quote:Op zondag 8 februari 2015 00:59 schreef FANN het volgende:
Ik vind best een hoop leuk, maar door o.a. die klotezon kan ik heel veel niet meer doen,
lekker zwemmen, ja in een binnenbad, is ook weer niks, mooiweer lekker fietsen gaat ook
niet, ja in deze klotekou kan wel, maar is niet leuk
quote:Op zondag 8 februari 2015 00:57 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik wil weer gaan zwemmen, maar dan wel in het lekker warme water van de sportschool hier in de straat
jawel, op bepaalde uren. Ze hadden altijd een strippenkaart voor alleen zwemmen, moet binnenkort maar eens informeren of ze dat nog hebben, want anders wordt het wel heel prijzig voor een abonnement waar ik verder niks mee doequote:
Ik moet ineens denken aan van die opblaasbandjes voor aan je armen.....quote:
Wat stelt jou AVA eigenlijk voor Mo? Dat landschap is dat speciaal voor jou en wat is dat anderequote:Op zondag 8 februari 2015 01:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik moet ineens denken aan van die opblaasbandjes voor aan je armen.....
quote:Op zondag 8 februari 2015 01:04 schreef FANN het volgende:
[..]
Wat stelt jou AVA eigenlijk voor Mo? Dat landschap is dat speciaal voor jou en wat is dat andere
geval? een steen ofzo?
Die foto is een zelfgemaakte foto bij schemering van een uitzicht in de buurt en die andere is een boze muffin...quote:Op zondag 8 februari 2015 01:04 schreef FANN het volgende:
[..]
Wat stelt jou AVA eigenlijk voor Mo? Dat landschap is dat speciaal voor jou en wat is dat andere
geval? een steen ofzo?
Ik heb niks met honden doe mij maar een muffin.quote:Op zondag 8 februari 2015 01:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die foto is een zelfgemaakte foto bij schemering van een uitzicht in de buurt en die andere is een boze muffin...
een boze muffinquote:Op zondag 8 februari 2015 01:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die foto is een zelfgemaakte foto bij schemering van een uitzicht in de buurt en die andere is een boze muffin...
Muffin is een cupcakeje.quote:Op zondag 8 februari 2015 01:08 schreef FANN het volgende:
[..]
een boze muffinoh... oké... een muffin kan je toch eten of is dat ook een beest, want ik zie nu pas
dat ie tanden heeft?
Achteraf gezien een verrassende uitkomstquote:Op zondag 8 februari 2015 01:10 schreef FANN het volgende:
[..]
ah... zie je, ik vond het al een vreemd geval, dus zo'n domme vraag was het niet eens
Dat had je zelf ook al vermeldquote:Op zondag 8 februari 2015 01:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
goedenacht allemaal overigens, ik zie dat degene aanwezig is waarvan iemand beweerde dat ie begreep dat ik haar wel gezellig vind.
en die bewering was niet juist?quote:Op zondag 8 februari 2015 01:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
goedenacht allemaal overigens, ik zie dat degene aanwezig is waarvan iemand beweerde dat ie begreep dat ik haar wel gezellig vind.
Weet ik nog niet ik zit nog in dubio.quote:
Wél heh? Als ik het niet gevraagd had hadden we het nooit gewetenquote:Op zondag 8 februari 2015 01:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Achteraf gezien een verrassende uitkomst
Nou we zien het wel... Truste voor strakkies...quote:Op zondag 8 februari 2015 01:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Weet ik nog niet ik zit nog in dubio.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |