Moet je ook niet doen, valt onder de categorie, ''alle negers zijn lui''quote:Op zaterdag 7 februari 2015 23:55 schreef Juup© het volgende:
[..]
[..]
Ik ga er niet eens serieus op in
En "blondjes zijn dom"quote:Op zaterdag 7 februari 2015 23:57 schreef FANN het volgende:
[..]
Moet je ook niet doen, valt onder de categorie, ''alle negers zijn lui''
Na Spartak Praag - Ajax liepen we door de binnenstad en wilde we nog wat drinken.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:35 schreef MadMaster het volgende:
De laatste keer was ik er met Ajax, tegen Sparta Praag.
Is ook al weer zo'n 6 jaar geleden, gok ik.
Bijna letterlijk en figuurlijk uitgekleed in een nachtclub toen na afloop van de wedstrijd, wat een drama.
quote:Op zaterdag 7 februari 2015 23:59 schreef FANN het volgende:
en ik ben me daar toch een partij slim joh![]()
aiquote:Op zaterdag 7 februari 2015 23:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Na Spartak Praag - Ajax liepen we door de binnenstad en wilde we nog wat drinken.
Vonden we een club, die dus iets anders was dan verwacht.
De truc is om je dronken te krijgen n dan je te rippen, al dan niet met/na/tijdens seks.
Dat mislukte bij mij, omdat ik nauwelijks drink.
Geen seks dus en na een uurtje ben ik 'm met twee anderen gesmeerd.
Een paar anderen zijn gebleven en waren blut de volgende dag...
ja, dat is een groot nadeelquote:Op zondag 8 februari 2015 00:01 schreef Juup© het volgende:
Ik vind het wel balen dat de mobiele versie van Fok! niet net als de desktopversie auto refresht zeg maar
Ik ververs zelf automatisch om de paar seconden...quote:Op zondag 8 februari 2015 00:01 schreef Juup© het volgende:
Ik vind het wel balen dat de mobiele versie van Fok! niet net als de desktopversie auto refresht zeg maar
Heb je geen F5 knop?quote:Op zondag 8 februari 2015 00:01 schreef Juup© het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |