aiquote:Op zaterdag 7 februari 2015 23:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Na Spartak Praag - Ajax liepen we door de binnenstad en wilde we nog wat drinken.
Vonden we een club, die dus iets anders was dan verwacht.
De truc is om je dronken te krijgen n dan je te rippen, al dan niet met/na/tijdens seks.
Dat mislukte bij mij, omdat ik nauwelijks drink.
Geen seks dus en na een uurtje ben ik 'm met twee anderen gesmeerd.
Een paar anderen zijn gebleven en waren blut de volgende dag...
ja, dat is een groot nadeelquote:Op zondag 8 februari 2015 00:01 schreef Juup© het volgende:
Ik vind het wel balen dat de mobiele versie van Fok! niet net als de desktopversie auto refresht zeg maar
Ik ververs zelf automatisch om de paar seconden...quote:Op zondag 8 februari 2015 00:01 schreef Juup© het volgende:
Ik vind het wel balen dat de mobiele versie van Fok! niet net als de desktopversie auto refresht zeg maar
Heb je geen F5 knop?quote:Op zondag 8 februari 2015 00:01 schreef Juup© het volgende:
en alle bejaarden snappen niets van MOBIELTJESquote:Op zondag 8 februari 2015 00:01 schreef Juup© het volgende:
Weet ik...quote:
Niet op mijn telefoon nee, kan wel telkens op het ververs icoontje klikken maar dat werkt waardeloos vind ik.quote:
Is dat niet een "wij van wc-eend" soort onderzoek?quote:Op zondag 8 februari 2015 00:02 schreef FANN het volgende:
Blondines slimmer dan brunettes!
De cijfers zijn er, het is bewezen: wij blondines zijn helemaal niet dom. In elk geval geen haar dommer dan brunettes. Sterker nog: we zijn slimmer! We hebben namelijk de ’Blond versus Bruin Battle 2008’ van Andrelon gewonnen. En ja…daar ben ik heel gelukkig mee. eindelijk eens feiten waar ik mijn beweringen mee kan staven!
Tien weken lang gingen de eeuwige concurrenten op een speciale website elkaar bestrijden op de volgende onderdelen: snelheid, kennis, behendigheid, logica en geheugen. De blondines scoorden maar liefst 53.677.266 punten. De brunettes moesten het met iets minder punten doen: 53.445.898.
Conclusie: zo dom zijn blondjes dus niet…
http://vrouw.blog.nl/beau(...)limmer-dan-brunettes
Kan het mij niet herinneren, en mobiel ga ik dat niet doen.quote:Op zondag 8 februari 2015 00:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij hebt allang in mijn fobo gekeken
en als je een reactie aan het typen bent is het ook niet handigquote:Op zondag 8 februari 2015 00:04 schreef Juup© het volgende:
[..]
Niet op mijn telefoon nee, kan wel telkens op het ververs icoontje klikken maar dat werkt waardeloos vind ik.
nah...neem je dit onderzoek, er zijn er nog meerquote:Op zondag 8 februari 2015 00:05 schreef Juup© het volgende:
[..]
Is dat niet een "wij van wc-eend" soort onderzoek?
De ’Blond versus Bruin Battle 2008’ van Andrelonquote:Op zondag 8 februari 2015 00:02 schreef FANN het volgende:
Blondines slimmer dan brunettes!
De cijfers zijn er, het is bewezen: wij blondines zijn helemaal niet dom. In elk geval geen haar dommer dan brunettes. Sterker nog: we zijn slimmer! We hebben namelijk de ’Blond versus Bruin Battle 2008’ van Andrelon gewonnen. En ja…daar ben ik heel gelukkig mee. eindelijk eens feiten waar ik mijn beweringen mee kan staven!
Tien weken lang gingen de eeuwige concurrenten op een speciale website elkaar bestrijden op de volgende onderdelen: snelheid, kennis, behendigheid, logica en geheugen. De blondines scoorden maar liefst 53.677.266 punten. De brunettes moesten het met iets minder punten doen: 53.445.898.
Conclusie: zo dom zijn blondjes dus niet…
http://vrouw.blog.nl/beau(...)limmer-dan-brunettes
http://www.dailymail.co.u(...)nrelated-traits.htmlquote:Op zondag 8 februari 2015 00:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De ’Blond versus Bruin Battle 2008’ van Andrelon
Hapquote:Op zondag 8 februari 2015 00:06 schreef FANN het volgende:
[..]
nah...neem je dit onderzoek, er zijn er nog meer![]()
Blondines zijn niet per se dommer dan brunettes. Dat stellen Amerikaanse wetenschappers.
Uit onderzoek aan de Stanford Universiteit in Californië blijkt dat onze haarkleur slechts wordt bepaald door één enkele 'letter' in ons DNA. Wordt die letter veranderd, dan verandert onze haarkleur, schrijft de Daily Mail. Volgens deze theorie heeft de kleur van uw lokken dus geen enkele invloed op uw intelligentie. "Het genetische mechanisme dat voor blond haar zorgt, verandert de biologie van andere lichaamsdelen niet", aldus professor David Kingsley.
De wetenschappers ontdekten na experimenten op muizen dat het activeren van het zogenaamde 'blonde gen' zorgde voor muizen met een lichte, goudbruine vacht. Brunettes zouden een gen met een andere DNA-letter bij zich dragen.
Ook de kleur van uw ogen heeft niets te maken met de kleur van uw haar. Blond haar en blauwe ogen zijn niet automatisch verbonden.
http://www.powned.tv/nieu(...)s_zijn_niet_dom.html
Bij rood haar maakt het me niks uit.quote:Op zondag 8 februari 2015 00:09 schreef FANN het volgende:
Is toch ook logisch gewoonmaakt niks uit die haarkleur je hebt overal domme mensen tussen
zitten en slimme.... rood haar weet ik niet hoe dat zit
Bij 40+ zeker?quote:Op zondag 8 februari 2015 00:09 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb die Andrelon 'onderzoeken' niet nodig om te weten dat blondjes dommer zijn dan niet blondjes.
Het bewijs kom ik bijna elke dag wel tegen...
Maar je hapt wel lekker.quote:Op zondag 8 februari 2015 00:09 schreef FANN het volgende:
Is toch ook logisch gewoonmaakt niks uit die haarkleur je hebt overal domme mensen tussen
zitten en slimme.... rood haar weet ik niet hoe dat zit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |