quote:Op zondag 8 februari 2015 00:59 schreef FANN het volgende:
Ik vind best een hoop leuk, maar door o.a. die klotezon kan ik heel veel niet meer doen,
lekker zwemmen, ja in een binnenbad, is ook weer niks, mooiweer lekker fietsen gaat ook
niet, ja in deze klotekou kan wel, maar is niet leuk
quote:Op zondag 8 februari 2015 00:57 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik wil weer gaan zwemmen, maar dan wel in het lekker warme water van de sportschool hier in de straat
jawel, op bepaalde uren. Ze hadden altijd een strippenkaart voor alleen zwemmen, moet binnenkort maar eens informeren of ze dat nog hebben, want anders wordt het wel heel prijzig voor een abonnement waar ik verder niks mee doequote:
Ik moet ineens denken aan van die opblaasbandjes voor aan je armen.....quote:
Wat stelt jou AVA eigenlijk voor Mo? Dat landschap is dat speciaal voor jou en wat is dat anderequote:Op zondag 8 februari 2015 01:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik moet ineens denken aan van die opblaasbandjes voor aan je armen.....
quote:Op zondag 8 februari 2015 01:04 schreef FANN het volgende:
[..]
Wat stelt jou AVA eigenlijk voor Mo? Dat landschap is dat speciaal voor jou en wat is dat andere
geval? een steen ofzo?
Die foto is een zelfgemaakte foto bij schemering van een uitzicht in de buurt en die andere is een boze muffin...quote:Op zondag 8 februari 2015 01:04 schreef FANN het volgende:
[..]
Wat stelt jou AVA eigenlijk voor Mo? Dat landschap is dat speciaal voor jou en wat is dat andere
geval? een steen ofzo?
Ik heb niks met honden doe mij maar een muffin.quote:Op zondag 8 februari 2015 01:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die foto is een zelfgemaakte foto bij schemering van een uitzicht in de buurt en die andere is een boze muffin...
een boze muffinquote:Op zondag 8 februari 2015 01:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die foto is een zelfgemaakte foto bij schemering van een uitzicht in de buurt en die andere is een boze muffin...
Muffin is een cupcakeje.quote:Op zondag 8 februari 2015 01:08 schreef FANN het volgende:
[..]
een boze muffinoh... oké... een muffin kan je toch eten of is dat ook een beest, want ik zie nu pas
dat ie tanden heeft?
Achteraf gezien een verrassende uitkomstquote:Op zondag 8 februari 2015 01:10 schreef FANN het volgende:
[..]
ah... zie je, ik vond het al een vreemd geval, dus zo'n domme vraag was het niet eens
Dat had je zelf ook al vermeldquote:Op zondag 8 februari 2015 01:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
goedenacht allemaal overigens, ik zie dat degene aanwezig is waarvan iemand beweerde dat ie begreep dat ik haar wel gezellig vind.
en die bewering was niet juist?quote:Op zondag 8 februari 2015 01:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
goedenacht allemaal overigens, ik zie dat degene aanwezig is waarvan iemand beweerde dat ie begreep dat ik haar wel gezellig vind.
Weet ik nog niet ik zit nog in dubio.quote:
Wél heh? Als ik het niet gevraagd had hadden we het nooit gewetenquote:Op zondag 8 februari 2015 01:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Achteraf gezien een verrassende uitkomst
Nou we zien het wel... Truste voor strakkies...quote:Op zondag 8 februari 2015 01:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Weet ik nog niet ik zit nog in dubio.
Klopt... Bedankt nog daarvoorquote:Op zondag 8 februari 2015 01:13 schreef FANN het volgende:
[..]
Wél heh? Als ik het niet gevraagd had hadden we het nooit geweten
ja, goed gedaan jochiequote:Op zondag 8 februari 2015 01:13 schreef FANN het volgende:
[..]
Wél heh? Als ik het niet gevraagd had hadden we het nooit geweten
Truste, wordt het een schoonheidsslaapje?quote:Op zondag 8 februari 2015 01:14 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou we zien het wel... Truste voor strakkies...
owquote:Op zondag 8 februari 2015 01:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
Denk dat ik meer die avatar gezellig vind.
Ik ga nog lang niet naar mijn nest.quote:
quote:Op zondag 8 februari 2015 01:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ga nog lang niet naar mijn nest.
was een binnenkomer dusquote:
De kleuren zullen het wel bij me doen.quote:
Nee ik wenste zij die naar hun nest gaan een goede nacht.quote:Op zondag 8 februari 2015 01:17 schreef FANN het volgende:
[..]ow... ik dach dat je ons allemaal goedenacht had gewenst, maar dan had ik het verkeerd
begrepen
[..]
was een binnenkomer dus
Yep, omdat ik net binnen was, dacht ik ik zeg even hallo tegen de groep.quote:Op zondag 8 februari 2015 01:17 schreef FANN het volgende:
[..]ow... ik dach dat je ons allemaal goedenacht had gewenst, maar dan had ik het verkeerd
begrepen
[..]
was een binnenkomer dus
Als je het maar droog houdt.quote:Op zondag 8 februari 2015 01:19 schreef FANN het volgende:
nah, ik ga in elk geval wel naar mijn nest en ik wens jullie allemaal
mooie dromen
trusten. Ik zet de iPad ook uitquote:Op zondag 8 februari 2015 01:19 schreef FANN het volgende:
mooie dromen
Ik ga ook zo ... Kijken of ik weer wat langer slaap...quote:Op zondag 8 februari 2015 01:19 schreef FANN het volgende:
mooie dromen
Truste, voor iedereen die gaat slapen.quote:Op zondag 8 februari 2015 01:20 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
trusten. Ik zet de iPad ook uit
Doezelmaarlekkerinquote:Op zondag 8 februari 2015 01:20 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
quote:Op zondag 8 februari 2015 01:20 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
sjuus!quote:Op zondag 8 februari 2015 01:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ga ook zo ... Kijken of ik weer wat langer slaap...
Dito.quote:Op zondag 8 februari 2015 02:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
Op mijn geboortedatum was er nog geen hitparade in NL.
Elvis stond op de bovenste plaats van de internationale hitlijsten met ‘A fool such as I’ en ‘I need your love tonight’quote:
Cliff Richard & The Shadows - Bachelor Boy word je ook niet vrolijk vanquote:Op zondag 8 februari 2015 02:31 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Elvis stond op de bovenste plaats van de internationale hitlijsten met ‘A fool such as I’ en ‘I need your love tonight’
Zeker weten > Fresh Fruits For Rotting Vegetables!!quote:
4 sporen leuk, in de tijd dat ik ooit een rommelig bandje had gebruikten we toch al een 16 sporen.quote:Op zondag 8 februari 2015 02:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
Heb net een mengpaneel gevonden dat ik helemaal vergeten was.
[ afbeelding ]
Stond nog ergens achter.
Ja hoorrrr, zoiets vind je toch niet zomaar ff ergens achterquote:Op zondag 8 februari 2015 02:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
Heb net een mengpaneel gevonden dat ik helemaal vergeten was.
[ afbeelding ]
Stond nog ergens achter.
Je weet niet waar het achter stond.quote:Op zondag 8 februari 2015 02:49 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ja hoorrrr, zoiets vind je toch niet zomaar ff ergens achter
Dit zijn toch 8 sporen?quote:Op zondag 8 februari 2015 02:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
4 sporen leuk, in de tijd dat ik ooit een rommelig bandje had gebruikten we toch al een 16 sporen.
Je kent de kast in mijn hobbyruimte niet.quote:Op zondag 8 februari 2015 02:49 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ja hoorrrr, zoiets vind je toch niet zomaar ff ergens achter
Ik ook, Hardcore 4 lifequote:Op zondag 8 februari 2015 03:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik was precies in de juiste tijd jong denk ik.
Niks voor mij ik hou van muzikanten, en heb niks met plaatjes mixen.quote:
Ik mix nog op de groef zonder koptelefoon.quote:Op zondag 8 februari 2015 03:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Niks voor mij ik hou van muzikanten, en heb niks met plaatjes mixen.
Na een zware nacht met weinig slaap is het ook wel lekker in de middag liggend op grasveld met zon erbij.quote:Op zondag 8 februari 2015 03:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
Lekker voor in de nacht met een jonko erbij.
Zit je ineens hier.quote:Op zondag 8 februari 2015 03:28 schreef Joezi het volgende:
[..]
Mooie leeftijd, op die leeftijd voelde ik me het meest volwassen
Die zag ik in 1983 op Werchter, daar waren wel meer dan 200 mensen.quote:Op zondag 8 februari 2015 03:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
U2 heb ik nog zien optreden voor 200 man.
Je bent nog een jonkie.quote:Op zondag 8 februari 2015 03:28 schreef Joezi het volgende:
[..]
Mooie leeftijd, op die leeftijd voelde ik me het meest volwassen
Ben nooit op grote festivals geweest. Rotterdam Newpop, De Panne en Reggae Geel waren wel de grootste.quote:Op zondag 8 februari 2015 03:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die zag ik in 1983 op Werchter, daar waren wel meer dan 200 mensen.
quote:Op zondag 8 februari 2015 03:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
sorry, het is laat/ vroeg ik had een verkeerde quote.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |