quote:
Dat doen toch alle mannen?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 23:46 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat ik een vent ben, wil dat zeggen dat ik er zomaar op los moet neuken (even plat gezegd)?
Nee dank je.
En dat doe ik dus helemaal nietquote:Op zaterdag 7 februari 2015 23:48 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee, hoor vind ik ook niet, groot gelijkkan je net zo goed naar de hoeren gaan....
trustenquote:Op zaterdag 7 februari 2015 23:52 schreef just me het volgende:
trustuh allemaal, lekker slapen en mooie dromen toegewenst!
10 minuten is ook wel erg kort, maar ik snap jouw puntquote:Op zaterdag 7 februari 2015 23:52 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee, lijkt me ook niks, sta je na 10 minuten weer buiten![]()
Gesjellig..............
Slaap lekker JMquote:Op zaterdag 7 februari 2015 23:52 schreef just me het volgende:
Ah, vandaar dat ze die klikklak ballen noemden...quote:Op zaterdag 7 februari 2015 23:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je hebt toch ook 2 van die golfballen met touwtje eraan?
Jij bent duidelijk nog nooit in een bordeel geweest.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 23:52 schreef FANN het volgende:
Nee, lijkt me ook niks, sta je na 10 minuten weer buiten![]()
15 jaar? daar begin ik niet aanquote:Op zaterdag 7 februari 2015 23:50 schreef Juup© het volgende:
[..]Nee, ik voel mezelf er niet toe geroepen om zo'n ding te maken. Maar spit gerust mijn bijna 15 jaar posthistorie op Fok! uit en maak er 1
Tataquote:Op zaterdag 7 februari 2015 23:52 schreef just me het volgende:
Eén keer, in Praag.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 23:53 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jij bent duidelijk nog nooit in een bordeel geweest.
Niet? Jammer, dat deed je net namelijk wel.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 23:55 schreef Juup© het volgende:
[..]
[..]
Ik ga er niet eens serieus op in
Nee, maar jij wel natuurlijk, ik weet ook niet hoe dat gaat, maar ik stelde me zo'n meissi achterquote:Op zaterdag 7 februari 2015 23:53 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jij bent duidelijk nog nooit in een bordeel geweest.
Aan alles komt een eindequote:Op zaterdag 7 februari 2015 23:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niet? Jammer, dat deed je net namelijk wel.
hoe kom je daar terecht dan?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 23:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Eén keer, in Praag.
Wat een horror, oplichters en een hoop gedoe...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |