Het meest trieste van dit al is:quote:Op donderdag 5 februari 2015 11:32 schreef Silenus het volgende:
Ik zag gisteren op EenVandaag een item over mannen die vrouwen oplichten via Tinder.Eerst een paar weken daten, en daarna moesten die vrouwen dan geld overmaken of afgeven. Je moet ook wel echt een naïeve doos zijn om daar in te trappen.
De 'Tinder-deskundige' die in dat item werd geïnterviewd is trouwens ook een ex-date van me.
Spannend! Wel ff zeggen wanneer want dan ga ik een avondje f5'nquote:Op donderdag 5 februari 2015 11:43 schreef clumsy_clown het volgende:
De datum van de welnietdate is gepland, en ik maak me er aan de ene kant genadeloos druk om en aan de andere kant weer helemaal niet. In ieder geval heb ik voor de week erna 2 rebounddates staan, dat scheelt.
Kortom, ik ga weer eens aan de slag.
Precies, het voelt wel goed eigenlijk, in hoeverre je dat nu al kunt zeggen. Moet het ook niet te lang uitstellen die eerste date want dan krijg je weer teveel verwachtingen. Volgende week lijkt me mooi, eerst maar een korte date (uhu) en dan verder zien als er meer tijd is.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 13:57 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
leuk eefje! Tja je eigen gevoel is toch het beste wat je kunt volgen. Jezelf voorbij lopen helpt jou niet en je date ook niet!
Goed bezig Weisslan!quote:Op donderdag 5 februari 2015 22:57 schreef Weissman het volgende:
Ook date 2 met het Korfbalmeisje was erg leuk. Er is gezoend* en veel gelachen. Over 2/3 weken zien we elkaar weer.
*(met tong)
Silenus heb jij een meisje gedate dat via Tinder is opgelicht? Knap lullig voor haar, maar dat iemand daarin trapt gaat verder dan naïviteit.quote:Op donderdag 5 februari 2015 12:17 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Het meest trieste van dit al is:
ik zag haar gisteren inderdaad en dacht nog: volgens mij is dit die ex-date van Silenus. Fuck me...
Waarom weet ik dit??!
En dat meisje: ja ik had alvast geld overgemaakt om te gaan samenwonen
'"Hoeveel dan"?
500 euro...![]()
![]()
Redelijk lange tijd tussen. Vakantie ofzo?quote:Op donderdag 5 februari 2015 22:57 schreef Weissman het volgende:
Ook date 2 met het Korfbalmeisje was erg leuk. Er is gezoend* en veel gelachen. Over 2/3 weken zien we elkaar weer.
*(met tong)
Oh good lord,lezen is ook een friggin' kunst he?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 00:07 schreef Nammie het volgende:
[..]
Silenus heb jij een meisje gedate dat via Tinder is opgelicht? Knap lullig voor haar, maar dat iemand daarin trapt gaat verder dan naïviteit.![]()
Helaas wel.quote:
Redelijk volle agenda's aan beide kanten. Daarnaast hebben we allebei al een vaste partner. Dus de prioriteiten/verhoudingen liggen wat andersquote:Vakantie ofzo?
Sorry? Het staat er vrij onduidelijk hoor. Tinder deskundige. Op basis van wat? Dat ze voor de gek is gehouden of dat ze er vaak op zit ofzo?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 07:17 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Oh good lord,lezen is ook een friggin' kunst he?
nee je snapt het nog steeds nietquote:Op vrijdag 6 februari 2015 09:37 schreef Nammie het volgende:
[..]
Sorry? Het staat er vrij onduidelijk hoor. Tinder deskundige. Op basis van wat? Dat ze voor de gek is gehouden of dat ze er vaak op zit ofzo?
Lol. Daar even niet meer aan gedacht. Maar leuk. Succes ermee verderquote:Op vrijdag 6 februari 2015 08:02 schreef Weissman het volgende:
[..]
Helaas wel.
[..]
Redelijk volle agenda's aan beide kanten. Daarnaast hebben we allebei al een vaste partner. Dus de prioriteiten/verhoudingen liggen wat anders
Oh. Nou leg uit als je wil?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 10:16 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
nee je snapt het nog steeds niet
Maar ik heb hem een beetje gelezen en zo ben ik niet. Ik vind daten en dates regelen niet moeilijk. Dat gaat allemaal best vanzelf en daar hoef ik niets voor te doen.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:23 schreef Weissman het volgende:
Zijn we net van Deezertje af, komt de volgende al binnen lopen
Dat je dates regelen niet moeilijk vind wil natuurlijk niet zeggen dat je niet in de categorie 'rampdate' valt. Maar het lijkt mij wat vroeg om daarover een oordeel te vellenquote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:26 schreef Nammie het volgende:
[..]
Maar ik heb hem een beetje gelezen en zo ben ik niet. Ik vind daten en dates regelen niet moeilijk. Dat gaat allemaal best vanzelf en daar hoef ik niets voor te doen.
O zo, maar ik heb nog nooit een rampdate gehad. Het is altijd heel erg normaal.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:28 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dat je dates regelen niet moeilijk vind wil natuurlijk niet zeggen dat je niet in de categorie 'rampdate' valt. Maar het lijkt mij wat vroeg om daarover een oordeel te vellen
En ik wil Re niet op mijn dak voor SC dus ik ren nu snel weg
Om toch nog op je reactie te antwoorden vanuit het vorige topic:quote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:28 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dat je dates regelen niet moeilijk vind wil natuurlijk niet zeggen dat je niet in de categorie 'rampdate' valt. Maar het lijkt mij wat vroeg om daarover een oordeel te vellen
En ik wil Re niet op mijn dak voor SC dus ik ren nu snel weg
Heeft ze niet gewoon een relatie?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:47 schreef K44S het volgende:
[..]
Om toch nog op je reactie te antwoorden vanuit het vorige topic:
Ik vermoede dat het een soort date zou zijn. Maar naar simpel te vragen wat ik er NIET van moet verwachten.... was het dat ik NIET veel moest verwachten. En dat ze gewoon filmpie wilt kijken.
Ik vroeg toen wat ze zou antwoorden als d'r na Zaterdag wel op date zou vragen... wat ze dan zou antwoorden. Hier op zei ze: Ene kant zou ik ja antwoorden, andere kant niet in verband met een probleem.
Ik vroeg toen wat het probleem is en kreeg daar geen antwoord op. Vooralsnog denk ik te weten wat dat probleem is.
Ik neem Zaterdag gewoon voor wat het is.... filmpje drankje... en alles wat gebeurt... gebeurt...
maar ze mag er wel rekening mee houden dat ook voor mij op een bepaald moment het geduld op is ( we lopen al vanaf het begin af aan al beetje fout te flirten...... dus er hangt wel iets.... )
Ik reageer nog op een quote van Rhubarbje in het vorige topic.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:49 schreef Weissman het volgende:
Ik begrijp geen reet van je post, maar dat zal wel aan mij liggen
Nope, ze had met hem een soort exclusief. Ik heb duidelijk gemaakt dat ik daar niet van ben.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:49 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Heeft ze niet gewoon een relatie?
Maar jezus, het is nu al drama. Je zoekt ze wel uit. Niet lullig bedoeld maar hoor jij ook niet een topic op te schuiven? Je weet niet wanneer dingen dates zijn, hebt meer rampdates dan gewone, kiest alleen maar cray cray's etc
Fout. Je had hier moeten zeggen: "Ok ik weet genoeg, opzouten. Ik ga wel met iemand anders afspreken."quote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:47 schreef K44S het volgende:
Hier op zei ze: Ene kant zou ik ja antwoorden, andere kant niet in verband met een probleem.
Ik vroeg toen wat het probleem is
Nogmaals je kunt ook heel slecht zijn in daten/versieren ook al kun je wel een date regelen. Vooral nu met tinder en zoquote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:52 schreef K44S het volgende:
[..]
Nope, ze had met hem een soort exclusief. Ik heb duidelijk gemaakt dat ik daar niet van ben.
Naja... drama. Zij is gewoon stuk wat.... lastiger in dit soort dingen. En ik krijg geen duidelijkheid.
En ik vind dat ik geen topic hoef op te schuiven, tenslotte is een date fixen en verder, geen moeite voor me. Ik wou alleen reageren op je vraag.
Ik geloof dat je niet slecht kan zijn in daten. Ik denk dat áls je 'slecht' bent in daten, dat te maken heeft met hoe sociaal je bent en dat je gewoon 'slecht' bent in alle sociale relaties. Of dat nou dates betreffen of gewoon vriendschappen.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:53 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nogmaals je kunt ook heel slecht zijn in daten/versieren ook al kun je wel een date regelen. Vooral nu met tinder en zo
Maar ze heeft dus wel een relatie? Ik kan het slecht volgen
In het begin voelde ik ook niet meer dan een vriendschappelijke klik. Maar door dat foute flirten begon r toch wat te kriebelen.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:53 schreef Silenus het volgende:
[..]
Fout. Je had hier moeten zeggen: "Ok ik weet genoeg, opzouten. Ik ga wel met iemand anders afspreken."
Dat kinderachtige gedoe van sommige mensen moet je nooit gaan voeden.
quote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:53 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nogmaals je kunt ook heel slecht zijn in daten/versieren ook al kun je wel een date regelen. Vooral nu met tinder en zo
Ok, dan zal ik het verkeerd hebben gezegd: Ik kan best versieren( als m'n zin er naar staat ) en ook prima daten. Ik installeer expres geen Tinder omdat dat "te makkelijk" is. te makkelijk in de zin van: zo leer je niet meer normaal een dame in een kroeg of zo aan te spreken.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:53 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Bedankt voor deze wijsheden, maar dat doet er verder niet toe. Dit topic gaat over daten en ontspoort door mensen die helemaal niet echt aan het daten zijn maar alleen praten op tinder, of misschien dat stadium nog wel voorbij komen en dat iemand wel met ze af wil spreken maar zijn daarnaast helemaal niet aan het daten maar meer aan het ontmoeten. Ik kan het niet zo goed duidelijker uitleggenquote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:56 schreef Nammie het volgende:
[..]
Ik geloof dat je niet slecht kan zijn in daten. Ik denk dat áls je 'slecht' bent in daten, dat te maken heeft met hoe sociaal je bent en dat je gewoon 'slecht' bent in alle sociale relaties. Of dat nou dates betreffen of gewoon vriendschappen.
Dan heb ik het concept niet goed begrepen van dit topic.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:58 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Bedankt voor deze wijsheden, maar dat doet er verder niet toe. Dit topic gaat over daten en ontspoort door mensen die helemaal niet echt aan het daten zijn maar alleen praten op tinder, of misschien dat stadium nog wel voorbij komen en dat iemand wel met ze af wil spreken maar zijn daarnaast helemaal niet aan het daten maar meer aan het ontmoeten. Ik kan het niet zo goed duidelijker uitleggen
Als je de basics van sociale interactie/daten niet onder de knie hebt hoor je hier gewoon niet. Sorry
Dat kan, maar jij beslist niet of iemand daten wel of niet onder de knie heeft. Zoals je ziet is k44s aan het daten en praat hij niet eens via Tinder.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:58 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Bedankt voor deze wijsheden, maar dat doet er verder niet toe. Dit topic gaat over daten en ontspoort door mensen die helemaal niet echt aan het daten zijn maar alleen praten op tinder, of misschien dat stadium nog wel voorbij komen en dat iemand wel met ze af wil spreken maar zijn daarnaast helemaal niet aan het daten maar meer aan het ontmoeten. Ik kan het niet zo goed duidelijker uitleggen
Als je de basics van sociale interactie/daten niet onder de knie hebt hoor je hier gewoon niet. Sorry
Kunnen de dames die dit aantrekkelijk vinden in een man hun hand opsteken aub?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:52 schreef K44S het volgende:
En ik krijg geen duidelijkheid.- ik ben ook een twijfelteef-
Dit is niet wat ze bedoelen met ''ignorance is bliss''quote:En ik vind dat ik geen topic hoef op te schuiven, tenslotte is een date fixen en verder, geen moeite voor me. Ik wou alleen reageren op je vraag.
Nee daarvoor is het topic dat gaat over moeite met versieren. Ik weet de naam nooit preciesquote:Op vrijdag 6 februari 2015 12:01 schreef K44S het volgende:
[..]
Dan heb ik het concept niet goed begrepen van dit topic.
Ik dacht dat er ook mensen "welkom" waren die enig advies wouden/willen die wat moeite met het begrip 'daten'?
Ik stem hem toch ook niet van het eiland? Had ik die macht maar. Ik geef hem enkel het advies om op te schuiven (of op zijn minst eens kritisch naar zichzelf te kijken) op basis van weken van zijn posts lezenquote:Op vrijdag 6 februari 2015 12:01 schreef Nammie het volgende:
[..]
Dat kan, maar jij beslist niet of iemand daten wel of niet onder de knie heeft. Zoals je ziet is k44s aan het daten en praat hij niet eens via Tinder.
Ik had het er gewoon bij laten zitten, klinkt als gezeur.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:47 schreef K44S het volgende:
[..]
Om toch nog op je reactie te antwoorden vanuit het vorige topic:
Ik vermoede dat het een soort date zou zijn. Maar naar simpel te vragen wat ik er NIET van moet verwachten.... was het dat ik NIET veel moest verwachten. En dat ze gewoon filmpie wilt kijken.
Ik vroeg toen wat ze zou antwoorden als d'r na Zaterdag wel op date zou vragen... wat ze dan zou antwoorden. Hier op zei ze: Ene kant zou ik ja antwoorden, andere kant niet in verband met een probleem.
Ik vroeg toen wat het probleem is en kreeg daar geen antwoord op. Vooralsnog denk ik te weten wat dat probleem is.
Ik neem Zaterdag gewoon voor wat het is.... filmpje drankje... en alles wat gebeurt... gebeurt...
maar ze mag er wel rekening mee houden dat ook voor mij op een bepaald moment het geduld op is ( we lopen al vanaf het begin af aan al beetje fout te flirten...... dus er hangt wel iets.... )
Oh oke, ik zie gewoon een verslag over een date/geen date-gezeur. Niet iets waarvan ik per definitie zeg dat hij niet kan daten. Als dat al niet meer 'mag' vraag ik me af wat wel mag.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 12:03 schreef rhubarbje het volgende:
Ik stem hem toch ook niet van het eiland? Had ik die macht maar. Ik geef hem enkel het advies om op te schuiven (of op zijn minst eens kritisch naar zichzelf te kijken) op basis van weken van zijn posts lezen
Misschien moet je dat sowieso niet doen als je pas 2 dagen mee lees?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 12:04 schreef Nammie het volgende:
[..]
[..]
Oh oke, ik zie gewoon een verslag over een date/geen date-gezeur. Niet iets waarvan ik per definitie zeg dat hij niet kan daten. Als dat al niet meer 'mag' vraag ik me af wat wel mag.
Jij bent ook zo lekker aardig voor iedereen de laatste tijd.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 12:07 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Misschien moet je dat sowieso niet doen als je pas 2 dagen mee lees?
Want een man die steeds bevestiging zoekt in een vrouw is wel aantrekkelijk wil je zeggen?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 12:06 schreef K44S het volgende:
[..]
Als ze de reden zouden weten, zouden er mi
[..]
misschien wel wat handen in de lucht gaan, laats staan een paar begrip tonende dames die een goedkeurend knikje zouden geven.
Dus als jij een verhaal hier neer zet over jouw dates.... dan is het enkel je digitale dagboek?
Je wilt er geen tips of suggesties over lezen?
Geen enkele dame natuurlijk. Maar als ze het verhaal zouden aanhoren zouden ze het wel begrijpen.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 12:01 schreef Weissman het volgende:
[..]
Kunnen de dames die dit aantrekkelijk vinden in een man hun hand opsteken aub?
[..]
Dit is niet wat ze bedoelen met ''ignorance is bliss''
quote:Op vrijdag 6 februari 2015 12:03 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nee daarvoor is het topic dat gaat over moeite met versieren. Ik weet de naam nooit precies
[..]
Ik stem hem toch ook niet van het eiland? Had ik die macht maar. Ik geef hem enkel het advies om op te schuiven (of op zijn minst eens kritisch naar zichzelf te kijken) op basis van weken van zijn posts lezen
Dus al de dates die hier worden gepost, worden enkel gepost om te laten zien dat men aan het daten is? En dus niet vragen naar evt. tips?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 12:03 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nee daarvoor is het topic dat gaat over moeite met versieren. Ik weet de naam nooit precies
[..]
Ik lees wel wat langer mee. Ben jij gefrustreerd ofzo?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 12:07 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Misschien moet je dat sowieso niet doen als je pas 2 dagen mee lees?
Nogmaals, ik zeg nergens dat iets niet mag of zo
Een avondwandeling, klinkt als een bejaard stel!quote:Op vrijdag 6 februari 2015 12:07 schreef SonicVolcano het volgende:
Zondagavond wat drinken en daarna een avondwandeling maken. Kijk er naar uit
het was niet onaardig bedoeld. Het lijkt mij gewoon dat als je halverwege een 'discussie' in komt vallen je niet zo goed mee kunt praten over alleen het staartjequote:Op vrijdag 6 februari 2015 12:08 schreef Silenus het volgende:
[..]
Jij bent ook zo lekker aardig voor iedereen de laatste tijd.
Zeg dat...quote:Op vrijdag 6 februari 2015 12:08 schreef Silenus het volgende:
[..]
Jij bent ook zo lekker aardig voor iedereen de laatste tijd.
Ik heb nog nooit een man mee gemaakt die geen duidelijk wilt?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 12:09 schreef Weissman het volgende:
[..]
Want een man die steeds bevestiging zoekt in een vrouw is wel aantrekkelijk wil je zeggen?
En ja, ik meld hier niet eens de helft van m'n dates. Verder is er op Fok maar een enkeling van wie ik mss advies zou aannemen.
De 2 topics zijn voor andere typen/categorieën adviesquote:Op vrijdag 6 februari 2015 12:09 schreef K44S het volgende:
[..]
Geen enkele dame natuurlijk. Maar als ze het verhaal zouden aanhoren zouden ze het wel begrijpen.
[..]
[..]
Dus al de dates die hier worden gepost, worden enkel gepost om te laten zien dat men aan het daten is? En dus niet vragen naar evt. tips?
Vind het wel relaxt. Ze is net verhuisd naar de stad waar ik woon, dus kan ik haar wat rondleidenquote:Op vrijdag 6 februari 2015 12:10 schreef Nammie het volgende:
[..]
Een avondwandeling, klinkt als een bejaard stel!
Noem je dat een stad?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 12:13 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Vind het wel relaxt. Ze is net verhuisd naar de stad waar ik woon, dus kan ik haar wat rondleiden
Als je houdt van een avondwandeling ben je gelijk een bejaard stel?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 12:10 schreef Nammie het volgende:
[..]
Ik lees wel wat langer mee. Ben jij gefrustreerd ofzo?
[..]
Een avondwandeling, klinkt als een bejaard stel!
Meer dan 100.000 inwoners vind ik wel een stad, ja.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 12:15 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Noem je dat een stad?![]()
Nee have fun man
In mijn ogen is dit topic vooral om ervaringen met datingsites of -apps te posten.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 12:09 schreef K44S het volgende:
[..]
Geen enkele dame natuurlijk. Maar als ze het verhaal zouden aanhoren zouden ze het wel begrijpen.
[..]
[..]
Dus al de dates die hier worden gepost, worden enkel gepost om te laten zien dat men aan het daten is? En dus niet vragen naar evt. tips?
Ja, leuk natuurlijk!quote:Op vrijdag 6 februari 2015 12:13 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Vind het wel relaxt. Ze is net verhuisd naar de stad waar ik woon, dus kan ik haar wat rondleiden
Een beetje. Nee, ik maakte een geintje. Hoewel: ik ben 19 en zou nooit vrijwillig een avondwandeling maken. Maar misschien wel als ik 29 ben ofzo.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 12:16 schreef PeterPastoor het volgende:
[..]
Als je houdt van een avondwandeling ben je gelijk een bejaard stel?
En je zit ook niet verlegen om gesprekstof, omdat je kan reageren op dingen die je ziet. Ben sowieso niet bang voor stiltes, maar toch.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 12:19 schreef Nammie het volgende:
[..]
Ja, leuk natuurlijk!
[..]
Een beetje. Nee, ik maakte een geintje. Hoewel: ik ben 19 en zou nooit vrijwillig een avondwandeling maken. Maar misschien wel als ik 29 ben ofzo.
JIJ , als man, geeft de duidelijkheid. Jij leidt, wacht niet af. Je weet wat je wil, en wat zij van je kan verwachten. Zij past zich aan jou aan, niet andersom.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 12:10 schreef K44S het volgende:
Ik heb nog nooit een man mee gemaakt die geen duidelijk wilt?
Ik ben ook 19 maar ik vind een avondwandeling/boswandeling etc. juist helemaal niet voor bejaardenquote:Op vrijdag 6 februari 2015 12:22 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
En je zit ook niet verlegen om gesprekstof, omdat je kan reageren op dingen die je ziet. Ben sowieso niet bang voor stiltes, maar toch.
Ah ja, 19 jaar. Those were the days.
'O kijk, deze boom staat hier al 300 jaar' ofzo?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 12:22 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
En je zit ook niet verlegen om gesprekstof, omdat je kan reageren op dingen die je ziet. Ben sowieso niet bang voor stiltes, maar toch.
Ah ja, 19 jaar. Those were the days.
Het zijn toch vaak bejaarden volgens mij. Hetzelfde met vrijwillige fietstochten langs de heide enzoquote:Op vrijdag 6 februari 2015 12:25 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik ben ook 19 maar ik vind een avondwandeling/boswandeling etc. juist helemaal niet voor bejaardendat liever dan naar een bios
Duidelijke taal. Thxquote:Op vrijdag 6 februari 2015 12:17 schreef Godshand het volgende:
[..]
In mijn ogen is dit topic vooral om ervaringen met datingsites of -apps te posten.
Dus vragen over: hoe werkt de site/apps? Zijn er hacks waarmee je kan smokkelen (zoals de Tinder FakeGPS app, of foto unlock plugins bij Paiq)?
En hoe verliep de date die je via de site/app hebt geregeld?
Als je echt moeite met versieren hebt, of niet weet welke foto de juiste is voor Paiq of Tinder, heb je het "Als versieren niet zo makkelijk gaat" topic.
Ik wil opzich wel met haar het avontuur aan gaan, alleen past dat meer in het "als versieren niet zo makkelijk gaat"- topic.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 12:23 schreef Weissman het volgende:
[..]
JIJ , als man, geeft de duidelijkheid. Jij leidt, wacht niet af. Je weet wat je wil, en wat zij van je kan verwachten. Zij past zich aan jou aan, niet andersom.
Als je niet weet welke kant je op wil met haar, zoek dat eerst uit voor jezelf. Pas dan kan je zeggen wat voor rol zij in jouw leven heeft. Kan ze daarmee omgaan, prima. Past ze niet in dat plaatje, is het exit en next.
Ik ben verder geen date-guru of wat dan ook en als mensen hier feedback op willen geven, voel je vrij.
Dit is een stadswandelingquote:Op vrijdag 6 februari 2015 12:25 schreef Cue_ het volgende:
Strandwandelingen voor oudjes vindenEcht.. waar gaat het heen met de jeugd
Bios is leuk als je al een relatie hebt of met vrienden.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 12:25 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik ben ook 19 maar ik vind een avondwandeling/boswandeling etc. juist helemaal niet voor bejaardendat liever dan naar een bios
'Dit is een mooi plekje om te sterven' En dan pak ik een bijl uit mijn binnenzak.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 12:25 schreef Nammie het volgende:
[..]
'O kijk, deze boom staat hier al 300 jaar' ofzo?
Heb ik zo verkeerd gelezen?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 12:30 schreef SonicVolcano het volgende:
Dit is een stadswandelingIk kan wel een zak zand meenemen voor het effect
Weilandquote:Op vrijdag 6 februari 2015 12:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Heb ik zo verkeerd gelezen?
Ach stadswandeling is ook leuk. Sowieso beetje ronddwalen door een stad/dorp/weiland/whatever is leuk als date.
Weilanden in het noorden...check.quote:
Ga je dat de volgende date doenquote:Op vrijdag 6 februari 2015 12:40 schreef SonicVolcano het volgende:
Weilanden in het noorden...check.
Jij snapt hetquote:Op vrijdag 6 februari 2015 12:42 schreef Silenus het volgende:
Ja. Ik zie ook zeker de romantiek hier.
Geen bereikquote:Op vrijdag 6 februari 2015 12:42 schreef Silenus het volgende:
"Schatje, heb jij zin om vanavond een romantische weilandwandeling te maken?"
-Eh cuetje. Het vriest 8 graden vanavond, het is donker, wat the FUCK moeten we in een weiland?!
"Je leeft in het oosten of niet he. En zo kunnen we elkaar een beetje leren kennen!"
-Nou vooruit.
"Kijk eens, wat mooi. Hier ligt bevroren koeienstront. En daar heb je een sloot! En gras. Heel veel gras."
-Ik heb het koud.
"Pas op, want je ziet geen reet. Zeg, wat zijn je hobby's?"
-Koud....Ik voel... niks meer.
"Ah komop! Wilfred? Hallo? Zeg eens wat? Waarom ga je nu in het gras liggen? Moet ik een ambulance bellen? Dat gaat niet. Ik heb hier toch nooit bereik. Doe eens een keer romantisch man!"
Neuken is een beter idee op 1e date. Ook helemaal 2015 schijntquote:Op vrijdag 6 februari 2015 12:29 schreef Nammie het volgende:
[..]
Het zijn toch vaak bejaarden volgens mij. Hetzelfde met vrijwillige fietstochten langs de heide enzo![]()
Maahr het was een grapje heSuperleuk zo'n date, leer je elkaar kennen enzo
Hehequote:Op vrijdag 6 februari 2015 12:42 schreef Silenus het volgende:
"Schatje, heb jij zin om vanavond een romantische weilandwandeling te maken?"
-Eh cuetje. Het vriest 8 graden vanavond, het is donker, wat the FUCK moeten we in een weiland?!
"Je leeft in het oosten of niet he. En zo kunnen we elkaar een beetje leren kennen!"
-Nou vooruit.
"Kijk eens, wat mooi. Hier ligt bevroren koeienstront. En daar heb je een sloot! En gras. Heel veel gras."
-Ik heb het koud.
"Pas op, want je ziet geen reet. Zeg, wat zijn je hobby's?"
-Koud....Ik voel... niks meer.
"Ah komop! Wilfred? Hallo? Zeg eens wat? Waarom ga je nu in het gras liggen? Moet ik een ambulance bellen? Dat gaat niet. Ik heb hier toch nooit bereik. Doe eens een keer romantisch man!"
Het is zondag pas. Jezus, lees nou eens goed johquote:Op vrijdag 6 februari 2015 12:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ga je dat de volgende date doenOf gewoon flink verdwalen vanavond
![]()
Oh neee ik ga niet internetdaten. Ik kan dat niet.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 12:44 schreef Godshand het volgende:
[..]
Neuken is een beter idee op 1e date. Ook helemaal 2015 schijnt
Dus zet dat maar in je profiel, als je stiekem nu toch gaat internetdaten (want anders postte je hier niet)...
Het komt op hetzelfde neer, in het weekendquote:Op vrijdag 6 februari 2015 12:46 schreef SonicVolcano het volgende:
Het is zondag pas. Jezus, lees nou eens goed joh
Nou, vertel ons jouw date ervaringen/struggles dan eensquote:Op vrijdag 6 februari 2015 12:46 schreef Nammie het volgende:
Oh neee ik ga niet internetdaten. Ik kan dat niet.Maar ik dacht dat dit gewoon ook om algemene date struggles en ervaringen gaat? Want er staat dating (site) ervaringen.
Haha. Nou ik heb best veel dates gehad en dan wil hij van alles, behalve een relatie op dit moment. Terwijl hij wel zegt verliefd te zijn enzo. Maar de conclusie was dat ik niet meer moest gaan daten, want het komt allemaal nog wel.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 12:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nou, vertel ons jouw date ervaringen/struggles dan eens
(of heb ik die ook gemist door al het gezeur)
Ja dating schijnt ook te mogen. Vind ik eigenlijk onzin, maar ach, ik ben geen modquote:Op vrijdag 6 februari 2015 12:46 schreef Nammie het volgende:
[..]
Oh neee ik ga niet internetdaten. Ik kan dat niet.Maar ik dacht dat dit gewoon ook om algemene date struggles en ervaringen gaat? Want er staat dating (site) ervaringen.
Hij wil gewoon neuken en wat plezier hebben dus. Tja als jij dat ook wil, struggle opgelostquote:Op vrijdag 6 februari 2015 12:48 schreef Nammie het volgende:
[..]
Haha. Nou ik heb best veel dates gehad en dan wil hij van alles, behalve een relatie op dit moment. Terwijl hij wel zegt verliefd te zijn enzo. Maar de conclusie was dat ik niet moest gaan daten, want het komt allemaal nog wel.
Ja, ik had hem al 'afgewezen'. Maar toen wist hij opeens wel zeker een relatie te willen, maar nu ben ik er alweer overheen en date ik even niet.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 12:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hij wil gewoon neuken en wat plezier hebben dus. Tja als jij dat ook wil, struggle opgelost
als jij dat niet wil, kappen en struggle ook opgelost
Als je een week of 2 mee leest zullen al je vragen beantwoord woorden. Heb geduld.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 12:55 schreef Nammie het volgende:
Daten jullie echt regelmatig eigenlijk allemaal? Dus: wekelijks?
Je opzich wel zegt al genoeg. Je bent volgens mij alles behalve zeker van je doel/wat je wil en dat is zo onaantrekkelijk aan een man. Je kan nog zulke leuke gesprekken voeren als je niet gewoon duidelijk ben in wat je wil beland je al snel in de categorie friendzone. Leuke gast, maar niet voor meer.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 12:29 schreef K44S het volgende:
[..]
Duidelijke taal. Thx
[..]
Ik wil opzich wel met haar het avontuur aan gaan, alleen past dat meer in het "als versieren niet zo makkelijk gaat"- topic.
txquote:Op vrijdag 6 februari 2015 12:09 schreef Weissman het volgende:
[..]
Want een man die steeds bevestiging zoekt in een vrouw is wel aantrekkelijk wil je zeggen?
En ja, ik meld hier niet eens de helft van m'n dates. Verder is er op Fok maar een enkeling van wie ik mss advies zou aannemen.
Als ie zegt dat het nooit werkt dan weet ie ook wel dat jij zeker niet langs komtquote:Op vrijdag 6 februari 2015 13:14 schreef rhubarbje het volgende:
Ow god, ik had tinder weer eens aangezwengeld uit verveling. Match met een kerel die ook nog eens uit zichzelf gaat praten. Leuk
Of ik zin had om langs te komen want hij had pas over 2 uur weer een vergadering. Toen ik daarvoor bedankte werd ik verwijderd
Gelukkig kon ik tussendoor nog wel even snel vragen hoe vaak deze aanpak nu wat oplevert maar volgens hem werkt het vaak wel
Apart
Opzich heb je daar wel een punt natuurlijk, maar ik irriteer me altijd aan die vrouwen die dan in de tekst eronder zetten dat er best gepraat mag worden. Ik vraag me dan altijd af, wat houd je tegenquote:Op vrijdag 6 februari 2015 13:21 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Mag ik daar een "arrogante" opmerking over maken?
Ik ben best wel kieskeurig in wie ik like of niet en toch heb ik een overschot aan matches. Afwachten welke man begint te praten is dus een perfecte extra filter.
Het was al nadat ik zei dat ik daar natuurlijk niet op in ging. En als het echt 100% niet zou werken waarom zou hij dat dan doen?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 13:18 schreef Feddd het volgende:
[..]
Als ie zegt dat het nooit werkt dan weet ie ook wel dat jij zeker niet langs komt
En ik begin eigenlijk altijd uit mezelf met praten, dat zouden de vrouwen op Tinder eens wat vaker moeten doen
0, -1, -2quote:Op vrijdag 6 februari 2015 12:47 schreef Weissman het volgende:
Re komt langs met zijn bezem in 3, 2, 1...
Yatsie batsiequote:Op vrijdag 6 februari 2015 23:15 schreef yats het volgende:
Bij deze weiss :
Vandaag was date zes met mijn date. Vanmiddag zijn we eerst lekker met zijn tweeën het bos in geweest en is er een en ander besproken waardoor nu duidelijker is hoe of wat. Na ongeveer 2 uur uitwaaien op de Veluwe zijn we naar haar huis gegaan, waar we samen gekookt hebben. Na het eten zijn we zoenend op de bank beland. De rest laat ik aan jullie verbeelding over...
Moooi! Blij mee?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 23:15 schreef yats het volgende:
Bij deze weiss :
Vandaag was date zes met mijn date. Vanmiddag zijn we eerst lekker met zijn tweeën het bos in geweest en is er een en ander besproken waardoor nu duidelijker is hoe of wat. Na ongeveer 2 uur uitwaaien op de Veluwe zijn we naar haar huis gegaan, waar we samen gekookt hebben. Na het eten zijn we zoenend op de bank beland. De rest laat ik aan jullie verbeelding over...
Dit was een prima date jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Nee, als het al een date wordt zal het wss dus bij de eerste blijven, maar probeer het contact eigenlijk zelf ook beetje af te zwakken nu. Rest staat in ander topic![]()
quote:Op zaterdag 7 februari 2015 23:50 schreef Deezertje het volgende:
Volgende week zou ze tijd hebben voor een date, nu zaterdagavond en nog niks gehoord over volgende weekDenk sowieso dat het niks meer gaat worden,
Je bent echt zo dom hè?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Nee, als het al een date wordt zal het wss dus bij de eerste blijven, maar probeer het contact eigenlijk zelf ook beetje af te zwakken nu. Rest staat in ander topic
Beetje, maar daarom spreek ik liever ook na een week appen af. Krijg je dit soort 'sociaalwenselijke' antwoorden niet als je elkaar al 3 weken vraagt wat je aan het doen bent in het weekend...quote:
Ja, of misschien moet je eens afleren om altijd maar dingen in te vullen voor een ander. Zelden iemand hier gelezen die zichzelf op voorhand al zo gek kan maken als jij.quote:Op zondag 8 februari 2015 00:09 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Beetje, maar daarom spreek ik liever ook na een week appen af. Krijg je dit soort 'sociaalwenselijke' antwoorden niet als je elkaar al 3 weken vraagt wat je aan het doen bent in het weekend...
Whehe. Dat je iets doet met haar adres en dan heb ik het niet over een kaart sturen. Wel effe van tevoren erop zinspelen dat je zelf wel een fles wijn komt brengen in plaats van dat je totaal onverwachts voor haar deur staat met je schone onderbroek en een doos poppers.quote:Op zondag 8 februari 2015 03:29 schreef kip_zonder-kop het volgende:
Ik zou wel wat advies kunnen gebruiken. Paar dagen geleden een eerste date gehad met een dame, was erg gezellig maar er is verder niks gebeurd, ook niet gezoend of zelfs elkaar maar licht aangeraakt. Gisteren stuurde ze me een paar berichten waarin ze haar adres gaf en vertelde dat ze het leuk zou vinden als ik haar eens een kaart zou sturen. Toen gaf ze aan al heel lang geen valentijnskaart meer te hebben gehad.
Ik ga er dus vanuit dat ze volgende week een kaart van mij in haar brievenbus verwacht. Het leuke is dus dat ik in mijn hele leven nog nooit een valentijnskaart heb geschreven dus geen flauw idee wat ik er in moet schrijven. Is het nu de bedoeling dat ik er in ga schrijven dat ik haar leuk vind (wat overigens ook zo is)? Wat verwacht ze van mij?
quote:Singles weten wat ze willen
Door redactie VROUW
Met bijna drie miljoen singles in Nederland is het goed om af en toe de single-markt te onderzoeken. Wat is het verschil tussen single mannen en vrouwen? Hoe werkt het ‘nieuwe’ daten en zijn er eigenlijk selfie-regels? Hier vind je een samenvatting van alle uitkomsten.
Vijfduizend singles
De website match.com doet jaarlijks onderzoek op de single-markt. Ruim 5,6 duizend single mannen en vrouwen zijn dit keer ondervraagd. Aan de hand van percentages en grafieken delen zij hun uitkomsten op het web. Kijk je met ons mee?
Single vrouwen
Van de single vrouwen wil 94 procent een partner die open is over seksualiteit. Daarnaast zoekt 86 procent een partner die even intelligent is. Maar 55 procent van de dames ziet het niet zitten om een partner te hebben die zij financieel moet ondersteunen.
Single mannen
Het blijkt dat de single mannen massaal gaan voor een vrouw die hén uit vraagt. Ruim 90 procent! Maar de date mag niet lager geschoold zijn, vindt 44 procent van de mannen. 87 procent ziet het zelfs wel zitten om met iemand die hoger opgeleid is te daten.
Uiterlijk of humor?
In deze selfie-tijden speelt uiterlijk vaak een grote rol, zeker wanneer je online gaat daten en je door middel van een foto jezelf kunt laten zien. Toch vindt 90 procent van de mannen en 97 procent van de vrouwen dat humor net zo aantrekkelijk is als het uiterlijk. Dus laat hem lachen en je bent verzekerd van een leuke date.
De bar is ouderwets
Nog maar zes(!) procent van de singles ontmoette zijn of haar partner in een club of een bar. Online daten is veel populairder op het moment. Van de online-daters ging maar liefst 82 procent op date, terwijl maar 49 procent van de offline daters ging dineren voor twee.
Koffiedrinken is hot
Daten is niet meer dineren bij kaarslicht. Nee, tegenwoordig volstaat een kopje koffiedrinken in het café. Ruim de helft van de singles vindt dit een prima idee voor een date. Wel willen de daters van tevoren weten met wie ze op stap gaan; Facebook is de nieuwe telefoongids.
Streng regime op social media
Hoewel online daten helemaal in is, kan het op social media nog best fout gaan. 73 procent van de singles vindt het een flinke afknapper wanneer je veel van je persoonlijke drama online zet. Ook een grote collectie selfies en slechte spelling werken niet in je voordeel. Wil je toch selfies online zetten, houd dan in je achterhoofd dat de singles het liefst (61 procent) natuurlijke selfies zien. De andere 39 procent gaat toch voor de grappige selfie.
Whatsappen doe je zo
Mannen vinden dat vrouwen vooral foto’s, sexy berichtjes en smileys moeten sturen. Wat vrouwen vooral niet moeten doen, zijn meerdere berichtjes sturen voordat je een antwoord hebt gekregen, whatsappen tijdens werktijd en afkortingen als LOL en OMG gebruiken.
Maar ook vrouwen vinden dat de mannen zich aan bepaalde whatsappregels moeten houden. Namelijk: ze mogen wel foto’s sturen, smileys mogen ze altijd gebruiken en ook afkortingen als LOL en OMG worden goed ontvangen, maar juist geen sexy plaatjes,
Smileys zijn het helemaal
Ze zijn hip, altijd te gebruiken en erg herkenbaar. Whatsappen zonder smileys kan bijna niet meer. Vooral de knipogende smiley, de smiley die een kus wegblaast en de blozende smiley worden het vaakst gebruikt. Mannen gebruiken minder smileys dan vrouwen.
Geloof in ware liefde
Goed nieuws, de singles geloven nog wel in ware liefde. Maar liefst 89 procent gelooft dat je voor altijd met één persoon getrouwd kan blijven. Lief!
Het ligt niet aan jou, het ligt aan mijquote:Op zondag 8 februari 2015 09:54 schreef rhubarbje het volgende:
Mij dat voor deze week heeft af gezegd
iemand anders ontmoet maar het klonk als een enorm excuus
Oké.quote:
Doe je goed!quote:Op zondag 8 februari 2015 15:05 schreef rhubarbje het volgende:
Never mind. Ik ben serieus net door 3 mensen uitgevraagd waarvan 2 voor vanavond dus komt wel goed gok ik
Oh dit berichtje is wel heel erg... foei
Haha. Ik hou het maar bij een kaartje.quote:Op zondag 8 februari 2015 06:19 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Whehe. Dat je iets doet met haar adres en dan heb ik het niet over een kaart sturen. Wel effe van tevoren erop zinspelen dat je zelf wel een fles wijn komt brengen in plaats van dat je totaal onverwachts voor haar deur staat met je schone onderbroek en een doos poppers.
Ik heb 3 dates op één dag gepland, ook slimquote:Op zondag 8 februari 2015 15:05 schreef rhubarbje het volgende:
Never mind. Ik ben serieus net door 3 mensen uitgevraagd waarvan 2 voor vanavond dus komt wel goed gok ik
Wauw, en wat nu als de eerste heel leuk is? Dan moet je toch gaan.quote:Op zondag 8 februari 2015 16:00 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik heb 3 dates op één dag gepland, ook slim
kun je daar niet in schuiven?quote:Op zondag 8 februari 2015 16:00 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Het is allemaal niet donders slim geweest van me, dus moet even wat dingen gaan verzettenquote:Op zondag 8 februari 2015 16:02 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Wauw, en wat nu als de eerste heel leuk is? Dan moet je toch gaan.
Dat van dat kaartje zou je niet zo letterlijk moeten nemen imho. Het is eerder een middel om een doel te bereiken. Ik zou die opmerking over die fles wijn toch nog even in het achterhoofd houden als ik jou was.quote:Op zondag 8 februari 2015 15:51 schreef kip_zonder-kop het volgende:
[..]
Haha. Ik hou het maar bij een kaartje.
doe gewoon wat jij wil? Day zou ik willen bij een partner. Niet 1 die door zoiets al 3 dagen van slag isquote:Op zondag 8 februari 2015 16:15 schreef kip_zonder-kop het volgende:
Pff moeilijk allemaal. Je zou weleens gelijk kunnen hebben dat ze eigenlijk helemaal niet op een kaartje zit te wachten. Misschien kunnen de dames hier nog advies geven?
Keus zat dus?quote:Op zondag 8 februari 2015 15:05 schreef rhubarbje het volgende:
En wat nu als een van die dates heel erg bevalt?quote:Op zondag 8 februari 2015 16:00 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dat dus. Gewoon het tactisch brengen dat je eerder aan een flesje wijn bij kaarslicht dacht omdat een kaartje zo afgezaagd is.quote:Op zondag 8 februari 2015 16:08 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Dat van dat kaartje zou je niet zo letterlijk moeten nemen imho. Het is eerder een middel om een doel te bereiken. Ik zou die opmerking over die fles wijn toch nog even in het achterhoofd houden als ik jou was.
Hahááá, ik was nieuwsgierig naar het verhaal op zich maar wat een item. Hoe dom - of 'naïef', kuch - moet je zijn om de telefoon en huurauto van je date op jouw naam te zetten (ET CETERA), haha. Doet me denken aan loverboyslachtoffers die zeggen dat 'het iedereen kan overkomen'. Uhuhquote:Op donderdag 5 februari 2015 11:32 schreef Silenus het volgende:
Ik zag gisteren op EenVandaag een item over mannen die vrouwen oplichten via Tinder.Eerst een paar weken daten, en daarna moesten die vrouwen dan geld overmaken of afgeven. Je moet ook wel echt een naïeve doos zijn om daar in te trappen.
De 'Tinder-deskundige' die in dat item werd geïnterviewd is trouwens ook een ex-date van me.
Dat was ik hequote:Op maandag 9 februari 2015 09:30 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik ben een keer een FOK!ster tegengekomen (en gematcht) op tinder. Durf alleen niets te zeggen
Je kunt ook een Facebook-account nemen op een spam-adres, met een paar foto's die je -op facebook- dichtzet in een apart mapje. Dan kun je jezelf nog een andere naam geven ook. Niemand die weet dat je facebook hebt (heb je dan ook niet, eigenlijk) en je kunt gewoon op tinder.quote:Op maandag 9 februari 2015 02:44 schreef Grunge. het volgende:
Zou het binnenkort - nu mensen massaal met Facebook stoppen - dan zover komen dat Tinder zonder Facebook te gebruiken is? Het lijkt me zo'n handig appje maar ik wil geen Facebook. Hoe zit dat eigenlijk, met Tinder? Zie je dan mensen in je directe omgeving? Want dan zouden ze me sowieso herkennen van foto's, toch? Spreek je elkaar daar dan met opzet niet op aan omdat degene die je zit ook op Tinder zit? Lekker stilzwijgend laten gaan en zo? Ik heb zowat al mijn bruggen uit het verleden verbrand een aantal jaar geleden maar woon inmiddels wel weer in dezelfde stad. Maar in die bekenden (en jongens die vroeger iets met me wilden en die me plotseling uit het oog zijn verloren destijds) heb ik geen zin. Hoe werkt dat? (Ik woon in een stad die je net zo goed een groot dorp kunt noemen.)
Ja, ik ben een autistje, ik weet het.
De rest van de week moet ze werken zegt ze, waardoor alleen de donderdag overblijft, maar ook dan had ze al plannen...quote:Op maandag 9 februari 2015 19:37 schreef Cue_ het volgende:
De week bestaat idd enkel uit donderdag, hoe durft ze dan plannen te maken
Had je eerder moeten inplannen.quote:Op maandag 9 februari 2015 19:52 schreef Deezertje het volgende:
[..]
De rest van de week moet ze werken zegt ze, waardoor alleen de donderdag overblijft, maar ook dan had ze al plannen...
Misschien is het een hele gekke opmerking hoor, maar heb je je nooit eens afgevraagd hoe het komt dat zowat alles wat voor jou datepotentie heeft voortdurend dates blijft uitstellen of nog voor aanvang van een eerste date afhaakt bij je?quote:Op maandag 9 februari 2015 19:52 schreef Deezertje het volgende:
[..]
De rest van de week moet ze werken zegt ze, waardoor alleen de donderdag overblijft, maar ook dan had ze al plannen...
Als ze echt wilt maakt ze wel tijd. Vooral als je in de buurt woont...quote:Op maandag 9 februari 2015 19:52 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook. waarom zou je anders na 4 weken nog steeds doorappen? Misschien wil ze geen datum vastleggen, maar lijkt er sterk op dat het deze week ook niet lukt, net als vorige week en de week daarvoor. Een ander in het spel denk ik niet, maar kan ik helaas niet uitsluiten..quote:Op dinsdag 10 februari 2015 09:56 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Als ze echt wilt maakt ze wel tijd. Vooral als je in de buurt woont...
Anyway, ook date#2 was een succes.zaterdag
weer en wat vind ik dit puberale gevoel toch leuk.
Hoe is het contact bij het appen? Stuurt ze jou spontaan berichtjes of moet jij telkens starten?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 09:59 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook. waarom zou je anders na 4 weken nog steeds doorappen? Misschien wil ze geen datum vastleggen, maar lijkt er sterk op dat het deze week ook niet lukt, net als vorige week en de week daarvoor. Een ander in het spel denk ik niet, maar kan ik helaas niet uitsluiten..
Laatste tijd start zij steeds met berichtjes en ze worden ook steeds creatiever zeg maar. Maybe heeft zr afspreeksyndroom ofzo omdat offline meeten vaak tegenvalt bij haar, maar daarom wil ik ook een keer afspreken want ik heb helaas dat gevoel ookquote:Op dinsdag 10 februari 2015 10:14 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Hoe is het contact bij het appen? Stuurt ze jou spontaan berichtjes of moet jij telkens starten?
Zeg dat nou niet want hij doet het echt vrees ikquote:Op dinsdag 10 februari 2015 10:02 schreef BeamofLight het volgende:
Ik zou toch nog een stake-out opzetten. Busje huren. 3 liter koffie en kijken wat ze doet.
Leg dan de bal bij haar om af te spreken.... en ga vooral rustig verder door met de 'zoektocht'. Blijf niet wachten op iets wat niet gaat gebeuren.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 10:29 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Laatste tijd start zij steeds met berichtjes en ze worden ook steeds creatiever zeg maar. Maybe heeft zr afspreeksyndroom ofzo omdat offline meeten vaak tegenvalt bij haar, maar daarom wil ik ook een keer afspreken want ik heb helaas dat gevoel ook
Je zou het kunnen vragen zeg maar. Ik noem maar iets hè. Maar ja, dan moet je wel communiceren. Weet niet of dat een optie is?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 11:00 schreef Cue_ het volgende:
Mijn date heeft nog niets van zich laten horen (ik ook niet). Geen idee waar ik zelf zin in heb en dus ook niet hoe hij erin staat.
Zit zelf in twijfel waar ik zin/behoefte aan heb. Dus vandaar dat het allemaal wat blijft liggen. Was ook meer om het even OT te doen dan echt tips nodig te hebben hoe op te lossen, want dat lijkt me makkelijkquote:Op dinsdag 10 februari 2015 11:11 schreef BeamofLight het volgende:
Je zou het kunnen vragen zeg maar. Ik noem maar iets hè. Maar ja, dan moet je wel communiceren. Weet niet of dat een optie is?
Allemaal de schuld van die wijfen natuurlijk!quote:Op maandag 9 februari 2015 20:38 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Misschien is het een hele gekke opmerking hoor, maar heb je je nooit eens afgevraagd hoe het komt dat zowat alles wat voor jou datepotentie heeft voortdurend dates blijft uitstellen of nog voor aanvang van een eerste date afhaakt bij je?
Je bent opgenomen in de collectie van het natuur historisch museum?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:43 schreef BeamofLight het volgende:
En ik heb inmiddels een Museum(jaar)kaart...
Wat zijn nerd dingen?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:40 schreef JAOC het volgende:
Heb zelf ook een flink aantal dates(+-10) achter de rug met een meid, maar ik twijfel nog of het wat is. Het is zeker gezellig samen, alleen blijft het daar ook wel bij. Ik voel me niet 'verliefd', het is gewoon leuk samen.
Daar komt wel bij dat vorige week mijn bod is geaccepteerd op een huis. Dus er gaat veel tijd en energie zitten in het regelen van de financiering, meubels uitzoeken en dergelijke. Ook was ik het plan om er een tijdje als vrijgezel te gaan wonen.
Ik weet niet of je TE kieskeurig kunt zijn, maar ik heb altijd het idee dat het gras groener is bij de buren. Of ik heb gewoon nog nooit mijn perfecte match gevonden![]()
Ik zoek iemand die veel overeenkomsten heeft met mij. Dus erg sportief, houdt van flink stappen, maar ook van de 'nerd' dingen. Dit lijkt bijna een onmogelijke combinatie om te vinden. Het is vaak maar 2 van de 3. Met mijn ex kon ik nog zeer goed sporten(mountainbike/squash) en hield ook van stappen. Maar had dan bijna een aversie van computers en deed pabo(kinderen :bibber: )
Een beetje tegengas kunnen geven is ook zeer wenselijk. Vrouwen die je naar de mond praten omdat ze een per se willen laten zien dat ze relatiemateriaal zijn
Ik heb het antwoord zelf al gegeven natuurlijk, toch wilde ik het gewoon even kwijt.
Ach komend weekend carnaval en vrijdag ben ik jarig(25 alweer), dus dan komt het wel goed
![]()
Met computers lijkt me.quote:
Kom je weer mee doen dan? Je bent toch bezet?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 14:32 schreef MissGump het volgende:
[..]
Je bent opgenomen in de collectie van het natuur historisch museum?
En OT nog, weet iemand van jullie toevallig of er een engelse variant is van Paiq, dus een datingsite zonder profielen maar minder vleesmarkt dan Tinder? En dan bedoel ik in Engeland, niet Engels praten op Paiq in Nederland.
Ow nee, is niet voor mezelfquote:Op dinsdag 10 februari 2015 17:01 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Kom je weer mee doen dan? Je bent toch bezet?
Jajaquote:Op dinsdag 10 februari 2015 17:10 schreef MissGump het volgende:
[..]
Ow nee, is niet voor mezelfanders zou het ook wel een hele snelle rebound actie zijn
![]()
Maar een paar mensen hier wilden internetdaten gaan proberen en paiq klonk ze wel goed in de oren, dus hoopte dat iemand hier dat toevallig wist.
Shit, ik val door de mandquote:Op dinsdag 10 februari 2015 17:16 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Jaja'Een vriendin van mij...'
Niks mis met een snelle rebound
Mijn ervaring is dat die hobbies enzo er niet écht toe doen als je echt valt voor iemand..quote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:40 schreef JAOC het volgende:
Heb zelf ook een flink aantal dates(+-10) achter de rug met een meid, maar ik twijfel nog of het wat is. Het is zeker gezellig samen, alleen blijft het daar ook wel bij. Ik voel me niet 'verliefd', het is gewoon leuk samen.
Daar komt wel bij dat vorige week mijn bod is geaccepteerd op een huis. Dus er gaat veel tijd en energie zitten in het regelen van de financiering, meubels uitzoeken en dergelijke. Ook was ik het plan om er een tijdje als vrijgezel te gaan wonen.
Ik weet niet of je TE kieskeurig kunt zijn, maar ik heb altijd het idee dat het gras groener is bij de buren. Of ik heb gewoon nog nooit mijn perfecte match gevonden![]()
Ik zoek iemand die veel overeenkomsten heeft met mij. Dus erg sportief, houdt van flink stappen, maar ook van de 'nerd' dingen. Dit lijkt bijna een onmogelijke combinatie om te vinden. Het is vaak maar 2 van de 3. Met mijn ex kon ik nog zeer goed sporten(mountainbike/squash) en hield ook van stappen. Maar had dan bijna een aversie van computers en deed pabo(kinderen :bibber: )
Een beetje tegengas kunnen geven is ook zeer wenselijk. Vrouwen die je naar de mond praten omdat ze een per se willen laten zien dat ze relatiemateriaal zijn
Ik heb het antwoord zelf al gegeven natuurlijk, toch wilde ik het gewoon even kwijt.
Ach komend weekend carnaval en vrijdag ben ik jarig(25 alweer), dus dan komt het wel goed
![]()
Dank je wel voor je antwoord. Kunnen mensen die ik vroeger ken en mij zien mij privéberichtjes sturen, dus zonder een match? En kan ik ook mensen blokkeren of zo?quote:Op maandag 9 februari 2015 11:50 schreef Silenus het volgende:
[..]
Je kunt ook een Facebook-account nemen op een spam-adres, met een paar foto's die je -op facebook- dichtzet in een apart mapje. Dan kun je jezelf nog een andere naam geven ook. Niemand die weet dat je facebook hebt (heb je dan ook niet, eigenlijk) en je kunt gewoon op tinder.
En ja, je ziet mensen in je directe omgeving. Op dat principe is de app namelijk een beetje gebaseerd.Maar je kunt de sukkels uit je jeugd gewoon naar links swipen en de hotties naar rechts. Het ligt er natuurlijk aan hoeveel mensen je kent, maar in principe kom je na een tijdje letterlijk iedereen tegen in je omgeving die ook tinder gebruikt.
Het is natuurlijk niet iets om je voor te schamen ofzo.
Nee, zonder match kun je niets sturen...en je kan mensen blokkeren als je dat wil...quote:Op woensdag 11 februari 2015 06:14 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Dank je wel voor je antwoord. Kunnen mensen die ik vroeger ken en mij zien mij privéberichtjes sturen, dus zonder een match? En kan ik ook mensen blokkeren of zo?
Ik heb Paiq, na het even weer aangekeken te hebben, weer opgegeven...bij die foto-toernooien is het te vaak zo dat de foto's die overblijven 'bij gebrek aan beter' zijn, en niet daadwerkelijk aantrekkelijk...en die dames krijgen dan een berichtje dat ik ze hoog beoordeeld heb? nah, beter van niet!quote:Op woensdag 11 februari 2015 12:52 schreef rhubarbje het volgende:
Even uit nieuwsgierigheid he... Wie van de mannen hier doet nog wel eens een paiq foto toernooi?
Ik deed het in het begin wel eens en ik wilde net een rondje doen vanuit schoonmaak-ontwijkend-gedrag, maar de kwaliteit is wel ernstig gedaald hoor. Dus nu ben ik nieuwsgierig of dat vanuit de andere kant gezien ook zo is?
Ja preciesquote:Op woensdag 11 februari 2015 13:00 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Ik heb Paiq, na het even weer aangekeken te hebben, weer opgegeven...bij die foto-toernooien is het te vaak zo dat de foto's die overblijven 'bij gebrek aan beter' zijn, en niet daadwerkelijk aantrekkelijk...en die dames krijgen dan een berichtje dat ik ze hoog beoordeeld heb? nah, beter van niet!
Sinds ik in Amsterdam tinder valt dat nog wel weer mee...maar daarbuiten is tinder overduidelijk door de uitgebluste huisvrouwen ontdekt...quote:Op woensdag 11 februari 2015 13:02 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja precies
Beetje het zelfde lot als tinder dus
Dat komt gewoon door het feit dat er in Amsterdam veel meer lekkere wijven wonen dan op het platteland. Heeft weinig met de app zelf te maken. Als je paiqt met vrouwen uit Amsterdam of vrouwen uit Oirschot zul je ook wel wat verschilletjes in kilo's en haardracht zien.quote:Op woensdag 11 februari 2015 13:03 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Sinds ik in Amsterdam tinder valt dat nog wel weer mee...maar daarbuiten is tinder overduidelijk door de uitgebluste huisvrouwen ontdekt...
Ik ben zeker niet de lekkerste op aarde maar ik vind dat foto gebeuren vooral een spelletje en het spelletje is gewoon niet meer leuk als je steeds er 1 kiest zo van 'naja je bent niet de lelijkste van de 4 en daar is het dan ook wel mee gezegd'quote:Op woensdag 11 februari 2015 13:18 schreef Silenus het volgende:
[..]
Dat komt gewoon door het feit dat er in Amsterdam veel meer lekkere wijven wonen dan op het platteland. Heeft weinig met de app zelf te maken. Als je paiqt met vrouwen uit Amsterdam of vrouwen uit Oirschot zul je ook wel wat verschilletjes in kilo's en haardracht zien.
Maar wat betreft die fotorondes op paiq herken ik het wel. Het lijkt wel of ze de uiterlijkmatching volledig hebben losgelaten. Komt best vaak voor dat ze alle vier echt gewoon onsmakelijk zijn om naar te kijken, dat was vroeger niet zo. Oke, ze waren destijds niet allemaal 'lekker' maar toen waren de minste vrouwen de 'niksmismeemaarooknietbijzonder'-types. Nu zie je echt van die onopgemaakte trollen voorbij komen met een stuk pizza in hun hand of knuffelend met hun kutpaard.
Maargoed, uiteindelijk moet je altijd wel tot vier enigszins acceptabele gevallen kunnen komen in de eindronde. En laten we nou niet doen alsof we zelf de lekkerste personen op aarde zijn he.
Ja hoor, is ook zo...ik woon in Alkmaar en werk in Amsterdam en je merkt duidelijk het verschil...maar dat merk je ook als je over straat loopt, dus niet zo gek dat je dat op tinder terug ziet...quote:Op woensdag 11 februari 2015 13:18 schreef Silenus het volgende:
[..]
Dat komt gewoon door het feit dat er in Amsterdam veel meer lekkere wijven wonen dan op het platteland. Heeft weinig met de app zelf te maken. Als je paiqt met vrouwen uit Amsterdam of vrouwen uit Oirschot zul je ook wel wat verschilletjes in kilo's en haardracht zien.
'enigszins acceptabel' is op zich niet waar voor mij de lat ligt ;-) ...maar goed, ik ben sowieso een beetje klaar met al te veel chatten online...ik zit daar gewoon niet meer op te wachten, die ellenlange gesprekken om uiteindelijk misschien tot een date te komen...quote:Maar wat betreft die fotorondes op paiq herken ik het wel. Het lijkt wel of ze de uiterlijkmatching volledig hebben losgelaten. Komt best vaak voor dat ze alle vier echt gewoon onsmakelijk zijn om naar te kijken, dat was vroeger niet zo. Oke, ze waren destijds niet allemaal 'lekker' maar toen waren de minste vrouwen de 'niksmismeemaarooknietbijzonder'-types. Nu zie je echt van die onopgemaakte trollen voorbij komen met een stuk pizza in hun hand of knuffelend met hun kutpaard.
Maargoed, uiteindelijk moet je altijd wel tot vier enigszins acceptabele gevallen kunnen komen in de eindronde. En laten we nou niet doen alsof we zelf de lekkerste personen op aarde zijn he.
Nee, zonder match kun je niets. En je kunt iemand blokkeren als die persoon uiteindelijk toch niet jouw type is. Wat dat betreft is tinder de meest anonieme en makkelijke datingvariant aangezien je die opties bij datingsites vaak niet hebt.quote:Op woensdag 11 februari 2015 06:14 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Dank je wel voor je antwoord. Kunnen mensen die ik vroeger ken en mij zien mij privéberichtjes sturen, dus zonder een match? En kan ik ook mensen blokkeren of zo?
De laatste keer dat ik op paiq zat was de kwaliteit qua vrouwen niet extreem hoog neequote:Op woensdag 11 februari 2015 12:52 schreef rhubarbje het volgende:
Even uit nieuwsgierigheid he... Wie van de mannen hier doet nog wel eens een paiq foto toernooi?
Ik deed het in het begin wel eens en ik wilde net een rondje doen vanuit schoonmaak-ontwijkend-gedrag, maar de kwaliteit is wel ernstig gedaald hoor. Dus nu ben ik nieuwsgierig of dat vanuit de andere kant gezien ook zo is?
Ik kreeg nog vrij veel leuke matches uit Utrechtquote:Op woensdag 11 februari 2015 13:03 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Sinds ik in Amsterdam tinder valt dat nog wel weer mee...maar daarbuiten is tinder overduidelijk door de uitgebluste huisvrouwen ontdekt...
Tsja, Tinder bestaat natuurlijk al sinds de zomer van 2013. Als het goed is heb je de mooie mensen wel ongeveer 'op' geswiped en de types die er nu pas voor het eerst van horen (cq nieuwe aanwas) zijn natuurlijk sowieso niet bepaald de hipste figuren op aard.quote:Op woensdag 11 februari 2015 13:37 schreef rhubarbje het volgende:
Het zelfde geld voor Tinder. Het is gewoon niet meer grappig zo. Het 'lalala leuk leuk whoeptiedoeeeelalala' gaat er vanaf.
Het moet niet op werk gaan lijken of zo
Oh ik ook niet hoor. Dat oeverloze gelul kan ik echt niet meer aan. Soms heb je nog wel eens iemand met een bijzonder beroep (tijd geleden iemand gedate die gaat over het voorlichten bij een eventuele terroristische aanslag, dat vind ik wel interessant) maar al die SPW/SPH/Pabo-wijven... kan het ze natuurlijk niet kwalijk nemen maar die verhalen heb ik al 100 keer gehoord, dat ken ik nu onderhand wel.quote:Op woensdag 11 februari 2015 13:38 schreef Abbadon het volgende:
'enigszins acceptabel' is op zich niet waar voor mij de lat ligt ;-) ...maar goed, ik ben sowieso een beetje klaar met al te veel chatten online...ik zit daar gewoon niet meer op te wachten, die ellenlange gesprekken om uiteindelijk misschien tot een date te komen...
Of gewoon logisch in mijn gevalquote:
ik hoop meestal maar op één leuk, spontaan gesprek en dan afspreken...want als het in dat soort geleuter vervalt is de interesse eigenlijk al weg...quote:Op woensdag 11 februari 2015 13:55 schreef clumsy_clown het volgende:
Hm grappig, ik heb hetzelfde bij de mannen. Gister weer eens fototoernooi aangeslingerd maar ik ben halverwege afgehaakt omdat ik bij geen enkele tevoorschijn wil komen. Ik heb ook nog steeds matchen uitstaan, reageer eigenlijk alleen op fotoreacties. Alleen heb ik er nu één bijzitten die me wel elke keer aanspreekt als ik online kom, maar niet veel verder komt dan "hoe was het op je werk?"
Ik heb hetzelfde hoor, en ik val echt niet in de knapste categorie. Gewoon eerst foto's, dan zie je de rest later wel. Anders zit je toch maar die eerste paar minuten vol te lullen.quote:Op woensdag 11 februari 2015 13:58 schreef Abbadon het volgende:
[..]
ik hoop meestal maar op één leuk, spontaan gesprek en dan afspreken...want als het in dat soort geleuter vervalt is de interesse eigenlijk al weg...
Maar goed...Paiq...noem me oppervlakkig, maar ik wil gewoon die foto zien...en als iemand niet aantrekkelijk is verandert een goed gesprek daar echt helemaal niks aan...dus misschien ben ik dan niet de doelgroep
Juist, en dan voelt het toch extra lullig om daarna dan af te haken...of probeer je te bedenken hoe lang je nog door moet praten zodat het niet lijkt alsof je om de foto afhaakt...quote:Op woensdag 11 februari 2015 14:01 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde hoor, en ik val echt niet in de knapste categorie. Gewoon eerst foto's, dan zie je de rest later wel. Anders zit je toch maar die eerste paar minuten vol te lullen.
Mwah, volgens mij heb ik de meeste nutjobs al wel weggekaapt inmiddelsquote:Op woensdag 11 februari 2015 14:36 schreef eefje801 het volgende:
Ik heb bijna twee weken geappt/bericht met mijn date. Dat betekent dus dat het gaat tegenvallen? Jammer
Blijkbaar welquote:Op woensdag 11 februari 2015 13:44 schreef rhubarbje het volgende:
Hip en knap hoeft niet eens. Gewoon niet Henk die hier om de hoek bij de friettent werkt. Dat is toch niet zo veel gevraagd?
twee weken...dat zit wel op de grens, jaquote:Op woensdag 11 februari 2015 14:36 schreef eefje801 het volgende:
Ik heb bijna twee weken geappt/bericht met mijn date. Dat betekent dus dat het gaat tegenvallen? Jammer
quote:Op woensdag 11 februari 2015 14:38 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Mwah, volgens mij heb ik de meeste nutjobs al wel weggekaapt inmiddels
Ik denk dat ik dan maar afzegquote:Op woensdag 11 februari 2015 14:52 schreef Abbadon het volgende:
[..]
twee weken...dat zit wel op de grens, ja...hangt er ook erg vanaf hoeveel je appt natuurlijk...maar ik zou er eerlijk gezegd niet al te veel van verwachten, nee
Ik vind die mensen niet altijd zo interessant maar vind het wel interessant waarom ze zich zo achterlijk gedragenquote:Op woensdag 11 februari 2015 15:30 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh ik vind juist maar heel weinig mensen interessant
quote:Op woensdag 11 februari 2015 13:42 schreef Silenus het volgende:
[..]
Tsja, Tinder bestaat natuurlijk al sinds de zomer van 2013. Als het goed is heb je de mooie mensen wel ongeveer 'op' geswiped en de types die er nu pas voor het eerst van horen (cq nieuwe aanwas) zijn natuurlijk sowieso niet bepaald de hipste figuren op aard.
[..]
Oh ik ook niet hoor. Dat oeverloze gelul kan ik echt niet meer aan. Soms heb je nog wel eens iemand met een bijzonder beroep (tijd geleden iemand gedate die gaat over het voorlichten bij een eventuele terroristische aanslag, dat vind ik wel interessant) maar al die SPW/SPH/Pabo-wijven... kan het ze natuurlijk niet kwalijk nemen maar die verhalen heb ik al 100 keer gehoord, dat ken ik nu onderhand wel.
quote:Op woensdag 11 februari 2015 14:52 schreef eefje801 het volgende:
glijerd die me in het tegenover liggende steegje bij het restaurant wilde vingeren want "daar hou jij wel van hé" (lees dat zinnetje met een ome Joop stem)
Ik bied me aanquote:Op woensdag 11 februari 2015 16:37 schreef Nammie het volgende:
[..]![]()
Waarom kom ik nooit zulke types tegen.
Gezien je preutse reacties in verscheidene topics zou je bij zo'n opmerking in een hartritmestoornis schietenquote:Op woensdag 11 februari 2015 16:37 schreef Nammie het volgende:
[..]![]()
Smooth operators!quote:Op woensdag 11 februari 2015 17:17 schreef Fripsel het volgende:
En veel mannen doen echt alsof er alleen maar trollen rondlopen en ik een godsgeschenk ben![]()
Ooh neuh, ik ben niet echt preuts. Ik zou vooral lachen van verbazing. In mijn wereld zijn zulke voorstellen vrij abnormaal, tenzij je een seksdate hebt ofzo.quote:Op woensdag 11 februari 2015 16:52 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Gezien je preutse reacties in verscheidene topics zou je bij zo'n opmerking in een hartritmestoornis schieten.
Ik zou het niet smooth noemenquote:
Hecht er niet te veel waarde aan, dat kreeg ik ook te horenquote:Op woensdag 11 februari 2015 17:17 schreef Fripsel het volgende:
Ik krijg echt serieus super veel foto reacties door dat Paiq foto-toernooi. En veel mannen doen echt alsof er alleen maar trollen rondlopen en ik een godsgeschenk benTerwijl zo knap ben ik nou ook weer niet. Maar zegt wel iets over het niveau vrouwen wat daar zit.
Wauw, die is wel heel slecht.quote:Op woensdag 11 februari 2015 17:27 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hecht er niet te veel waarde aan, dat kreeg ik ook te horen.
Mijn persoonlijke favoriet is nog altijd "oooooh jij bent een oosterse parel, mag ik je druiven voeren?" Maar dat was een paar jaar geleden gewoon in fok PM.
Ik probeerde ook maar wat...quote:Op woensdag 11 februari 2015 17:27 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hecht er niet te veel waarde aan, dat kreeg ik ook te horen.
Mijn persoonlijke favoriet is nog altijd "oooooh jij bent een oosterse parel, mag ik je druiven voeren?" Maar dat was een paar jaar geleden gewoon in fok PM.
Gelukkig is dat bij de mannen net zo. Meerendeel van mn matches kwamen uit Amsterdam, een enkeling uit Alkmaar.quote:Op woensdag 11 februari 2015 13:38 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Ja hoor, is ook zo...ik woon in Alkmaar en werk in Amsterdam en je merkt duidelijk het verschil...maar dat merk je ook als je over straat loopt, dus niet zo gek dat je dat op tinder terug ziet.
als ik het me goed herinner ben jij wel gewoon een lekker wijf?quote:Op woensdag 11 februari 2015 17:17 schreef Fripsel het volgende:
Ik krijg echt serieus super veel foto reacties door dat Paiq foto-toernooi. En veel mannen doen echt alsof er alleen maar trollen rondlopen en ik een godsgeschenk benTerwijl zo knap ben ik nou ook weer niet. Maar zegt wel iets over het niveau vrouwen wat daar zit.
Ik ben niet lelijk maar ook niet een van de mooiste schepsels die er rond lopenquote:Op woensdag 11 februari 2015 18:26 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
als ik het me goed herinner ben jij wel gewoon een lekker wijf?
nu raak ik in de war. Dm even een fotoquote:Op woensdag 11 februari 2015 18:28 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik ben niet lelijk maar ook niet een van de mooiste schepsels die er rond lopen
Oh, reken maar dat als je op de speeddate knop drukt je hem een keer tegen komt.quote:Op woensdag 11 februari 2015 16:37 schreef Nammie het volgende:
[..]![]()
Inderdaad, sommige zijn je in hun hoofd al aan het uitkleden voordat ze uberhaupt je foto's hebben gezien.quote:Op woensdag 11 februari 2015 18:33 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Oh, reken maar dat als je op de speeddate knop drukt je hem een keer tegen komt.
quote:Op woensdag 11 februari 2015 18:34 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Inderdaad, sommige zijn je in hun hoofd al aan het uitkleden voordat ze uberhaupt je foto's hebben gezien.
quote:Op woensdag 11 februari 2015 18:26 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
als ik het me goed herinner ben jij wel gewoon een lekker wijf?
Ik heb regelmatig een manlied doorverwezen naar een andere website jaquote:Op woensdag 11 februari 2015 18:34 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Inderdaad, sommige zijn je in hun hoofd al aan het uitkleden voordat ze uberhaupt je foto's hebben gezien.
Mensen zien wat ze willen zien...en ik denk dat er een behoorlijke groep bij zit die alleen online gaan als ze geil zijn...quote:Op woensdag 11 februari 2015 20:11 schreef rhubarbje het volgende:
Whaha ja ze zien altijd van alles in je blik en zo. Super irritant. Het klopt ook nooit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 11 februari 2015 22:56 schreef Deezertje het volgende:
Vandaag eindelijk de ballen gevonden om dat leuke meisje aan te sprekenLulligSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ach joh, FB saves the day gelukkig. Loop niet meer 2 weken rond met de gedachte of ze nog wel single is en me leuk vindt. En kunnen jullie wel allemaal roepen hier dat ik een creep ben, maar het is toch verdomde handig dat iedereen op FB zit en je binnen luttele seconden weet of iemand nog vrijgezel is en je een blauwtje misloopt?quote:
Tuurlijk niet, maar als je al lang single bent en de rest van je omgeving inmiddels een relatie heeft knaagt er toch wat bij jequote:Op woensdag 11 februari 2015 23:04 schreef Nammie het volgende:
Forever alone omdat iemand bezet blijkt te zijn?
Dat is wel zo, maar ik ken heel het verhaal niet omtrent die meid dus ik weet niet hoelang je al bezig bent.quote:Op woensdag 11 februari 2015 23:26 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ach joh, FB saves the day gelukkig. Loop niet meer 2 weken rond met de gedachte of ze nog wel single is en me leuk vindt. En kunnen jullie wel allemaal roepen hier dat ik een creep ben, maar het is toch verdomde handig dat iedereen op FB zit en je binnen luttele seconden weet of iemand nog vrijgezel is en je een blauwtje misloopt?
quote:Op woensdag 11 februari 2015 14:36 schreef eefje801 het volgende:
quote:Op woensdag 11 februari 2015 23:26 schreef Cue_ het volgende:
@Deezertje.. dit zijn geen date ervaringen he.....
Danku! Denk het ook wel, ben alleen een beetje nerveus en dat is positief maar ook weer niet. Recept voor opmerkingen eruit flappen zonder na te denken enzoquote:Op donderdag 12 februari 2015 00:08 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Ik denk dat het best goed komt, veel plezier iig!
[..]![]()
![]()
Ik wil wel een date ervaring delen, maar het is geen internetdate. Afgelopen vrijdag had ik een soort van blind date, geregeld door een gezamenlijke vriendin. Vantevoren vroeg ik me ernstig af waarom ik toch altijd ja zeg tegen zulk soort dingen.
Maargoed, toch braaf leuk aangekleed, beetje extra make-up opgesmeerd en op de fiets gestapt. Eenmaal gearriveerd bleek hij er veel leuker uit te zien dan op de foto's! We hadden afgesproken om 9 uur, hebben tot sluitingstijd gekletst over van alles en nog wat en hebben ook gezoend (met tong). Veel gelachen, fijne reacties en goede onderwerpen. Niet alleen maar koetjes en kalfjes, maar ook niet veel te moeilijke diepgaande verhalen.
Ik was best een beetje dronken toen ik naar huis ging, maar toen ik thuis kwam had ik een appje van hem omdat hij had bedacht dat hij me helemaal niet zo naar huis had mogen laten gaan. En of ik de volgende dag al iets te doen had, hij was dan nog in de stad.
Zaterdag is hij dus bij mij thuis langs gekomen. Weer gekletst, gezoend en gelachen. Was leuk.Vervolgdate staat nog niet gepland, maar we zijn het er wel over eens dat die er komt. Maar aangezien hij in Eindhoven woont, ik in Utrecht en we allebei (semi) fulltime werken, moeten we het vooral van de weekenden hebben. En komend weekend is natuurlijk carnavalsweekend! Dus hopelijk zie ik hem het weekend daarna weer.
Hij is vast ook wel een beetje nerveus.quote:Op donderdag 12 februari 2015 00:28 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Danku! Denk het ook wel, ben alleen een beetje nerveus en dat is positief maar ook weer niet. Recept voor opmerkingen eruit flappen zonder na te denken enzoWe shall see, ga maar aan mijn schoonheidsslaap beginnen
Dat klinkt leuk! Fijn dat het dan toch best wel heel erg mee viel. En ach die afstand.. zelfs de roep toetert hierboven is overstag gegaan voor een dame van verder dan de Haagse grenzenAls het klopt dan maakt dat niet zoveel meer uit. Geniet ervan!
JE ZIT IN HET VERKEERDE TOPIC!!!!!quote:Op woensdag 11 februari 2015 23:26 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ach joh, FB saves the day gelukkig. Loop niet meer 2 weken rond met de gedachte of ze nog wel single is en me leuk vindt. En kunnen jullie wel allemaal roepen hier dat ik een creep ben, maar het is toch verdomde handig dat iedereen op FB zit en je binnen luttele seconden weet of iemand nog vrijgezel is en je een blauwtje misloopt?
Nog 8 nachtjes slapenquote:Op donderdag 12 februari 2015 07:18 schreef DancingPhoebe het volgende:
![]()
Wat ik dus wou vragen: CC. Wat is de status met de welnietcollega? Daar kwam toch een date aan?
Hey DP hoe gaat het daar? Al de ware gevonden of zit er af en toe iemand in je gaatje te roeren?quote:Op donderdag 12 februari 2015 07:18 schreef DancingPhoebe het volgende:
![]()
Wat ik dus wou vragen: CC. Wat is de status met de welnietcollega? Daar kwam toch een date aan?
Waarom?quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:04 schreef Solo14 het volgende:
Ik heb deze avond geskyped met een chick van paiq. Was best wel leuk, maar nu valentijnsdag nadert moet ik daar bijna wat mee doen.
Na 1 avond? Oh dat zou ik echt een afknapper vindenquote:Op donderdag 12 februari 2015 23:04 schreef Solo14 het volgende:
Ik heb deze avond geskyped met een chick van paiq. Was best wel leuk, maar nu valentijnsdag nadert moet ik daar bijna wat mee doen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vrouwen geven altijd hints enzo. Ze is ook een beetje droog, zelfde humor.
Ik ga het wel vragen morgen, ik houd jullie op de hoogte.Sprak haar eerst op paiq, na een tijdje whatsapp en we hadden afgesproken een keer te skypen. Dit binnen een tijdsbestek van 2 weken.quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:09 schreef Pannenkoeken het volgende:
[..]
Na 1 avond? Oh dat zou ik echt een afknapper vinden
quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:22 schreef Solo14 het volgende:
[..]Dus de eindconclusie is dat je beide geen zin hebt in een date en al helemaal niet op Valentijnsdag. Wel erg duidelijke hints jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vrouwen geven altijd hints enzo. Ze is ook een beetje droog, zelfde humor.
[..]
Sprak haar eerst op paiq, na een tijdje whatsapp en we hadden afgesproken een keer te skypen. Dit binnen een tijdsbestek van 2 weken.Hoe ga je het nou verder doen dan?
Oh lézen Eef.. nou hou ons op de hoogte of ze ja zegt.
Haha ik neem dat niet serieus, ergens wilt ze wel, door die hints uit dat skype gesprek.quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:24 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Dus de eindconclusie is dat je beide geen zin hebt in een date en al helemaal niet op Valentijnsdag. Wel erg duidelijke hints jaHoe ga je het nou verder doen dan?
Die date komt er niet.quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:28 schreef Deezertje het volgende:
Na de ietswat teleurstelling van gisteren vandaag zowaar via Tinder in één avond een afspraak geregeld! Helaas is ze volgende week op vakantie, maar heb daar slim op ingespeeld door een datum af te spreken om haar vakantieverhalen aan te horen... En ach, een weekje wachten overleef ik wel. Het is waarschijnlijk niet zo dat ik komende week de luxe heb uit meerdere dates... Nu wel eerst ff der app scoren voordat ze straks gevlogen is
quote:Op donderdag 12 februari 2015 08:35 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nog 8 nachtjes slapen.
Fuck drukke agenda's.
Tuttut.quote:Op donderdag 12 februari 2015 11:04 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Hey DP hoe gaat het daar? Al de ware gevonden of zit er af en toe iemand in je gaatje te roeren?
Want? Dat ze op vakantie gaat is aannemelijk want volgende week is het hier carnavalsvakantie.. of bedoel je dat ze maar een datum noemde om er vanaf te zijn? Nah, dan blijven ze vaak juist vaag over een datum, Zoals diegene met wie ik nu al 4 weken app en elke keer zogenaamd geen tijd heeft voor een date. Die is gewoon keihard met iemand anders bezig want ze blijft de hele tijd inloggen op datingsitequote:
Sorry, maar ik ben al weer klaar.quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:55 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Want? Dat ze op vakantie gaat is aannemelijk want volgende week is het hier carnavalsvakantie.. of bedoel je dat ze maar een datum noemde om er vanaf te zijn? Nah, dan blijven ze vaak juist vaag over een datum, Zoals diegene met wie ik nu al 4 weken app en elke keer zogenaamd geen tijd heeft voor een date. Die is gewoon keihard met iemand anders bezig want ze blijft de hele tijd inloggen op datingsite
Beetje aangepast.quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:28 schreef Deezertje het volgende:
Na de ietswat teleurstelling van gisteren vandaag zowaar via Tinder in één avond een afspraak geregeld! Het is echt een leuke meid en ze heeft veel te vertellen. Ze gaat bijna op vakantie, leuk zo'n vrouw die een reis maakt ik maakte er zelf ook nog een topic over van de week en heb verteld wat mijn plannen zijn op dat gebied. Ze vond het heel interessant. Hopelijk snel haar nummer en dan over een weekje als ze terug is maar eens gaan vragen waar we wat gaan drinken. Ben benieuwd naar haar vakantieverhalen!
Je zou toch stoppen met online daten en apps?quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:28 schreef Deezertje het volgende:
Na de ietswat teleurstelling van gisteren vandaag zowaar via Tinder in één avond een afspraak geregeld! Helaas is ze volgende week op vakantie, maar heb daar slim op ingespeeld door een datum af te spreken om haar vakantieverhalen aan te horen... En ach, een weekje wachten overleef ik wel. Het is waarschijnlijk niet zo dat ik komende week de luxe heb uit meerdere dates... Nu wel eerst ff der app scoren voordat ze straks gevlogen is
Wow, dat is wel lulligquote:Op vrijdag 13 februari 2015 09:43 schreef Feddd het volgende:
Ik heb gisteren ook weer een date gehad.
Naar mijn mening was het erg gezellig, leuke gesprekken gehad.
Maar ik zie vanmorgen ineens dat ze me van facebook en tinder heeft verwijderd, dus ik denk dat zij het niet zo gezellig vond![]()
![]()
Jammer maar helaas, Gelukkig staat carnaval voor de deur
De ironie is ook een beetje dat ze gisteren nog zei dat ze altijd heel direct en duidelijk wil zijn...quote:
Hoe gingen jullie uit elkaar gisteren?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 09:52 schreef Feddd het volgende:
[..]
De ironie is ook een beetje dat ze gisteren nog zei dat ze altijd heel direct en duidelijk wil zijn...
Nou is dit natuurlijk ook wel een soort van duidelijkheid
Nou ja...ze wil het zijn...maar ze is het niet...quote:Op vrijdag 13 februari 2015 09:52 schreef Feddd het volgende:
[..]
De ironie is ook een beetje dat ze gisteren nog zei dat ze altijd heel direct en duidelijk wil zijn...
Hebben nog ff staan kletsen bij mijn auto, we hebben het zelfs nog ff gehad over een eventuele volgende date. Daar zouden we het na carnaval nog wel ff over hebben.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 10:01 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Hoe gingen jullie uit elkaar gisteren?
Had jou niet ingeschat als zo'n friendzone huilie, wats keburt?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 07:05 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Je zou toch stoppen met online daten en apps?
Waarom hap ik ookZe laat zich nu een weekje uitwonen en straks gaat ze bij jou uithuilen omdat een leuke jongen haar niet zag zitten.
Ging denk ik over de 'date' van Deezertje.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 10:30 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Had jou niet ingeschat als zo'n friendzone huilie, wats keburt?
Dat snapte ik welquote:Op vrijdag 13 februari 2015 10:31 schreef PeterPastoor het volgende:
[..]
Ging denk ik over de 'date' van Deezertje.
trek je niet veel te snel conclusies?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 10:41 schreef eefje801 het volgende:
Gek hoe je dag na een date altijd anders ernaar kijkt. Ik wil het niet teveel analyseren maar het was voor mij wel duidelijk dat "de ex" nog erg in zijn gedachten zat. Lees; ex gaat backpacken, trekt creditcard leeg én gaat vreemd en nog wil hij erg graag vrienden blijven en haar het beste gunnen.
Nobel streven maar volgens mij is hij gewoon een beetje te snel gaan daten en nog in ontkenning. Weet niet zo goed wat ik ermee moet, contact erna was gewoon leuk hoor maar moet ik dat wel willen zo iemand. Ondanks dat hij verder echt leuk was. Ik kan gewoon niet dates lang tegenover iemand zitten zonder er iets van te zeggen in ieder geval. Daarnaast wil ik geen wedstrijd met een ex houden. Lastig.
Ja, daar ben ik altijd heel goed in. Ik denk dat het doorgewinterd zijn in het daten me niet echt meehelpt soms. Loslaten, enzo. Heb niks te verliezen ook.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 10:49 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
trek je niet veel te snel conclusies?
Met analyse kun je het al kapot maken voordat er uberhaupt iets is...wel zo veilig natuurlijk, maar zoals je zelf zegt: niks te verliezen...er is altijd een risico, en in dit geval ben je je er van bewust...geen enkele reden om het niet nog even aan te kijken, als je denkt dat je hem wel echt leuk zou kunnen gaan vinden...quote:Op vrijdag 13 februari 2015 10:55 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ja, daar ben ik altijd heel goed in. Ik denk dat het doorgewinterd zijn in het daten me niet echt meehelpt soms. Loslaten, enzo. Heb niks te verliezen ook.
Klopt hoorquote:Op vrijdag 13 februari 2015 11:15 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Met analyse kun je het al kapot maken voordat er uberhaupt iets is...wel zo veilig natuurlijk, maar zoals je zelf zegt: niks te verliezen...er is altijd een risico, en in dit geval ben je je er van bewust...geen enkele reden om het niet nog even aan te kijken, als je denkt dat je hem wel echt leuk zou kunnen gaan vinden...
NEE!!quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:28 schreef Deezertje het volgende:
Nu wel eerst ff der app scoren voordat ze straks gevlogen is
Oh ja, want iedereen is hier altijd bloedserieus enzoquote:Op vrijdag 13 februari 2015 10:34 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Dat snapte ik wel
Dacht alleen dat Sonic ouder dan 16 was.
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 13:23 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Oh ja, want iedereen is hier altijd bloedserieus enzo
Nou offline wil het ook niet vlotten, maar nu je bij Tinder nog maar maximaal 40 likes per dag kunt doen is het wel makkelijker geworden om te stoppenquote:Op vrijdag 13 februari 2015 07:05 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Je zou toch stoppen met online daten en apps?
Waarom hap ik ookZe laat zich nu een weekje uitwonen en straks gaat ze bij jou uithuilen omdat een leuke jongen haar niet zag zitten.
Yes ik doe mee aan cliché. Morgen schaatsen wat ik niet kan. Gaat leuk wordenquote:Op vrijdag 13 februari 2015 12:33 schreef Godshand het volgende:
[..]
NEE!!
Ik heb wel Valentijnsdate... lekker mee doen aan clichés
Dat kan geregeld worden. Jouw stad of mijn stad?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:19 schreef Nammie het volgende:
Oooh ik wil ook een date op Valentijn.
Valentijn zelf is domquote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:28 schreef rhubarbje het volgende:
Mannen zijn dom over valentijn dus ik gok van niemand
Haha je doet goed je bestquote:Op zaterdag 14 februari 2015 14:24 schreef DancingPhoebe het volgende:
NnnhhhhhhhhohBeentje geschoren
Merkin strak in model
Jurkje waar m'n boobies in excelleren hangt klaar
Nieuwe feestbh zit als gegoten
Laarsjes gepoetst
Nageltjes lakken
Haartjes strijken
Snap ook niet waarom mensen die update doen. Zonder update kun je nog gewoon swipen als een dolle.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:07 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Nou offline wil het ook niet vlotten, maar nu je bij Tinder nog maar maximaal 40 likes per dag kunt doen is het wel makkelijker geworden om te stoppen
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 14:24 schreef DancingPhoebe het volgende:
Merkin strak in model
Laarsjes gepoetst
Nageltjes lakken
Haartjes strijken
hier maakt niet uit wat aan te trekken en soa-vrij de carnaval inquote:Op zaterdag 14 februari 2015 14:24 schreef DancingPhoebe het volgende:
Merkin strak in model
Laarsjes gepoetst
Nageltjes lakken
Haartjes strijken
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 14:24 schreef DancingPhoebe het volgende:
Merkin strak in model
Laarsjes gepoetst
Nageltjes lakken
Haartjes strijken
Het was een groot succes!quote:
En de man?quote:Op zondag 15 februari 2015 09:06 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Het was een groot succes!cocktails
Er was geen manquote:
Ik ging gewoon cocktails slempen met m'n posse, maar had een ikgaerfabuitzienbuiquote:
Dat is wel een goede houding om aan een date te beginnen ja. Als jij jezelf niet als relatiemateriaal ziet gaat zei dat ook niet zien.quote:Op zondag 15 februari 2015 17:32 schreef Deezertje het volgende:
Degene waar ik al bijna een maand mee app heeft dan eindelijk zelf een datum en tijd voorgesteld voor een dateMag ook wel een keer, ben alleen bang dat het wel gaat tegenvallen. Inhoudelijk is de klik er zeker, maar gezien haar vorige relaties allemaal met hipsters surfdudes, relaxte en muzikale jongens waren (en dat ben ik niet) bereid ik me alvast voor dat ik in de friendzone beland
Maar maak er iig een leuke date van,
quote:Op zondag 15 februari 2015 17:21 schreef clumsy_clown het volgende:
Doos, ik dacht ook dat het om een date ging.
Ja ga je dan weer daten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Donderdag weer![]()
Aannames, aannames. Stap er nu gewoon voor één friggin' keertje eens blanco in. Zou je goed doen.quote:Op zondag 15 februari 2015 17:32 schreef Deezertje het volgende:
Degene waar ik al bijna een maand mee app heeft dan eindelijk zelf een datum en tijd voorgesteld voor een dateMag ook wel een keer, ben alleen bang dat het wel gaat tegenvallen. Inhoudelijk is de klik er zeker, maar gezien haar vorige relaties allemaal met hipsters surfdudes, relaxte en muzikale jongens waren (en dat ben ik niet) bereid ik me alvast voor dat ik in de friendzone beland
Maar maak er iig een leuke date van,
Dat is wel vrij lullig jaquote:Op vrijdag 13 februari 2015 09:52 schreef Feddd het volgende:
[..]
Hoewel sommige jongens hele duidelijke taal ook niet lijken te begrijpen. Maar deze situatie is wel lullig ja!quote:Op dinsdag 17 februari 2015 00:38 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Dat is wel vrij lullig jazeg dan gewoon eerlijk dat de klik er niet is ofzo ipv doen alsof je het leuk vond en thuis meteen die persoon overal te verwijderen
Haha, heb je smeuïge voorbeelden?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 01:05 schreef Nammie het volgende:
[..]
Hoewel sommige jongens hele duidelijke taal ook niet lijken te begrijpen. Maar deze situatie is wel lullig ja!
Sommige vrouwen ook niet (dus het gaat beide kanten op), maar wees tenminste wel eerlijk en blokkeer die droplul dan. Een date is een date, het klikt of het klikt niet. Maar iemand verdient wel een eerlijk antwoord, dat hele doodzwijgen vind ik nogal triest. (en ook ik heb mijzelf er een keertje schuldig aan gemaakt, verschrikkelijk)quote:Op dinsdag 17 februari 2015 01:05 schreef Nammie het volgende:
[..]
Hoewel sommige jongens hele duidelijke taal ook niet lijken te begrijpen. Maar deze situatie is wel lullig ja!
Leuk! Wat gaan jullie doen?quote:Op zondag 15 februari 2015 22:45 schreef eefje801 het volgende:
Van de week tweede date met de Tinderman. Hebben nog steeds leuk contact, ben benieuwd!
Vaak weet je direct bij begin of einde van de date wel of het wat was. Als je dan een lulverhaal ophangt van oh leuk, dit moeten we vaker doen terwijl je daar geen intentie toe hebt ben je als man of vrouw gewoon verkeerd bezig in mijn ogen. Liever een keiharde eerlijke afwijzing dan naar huis gaan met een goed gevoel en daar achter komen dat je geblokkeerd bent..quote:Op dinsdag 17 februari 2015 09:52 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Sommige vrouwen ook niet (dus het gaat beide kanten op), maar wees tenminste wel eerlijk en blokkeer die droplul dan. Een date is een date, het klikt of het klikt niet. Maar iemand verdient wel een eerlijk antwoord, dat hele doodzwijgen vind ik nogal triest. (en ook ik heb mijzelf er een keertje schuldig aan gemaakt, verschrikkelijk)
Betaald. Neehoor.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 13:41 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ik ben ook weer back in the game![]()
Nu Tinder een betaalde app is, heeft ie al een leuke gratis concurrent ?
Bar Dancing de Lauwe Pruimquote:Op dinsdag 17 februari 2015 13:41 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ik ben ook weer back in the game![]()
Nu Tinder een betaalde app is, heeft ie al een leuke gratis concurrent ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |