Dito.quote:Op zondag 8 februari 2015 02:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
Op mijn geboortedatum was er nog geen hitparade in NL.
Elvis stond op de bovenste plaats van de internationale hitlijsten met ‘A fool such as I’ en ‘I need your love tonight’quote:
Cliff Richard & The Shadows - Bachelor Boy word je ook niet vrolijk vanquote:Op zondag 8 februari 2015 02:31 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Elvis stond op de bovenste plaats van de internationale hitlijsten met ‘A fool such as I’ en ‘I need your love tonight’
Zeker weten > Fresh Fruits For Rotting Vegetables!!quote:
4 sporen leuk, in de tijd dat ik ooit een rommelig bandje had gebruikten we toch al een 16 sporen.quote:Op zondag 8 februari 2015 02:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
Heb net een mengpaneel gevonden dat ik helemaal vergeten was.
[ afbeelding ]
Stond nog ergens achter.
Ja hoorrrr, zoiets vind je toch niet zomaar ff ergens achterquote:Op zondag 8 februari 2015 02:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
Heb net een mengpaneel gevonden dat ik helemaal vergeten was.
[ afbeelding ]
Stond nog ergens achter.
Je weet niet waar het achter stond.quote:Op zondag 8 februari 2015 02:49 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ja hoorrrr, zoiets vind je toch niet zomaar ff ergens achter
Dit zijn toch 8 sporen?quote:Op zondag 8 februari 2015 02:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
4 sporen leuk, in de tijd dat ik ooit een rommelig bandje had gebruikten we toch al een 16 sporen.
Je kent de kast in mijn hobbyruimte niet.quote:Op zondag 8 februari 2015 02:49 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ja hoorrrr, zoiets vind je toch niet zomaar ff ergens achter
Ik ook, Hardcore 4 lifequote:Op zondag 8 februari 2015 03:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik was precies in de juiste tijd jong denk ik.
Niks voor mij ik hou van muzikanten, en heb niks met plaatjes mixen.quote:
Ik mix nog op de groef zonder koptelefoon.quote:Op zondag 8 februari 2015 03:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Niks voor mij ik hou van muzikanten, en heb niks met plaatjes mixen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |