weer
Ach... ik heb een vers kopje THEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op zondag 8 februari 2015 00:13 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Een moot gebakken vis...quote:Op zondag 8 februari 2015 00:29 schreef FANN het volgende:
[..]
Ach... ik heb een vers kopje THEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
wat wil je nog meer?
ja, ik heb 'm ooit wel eens gezienquote:Op zondag 8 februari 2015 00:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, maar niet die van afgelopen week.
Dit gaat over het begin van de disco met KC & The Sunshine Band tot Rihanna.
Is een jaar geleden ook al uitgezonden...
Froger vreet alles bij elke drank...quote:Op zondag 8 februari 2015 00:30 schreef FANN het volgende:
[..]
Bij de thee?![]()
Nee, ik heb knappertjes, van die koekkie's vin ik lekker
Froger vin ik een lulquote:Op zondag 8 februari 2015 00:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Froger vreet alles bij elke drank...
Ja, euh...quote:
weleke Hans?quote:Op zondag 8 februari 2015 00:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, euh...
Hans een sneuneus, Froger een lul.
Geen wonder dat jullie de verkeerde afslag genomen hebben...
Stuur even een DM naar Doedezeookmaarniet...quote:Op zondag 8 februari 2015 00:33 schreef FANN het volgende:
[..]
weleke Hans?![]()
heb ik ook gemist, want ik was thee zetten
Nah... zal wel goed zijn...quote:Op zondag 8 februari 2015 00:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Stuur even een DM naar Doedezeookmaarniet...
Dan ga je toch niet.... Tis nog gevaarlijk ookquote:Op zondag 8 februari 2015 00:42 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik lijk wel niet goed wijs dat ik morgen ga schaatsen
was best effe gezellig hoorquote:
tuurlijk ga ik wel. Lekker in de kou bewegen en bijkletsen. Daar heb ik wel een paar dagen in de kreukels liggen voor over.quote:Op zondag 8 februari 2015 00:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan ga je toch niet.... Tis nog gevaarlijk ook
Ga je op de kustijsbaan of ligt er bij jou al écht goed ijs?quote:Op zondag 8 februari 2015 00:47 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
tuurlijk ga ik wel. Lekker in de kou bewegen en bijkletsen. Daar heb ik wel een paar dagen in de kreukels liggen voor over.
Hier is het echte ijs al weer weggesmolten... Denk dat het 30 km zuidelijker nog wel ln de sloten ligtquote:Op zondag 8 februari 2015 00:48 schreef FANN het volgende:
[..]
Ga je op de kustijsbaan of ligt er bij jou al écht goed ijs?
Waar ik woonde hadden ze mooie plekkies om te schaatsen, tussen de weilandenquote:Op zondag 8 februari 2015 00:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Hier is het echte ijs al weer weggesmolten... Denk dat het 30 km zuidelijker nog wel ln de sloten ligt
kunstijsbaan in Utrecht. Natuurijs durf ik niet meer, scheuren, hobbels, onverwachte bewegingen daardoor, daarvoor is m'n lijf me toch te kostbaar.quote:Op zondag 8 februari 2015 00:48 schreef FANN het volgende:
[..]
Ga je op de kustijsbaan of ligt er bij jou al écht goed ijs?
Ik begin er ook niet meer aan, of het moet met een stoeltje zijnquote:Op zondag 8 februari 2015 00:51 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
kunstijsbaan in Utrecht. Natuurijs durf ik niet meer, scheuren, hobbels, onverwachte bewegingen daardoor, daarvoor is m'n lijf me toch te kostbaar.
Wat vind jij tegenwoordig nog leuk Chuf?quote:Op zondag 8 februari 2015 00:53 schreef chufi het volgende:
Ik vond het vroeger leuk, maar tegenwoordig niet meer
Aan sport op TV een hoop... Zelf doen ... wat fietsen en zo ...quote:Op zondag 8 februari 2015 00:54 schreef FANN het volgende:
[..]
Wat vind jij tegenwoordig nog leuk Chuf?
wat zelf doen? doehetzelfen zoals in klussen?quote:Op zondag 8 februari 2015 00:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Aan sport op TV een hoop... Zelf doen ... wat fietsen en zo ...
Hebben die een zwembad? Voor de aquajogging?quote:Op zondag 8 februari 2015 00:57 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik wil weer gaan zwemmen, maar dan wel in het lekker warme water van de sportschool hier in de straat
ze geven er zelfs zwemlessenquote:Op zondag 8 februari 2015 00:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Hebben die een zwembad? Voor de aquajogging?
Klussen is niet mijn ding... Stel ik altijd uit ....quote:Op zondag 8 februari 2015 00:56 schreef FANN het volgende:
[..]
wat zelf doen? doehetzelfen zoals in klussen?
quote:Op zondag 8 februari 2015 00:59 schreef FANN het volgende:
Ik vind best een hoop leuk, maar door o.a. die klotezon kan ik heel veel niet meer doen,
lekker zwemmen, ja in een binnenbad, is ook weer niks, mooiweer lekker fietsen gaat ook
niet, ja in deze klotekou kan wel, maar is niet leuk
quote:Op zondag 8 februari 2015 00:57 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik wil weer gaan zwemmen, maar dan wel in het lekker warme water van de sportschool hier in de straat
jawel, op bepaalde uren. Ze hadden altijd een strippenkaart voor alleen zwemmen, moet binnenkort maar eens informeren of ze dat nog hebben, want anders wordt het wel heel prijzig voor een abonnement waar ik verder niks mee doequote:
Ik moet ineens denken aan van die opblaasbandjes voor aan je armen.....quote:
Wat stelt jou AVA eigenlijk voor Mo? Dat landschap is dat speciaal voor jou en wat is dat anderequote:Op zondag 8 februari 2015 01:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik moet ineens denken aan van die opblaasbandjes voor aan je armen.....
quote:Op zondag 8 februari 2015 01:04 schreef FANN het volgende:
[..]
Wat stelt jou AVA eigenlijk voor Mo? Dat landschap is dat speciaal voor jou en wat is dat andere
geval? een steen ofzo?
Die foto is een zelfgemaakte foto bij schemering van een uitzicht in de buurt en die andere is een boze muffin...quote:Op zondag 8 februari 2015 01:04 schreef FANN het volgende:
[..]
Wat stelt jou AVA eigenlijk voor Mo? Dat landschap is dat speciaal voor jou en wat is dat andere
geval? een steen ofzo?
Ik heb niks met honden doe mij maar een muffin.quote:Op zondag 8 februari 2015 01:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die foto is een zelfgemaakte foto bij schemering van een uitzicht in de buurt en die andere is een boze muffin...
een boze muffinquote:Op zondag 8 februari 2015 01:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die foto is een zelfgemaakte foto bij schemering van een uitzicht in de buurt en die andere is een boze muffin...
Muffin is een cupcakeje.quote:Op zondag 8 februari 2015 01:08 schreef FANN het volgende:
[..]
een boze muffinoh... oké... een muffin kan je toch eten of is dat ook een beest, want ik zie nu pas
dat ie tanden heeft?
Achteraf gezien een verrassende uitkomstquote:Op zondag 8 februari 2015 01:10 schreef FANN het volgende:
[..]
ah... zie je, ik vond het al een vreemd geval, dus zo'n domme vraag was het niet eens
Dat had je zelf ook al vermeldquote:Op zondag 8 februari 2015 01:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
goedenacht allemaal overigens, ik zie dat degene aanwezig is waarvan iemand beweerde dat ie begreep dat ik haar wel gezellig vind.
en die bewering was niet juist?quote:Op zondag 8 februari 2015 01:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
goedenacht allemaal overigens, ik zie dat degene aanwezig is waarvan iemand beweerde dat ie begreep dat ik haar wel gezellig vind.
Weet ik nog niet ik zit nog in dubio.quote:
Wél heh? Als ik het niet gevraagd had hadden we het nooit gewetenquote:Op zondag 8 februari 2015 01:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Achteraf gezien een verrassende uitkomst
Nou we zien het wel... Truste voor strakkies...quote:Op zondag 8 februari 2015 01:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Weet ik nog niet ik zit nog in dubio.
Klopt... Bedankt nog daarvoorquote:Op zondag 8 februari 2015 01:13 schreef FANN het volgende:
[..]
Wél heh? Als ik het niet gevraagd had hadden we het nooit geweten
ja, goed gedaan jochiequote:Op zondag 8 februari 2015 01:13 schreef FANN het volgende:
[..]
Wél heh? Als ik het niet gevraagd had hadden we het nooit geweten
Truste, wordt het een schoonheidsslaapje?quote:Op zondag 8 februari 2015 01:14 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou we zien het wel... Truste voor strakkies...
owquote:Op zondag 8 februari 2015 01:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
Denk dat ik meer die avatar gezellig vind.
Ik ga nog lang niet naar mijn nest.quote:
quote:Op zondag 8 februari 2015 01:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ga nog lang niet naar mijn nest.
was een binnenkomer dusquote:
De kleuren zullen het wel bij me doen.quote:
Nee ik wenste zij die naar hun nest gaan een goede nacht.quote:Op zondag 8 februari 2015 01:17 schreef FANN het volgende:
[..]ow... ik dach dat je ons allemaal goedenacht had gewenst, maar dan had ik het verkeerd
begrepen
[..]
was een binnenkomer dus
Yep, omdat ik net binnen was, dacht ik ik zeg even hallo tegen de groep.quote:Op zondag 8 februari 2015 01:17 schreef FANN het volgende:
[..]ow... ik dach dat je ons allemaal goedenacht had gewenst, maar dan had ik het verkeerd
begrepen
[..]
was een binnenkomer dus
Als je het maar droog houdt.quote:Op zondag 8 februari 2015 01:19 schreef FANN het volgende:
nah, ik ga in elk geval wel naar mijn nest en ik wens jullie allemaal
mooie dromen
trusten. Ik zet de iPad ook uitquote:Op zondag 8 februari 2015 01:19 schreef FANN het volgende:
mooie dromen
Ik ga ook zo ... Kijken of ik weer wat langer slaap...quote:Op zondag 8 februari 2015 01:19 schreef FANN het volgende:
mooie dromen
Truste, voor iedereen die gaat slapen.quote:Op zondag 8 februari 2015 01:20 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
trusten. Ik zet de iPad ook uit
Doezelmaarlekkerinquote:Op zondag 8 februari 2015 01:20 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
quote:Op zondag 8 februari 2015 01:20 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
sjuus!quote:Op zondag 8 februari 2015 01:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ga ook zo ... Kijken of ik weer wat langer slaap...
Dito.quote:Op zondag 8 februari 2015 02:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
Op mijn geboortedatum was er nog geen hitparade in NL.
Elvis stond op de bovenste plaats van de internationale hitlijsten met ‘A fool such as I’ en ‘I need your love tonight’quote:
Cliff Richard & The Shadows - Bachelor Boy word je ook niet vrolijk vanquote:Op zondag 8 februari 2015 02:31 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Elvis stond op de bovenste plaats van de internationale hitlijsten met ‘A fool such as I’ en ‘I need your love tonight’
Zeker weten > Fresh Fruits For Rotting Vegetables!!quote:
4 sporen leuk, in de tijd dat ik ooit een rommelig bandje had gebruikten we toch al een 16 sporen.quote:Op zondag 8 februari 2015 02:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
Heb net een mengpaneel gevonden dat ik helemaal vergeten was.
[ afbeelding ]
Stond nog ergens achter.
Ja hoorrrr, zoiets vind je toch niet zomaar ff ergens achterquote:Op zondag 8 februari 2015 02:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
Heb net een mengpaneel gevonden dat ik helemaal vergeten was.
[ afbeelding ]
Stond nog ergens achter.
Je weet niet waar het achter stond.quote:Op zondag 8 februari 2015 02:49 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ja hoorrrr, zoiets vind je toch niet zomaar ff ergens achter
Dit zijn toch 8 sporen?quote:Op zondag 8 februari 2015 02:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
4 sporen leuk, in de tijd dat ik ooit een rommelig bandje had gebruikten we toch al een 16 sporen.
Je kent de kast in mijn hobbyruimte niet.quote:Op zondag 8 februari 2015 02:49 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ja hoorrrr, zoiets vind je toch niet zomaar ff ergens achter
Ik ook, Hardcore 4 lifequote:Op zondag 8 februari 2015 03:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik was precies in de juiste tijd jong denk ik.
Niks voor mij ik hou van muzikanten, en heb niks met plaatjes mixen.quote:
Ik mix nog op de groef zonder koptelefoon.quote:Op zondag 8 februari 2015 03:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Niks voor mij ik hou van muzikanten, en heb niks met plaatjes mixen.
Na een zware nacht met weinig slaap is het ook wel lekker in de middag liggend op grasveld met zon erbij.quote:Op zondag 8 februari 2015 03:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
Lekker voor in de nacht met een jonko erbij.
Zit je ineens hier.quote:Op zondag 8 februari 2015 03:28 schreef Joezi het volgende:
[..]
Mooie leeftijd, op die leeftijd voelde ik me het meest volwassen
Die zag ik in 1983 op Werchter, daar waren wel meer dan 200 mensen.quote:Op zondag 8 februari 2015 03:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
U2 heb ik nog zien optreden voor 200 man.
Je bent nog een jonkie.quote:Op zondag 8 februari 2015 03:28 schreef Joezi het volgende:
[..]
Mooie leeftijd, op die leeftijd voelde ik me het meest volwassen
Ben nooit op grote festivals geweest. Rotterdam Newpop, De Panne en Reggae Geel waren wel de grootste.quote:Op zondag 8 februari 2015 03:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die zag ik in 1983 op Werchter, daar waren wel meer dan 200 mensen.
quote:Op zondag 8 februari 2015 03:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
sorry, het is laat/ vroeg ik had een verkeerde quote.
Ach, dan ben je wel al wijs toch?quote:Op zondag 8 februari 2015 03:33 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
40, nog redelijk jong ja.Maar joezi is jonger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |