ow....... ik dacht een homoquote:Op zaterdag 7 februari 2015 23:38 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De dochter van 1 van de 9 zussen van mijn vader.
Zonde van de moeite danquote:Op zaterdag 7 februari 2015 23:40 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ga toevallig morgen weer sporten, maar ik kan je nu al verzekeren dat dat niet tot seks gaat leiden
lekker vaag antwoord, in principe....quote:
als de gelegenheid zich voordoet?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 23:41 schreef just me het volgende:
[..]
lekker vaag antwoord, in principe....
quote:Op zaterdag 7 februari 2015 23:41 schreef just me het volgende:
[..]
Als je aan seks gaat doen, dan kan ik je verzekeren dat het tot sporten gaat leiden.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 23:40 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ga toevallig morgen weer sporten, maar ik kan je nu al verzekeren dat dat niet tot seks gaat leiden
hij bedoelt dat hij het wel zou willen,maar dat er geen kandidate voorhanden isquote:Op zaterdag 7 februari 2015 23:41 schreef just me het volgende:
[..]
nee joh, ik heb maar energie voor 1 dingquote:Op zaterdag 7 februari 2015 23:42 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als je aan seks gaat doen, dan kan ik je verzekeren dat het tot sporten gaat leiden.
De stofzuiger.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 23:42 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
hij bedoelt dat hij het wel zou willen,maar dat er geen kandidate voorhanden is
Dat is niet geheel juist, maar ik moet er wel een "klik" mee hebben anders houden het voor mij bij voorbaat al op.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 23:42 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
hij bedoelt dat hij het wel zou willen,maar dat er geen kandidate voorhanden is
ik ga morgen golfen wil dat zeggen dat ik....quote:Op zaterdag 7 februari 2015 23:42 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als je aan seks gaat doen, dan kan ik je verzekeren dat het tot sporten gaat leiden.
dat bedoel ik ook. Gewoon zomaar iemand die zich aanbiedt, nee, da's niksquote:Op zaterdag 7 februari 2015 23:44 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat is niet geheel juist, maar ik moet er wel een "klik" mee hebben anders houden het voor mij bij voorbaat al op.
Je bent toch geen wijf?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 23:44 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat is niet geheel juist, maar ik moet er wel een "klik" mee hebben anders houden het voor mij bij voorbaat al op.
ja, dat wil zeggen dat jijquote:Op zaterdag 7 februari 2015 23:44 schreef just me het volgende:
[..]
ik ga morgen golfen wil dat zeggen dat ik....
Je moet 'm ook niet op vol vermogen zetten.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 23:44 schreef FANN het volgende:
[..]
Zulke gevallen worden op de EHBO binnen gebracht heb k wel eens gehoord
Juistquote:Op zaterdag 7 februari 2015 23:44 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
dat bedoel ik ook. Gewoon zomaar iemand die zich aanbiedt, nee, da's niks
Als er een leuke ''golfbal'' rondhuppelt dan weet je het maar nooitquote:Op zaterdag 7 februari 2015 23:44 schreef just me het volgende:
[..]
Een klik? Iedere mogelijkheid pakken. Klik of geen klik. Wijvenpraat.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 23:44 schreef Juup© het volgende:
Dat je de ballen flink gaat raken.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 23:44 schreef just me het volgende:
[..]
Flesje bier in de anus en alquote:Op zaterdag 7 februari 2015 23:45 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je moet 'm ook niet op vol vermogen zetten.
het zijn bij ons veel oude golfballen die er rondlopen dus ik sla maar weer overquote:Op zaterdag 7 februari 2015 23:45 schreef FANN het volgende:
[..]
Als er een leuke ''golfbal'' rondhuppelt dan weet je het maar nooit
Dat ik een vent ben, wil dat zeggen dat ik er zomaar op los moet neuken (even plat gezegd)?quote:
Zolang ie zindelijk is gaat het nog welquote:Op zaterdag 7 februari 2015 23:46 schreef just me het volgende:
[..]
het zijn bij ons veel oude golfballen die er rondlopen dus ik sla maar weer over
de verhalen die Ronald Giphart daarover kan vertellen zijn legendarischquote:Op zaterdag 7 februari 2015 23:46 schreef FANN het volgende:
[..]
Flesje bier in de anus en alleuke verhalen zijn dat
Je hebt toch ook 2 van die golfballen met touwtje eraan?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 23:46 schreef just me het volgende:
[..]
het zijn bij ons veel oude golfballen die er rondlopen dus ik sla maar weer over
quote:Op zaterdag 7 februari 2015 23:46 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Een klik? Iedere mogelijkheid pakken. Klik of geen klik. Wijvenpraat.
Nee, hoor vind ik ook niet, groot gelijkquote:Op zaterdag 7 februari 2015 23:46 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat ik een vent ben, wil dat zeggen dat ik er zomaar op los moet neuken (even plat gezegd)?
Nee dank je.
tena is your best friend... thanksquote:Op zaterdag 7 februari 2015 23:47 schreef FANN het volgende:
[..]
Zolang ie zindelijk is gaat het nog wel
zie, ook just me heeft liever een groen blaadjequote:Op zaterdag 7 februari 2015 23:46 schreef just me het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 7 februari 2015 23:48 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
zie, ook just me heeft liever een groen blaadje
Weet je wat dat kost?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 23:48 schreef FANN het volgende:
kan je net zo goed naar de hoeren gaan....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |