ow....... ik dacht een homoquote:Op zaterdag 7 februari 2015 23:38 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De dochter van 1 van de 9 zussen van mijn vader.
Zonde van de moeite danquote:Op zaterdag 7 februari 2015 23:40 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ga toevallig morgen weer sporten, maar ik kan je nu al verzekeren dat dat niet tot seks gaat leiden
lekker vaag antwoord, in principe....quote:
als de gelegenheid zich voordoet?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 23:41 schreef just me het volgende:
[..]
lekker vaag antwoord, in principe....
quote:Op zaterdag 7 februari 2015 23:41 schreef just me het volgende:
[..]
Als je aan seks gaat doen, dan kan ik je verzekeren dat het tot sporten gaat leiden.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 23:40 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ga toevallig morgen weer sporten, maar ik kan je nu al verzekeren dat dat niet tot seks gaat leiden
hij bedoelt dat hij het wel zou willen,maar dat er geen kandidate voorhanden isquote:Op zaterdag 7 februari 2015 23:41 schreef just me het volgende:
[..]
nee joh, ik heb maar energie voor 1 dingquote:Op zaterdag 7 februari 2015 23:42 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als je aan seks gaat doen, dan kan ik je verzekeren dat het tot sporten gaat leiden.
De stofzuiger.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 23:42 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
hij bedoelt dat hij het wel zou willen,maar dat er geen kandidate voorhanden is
Dat is niet geheel juist, maar ik moet er wel een "klik" mee hebben anders houden het voor mij bij voorbaat al op.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 23:42 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
hij bedoelt dat hij het wel zou willen,maar dat er geen kandidate voorhanden is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |