abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_149383260

Welkom bij het grote Fok! Datingsite-ervaringen topic!
Hou je van daten? Vind je mensen leuk en het andere geslacht dus ook? Wil je gewoon een beetje ouwehoeren over je avonturen op datingsites en de dates die daar uit voortvloeren? Welkom!

Vind je het andere geslacht eng en durf je de cassiere nog niet eens aan te kijken? Laat staan een normaal gesprek met een lekkertje te voeren? Probeer het eens hierrr en hopelijk tot ziens. Of niet.

Woon je in Den Haag en wil je dat graag tot ENORM vervelens toe laten weten? Het boeit werkelijk niemand geen reet en ook dat kan elders. Evenals reacties die louter uit debiele smileys bestaan en verder geen enkele toegevoegde waarde hebben overigens, begin een poezie album.

Discussies over BMI en maximum gewicht bij je droompartner in spé? Na voor de 6.000.000ste keer op herhalingsoefening te gaan hier doet dat de ogen enigszins bloeden, dus daarrr gaarne. Serieus.

PUA-adventures en wijze guruadviezen, volgens het boekje, ook graag niet in dit topic. Nobody cuuuuuuuurrrrrrrrrrrs. Je hebt de wijsheid niet in pacht, je you tube tutorials hebben de wijsheid niet in pacht en niemand is geïnteresseerd in je Excel document. Indien je graag ongevraagd en onwelkom advies spuit verwijzen we je naar hier.

Oh. En dat gemekker over welke datingsites er nu zoal beschikbaar zijn? Lees de OP, blinde.

Datingsites:
Alternatief Daten, • Badoo, • E-Matching, • FOK! Fotoboek, • Friendscout24, • Knuz, • Lexa, • next·lover, • OKcupid, • Pepper, • Paiq, • Parship, • Relatieklik, • Relatieplanet, • Singlesplace, • Tagged

• En tot slot wordt er in dit topic en via het FoBo ook flink gedate!

De Daters
Datelijst is achterhaald en niemand houdt hem bij, dus de daters vind je in dit topic *O* Zij die enkel bitchen over het niet krijgen van een date overigens ook *O*
  donderdag 5 februari 2015 @ 11:42:25 #2
262 Re
Kiss & Swallow
pi_149383399
nog even ter herhaling...

geen datescheten (dat kan in de SC topics), hou het hier over je ervaringen, goed of slecht, niet hoe je een data moet krijgen/wil krijgen/zal krijgen
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_149383438
De datum van de welnietdate is gepland, en ik maak me er aan de ene kant genadeloos druk om en aan de andere kant weer helemaal niet. In ieder geval heb ik voor de week erna 2 rebounddates staan, dat scheelt :').

Kortom, ik ga weer eens aan de slag :7.
pi_149383445
Tja dat oplichten je kunt zeggen naief van de vrouwen. Het is vooral een klotestreek van de andere partij. Als je zou willen kun je altijd wel geld afhandig maken van mensen als je eenmaal hun vertrouwen hebt gewonnen.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
  donderdag 5 februari 2015 @ 12:17:13 #5
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_149384326
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 11:32 schreef Silenus het volgende:
Ik zag gisteren op EenVandaag een item over mannen die vrouwen oplichten via Tinder. :') Eerst een paar weken daten, en daarna moesten die vrouwen dan geld overmaken of afgeven. Je moet ook wel echt een naïeve doos zijn om daar in te trappen.

De 'Tinder-deskundige' die in dat item werd geïnterviewd is trouwens ook een ex-date van me. :')
Het meest trieste van dit al is:

ik zag haar gisteren inderdaad en dacht nog: volgens mij is dit die ex-date van Silenus. Fuck me...
Waarom weet ik dit??!

En dat meisje: ja ik had alvast geld overgemaakt om te gaan samenwonen
'"Hoeveel dan"?

500 euro... ;( ;( ;(
  donderdag 5 februari 2015 @ 21:41:06 #6
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_149402991
quote:
14s.gif Op donderdag 5 februari 2015 11:43 schreef clumsy_clown het volgende:
De datum van de welnietdate is gepland, en ik maak me er aan de ene kant genadeloos druk om en aan de andere kant weer helemaal niet. In ieder geval heb ik voor de week erna 2 rebounddates staan, dat scheelt :').

Kortom, ik ga weer eens aan de slag :7.
Spannend! Wel ff zeggen wanneer want dan ga ik een avondje f5'n

quote:
1s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 13:57 schreef Nikkie_86 het volgende:

[..]

leuk eefje! Tja je eigen gevoel is toch het beste wat je kunt volgen. Jezelf voorbij lopen helpt jou niet en je date ook niet!
Precies, het voelt wel goed eigenlijk, in hoeverre je dat nu al kunt zeggen. Moet het ook niet te lang uitstellen die eerste date want dan krijg je weer teveel verwachtingen. Volgende week lijkt me mooi, eerst maar een korte date (uhu) en dan verder zien als er meer tijd is.
pi_149406772
Ook date 2 met het Korfbalmeisje was erg leuk. Er is gezoend* en veel gelachen. Over 2/3 weken zien we elkaar weer.

*(met tong)
pi_149408883
quote:
17s.gif Op donderdag 5 februari 2015 22:57 schreef Weissman het volgende:
Ook date 2 met het Korfbalmeisje was erg leuk. Er is gezoend* en veel gelachen. Over 2/3 weken zien we elkaar weer.

*(met tong)
Goed bezig Weisslan!

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-02-2015 23:59:44 ]
pi_149409134
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 12:17 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

Het meest trieste van dit al is:

ik zag haar gisteren inderdaad en dacht nog: volgens mij is dit die ex-date van Silenus. Fuck me...
Waarom weet ik dit??!

En dat meisje: ja ik had alvast geld overgemaakt om te gaan samenwonen
'"Hoeveel dan"?

500 euro... ;( ;( ;(
Silenus heb jij een meisje gedate dat via Tinder is opgelicht? Knap lullig voor haar, maar dat iemand daarin trapt gaat verder dan naïviteit. :D :P
pi_149410785
quote:
17s.gif Op donderdag 5 februari 2015 22:57 schreef Weissman het volgende:

*(met tong)
Redelijk lange tijd tussen. Vakantie ofzo?
pi_149410866
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 00:07 schreef Nammie het volgende:

[..]

Silenus heb jij een meisje gedate dat via Tinder is opgelicht? Knap lullig voor haar, maar dat iemand daarin trapt gaat verder dan naïviteit. :D :P
Oh good lord,lezen is ook een friggin' kunst he?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_149411056
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 06:49 schreef PeterPastoor het volgende:
Redelijk lange tijd tussen.
Helaas wel.
quote:
Vakantie ofzo?
Redelijk volle agenda's aan beide kanten. Daarnaast hebben we allebei al een vaste partner. Dus de prioriteiten/verhoudingen liggen wat anders :)

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 06-02-2015 08:05:04 ]
pi_149412232
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 07:17 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Oh good lord,lezen is ook een friggin' kunst he?
Sorry? Het staat er vrij onduidelijk hoor. Tinder deskundige. Op basis van wat? Dat ze voor de gek is gehouden of dat ze er vaak op zit ofzo?
  vrijdag 6 februari 2015 @ 10:16:30 #14
242666 BeamofLight
pi_149413043
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 09:37 schreef Nammie het volgende:

[..]

Sorry? Het staat er vrij onduidelijk hoor. Tinder deskundige. Op basis van wat? Dat ze voor de gek is gehouden of dat ze er vaak op zit ofzo?
nee je snapt het nog steeds niet
pi_149413095
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 08:02 schreef Weissman het volgende:

[..]

Helaas wel.

[..]

Redelijk volle agenda's aan beide kanten. Daarnaast hebben we allebei al een vaste partner. Dus de prioriteiten/verhoudingen liggen wat anders :)
Lol. Daar even niet meer aan gedacht. Maar leuk. Succes ermee verder :)
pi_149413162
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 10:16 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

nee je snapt het nog steeds niet
Oh. Nou leg uit als je wil? :P
pi_149414820
Zijn we net van Deezertje af, komt de volgende al binnen lopen :')
pi_149414903
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 11:23 schreef Weissman het volgende:
Zijn we net van Deezertje af, komt de volgende al binnen lopen :')
Maar ik heb hem een beetje gelezen en zo ben ik niet. Ik vind daten en dates regelen niet moeilijk. Dat gaat allemaal best vanzelf en daar hoef ik niets voor te doen. :P
pi_149414952
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 11:26 schreef Nammie het volgende:

[..]

Maar ik heb hem een beetje gelezen en zo ben ik niet. Ik vind daten en dates regelen niet moeilijk. Dat gaat allemaal best vanzelf en daar hoef ik niets voor te doen. :P
Dat je dates regelen niet moeilijk vind wil natuurlijk niet zeggen dat je niet in de categorie 'rampdate' valt. Maar het lijkt mij wat vroeg om daarover een oordeel te vellen

En ik wil Re niet op mijn dak voor SC dus ik ren nu snel weg ;(
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_149415072
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 11:28 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Dat je dates regelen niet moeilijk vind wil natuurlijk niet zeggen dat je niet in de categorie 'rampdate' valt. Maar het lijkt mij wat vroeg om daarover een oordeel te vellen

O zo, maar ik heb nog nooit een rampdate gehad. Het is altijd heel erg normaal. :P
  vrijdag 6 februari 2015 @ 11:47:35 #21
416020 K44S
The bearded man
pi_149415542
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 11:28 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Om toch nog op je reactie te antwoorden vanuit het vorige topic:

Ik vermoede dat het een soort date zou zijn. Maar naar simpel te vragen wat ik er NIET van moet verwachten.... was het dat ik NIET veel moest verwachten. En dat ze gewoon filmpie wilt kijken.

Ik vroeg toen wat ze zou antwoorden als d'r na Zaterdag wel op date zou vragen... wat ze dan zou antwoorden. Hier op zei ze: Ene kant zou ik ja antwoorden, andere kant niet in verband met een probleem.

Ik vroeg toen wat het probleem is en kreeg daar geen antwoord op. Vooralsnog denk ik te weten wat dat probleem is.

Ik neem Zaterdag gewoon voor wat het is.... filmpje drankje... en alles wat gebeurt... gebeurt...
maar ze mag er wel rekening mee houden dat ook voor mij op een bepaald moment het geduld op is ( we lopen al vanaf het begin af aan al beetje fout te flirten...... dus er hangt wel iets.... )
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_149415583
Ik begrijp geen reet van je post, maar dat zal wel aan mij liggen :')
pi_149415599
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 11:47 schreef K44S het volgende:

[..]

Ik vermoede dat het een soort date zou zijn. Maar naar simpel te vragen wat ik er NIET van moet verwachten.... was het dat ik NIET veel moest verwachten. En dat ze gewoon filmpie wilt kijken.

Ik vroeg toen wat ze zou antwoorden als d'r na Zaterdag wel op date zou vragen... wat ze dan zou antwoorden. Hier op zei ze: Ene kant zou ik ja antwoorden, andere kant niet in verband met een probleem.

Ik vroeg toen wat het probleem is en kreeg daar geen antwoord op. Vooralsnog denk ik te weten wat dat probleem is.

Ik neem Zaterdag gewoon voor wat het is.... filmpje drankje... en alles wat gebeurt... gebeurt...
maar ze mag er wel rekening mee houden dat ook voor mij op een bepaald moment het geduld op is ( we lopen al vanaf het begin af aan al beetje fout te flirten...... dus er hangt wel iets.... )
Heeft ze niet gewoon een relatie?

Maar jezus, het is nu al drama. Je zoekt ze wel uit. Niet lullig bedoeld maar hoor jij ook niet een topic op te schuiven? Je weet niet wanneer dingen dates zijn, hebt meer rampdates dan gewone, kiest alleen maar cray cray's etc
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  vrijdag 6 februari 2015 @ 11:50:10 #24
416020 K44S
The bearded man
pi_149415627
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 11:49 schreef Weissman het volgende:
Ik begrijp geen reet van je post, maar dat zal wel aan mij liggen :')
Ik reageer nog op een quote van Rhubarbje in het vorige topic.
  vrijdag 6 februari 2015 @ 11:52:32 #25
416020 K44S
The bearded man
pi_149415707
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 11:49 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Heeft ze niet gewoon een relatie?

Maar jezus, het is nu al drama. Je zoekt ze wel uit. Niet lullig bedoeld maar hoor jij ook niet een topic op te schuiven? Je weet niet wanneer dingen dates zijn, hebt meer rampdates dan gewone, kiest alleen maar cray cray's etc
Nope, ze had met hem een soort exclusief. Ik heb duidelijk gemaakt dat ik daar niet van ben.

Naja... drama. Zij is gewoon stuk wat.... lastiger in dit soort dingen. En ik krijg geen duidelijkheid.- ik ben ook een twijfelteef-

En ik vind dat ik geen topic hoef op te schuiven, tenslotte is een date fixen en verder, geen moeite voor me. Ik wou alleen reageren op je vraag.
  vrijdag 6 februari 2015 @ 11:53:27 #26
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_149415742
quote:
Hier op zei ze: Ene kant zou ik ja antwoorden, andere kant niet in verband met een probleem.

Ik vroeg toen wat het probleem is
Fout. Je had hier moeten zeggen: "Ok ik weet genoeg, opzouten. Ik ga wel met iemand anders afspreken."

Dat kinderachtige gedoe van sommige mensen moet je nooit gaan voeden.
Gourmetten of steengrillen?
pi_149415752
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 11:52 schreef K44S het volgende:

[..]

Nope, ze had met hem een soort exclusief. Ik heb duidelijk gemaakt dat ik daar niet van ben.

Naja... drama. Zij is gewoon stuk wat.... lastiger in dit soort dingen. En ik krijg geen duidelijkheid.

En ik vind dat ik geen topic hoef op te schuiven, tenslotte is een date fixen en verder, geen moeite voor me. Ik wou alleen reageren op je vraag.
Nogmaals je kunt ook heel slecht zijn in daten/versieren ook al kun je wel een date regelen. Vooral nu met tinder en zo

Maar ze heeft dus wel een relatie? Ik kan het slecht volgen
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_149415827
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 11:53 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Nogmaals je kunt ook heel slecht zijn in daten/versieren ook al kun je wel een date regelen. Vooral nu met tinder en zo

Ik geloof dat je niet slecht kan zijn in daten. Ik denk dat áls je 'slecht' bent in daten, dat te maken heeft met hoe sociaal je bent en dat je gewoon 'slecht' bent in alle sociale relaties. Of dat nou dates betreffen of gewoon vriendschappen. :P
  vrijdag 6 februari 2015 @ 11:57:10 #29
416020 K44S
The bearded man
pi_149415853
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 11:53 schreef Silenus het volgende:

[..]

Fout. Je had hier moeten zeggen: "Ok ik weet genoeg, opzouten. Ik ga wel met iemand anders afspreken."

Dat kinderachtige gedoe van sommige mensen moet je nooit gaan voeden.
In het begin voelde ik ook niet meer dan een vriendschappelijke klik. Maar door dat foute flirten begon r toch wat te kriebelen.

Dus normaal gesproken ben ik ook zo hoor, ik ben niet goed? Doei!
quote:

[..]

quote:

[..]

Ok, dan zal ik het verkeerd hebben gezegd: Ik kan best versieren( als m'n zin er naar staat ) en ook prima daten. Ik installeer expres geen Tinder omdat dat "te makkelijk" is. te makkelijk in de zin van: zo leer je niet meer normaal een dame in een kroeg of zo aan te spreken.
pi_149415892
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 11:56 schreef Nammie het volgende:

[..]

Ik geloof dat je niet slecht kan zijn in daten. Ik denk dat áls je 'slecht' bent in daten, dat te maken heeft met hoe sociaal je bent en dat je gewoon 'slecht' bent in alle sociale relaties. Of dat nou dates betreffen of gewoon vriendschappen. :P
Bedankt voor deze wijsheden, maar dat doet er verder niet toe. Dit topic gaat over daten en ontspoort door mensen die helemaal niet echt aan het daten zijn maar alleen praten op tinder, of misschien dat stadium nog wel voorbij komen en dat iemand wel met ze af wil spreken maar zijn daarnaast helemaal niet aan het daten maar meer aan het ontmoeten. Ik kan het niet zo goed duidelijker uitleggen

Als je de basics van sociale interactie/daten niet onder de knie hebt hoor je hier gewoon niet. Sorry
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  vrijdag 6 februari 2015 @ 12:01:08 #31
416020 K44S
The bearded man
pi_149415966
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 11:58 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Bedankt voor deze wijsheden, maar dat doet er verder niet toe. Dit topic gaat over daten en ontspoort door mensen die helemaal niet echt aan het daten zijn maar alleen praten op tinder, of misschien dat stadium nog wel voorbij komen en dat iemand wel met ze af wil spreken maar zijn daarnaast helemaal niet aan het daten maar meer aan het ontmoeten. Ik kan het niet zo goed duidelijker uitleggen

Als je de basics van sociale interactie/daten niet onder de knie hebt hoor je hier gewoon niet. Sorry
Dan heb ik het concept niet goed begrepen van dit topic.
Ik dacht dat er ook mensen "welkom" waren die enig advies wouden/willen die wat moeite hebben met het begrip 'daten'?
pi_149415972
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 11:58 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Dat kan, maar jij beslist niet of iemand daten wel of niet onder de knie heeft. Zoals je ziet is k44s aan het daten en praat hij niet eens via Tinder.
pi_149415977
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 11:52 schreef K44S het volgende:
En ik krijg geen duidelijkheid.- ik ben ook een twijfelteef-
Kunnen de dames die dit aantrekkelijk vinden in een man hun hand opsteken aub?

quote:
Dit is niet wat ze bedoelen met ''ignorance is bliss'' :')
pi_149416022
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 12:01 schreef K44S het volgende:

[..]

Dan heb ik het concept niet goed begrepen van dit topic.
Ik dacht dat er ook mensen "welkom" waren die enig advies wouden/willen die wat moeite met het begrip 'daten'?
Nee daarvoor is het topic dat gaat over moeite met versieren. Ik weet de naam nooit precies
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 12:01 schreef Nammie het volgende:

[..]

Dat kan, maar jij beslist niet of iemand daten wel of niet onder de knie heeft. Zoals je ziet is k44s aan het daten en praat hij niet eens via Tinder.
Ik stem hem toch ook niet van het eiland? Had ik die macht maar. Ik geef hem enkel het advies om op te schuiven (of op zijn minst eens kritisch naar zichzelf te kijken) op basis van weken van zijn posts lezen
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_149416075
quote:

[..]

Ik had het er gewoon bij laten zitten, klinkt als gezeur.

quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 12:03 schreef rhubarbje het volgende:
Ik stem hem toch ook niet van het eiland? Had ik die macht maar. Ik geef hem enkel het advies om op te schuiven (of op zijn minst eens kritisch naar zichzelf te kijken) op basis van weken van zijn posts lezen
Oh oke, ik zie gewoon een verslag over een date/geen date-gezeur. Niet iets waarvan ik per definitie zeg dat hij niet kan daten. Als dat al niet meer 'mag' vraag ik me af wat wel mag.
  vrijdag 6 februari 2015 @ 12:06:36 #36
416020 K44S
The bearded man
pi_149416115

[ Bericht 100% gewijzigd door K44S op 06-02-2015 12:07:55 ]
  vrijdag 6 februari 2015 @ 12:07:41 #37
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_149416132
Zondagavond wat drinken en daarna een avondwandeling maken. Kijk er naar uit *O*
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_149416134
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 12:04 schreef Nammie het volgende:

[..]

[..]

Oh oke, ik zie gewoon een verslag over een date/geen date-gezeur. Niet iets waarvan ik per definitie zeg dat hij niet kan daten. Als dat al niet meer 'mag' vraag ik me af wat wel mag.
Misschien moet je dat sowieso niet doen als je pas 2 dagen mee lees?

Nogmaals, ik zeg nergens dat iets niet mag of zo
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  vrijdag 6 februari 2015 @ 12:08:26 #39
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_149416151
Pff wat een gezeik ook altijd weer :')

Waarom reageert niet gewoon iedereen op de posts waarvan zij vinden dat die hier thuishoren. Krijg je geen reactie, dan opzouten :7
Is het een Deezertje post waarop veel gereageerd wordt, wordt er vanzelf wel wat van gezegd.

Opgelost, slotje :+
  vrijdag 6 februari 2015 @ 12:08:42 #40
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_149416162
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 12:07 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Jij bent ook zo lekker aardig voor iedereen de laatste tijd. :')
pi_149416168
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 12:06 schreef K44S het volgende:

[..]

Als ze de reden zouden weten, zouden er mi

[..]

misschien wel wat handen in de lucht gaan, laats staan een paar begrip tonende dames die een goedkeurend knikje zouden geven.

Dus als jij een verhaal hier neer zet over jouw dates.... dan is het enkel je digitale dagboek?
Je wilt er geen tips of suggesties over lezen?
Want een man die steeds bevestiging zoekt in een vrouw is wel aantrekkelijk wil je zeggen? :')

En ja, ik meld hier niet eens de helft van m'n dates. Verder is er op Fok maar een enkeling van wie ik mss advies zou aannemen.
  vrijdag 6 februari 2015 @ 12:09:19 #42
416020 K44S
The bearded man
pi_149416177
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 12:01 schreef Weissman het volgende:

[..]

Kunnen de dames die dit aantrekkelijk vinden in een man hun hand opsteken aub?

[..]

Dit is niet wat ze bedoelen met ''ignorance is bliss'' :')
Geen enkele dame natuurlijk. Maar als ze het verhaal zouden aanhoren zouden ze het wel begrijpen.
quote:

[..]

Nee daarvoor is het topic dat gaat over moeite met versieren. Ik weet de naam nooit precies

[..]

quote:

[..]

[..]

Dus al de dates die hier worden gepost, worden enkel gepost om te laten zien dat men aan het daten is? En dus niet vragen naar evt. tips?
pi_149416197
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 12:07 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Nogmaals, ik zeg nergens dat iets niet mag of zo
Ik lees wel wat langer mee. Ben jij gefrustreerd ofzo?

quote:
7s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 12:07 schreef SonicVolcano het volgende:
Zondagavond wat drinken en daarna een avondwandeling maken. Kijk er naar uit *O*
Een avondwandeling, klinkt als een bejaard stel! :D
pi_149416199
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 12:08 schreef Silenus het volgende:

[..]

het was niet onaardig bedoeld. Het lijkt mij gewoon dat als je halverwege een 'discussie' in komt vallen je niet zo goed mee kunt praten over alleen het staartje
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  vrijdag 6 februari 2015 @ 12:10:58 #45
416020 K44S
The bearded man
pi_149416222
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 12:08 schreef Silenus het volgende:

[..]

Zeg dat...
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 12:09 schreef Weissman het volgende:

[..]

Want een man die steeds bevestiging zoekt in een vrouw is wel aantrekkelijk wil je zeggen? :')

En ja, ik meld hier niet eens de helft van m'n dates. Verder is er op Fok maar een enkeling van wie ik mss advies zou aannemen.
Ik heb nog nooit een man mee gemaakt die geen duidelijk wilt?

Goed, ik stop met SC.
pi_149416245
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 12:09 schreef K44S het volgende:

[..]

Geen enkele dame natuurlijk. Maar als ze het verhaal zouden aanhoren zouden ze het wel begrijpen.

[..]

[..]

Dus al de dates die hier worden gepost, worden enkel gepost om te laten zien dat men aan het daten is? En dus niet vragen naar evt. tips?
De 2 topics zijn voor andere typen/categorieën advies

Maar ik zal er over ophouden. Het is niet mijn bedoeling om gemeen te doen of iets dergelijks en als het wel zo over komt kan ik beter even mijn mond houden.
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  vrijdag 6 februari 2015 @ 12:13:36 #47
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_149416285
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 12:10 schreef Nammie het volgende:

[..]

Vind het wel relaxt. Ze is net verhuisd naar de stad waar ik woon, dus kan ik haar wat rondleiden :P
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_149416337
quote:
7s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 12:13 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Vind het wel relaxt. Ze is net verhuisd naar de stad waar ik woon, dus kan ik haar wat rondleiden :P
Noem je dat een stad? :@ :D
Nee have fun man O+
pi_149416352
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 12:10 schreef Nammie het volgende:

[..]

Ik lees wel wat langer mee. Ben jij gefrustreerd ofzo?

[..]

Als je houdt van een avondwandeling ben je gelijk een bejaard stel? :')
  vrijdag 6 februari 2015 @ 12:17:37 #50
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_149416387
quote:
2s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 12:15 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Noem je dat een stad? :@ :D
Nee have fun man O+
Meer dan 100.000 inwoners vind ik wel een stad, ja.

pi_149416396
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 12:09 schreef K44S het volgende:

[..]

[..]

[..]

In mijn ogen is dit topic vooral om ervaringen met datingsites of -apps te posten.
Dus vragen over: hoe werkt de site/apps? Zijn er hacks waarmee je kan smokkelen (zoals de Tinder FakeGPS app, of foto unlock plugins bij Paiq)?

En hoe verliep de date die je via de site/app hebt geregeld?

Als je echt moeite met versieren hebt, of niet weet welke foto de juiste is voor Paiq of Tinder, heb je het "Als versieren niet zo makkelijk gaat" topic.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_149416456
quote:
7s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 12:13 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Ja, leuk natuurlijk! :)

quote:
10s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 12:16 schreef PeterPastoor het volgende:

[..]

Als je houdt van een avondwandeling ben je gelijk een bejaard stel? :')
Een beetje. Nee, ik maakte een geintje. Hoewel: ik ben 19 en zou nooit vrijwillig een avondwandeling maken. Maar misschien wel als ik 29 ben ofzo. :P
  vrijdag 6 februari 2015 @ 12:22:39 #53
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_149416521
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 12:19 schreef Nammie het volgende:

[..]

Ja, leuk natuurlijk! :)

[..]

Een beetje. Nee, ik maakte een geintje. Hoewel: ik ben 19 en zou nooit vrijwillig een avondwandeling maken. Maar misschien wel als ik 29 ben ofzo. :P
En je zit ook niet verlegen om gesprekstof, omdat je kan reageren op dingen die je ziet. Ben sowieso niet bang voor stiltes, maar toch.

Ah ja, 19 jaar. Those were the days.
pi_149416539
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 12:10 schreef K44S het volgende:
Ik heb nog nooit een man mee gemaakt die geen duidelijk wilt?
JIJ , als man, geeft de duidelijkheid. Jij leidt, wacht niet af. Je weet wat je wil, en wat zij van je kan verwachten. Zij past zich aan jou aan, niet andersom.

Als je niet weet welke kant je op wil met haar, zoek dat eerst uit voor jezelf. Pas dan kan je zeggen wat voor rol zij in jouw leven heeft. Kan ze daarmee omgaan, prima. Past ze niet in dat plaatje, is het exit en next.

Ik ben verder geen date-guru of wat dan ook en als mensen hier feedback op willen geven, voel je vrij.
  vrijdag 6 februari 2015 @ 12:25:17 #55
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_149416601
Strandwandelingen voor oudjes vinden :') Echt.. waar gaat het heen met de jeugd :N
pi_149416605
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 12:22 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

En je zit ook niet verlegen om gesprekstof, omdat je kan reageren op dingen die je ziet. Ben sowieso niet bang voor stiltes, maar toch.

Ik ben ook 19 maar ik vind een avondwandeling/boswandeling etc. juist helemaal niet voor bejaarden :P dat liever dan naar een bios ;(
pi_149416613
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 12:22 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

'O kijk, deze boom staat hier al 300 jaar' ofzo? ;)
pi_149416689
quote:
2s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 12:25 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Ik ben ook 19 maar ik vind een avondwandeling/boswandeling etc. juist helemaal niet voor bejaarden :P dat liever dan naar een bios ;(
Het zijn toch vaak bejaarden volgens mij. Hetzelfde met vrijwillige fietstochten langs de heide enzo :P

Maahr het was een grapje he :6 Superleuk zo'n date, leer je elkaar kennen enzo :)
  vrijdag 6 februari 2015 @ 12:29:16 #59
416020 K44S
The bearded man
pi_149416694
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 12:17 schreef Godshand het volgende:

[..]

In mijn ogen is dit topic vooral om ervaringen met datingsites of -apps te posten.
Dus vragen over: hoe werkt de site/apps? Zijn er hacks waarmee je kan smokkelen (zoals de Tinder FakeGPS app, of foto unlock plugins bij Paiq)?

En hoe verliep de date die je via de site/app hebt geregeld?

Als je echt moeite met versieren hebt, of niet weet welke foto de juiste is voor Paiq of Tinder, heb je het "Als versieren niet zo makkelijk gaat" topic.
Duidelijke taal. Thx :)
quote:
7s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 12:23 schreef Weissman het volgende:

[..]

JIJ , als man, geeft de duidelijkheid. Jij leidt, wacht niet af. Je weet wat je wil, en wat zij van je kan verwachten. Zij past zich aan jou aan, niet andersom.

Als je niet weet welke kant je op wil met haar, zoek dat eerst uit voor jezelf. Pas dan kan je zeggen wat voor rol zij in jouw leven heeft. Kan ze daarmee omgaan, prima. Past ze niet in dat plaatje, is het exit en next.

Ik ben verder geen date-guru of wat dan ook en als mensen hier feedback op willen geven, voel je vrij.
Ik wil opzich wel met haar het avontuur aan gaan, alleen past dat meer in het "als versieren niet zo makkelijk gaat"- topic.
  vrijdag 6 februari 2015 @ 12:30:22 #60
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_149416715
quote:
7s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 12:25 schreef Cue_ het volgende:
Strandwandelingen voor oudjes vinden :') Echt.. waar gaat het heen met de jeugd :N
Dit is een stadswandeling ;( Ik kan wel een zak zand meenemen voor het effect :)

quote:
2s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 12:25 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Bios is leuk als je al een relatie hebt of met vrienden.

quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 12:25 schreef Nammie het volgende:

[..]

'O kijk, deze boom staat hier al 300 jaar' ofzo? ;)
'Dit is een mooi plekje om te sterven' En dan pak ik een bijl uit mijn binnenzak.

Ik en mijn grote mond ;(
  vrijdag 6 februari 2015 @ 12:31:30 #61
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_149416745
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 12:30 schreef SonicVolcano het volgende:
Dit is een stadswandeling ;( Ik kan wel een zak zand meenemen voor het effect :)
Heb ik zo verkeerd gelezen? :o

Ach stadswandeling is ook leuk. Sowieso beetje ronddwalen door een stad/dorp/weiland/whatever is leuk als date.
  vrijdag 6 februari 2015 @ 12:32:42 #62
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_149416772
quote:
7s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 12:31 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Heb ik zo verkeerd gelezen? :o

Ach stadswandeling is ook leuk. Sowieso beetje ronddwalen door een stad/dorp/weiland/whatever is leuk als date.
Weiland _O_ _O-
  vrijdag 6 februari 2015 @ 12:38:42 #63
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_149416941
quote:
7s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 12:32 schreef SonicVolcano het volgende:

Weiland _O_ _O-
Je leeft in het oosten of niet he :7
  vrijdag 6 februari 2015 @ 12:40:30 #64
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_149416992
quote:
7s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 12:38 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Je leeft in het oosten of niet he :7
Weilanden in het noorden...check.
  vrijdag 6 februari 2015 @ 12:41:25 #65
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_149417031
quote:
6s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 12:40 schreef SonicVolcano het volgende:
Weilanden in het noorden...check.
Ga je dat de volgende date doen O+ Of gewoon flink verdwalen vanavond :D
  vrijdag 6 februari 2015 @ 12:42:22 #66
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_149417066
"Schatje, heb jij zin om vanavond een romantische weilandwandeling te maken?"
-Eh cuetje :'). Het vriest 8 graden vanavond, het is donker, wat the FUCK moeten we in een weiland?!
"Je leeft in het oosten of niet he. En zo kunnen we elkaar een beetje leren kennen!"
-Nou vooruit.
"Kijk eens, wat mooi. Hier ligt bevroren koeienstront. En daar heb je een sloot! En gras. Heel veel gras."
-Ik heb het koud.
"Pas op, want je ziet geen reet. Zeg, wat zijn je hobby's?"
-Koud....Ik voel... niks meer.
"Ah komop! Wilfred? Hallo? Zeg eens wat? Waarom ga je nu in het gras liggen? Moet ik een ambulance bellen? Dat gaat niet. Ik heb hier toch nooit bereik. Doe eens een keer romantisch man!"

Ja. Ik zie ook zeker de romantiek hier.
  vrijdag 6 februari 2015 @ 12:43:24 #67
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_149417094
quote:
17s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 12:42 schreef Silenus het volgende:

Jij snapt het O+ Zal het aan mijn date ook eens voorstellen mocht er nog een tweede date komen :7
  vrijdag 6 februari 2015 @ 12:44:05 #68
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_149417109
quote:
-Eh cuetje :'). Het vriest 8 graden vanavond, het is donker, wat the FUCK moeten we in een weiland?!
"Je leeft in het oosten of niet he. En zo kunnen we elkaar een beetje leren kennen!"
-Nou vooruit.
"Kijk eens, wat mooi. Hier ligt bevroren koeienstront. En daar heb je een sloot! En gras. Heel veel gras."
-Ik heb het koud.
"Ah komop! Wilfred? Hallo? Zeg eens wat? Waarom ga je nu in het gras liggen? Moet ik een ambulance bellen? Dat gaat niet. Ik heb hier toch nooit bereik. Doe eens een keer romantisch man!"

Geen bereik :D

Geniale serie trouwens.
pi_149417125
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 12:29 schreef Nammie het volgende:

[..]

Het zijn toch vaak bejaarden volgens mij. Hetzelfde met vrijwillige fietstochten langs de heide enzo :P

Maahr het was een grapje he :6 Superleuk zo'n date, leer je elkaar kennen enzo :)
Neuken is een beter idee op 1e date. Ook helemaal 2015 schijnt *O*
Dus zet dat maar in je profiel, als je stiekem nu toch gaat internetdaten (want anders postte je hier niet :P )...
pi_149417132
quote:
-Nou vooruit.
-Ik heb het koud.

Hehe :D ach, koo wit de floo noemen ze dat hier :7
  vrijdag 6 februari 2015 @ 12:46:08 #71
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_149417167
quote:
7s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 12:41 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ga je dat de volgende date doen O+ Of gewoon flink verdwalen vanavond :D
Het is zondag pas. Jezus, lees nou eens goed joh :(
pi_149417173
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 12:44 schreef Godshand het volgende:

[..]

Neuken is een beter idee op 1e date. Ook helemaal 2015 schijnt *O*
Dus zet dat maar in je profiel, als je stiekem nu toch gaat internetdaten (want anders postte je hier niet :P )...
Oh neee ik ga niet internetdaten. Ik kan dat niet. :D Maar ik dacht dat dit gewoon ook om algemene date struggles en ervaringen gaat? Want er staat dating (site) ervaringen.
  vrijdag 6 februari 2015 @ 12:46:29 #73
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_149417178
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 12:46 schreef SonicVolcano het volgende:

Het is zondag pas. Jezus, lees nou eens goed joh :(
Het komt op hetzelfde neer, in het weekend :6
  vrijdag 6 februari 2015 @ 12:47:02 #74
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_149417191
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 12:46 schreef Nammie het volgende:

Oh neee ik ga niet internetdaten. Ik kan dat niet. :D Maar ik dacht dat dit gewoon ook om algemene date struggles en ervaringen gaat? Want er staat dating (site) ervaringen.
Nou, vertel ons jouw date ervaringen/struggles dan eens

(of heb ik die ook gemist door al het gezeur)
pi_149417198
Re komt langs met zijn bezem in 3, 2, 1...
pi_149417220
quote:
7s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 12:47 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Nou, vertel ons jouw date ervaringen/struggles dan eens

(of heb ik die ook gemist door al het gezeur)
Haha. Nou ik heb best veel dates gehad en dan wil hij van alles, behalve een relatie op dit moment. Terwijl hij wel zegt verliefd te zijn enzo. Maar de conclusie was dat ik niet meer moest gaan daten, want het komt allemaal nog wel. :P
pi_149417225
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 12:46 schreef Nammie het volgende:

[..]

Ja dating schijnt ook te mogen. Vind ik eigenlijk onzin, maar ach, ik ben geen mod :P

Dus trek bij je volgende date een biscoopbroek aan met string en dan komt dat neuken vanzelf wel *O* Wel ervaringen posten he? :)
  vrijdag 6 februari 2015 @ 12:48:45 #78
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_149417235
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 12:48 schreef Nammie het volgende:

[..]

Haha. Nou ik heb best veel dates gehad en dan wil hij van alles, behalve een relatie op dit moment. Terwijl hij wel zegt verliefd te zijn enzo. Maar de conclusie was dat ik niet moest gaan daten, want het komt allemaal nog wel. :P
Hij wil gewoon neuken en wat plezier hebben dus. Tja als jij dat ook wil, struggle opgelost ^O^
als jij dat niet wil, kappen en struggle ook opgelost O+
pi_149417260
quote:
7s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 12:48 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Hij wil gewoon neuken en wat plezier hebben dus. Tja als jij dat ook wil, struggle opgelost ^O^
als jij dat niet wil, kappen en struggle ook opgelost O+
Ja, ik had hem al 'afgewezen'. Maar toen wist hij opeens wel zeker een relatie te willen, maar nu ben ik er alweer overheen en date ik even niet. :P
pi_149417428
Daten jullie echt regelmatig eigenlijk allemaal? Dus: wekelijks?
pi_149417459
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 12:55 schreef Nammie het volgende:
Daten jullie echt regelmatig eigenlijk allemaal? Dus: wekelijks?
Als je een week of 2 mee leest zullen al je vragen beantwoord woorden. Heb geduld.
pi_149417716
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 12:29 schreef K44S het volgende:

[..]

Duidelijke taal. Thx :)

[..]

Ik wil opzich wel met haar het avontuur aan gaan, alleen past dat meer in het "als versieren niet zo makkelijk gaat"- topic.
Je opzich wel zegt al genoeg. Je bent volgens mij alles behalve zeker van je doel/wat je wil en dat is zo onaantrekkelijk aan een man. Je kan nog zulke leuke gesprekken voeren als je niet gewoon duidelijk ben in wat je wil beland je al snel in de categorie friendzone. Leuke gast, maar niet voor meer.
  vrijdag 6 februari 2015 @ 13:09:18 #83
242666 BeamofLight
pi_149417780
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 12:09 schreef Weissman het volgende:

[..]

tx
pi_149417894
Ow god, ik had tinder weer eens aangezwengeld uit verveling. Match met een kerel die ook nog eens uit zichzelf gaat praten. Leuk

Of ik zin had om langs te komen want hij had pas over 2 uur weer een vergadering. Toen ik daarvoor bedankte werd ik verwijderd :D
Gelukkig kon ik tussendoor nog wel even snel vragen hoe vaak deze aanpak nu wat oplevert maar volgens hem werkt het vaak wel :D
Apart
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_149418000
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 13:14 schreef rhubarbje het volgende:
Ow god, ik had tinder weer eens aangezwengeld uit verveling. Match met een kerel die ook nog eens uit zichzelf gaat praten. Leuk

Of ik zin had om langs te komen want hij had pas over 2 uur weer een vergadering. Toen ik daarvoor bedankte werd ik verwijderd :D
Gelukkig kon ik tussendoor nog wel even snel vragen hoe vaak deze aanpak nu wat oplevert maar volgens hem werkt het vaak wel :D
Apart
Als ie zegt dat het nooit werkt dan weet ie ook wel dat jij zeker niet langs komt ;)

En ik begin eigenlijk altijd uit mezelf met praten, dat zouden de vrouwen op Tinder eens wat vaker moeten doen ;)
pi_149418278
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 13:21 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Mag ik daar een "arrogante" opmerking over maken?

Ik ben best wel kieskeurig in wie ik like of niet en toch heb ik een overschot aan matches. Afwachten welke man begint te praten is dus een perfecte extra filter. :@
Opzich heb je daar wel een punt natuurlijk, maar ik irriteer me altijd aan die vrouwen die dan in de tekst eronder zetten dat er best gepraat mag worden. Ik vraag me dan altijd af, wat houd je tegen :)
pi_149418357
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 13:18 schreef Feddd het volgende:

[..]

Als ie zegt dat het nooit werkt dan weet ie ook wel dat jij zeker niet langs komt ;)

En ik begin eigenlijk altijd uit mezelf met praten, dat zouden de vrouwen op Tinder eens wat vaker moeten doen ;)
Het was al nadat ik zei dat ik daar natuurlijk niet op in ging. En als het echt 100% niet zou werken waarom zou hij dat dan doen?

En ik begin ook wel eens vanuit mezelf hoor, maar alleen als iemand me erg leuk lijkt en ik in een bui ben om te kletsen. Ik zat eerst op zo'n punt in de datebase dat ik alleen mensen kreeg die mij al gematched hebben en dan blijf je bezig
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_149422596
note

[ Bericht 99% gewijzigd door Re op 06-02-2015 16:36:32 ]
Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
  vrijdag 6 februari 2015 @ 16:30:56 #89
262 Re
Kiss & Swallow
pi_149423422
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 12:47 schreef Weissman het volgende:
Re komt langs met zijn bezem in 3, 2, 1...
0, -1, -2

goskolere zeg...
  vrijdag 6 februari 2015 @ 16:38:10 #90
262 Re
Kiss & Swallow
pi_149423691
blijf in je eigen zweethok
pi_149425947

[ Bericht 97% gewijzigd door #ANONIEM op 06-02-2015 17:59:44 ]
  vrijdag 6 februari 2015 @ 23:15:23 #92
416931 yats
(non) Average Joe
pi_149436304
Bij deze weiss :

Vandaag was date zes met mijn date. Vanmiddag zijn we eerst lekker met zijn tweeën het bos in geweest en is er een en ander besproken waardoor nu duidelijker is hoe of wat. Na ongeveer 2 uur uitwaaien op de Veluwe zijn we naar haar huis gegaan, waar we samen gekookt hebben. Na het eten zijn we zoenend op de bank beland. De rest laat ik aan jullie verbeelding over...
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_149436366
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 23:15 schreef yats het volgende:
Bij deze weiss :

Vandaag was date zes met mijn date. Vanmiddag zijn we eerst lekker met zijn tweeën het bos in geweest en is er een en ander besproken waardoor nu duidelijker is hoe of wat. Na ongeveer 2 uur uitwaaien op de Veluwe zijn we naar haar huis gegaan, waar we samen gekookt hebben. Na het eten zijn we zoenend op de bank beland. De rest laat ik aan jullie verbeelding over...
Yatsie batsie *O*
  vrijdag 6 februari 2015 @ 23:25:15 #94
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_149436660
Heb geen idee meer inmiddels wat je hier nou nog mag neerpennen maar in ieder geval volgende week een date. Hij stuurde overigens het eerste berichtje, voor de statistieken: "hi". Daarna enkel uitgebreide berichten, geen sociaal wenselijke antwoorden en het gaat nog steeds erg leuk. Erg benieuwd of het in het echt ook zo klikt.
  vrijdag 6 februari 2015 @ 23:34:40 #95
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_149436919
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 23:15 schreef yats het volgende:
Bij deze weiss :

Moooi! Blij mee?
  vrijdag 6 februari 2015 @ 23:39:37 #96
416931 yats
(non) Average Joe
pi_149437060
quote:
7s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 23:34 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Moooi! Blij mee?
Dit was een prima date ja
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
pi_149460792
Volgende week zou ze tijd hebben voor een date, nu zaterdagavond en nog niks gehoord over volgende week :') Denk sowieso dat het niks meer gaat worden,
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, als het al een date wordt zal het wss dus bij de eerste blijven, maar probeer het contact eigenlijk zelf ook beetje af te zwakken nu. Rest staat in ander topic :)
pi_149460848
GODVERDOMME WAT FIJN DIT. Ik zat me al af te vragen hoe het met je zat. Nu kan ik met een gerust hart slapen.
pi_149460987
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 23:50 schreef Deezertje het volgende:
Volgende week zou ze tijd hebben voor een date, nu zaterdagavond en nog niks gehoord over volgende week :') Denk sowieso dat het niks meer gaat worden,
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, als het al een date wordt zal het wss dus bij de eerste blijven, maar probeer het contact eigenlijk zelf ook beetje af te zwakken nu. Rest staat in ander topic :)
Je bent echt zo dom hè?
pi_149461285
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 februari 2015 23:57 schreef PeterPastoor het volgende:

[..]

Je bent echt zo dom hè?
Beetje, maar daarom spreek ik liever ook na een week appen af. Krijg je dit soort 'sociaalwenselijke' antwoorden niet als je elkaar al 3 weken vraagt wat je aan het doen bent in het weekend...
pi_149461421
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2015 00:09 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Beetje, maar daarom spreek ik liever ook na een week appen af. Krijg je dit soort 'sociaalwenselijke' antwoorden niet als je elkaar al 3 weken vraagt wat je aan het doen bent in het weekend...
Ja, of misschien moet je eens afleren om altijd maar dingen in te vullen voor een ander. Zelden iemand hier gelezen die zichzelf op voorhand al zo gek kan maken als jij.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_149463599
Ik zou wel wat advies kunnen gebruiken. Paar dagen geleden een eerste date gehad met een dame, was erg gezellig maar er is verder niks gebeurd, ook niet gezoend of zelfs elkaar maar licht aangeraakt. Gisteren stuurde ze me een paar berichten waarin ze haar adres gaf en vertelde dat ze het leuk zou vinden als ik haar eens een kaart zou sturen. Toen gaf ze aan al heel lang geen valentijnskaart meer te hebben gehad.

Ik ga er dus vanuit dat ze volgende week een kaart van mij in haar brievenbus verwacht. Het leuke is dus dat ik in mijn hele leven nog nooit een valentijnskaart heb geschreven dus geen flauw idee wat ik er in moet schrijven. Is het nu de bedoeling dat ik er in ga schrijven dat ik haar leuk vind (wat overigens ook zo is)? Wat verwacht ze van mij?
Tok.
pi_149464087
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2015 03:29 schreef kip_zonder-kop het volgende:
Ik zou wel wat advies kunnen gebruiken. Paar dagen geleden een eerste date gehad met een dame, was erg gezellig maar er is verder niks gebeurd, ook niet gezoend of zelfs elkaar maar licht aangeraakt. Gisteren stuurde ze me een paar berichten waarin ze haar adres gaf en vertelde dat ze het leuk zou vinden als ik haar eens een kaart zou sturen. Toen gaf ze aan al heel lang geen valentijnskaart meer te hebben gehad.

Ik ga er dus vanuit dat ze volgende week een kaart van mij in haar brievenbus verwacht. Het leuke is dus dat ik in mijn hele leven nog nooit een valentijnskaart heb geschreven dus geen flauw idee wat ik er in moet schrijven. Is het nu de bedoeling dat ik er in ga schrijven dat ik haar leuk vind (wat overigens ook zo is)? Wat verwacht ze van mij?
Whehe. Dat je iets doet met haar adres en dan heb ik het niet over een kaart sturen. Wel effe van tevoren erop zinspelen dat je zelf wel een fles wijn komt brengen in plaats van dat je totaal onverwachts voor haar deur staat met je schone onderbroek en een doos poppers.
pi_149464530
Hungry_Joe _O_
pi_149464890
Gistermiddag/avond leuke date gehad. Maandag kookt hij voor mij :7
pi_149465120
Mij dat voor deze week heeft af gezegd :o
iemand anders ontmoet maar het klonk als een enorm excuus :')
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_149471063
quote:
Singles weten wat ze willen
Door redactie VROUW

Met bijna drie miljoen singles in Nederland is het goed om af en toe de single-markt te onderzoeken. Wat is het verschil tussen single mannen en vrouwen? Hoe werkt het ‘nieuwe’ daten en zijn er eigenlijk selfie-regels? Hier vind je een samenvatting van alle uitkomsten.

Vijfduizend singles
De website match.com doet jaarlijks onderzoek op de single-markt. Ruim 5,6 duizend single mannen en vrouwen zijn dit keer ondervraagd. Aan de hand van percentages en grafieken delen zij hun uitkomsten op het web. Kijk je met ons mee?

Single vrouwen
Van de single vrouwen wil 94 procent een partner die open is over seksualiteit. Daarnaast zoekt 86 procent een partner die even intelligent is. Maar 55 procent van de dames ziet het niet zitten om een partner te hebben die zij financieel moet ondersteunen.

Single mannen
Het blijkt dat de single mannen massaal gaan voor een vrouw die hén uit vraagt. Ruim 90 procent! Maar de date mag niet lager geschoold zijn, vindt 44 procent van de mannen. 87 procent ziet het zelfs wel zitten om met iemand die hoger opgeleid is te daten.

Uiterlijk of humor?
In deze selfie-tijden speelt uiterlijk vaak een grote rol, zeker wanneer je online gaat daten en je door middel van een foto jezelf kunt laten zien. Toch vindt 90 procent van de mannen en 97 procent van de vrouwen dat humor net zo aantrekkelijk is als het uiterlijk. Dus laat hem lachen en je bent verzekerd van een leuke date.

De bar is ouderwets
Nog maar zes(!) procent van de singles ontmoette zijn of haar partner in een club of een bar. Online daten is veel populairder op het moment. Van de online-daters ging maar liefst 82 procent op date, terwijl maar 49 procent van de offline daters ging dineren voor twee.

Koffiedrinken is hot
Daten is niet meer dineren bij kaarslicht. Nee, tegenwoordig volstaat een kopje koffiedrinken in het café. Ruim de helft van de singles vindt dit een prima idee voor een date. Wel willen de daters van tevoren weten met wie ze op stap gaan; Facebook is de nieuwe telefoongids.

Streng regime op social media
Hoewel online daten helemaal in is, kan het op social media nog best fout gaan. 73 procent van de singles vindt het een flinke afknapper wanneer je veel van je persoonlijke drama online zet. Ook een grote collectie selfies en slechte spelling werken niet in je voordeel. Wil je toch selfies online zetten, houd dan in je achterhoofd dat de singles het liefst (61 procent) natuurlijke selfies zien. De andere 39 procent gaat toch voor de grappige selfie.

Whatsappen doe je zo
Mannen vinden dat vrouwen vooral foto’s, sexy berichtjes en smileys moeten sturen. Wat vrouwen vooral niet moeten doen, zijn meerdere berichtjes sturen voordat je een antwoord hebt gekregen, whatsappen tijdens werktijd en afkortingen als LOL en OMG gebruiken.
Maar ook vrouwen vinden dat de mannen zich aan bepaalde whatsappregels moeten houden. Namelijk: ze mogen wel foto’s sturen, smileys mogen ze altijd gebruiken en ook afkortingen als LOL en OMG worden goed ontvangen, maar juist geen sexy plaatjes,

Smileys zijn het helemaal
Ze zijn hip, altijd te gebruiken en erg herkenbaar. Whatsappen zonder smileys kan bijna niet meer. Vooral de knipogende smiley, de smiley die een kus wegblaast en de blozende smiley worden het vaakst gebruikt. Mannen gebruiken minder smileys dan vrouwen.
Geloof in ware liefde

Goed nieuws, de singles geloven nog wel in ware liefde. Maar liefst 89 procent gelooft dat je voor altijd met één persoon getrouwd kan blijven. Lief!
pi_149471109
He shit.. moet ik toch maar eens minderen met de selfies. :')
pi_149471907
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2015 09:54 schreef rhubarbje het volgende:
Mij dat voor deze week heeft af gezegd :o
iemand anders ontmoet maar het klonk als een enorm excuus :')
Het ligt niet aan jou, het ligt aan mij ;(
pi_149472578
Never mind. Ik ben serieus net door 3 mensen uitgevraagd waarvan 2 voor vanavond dus komt wel goed gok ik :@

Oh dit berichtje is wel heel erg... foei
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_149473040
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2015 14:26 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Oké.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_149473371
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2015 15:05 schreef rhubarbje het volgende:
Never mind. Ik ben serieus net door 3 mensen uitgevraagd waarvan 2 voor vanavond dus komt wel goed gok ik :@

Doe je goed! :P
pi_149474047
quote:
1s.gif Op zondag 8 februari 2015 06:19 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Whehe. Dat je iets doet met haar adres en dan heb ik het niet over een kaart sturen. Wel effe van tevoren erop zinspelen dat je zelf wel een fles wijn komt brengen in plaats van dat je totaal onverwachts voor haar deur staat met je schone onderbroek en een doos poppers.
Haha. Ik hou het maar bij een kaartje. :P
Tok.
pi_149474371
quote:

Ik heb 3 dates op één dag gepland, ook slim *O*
pi_149474436
quote:
14s.gif Op zondag 8 februari 2015 16:00 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Wauw, en wat nu als de eerste heel leuk is? Dan moet je toch gaan.
pi_149474481
quote:

[..]

kun je daar niet in schuiven?

Naja nu hoef je je maar 1x in corrigerend ondergoed te hijsen :P
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_149474624
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2015 16:02 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Wauw, en wat nu als de eerste heel leuk is? Dan moet je toch gaan.
Het is allemaal niet donders slim geweest van me, dus moet even wat dingen gaan verzetten :') Komt wel goed.
pi_149474710
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2015 15:51 schreef kip_zonder-kop het volgende:

[..]

Haha. Ik hou het maar bij een kaartje. :P
Dat van dat kaartje zou je niet zo letterlijk moeten nemen imho. Het is eerder een middel om een doel te bereiken. Ik zou die opmerking over die fles wijn toch nog even in het achterhoofd houden als ik jou was.
pi_149475111
Pff moeilijk allemaal. Je zou weleens gelijk kunnen hebben dat ze eigenlijk helemaal niet op een kaartje zit te wachten. Misschien kunnen de dames hier nog advies geven?
Tok.
pi_149475225
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2015 16:15 schreef kip_zonder-kop het volgende:
Pff moeilijk allemaal. Je zou weleens gelijk kunnen hebben dat ze eigenlijk helemaal niet op een kaartje zit te wachten. Misschien kunnen de dames hier nog advies geven?
doe gewoon wat jij wil? Day zou ik willen bij een partner. Niet 1 die door zoiets al 3 dagen van slag is
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_149475273
Ik vind het ook wel een beetje gek hoor, iemand je adres opdringen en iets 'afdwingen' voor valentijnsdag..
pi_149475426
Ik zou gewoon een kaartje kopen en hem persoonlijk afleveren met een fles wijn. En er vooraf een beetje naar hinten zodat het niet helemaal uit de lucht komt vallen.
pi_149475445
Wat HJ zegt dus :')
  zondag 8 februari 2015 @ 16:26:38 #124
416931 yats
(non) Average Joe
pi_149475647
quote:

Keus zat dus?

quote:

[..]

En wat nu als een van die dates heel erg bevalt?

quote:
14s.gif Op zondag 8 februari 2015 16:08 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Dat van dat kaartje zou je niet zo letterlijk moeten nemen imho. Het is eerder een middel om een doel te bereiken. Ik zou die opmerking over die fles wijn toch nog even in het achterhoofd houden als ik jou was.
Dat dus. Gewoon het tactisch brengen dat je eerder aan een flesje wijn bij kaarslicht dacht omdat een kaartje zo afgezaagd is.
pi_149475961
Dat zien we dan wel weer yatsje.
pi_149478067
Nou ik heb nog een paar dagen om na te denken over hoe ik het ga aanpakken dus komt wel goed. Ik heb altijd het gevoel dat ik iets snel kan verpesten maar ik moet inderdaad m`n eigen ding doen. Maar bedankt voor de tips.
Tok.
pi_149478601
quote:
14s.gif Op zondag 8 februari 2015 16:35 schreef clumsy_clown het volgende:
Dat zien we dan wel weer yatsje.
Neem je hem mee naar date 2? Ga je de "ik ben ziek"- kaart spelen? :D Wat is je tactiek?!
  maandag 9 februari 2015 @ 02:44:35 #128
326442 Grunge.
Corvus corax.
pi_149498094
Zou het binnenkort - nu mensen massaal met Facebook stoppen - dan zover komen dat Tinder zonder Facebook te gebruiken is? Het lijkt me zo'n handig appje maar ik wil geen Facebook. Hoe zit dat eigenlijk, met Tinder? Zie je dan mensen in je directe omgeving? Want dan zouden ze me sowieso herkennen van foto's, toch? Spreek je elkaar daar dan met opzet niet op aan omdat degene die je zit ook op Tinder zit? Lekker stilzwijgend laten gaan en zo? Ik heb zowat al mijn bruggen uit het verleden verbrand een aantal jaar geleden maar woon inmiddels wel weer in dezelfde stad. Maar in die bekenden (en jongens die vroeger iets met me wilden en die me plotseling uit het oog zijn verloren destijds) heb ik geen zin. Hoe werkt dat? (Ik woon in een stad die je net zo goed een groot dorp kunt noemen.)

Ja, ik ben een autistje, ik weet het.
  maandag 9 februari 2015 @ 03:20:44 #129
326442 Grunge.
Corvus corax.
pi_149498212
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 11:32 schreef Silenus het volgende:
Ik zag gisteren op EenVandaag een item over mannen die vrouwen oplichten via Tinder. :') Eerst een paar weken daten, en daarna moesten die vrouwen dan geld overmaken of afgeven. Je moet ook wel echt een naïeve doos zijn om daar in te trappen.

De 'Tinder-deskundige' die in dat item werd geïnterviewd is trouwens ook een ex-date van me. :')
Hahááá, ik was nieuwsgierig naar het verhaal op zich maar wat een item. Hoe dom - of 'naïef', kuch - moet je zijn om de telefoon en huurauto van je date op jouw naam te zetten (ET CETERA), haha. Doet me denken aan loverboyslachtoffers die zeggen dat 'het iedereen kan overkomen'. Uhuh :'). En dan het 'je'-trucje. Je weet wel, wanneer mensen ineens 'je' in plaats van 'ik' gaan gebruiken om zo te doen alsof het iedereen kan overkomen. "Je denkt er niet bij na, je wordt verliefd. Ze weten je zo mooi in te palmen dat je er gewoon intrapt." Wel mooi dat het 'slachtoffer' in de reconstructie met bontkraagje werd afgebeeld.

[ Bericht 0% gewijzigd door Grunge. op 09-02-2015 03:26:18 ]
pi_149499897
Ik ben pas 2x een bekende tegen gekomen op tinder en dat waren allebei mensen die ik al maanden niet gesproken had. 1 had ik ooit gedate dus dat was een wederzijdse like. Even gekletst maar ze woont nu nogal ver weg helaas.
als je in iemand geen zin hebt like je die toch gewoon niet?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_149500226
Ik ben een keer een FOK!ster tegengekomen (en gematcht) op tinder :D. Durf alleen niets te zeggen :@
  maandag 9 februari 2015 @ 09:31:47 #132
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_149500252
quote:
14s.gif Op maandag 9 februari 2015 09:30 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik ben een keer een FOK!ster tegengekomen (en gematcht) op tinder :D. Durf alleen niets te zeggen :@
Dat was ik he O+

Of heb je mij nooit geliked! :o
  maandag 9 februari 2015 @ 11:50:47 #133
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_149503522
quote:
10s.gif Op maandag 9 februari 2015 02:44 schreef Grunge. het volgende:
Zou het binnenkort - nu mensen massaal met Facebook stoppen - dan zover komen dat Tinder zonder Facebook te gebruiken is? Het lijkt me zo'n handig appje maar ik wil geen Facebook. Hoe zit dat eigenlijk, met Tinder? Zie je dan mensen in je directe omgeving? Want dan zouden ze me sowieso herkennen van foto's, toch? Spreek je elkaar daar dan met opzet niet op aan omdat degene die je zit ook op Tinder zit? Lekker stilzwijgend laten gaan en zo? Ik heb zowat al mijn bruggen uit het verleden verbrand een aantal jaar geleden maar woon inmiddels wel weer in dezelfde stad. Maar in die bekenden (en jongens die vroeger iets met me wilden en die me plotseling uit het oog zijn verloren destijds) heb ik geen zin. Hoe werkt dat? (Ik woon in een stad die je net zo goed een groot dorp kunt noemen.)

Ja, ik ben een autistje, ik weet het.
Je kunt ook een Facebook-account nemen op een spam-adres, met een paar foto's die je -op facebook- dichtzet in een apart mapje. Dan kun je jezelf nog een andere naam geven ook. Niemand die weet dat je facebook hebt (heb je dan ook niet, eigenlijk) en je kunt gewoon op tinder.

En ja, je ziet mensen in je directe omgeving. Op dat principe is de app namelijk een beetje gebaseerd. :') Maar je kunt de sukkels uit je jeugd gewoon naar links swipen en de hotties naar rechts. Het ligt er natuurlijk aan hoeveel mensen je kent, maar in principe kom je na een tijdje letterlijk iedereen tegen in je omgeving die ook tinder gebruikt.

Het is natuurlijk niet iets om je voor te schamen ofzo.
pi_149517462
Verdomme zeg. Ze denkt 't echt dat ik gek ben. Deze week had ze dus tijd voor een date. Nu blijkt ze op donderdag na hele week werken... zeg ik: oh, wat doe je donderdag dan? ;) Zegt ze: met vriendin stad in en 's avonds eten... meteen gekapt met appen. Vier weken en niet afspreken dan moet er wat mankeren met je. Ze bestaat wel, want ze woont zeer dichtbij en heb d'r weleens gezien volgens mij. Ook vrouwen kunnen je dus aan het lijntje houden.
  maandag 9 februari 2015 @ 19:37:46 #135
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_149517622
De week bestaat idd enkel uit donderdag, hoe durft ze dan plannen te maken :(
pi_149518211
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 19:37 schreef Cue_ het volgende:
De week bestaat idd enkel uit donderdag, hoe durft ze dan plannen te maken :(
De rest van de week moet ze werken zegt ze, waardoor alleen de donderdag overblijft, maar ook dan had ze al plannen...
  maandag 9 februari 2015 @ 19:54:40 #137
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_149518285
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 19:52 schreef Deezertje het volgende:

[..]

De rest van de week moet ze werken zegt ze, waardoor alleen de donderdag overblijft, maar ook dan had ze al plannen...
Had je eerder moeten inplannen.
Maargoed, mocht je eindelijk een date hebben gehad dan praten we gier wel verder.
pi_149519984
quote:

[..]

Misschien is het een hele gekke opmerking hoor, maar heb je je nooit eens afgevraagd hoe het komt dat zowat alles wat voor jou datepotentie heeft voortdurend dates blijft uitstellen of nog voor aanvang van een eerste date afhaakt bij je?
pi_149532433
quote:

[..]

Als ze echt wilt maakt ze wel tijd. Vooral als je in de buurt woont...

Anyway, ook date#2 was een succes. O+ zaterdag O+ weer en wat vind ik dit puberale gevoel toch leuk.
  dinsdag 10 februari 2015 @ 09:59:10 #140
242666 BeamofLight
pi_149532477
Ze bestaat wel _O-

Da's idd wel een van de vereisten, tenzij real-doll
pi_149532481
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 09:56 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Als ze echt wilt maakt ze wel tijd. Vooral als je in de buurt woont...

Anyway, ook date#2 was een succes. O+ zaterdag O+ weer en wat vind ik dit puberale gevoel toch leuk.
Ja dat dacht ik ook. waarom zou je anders na 4 weken nog steeds doorappen? Misschien wil ze geen datum vastleggen, maar lijkt er sterk op dat het deze week ook niet lukt, net als vorige week en de week daarvoor. Een ander in het spel denk ik niet, maar kan ik helaas niet uitsluiten..
  dinsdag 10 februari 2015 @ 10:01:53 #142
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_149532528
Maakt niet uit wat de reden precies is, niet afspreken = niet afspreken :+

Aftewel, leg de bal bij haar, of kap er gewoon mee als het je zo stoort :)
  dinsdag 10 februari 2015 @ 10:02:44 #143
242666 BeamofLight
pi_149532545
Ik zou toch nog een stake-out opzetten. Busje huren. 3 liter koffie en kijken wat ze doet.
pi_149532754
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 09:59 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Ja dat dacht ik ook. waarom zou je anders na 4 weken nog steeds doorappen? Misschien wil ze geen datum vastleggen, maar lijkt er sterk op dat het deze week ook niet lukt, net als vorige week en de week daarvoor. Een ander in het spel denk ik niet, maar kan ik helaas niet uitsluiten..
Hoe is het contact bij het appen? Stuurt ze jou spontaan berichtjes of moet jij telkens starten?
pi_149532986
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 10:14 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Hoe is het contact bij het appen? Stuurt ze jou spontaan berichtjes of moet jij telkens starten?
Laatste tijd start zij steeds met berichtjes en ze worden ook steeds creatiever zeg maar. Maybe heeft zr afspreeksyndroom ofzo omdat offline meeten vaak tegenvalt bij haar, maar daarom wil ik ook een keer afspreken want ik heb helaas dat gevoel ook
pi_149533025
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 10:02 schreef BeamofLight het volgende:
Ik zou toch nog een stake-out opzetten. Busje huren. 3 liter koffie en kijken wat ze doet.
Zeg dat nou niet want hij doet het echt vrees ik

Ik heb ook een date 2 gehad en het was veel leuker dan date 1! Misschien geef ik mensen gewoon niet genoeg kansen. Er komt zeker een date 3
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_149533509
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 10:29 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Laatste tijd start zij steeds met berichtjes en ze worden ook steeds creatiever zeg maar. Maybe heeft zr afspreeksyndroom ofzo omdat offline meeten vaak tegenvalt bij haar, maar daarom wil ik ook een keer afspreken want ik heb helaas dat gevoel ook
Leg dan de bal bij haar om af te spreken.... en ga vooral rustig verder door met de 'zoektocht'. Blijf niet wachten op iets wat niet gaat gebeuren.
  dinsdag 10 februari 2015 @ 11:00:10 #148
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_149533578
Mijn date heeft nog niets van zich laten horen (ik ook niet). Geen idee waar ik zelf zin in heb en dus ook niet hoe hij erin staat. :+
  dinsdag 10 februari 2015 @ 11:11:09 #149
242666 BeamofLight
pi_149533811
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 11:00 schreef Cue_ het volgende:
Mijn date heeft nog niets van zich laten horen (ik ook niet). Geen idee waar ik zelf zin in heb en dus ook niet hoe hij erin staat. :+
Je zou het kunnen vragen zeg maar. Ik noem maar iets hè. Maar ja, dan moet je wel communiceren. Weet niet of dat een optie is?
  dinsdag 10 februari 2015 @ 11:15:02 #150
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_149533891
quote:
5s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 11:11 schreef BeamofLight het volgende:

Je zou het kunnen vragen zeg maar. Ik noem maar iets hè. Maar ja, dan moet je wel communiceren. Weet niet of dat een optie is?
Zit zelf in twijfel waar ik zin/behoefte aan heb. Dus vandaar dat het allemaal wat blijft liggen. Was ook meer om het even OT te doen dan echt tips nodig te hebben hoe op te lossen, want dat lijkt me makkelijk ;)
  dinsdag 10 februari 2015 @ 13:13:18 #151
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_149536525
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 20:38 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Misschien is het een hele gekke opmerking hoor, maar heb je je nooit eens afgevraagd hoe het komt dat zowat alles wat voor jou datepotentie heeft voortdurend dates blijft uitstellen of nog voor aanvang van een eerste date afhaakt bij je?
Allemaal de schuld van die wijfen natuurlijk!
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_149537266
Heb zelf ook een flink aantal dates(+-10) achter de rug met een meid, maar ik twijfel nog of het wat is. Het is zeker gezellig samen, alleen blijft het daar ook wel bij. Ik voel me niet 'verliefd', het is gewoon leuk samen.

Daar komt wel bij dat vorige week mijn bod is geaccepteerd op een huis. Dus er gaat veel tijd en energie zitten in het regelen van de financiering, meubels uitzoeken en dergelijke. Ook was ik het plan om er een tijdje als vrijgezel te gaan wonen.

Ik weet niet of je TE kieskeurig kunt zijn, maar ik heb altijd het idee dat het gras groener is bij de buren. Of ik heb gewoon nog nooit mijn perfecte match gevonden :+
Ik zoek iemand die veel overeenkomsten heeft met mij. Dus erg sportief, houdt van flink stappen, maar ook van de 'nerd' dingen. Dit lijkt bijna een onmogelijke combinatie om te vinden. Het is vaak maar 2 van de 3. Met mijn ex kon ik nog zeer goed sporten(mountainbike/squash) en hield ook van stappen. Maar had dan bijna een aversie van computers en deed pabo(kinderen :bibber: )
Een beetje tegengas kunnen geven is ook zeer wenselijk. Vrouwen die je naar de mond praten omdat ze een per se willen laten zien dat ze relatiemateriaal zijn :r

Ik heb het antwoord zelf al gegeven natuurlijk, toch wilde ik het gewoon even kwijt.
Ach komend weekend carnaval en vrijdag ben ik jarig(25 alweer :'( ), dus dan komt het wel goed })
  dinsdag 10 februari 2015 @ 13:43:38 #153
242666 BeamofLight
pi_149537385
En ik heb inmiddels een Museum(jaar)kaart...
pi_149538756
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 13:43 schreef BeamofLight het volgende:
En ik heb inmiddels een Museum(jaar)kaart...
Je bent opgenomen in de collectie van het natuur historisch museum?

En OT nog, weet iemand van jullie toevallig of er een engelse variant is van Paiq, dus een datingsite zonder profielen maar minder vleesmarkt dan Tinder? En dan bedoel ik in Engeland, niet Engels praten op Paiq in Nederland.

[ Bericht 1% gewijzigd door MissGump op 10-02-2015 15:50:36 ]
Why do dishes when you can do daiquiris?
pi_149540392
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 13:40 schreef JAOC het volgende:
Heb zelf ook een flink aantal dates(+-10) achter de rug met een meid, maar ik twijfel nog of het wat is. Het is zeker gezellig samen, alleen blijft het daar ook wel bij. Ik voel me niet 'verliefd', het is gewoon leuk samen.

Daar komt wel bij dat vorige week mijn bod is geaccepteerd op een huis. Dus er gaat veel tijd en energie zitten in het regelen van de financiering, meubels uitzoeken en dergelijke. Ook was ik het plan om er een tijdje als vrijgezel te gaan wonen.

Ik weet niet of je TE kieskeurig kunt zijn, maar ik heb altijd het idee dat het gras groener is bij de buren. Of ik heb gewoon nog nooit mijn perfecte match gevonden :+
Ik zoek iemand die veel overeenkomsten heeft met mij. Dus erg sportief, houdt van flink stappen, maar ook van de 'nerd' dingen. Dit lijkt bijna een onmogelijke combinatie om te vinden. Het is vaak maar 2 van de 3. Met mijn ex kon ik nog zeer goed sporten(mountainbike/squash) en hield ook van stappen. Maar had dan bijna een aversie van computers en deed pabo(kinderen :bibber: )
Een beetje tegengas kunnen geven is ook zeer wenselijk. Vrouwen die je naar de mond praten omdat ze een per se willen laten zien dat ze relatiemateriaal zijn :r

Ik heb het antwoord zelf al gegeven natuurlijk, toch wilde ik het gewoon even kwijt.
Ach komend weekend carnaval en vrijdag ben ik jarig(25 alweer :'( ), dus dan komt het wel goed })
Wat zijn nerd dingen?
pi_149540990
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 15:27 schreef Nammie het volgende:

[..]

Wat zijn nerd dingen?
Met computers lijkt me.

Lekker programmeren, of gamen :)

JAOC, op FOK! zit je hier dan goed, meeste vrouwen hier zijn wel nerderig. Check vooral het Linux topic. Helaas sporten ze dan zelden :P
pi_149543471
quote:
12s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 14:32 schreef MissGump het volgende:

[..]

Je bent opgenomen in de collectie van het natuur historisch museum?

En OT nog, weet iemand van jullie toevallig of er een engelse variant is van Paiq, dus een datingsite zonder profielen maar minder vleesmarkt dan Tinder? En dan bedoel ik in Engeland, niet Engels praten op Paiq in Nederland.

Kom je weer mee doen dan? Je bent toch bezet?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_149543734
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 17:01 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Kom je weer mee doen dan? Je bent toch bezet?
Ow nee, is niet voor mezelf O+ anders zou het ook wel een hele snelle rebound actie zijn :D

Maar een paar mensen hier wilden internetdaten gaan proberen en paiq klonk ze wel goed in de oren, dus hoopte dat iemand hier dat toevallig wist.
pi_149543904
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 17:10 schreef MissGump het volgende:

[..]

Ow nee, is niet voor mezelf O+ anders zou het ook wel een hele snelle rebound actie zijn :D

Maar een paar mensen hier wilden internetdaten gaan proberen en paiq klonk ze wel goed in de oren, dus hoopte dat iemand hier dat toevallig wist.
Jaja :P 'Een vriendin van mij...' O-)

Niks mis met een snelle rebound ;(
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_149544072
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 17:16 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Jaja :P 'Een vriendin van mij...' O-)

Niks mis met een snelle rebound ;(
Shit, ik val door de mand ;)
pi_149545887
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 13:40 schreef JAOC het volgende:

Mijn ervaring is dat die hobbies enzo er niet écht toe doen als je echt valt voor iemand..
  woensdag 11 februari 2015 @ 06:14:23 #162
326442 Grunge.
Corvus corax.
pi_149561689
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 11:50 schreef Silenus het volgende:

[..]

Je kunt ook een Facebook-account nemen op een spam-adres, met een paar foto's die je -op facebook- dichtzet in een apart mapje. Dan kun je jezelf nog een andere naam geven ook. Niemand die weet dat je facebook hebt (heb je dan ook niet, eigenlijk) en je kunt gewoon op tinder.

En ja, je ziet mensen in je directe omgeving. Op dat principe is de app namelijk een beetje gebaseerd. :') Maar je kunt de sukkels uit je jeugd gewoon naar links swipen en de hotties naar rechts. Het ligt er natuurlijk aan hoeveel mensen je kent, maar in principe kom je na een tijdje letterlijk iedereen tegen in je omgeving die ook tinder gebruikt.

Het is natuurlijk niet iets om je voor te schamen ofzo.
Dank je wel voor je antwoord. Kunnen mensen die ik vroeger ken en mij zien mij privéberichtjes sturen, dus zonder een match? En kan ik ook mensen blokkeren of zo?
  woensdag 11 februari 2015 @ 08:40:59 #163
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_149562542
quote:
7s.gif Op woensdag 11 februari 2015 06:14 schreef Grunge. het volgende:

[..]

Dank je wel voor je antwoord. Kunnen mensen die ik vroeger ken en mij zien mij privéberichtjes sturen, dus zonder een match? En kan ik ook mensen blokkeren of zo?
Nee, zonder match kun je niets sturen...en je kan mensen blokkeren als je dat wil...
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
  woensdag 11 februari 2015 @ 09:42:19 #164
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_149563427
Morgenmiddag de date met de Tinderman. Volgens mij zijn we wel aan elkaar gewaagd, ben in ieder geval benieuwd :) Gaan wat drinken en waarschijnlijk een hapje eten.
pi_149567860
Even uit nieuwsgierigheid he... Wie van de mannen hier doet nog wel eens een paiq foto toernooi?
Ik deed het in het begin wel eens en ik wilde net een rondje doen vanuit schoonmaak-ontwijkend-gedrag, maar de kwaliteit is wel ernstig gedaald hoor. Dus nu ben ik nieuwsgierig of dat vanuit de andere kant gezien ook zo is?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  woensdag 11 februari 2015 @ 13:00:00 #166
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_149568102
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 12:52 schreef rhubarbje het volgende:
Even uit nieuwsgierigheid he... Wie van de mannen hier doet nog wel eens een paiq foto toernooi?
Ik deed het in het begin wel eens en ik wilde net een rondje doen vanuit schoonmaak-ontwijkend-gedrag, maar de kwaliteit is wel ernstig gedaald hoor. Dus nu ben ik nieuwsgierig of dat vanuit de andere kant gezien ook zo is?
Ik heb Paiq, na het even weer aangekeken te hebben, weer opgegeven...bij die foto-toernooien is het te vaak zo dat de foto's die overblijven 'bij gebrek aan beter' zijn, en niet daadwerkelijk aantrekkelijk...en die dames krijgen dan een berichtje dat ik ze hoog beoordeeld heb? nah, beter van niet!
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_149568198
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 13:00 schreef Abbadon het volgende:

[..]

Ik heb Paiq, na het even weer aangekeken te hebben, weer opgegeven...bij die foto-toernooien is het te vaak zo dat de foto's die overblijven 'bij gebrek aan beter' zijn, en niet daadwerkelijk aantrekkelijk...en die dames krijgen dan een berichtje dat ik ze hoog beoordeeld heb? nah, beter van niet!
Ja precies

Beetje het zelfde lot als tinder dus
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  woensdag 11 februari 2015 @ 13:03:48 #168
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_149568230
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 13:02 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Ja precies

Beetje het zelfde lot als tinder dus
Sinds ik in Amsterdam tinder valt dat nog wel weer mee...maar daarbuiten is tinder overduidelijk door de uitgebluste huisvrouwen ontdekt...
pi_149568291
Wat is hip en happening nu dan? Ik wil ook hip en happening zijn
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  woensdag 11 februari 2015 @ 13:18:46 #170
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_149568741
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 13:03 schreef Abbadon het volgende:

[..]

Sinds ik in Amsterdam tinder valt dat nog wel weer mee...maar daarbuiten is tinder overduidelijk door de uitgebluste huisvrouwen ontdekt...
Dat komt gewoon door het feit dat er in Amsterdam veel meer lekkere wijven wonen dan op het platteland. Heeft weinig met de app zelf te maken. Als je paiqt met vrouwen uit Amsterdam of vrouwen uit Oirschot zul je ook wel wat verschilletjes in kilo's en haardracht zien.

Maar wat betreft die fotorondes op paiq herken ik het wel. Het lijkt wel of ze de uiterlijkmatching volledig hebben losgelaten. Komt best vaak voor dat ze alle vier echt gewoon onsmakelijk zijn om naar te kijken, dat was vroeger niet zo. Oke, ze waren destijds niet allemaal 'lekker' maar toen waren de minste vrouwen de 'niksmismeemaarooknietbijzonder'-types. Nu zie je echt van die onopgemaakte trollen voorbij komen met een stuk pizza in hun hand of knuffelend met hun kutpaard.

Maargoed, uiteindelijk moet je altijd wel tot vier enigszins acceptabele gevallen kunnen komen in de eindronde. En laten we nou niet doen alsof we zelf de lekkerste personen op aarde zijn he. :')
pi_149569271
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 13:18 schreef Silenus het volgende:

[..]

Dat komt gewoon door het feit dat er in Amsterdam veel meer lekkere wijven wonen dan op het platteland. Heeft weinig met de app zelf te maken. Als je paiqt met vrouwen uit Amsterdam of vrouwen uit Oirschot zul je ook wel wat verschilletjes in kilo's en haardracht zien.

Maar wat betreft die fotorondes op paiq herken ik het wel. Het lijkt wel of ze de uiterlijkmatching volledig hebben losgelaten. Komt best vaak voor dat ze alle vier echt gewoon onsmakelijk zijn om naar te kijken, dat was vroeger niet zo. Oke, ze waren destijds niet allemaal 'lekker' maar toen waren de minste vrouwen de 'niksmismeemaarooknietbijzonder'-types. Nu zie je echt van die onopgemaakte trollen voorbij komen met een stuk pizza in hun hand of knuffelend met hun kutpaard.

Maargoed, uiteindelijk moet je altijd wel tot vier enigszins acceptabele gevallen kunnen komen in de eindronde. En laten we nou niet doen alsof we zelf de lekkerste personen op aarde zijn he. :')
Ik ben zeker niet de lekkerste op aarde maar ik vind dat foto gebeuren vooral een spelletje en het spelletje is gewoon niet meer leuk als je steeds er 1 kiest zo van 'naja je bent niet de lelijkste van de 4 en daar is het dan ook wel mee gezegd'
Het zelfde geld voor Tinder. Het is gewoon niet meer grappig zo. Het 'lalala leuk leuk whoeptiedoeeeelalala' gaat er vanaf.
Het moet niet op werk gaan lijken of zo :{w
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  woensdag 11 februari 2015 @ 13:38:02 #172
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_149569292
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 13:18 schreef Silenus het volgende:

[..]

Ja hoor, is ook zo...ik woon in Alkmaar en werk in Amsterdam en je merkt duidelijk het verschil...maar dat merk je ook als je over straat loopt, dus niet zo gek dat je dat op tinder terug ziet...

quote:

'enigszins acceptabel' is op zich niet waar voor mij de lat ligt ;-) ...maar goed, ik ben sowieso een beetje klaar met al te veel chatten online...ik zit daar gewoon niet meer op te wachten, die ellenlange gesprekken om uiteindelijk misschien tot een date te komen...
  woensdag 11 februari 2015 @ 13:41:53 #173
416931 yats
(non) Average Joe
pi_149569439
quote:
7s.gif Op woensdag 11 februari 2015 06:14 schreef Grunge. het volgende:

[..]

Nee, zonder match kun je niets. En je kunt iemand blokkeren als die persoon uiteindelijk toch niet jouw type is. Wat dat betreft is tinder de meest anonieme en makkelijke datingvariant aangezien je die opties bij datingsites vaak niet hebt.

quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 12:52 schreef rhubarbje het volgende:
De laatste keer dat ik op paiq zat was de kwaliteit qua vrouwen niet extreem hoog nee

quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 13:03 schreef Abbadon het volgende:

[..]

Ik kreeg nog vrij veel leuke matches uit Utrecht
  woensdag 11 februari 2015 @ 13:42:44 #174
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_149569462
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 13:37 schreef rhubarbje het volgende:
Het zelfde geld voor Tinder. Het is gewoon niet meer grappig zo. Het 'lalala leuk leuk whoeptiedoeeeelalala' gaat er vanaf.
Het moet niet op werk gaan lijken of zo :{w
Tsja, Tinder bestaat natuurlijk al sinds de zomer van 2013. Als het goed is heb je de mooie mensen wel ongeveer 'op' geswiped en de types die er nu pas voor het eerst van horen (cq nieuwe aanwas) zijn natuurlijk sowieso niet bepaald de hipste figuren op aard.

quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 13:38 schreef Abbadon het volgende:
'enigszins acceptabel' is op zich niet waar voor mij de lat ligt ;-) ...maar goed, ik ben sowieso een beetje klaar met al te veel chatten online...ik zit daar gewoon niet meer op te wachten, die ellenlange gesprekken om uiteindelijk misschien tot een date te komen...
Oh ik ook niet hoor. Dat oeverloze gelul kan ik echt niet meer aan. Soms heb je nog wel eens iemand met een bijzonder beroep (tijd geleden iemand gedate die gaat over het voorlichten bij een eventuele terroristische aanslag, dat vind ik wel interessant) maar al die SPW/SPH/Pabo-wijven... kan het ze natuurlijk niet kwalijk nemen maar die verhalen heb ik al 100 keer gehoord, dat ken ik nu onderhand wel.
pi_149569509
Hip en knap hoeft niet eens. Gewoon niet Henk die hier om de hoek bij de friettent werkt. Dat is toch niet zo veel gevraagd?

En yats dat ben ik niet met je eens. Op tinder moet je een foto. Dan is het per definitie al niet meer anoniem. Op Paiq heb ik gewoon geen foto en niet mijn voornaam. Dat is een stuk anoniemer
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  woensdag 11 februari 2015 @ 13:47:17 #176
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_149569592
Anoniemer en laf natuurlijk. :+
pi_149569612
quote:
10s.gif Op woensdag 11 februari 2015 13:47 schreef Silenus het volgende:
Anoniemer en laf natuurlijk. :+
Of gewoon logisch in mijn geval
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  Spellchecker woensdag 11 februari 2015 @ 13:55:03 #178
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_149569821
Hm grappig, ik heb hetzelfde bij de mannen. Gister weer eens fototoernooi aangeslingerd maar ik ben halverwege afgehaakt omdat ik bij geen enkele tevoorschijn wil komen. Ik heb ook nog steeds matchen uitstaan, reageer eigenlijk alleen op fotoreacties. Alleen heb ik er nu één bijzitten die me wel elke keer aanspreekt als ik online kom, maar niet veel verder komt dan "hoe was het op je werk?"
pi_149569835
Oh we zijn al een paar reacties verder :')
  woensdag 11 februari 2015 @ 13:58:30 #181
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_149569895
quote:
1s.gif Op woensdag 11 februari 2015 13:55 schreef clumsy_clown het volgende:
Hm grappig, ik heb hetzelfde bij de mannen. Gister weer eens fototoernooi aangeslingerd maar ik ben halverwege afgehaakt omdat ik bij geen enkele tevoorschijn wil komen. Ik heb ook nog steeds matchen uitstaan, reageer eigenlijk alleen op fotoreacties. Alleen heb ik er nu één bijzitten die me wel elke keer aanspreekt als ik online kom, maar niet veel verder komt dan "hoe was het op je werk?"
ik hoop meestal maar op één leuk, spontaan gesprek en dan afspreken...want als het in dat soort geleuter vervalt is de interesse eigenlijk al weg...

Maar goed...Paiq...noem me oppervlakkig, maar ik wil gewoon die foto zien...en als iemand niet aantrekkelijk is verandert een goed gesprek daar echt helemaal niks aan...dus misschien ben ik dan niet de doelgroep
pi_149569970
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 13:58 schreef Abbadon het volgende:

[..]

ik hoop meestal maar op één leuk, spontaan gesprek en dan afspreken...want als het in dat soort geleuter vervalt is de interesse eigenlijk al weg...

Maar goed...Paiq...noem me oppervlakkig, maar ik wil gewoon die foto zien...en als iemand niet aantrekkelijk is verandert een goed gesprek daar echt helemaal niks aan...dus misschien ben ik dan niet de doelgroep
Ik heb hetzelfde hoor, en ik val echt niet in de knapste categorie. Gewoon eerst foto's, dan zie je de rest later wel. Anders zit je toch maar die eerste paar minuten vol te lullen.
  woensdag 11 februari 2015 @ 14:07:38 #183
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_149570134
quote:
1s.gif Op woensdag 11 februari 2015 14:01 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Ik heb hetzelfde hoor, en ik val echt niet in de knapste categorie. Gewoon eerst foto's, dan zie je de rest later wel. Anders zit je toch maar die eerste paar minuten vol te lullen.
Juist, en dan voelt het toch extra lullig om daarna dan af te haken...of probeer je te bedenken hoe lang je nog door moet praten zodat het niet lijkt alsof je om de foto afhaakt...

Veel te ingewikkeld allemaal...ik hoef alleen maar te weten of iemand (op basis van de foto) aantrekkelijk genoeg is, of iemand intelligent genoeg is, en een beetje humor heeft en zichzelf/daten niet al te serieus neemt...als ik dat weet, spreek ik liever gewoon af, en dat kan ik 5 minuten duidelijk zijn...
pi_149570252
Eens. Ben ook van het snelle afspreken. Scheelt me avonden lang gechat, en als ik iets heb geleerd is het dat hoe iemand online is, niets hoeft te zeggen over een daadwerkelijke date ;(.

(Al zal dat voor mij vast ook gelden).
  woensdag 11 februari 2015 @ 14:16:17 #185
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_149570376
Daarom juist...en elke klik die je in de chat voelt schept alleen maar verwachtingen en maakt de kans kleiner dat het in het echt nóg leuker is...

Ik leg liever de lat vrij laag voor mezelf en de ander om in het echt leuker te zijn ;)
pi_149570504
Ik heb met kerst trouwens wel de award voor beste verhaal van de avond gewonnen met de date die me vroeg met welke vinger ik die avond zou gaan vingeren. Al dat getinder is niet voor niets geweest *O*.
  woensdag 11 februari 2015 @ 14:24:25 #187
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_149570621
Kijk, daar doe je het voor! ...en in sommige gevallen is het dan misschien toch wel handig om iets langer te chatten ;) ...gekke vraag ook, want waarom zou je je moeten beperken tot één vinger?!
  woensdag 11 februari 2015 @ 14:36:29 #188
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_149570945
Ik heb bijna twee weken geappt/bericht met mijn date. Dat betekent dus dat het gaat tegenvallen? Jammer ;(
pi_149571003
quote:
7s.gif Op woensdag 11 februari 2015 14:36 schreef eefje801 het volgende:
Ik heb bijna twee weken geappt/bericht met mijn date. Dat betekent dus dat het gaat tegenvallen? Jammer ;(
Mwah, volgens mij heb ik de meeste nutjobs al wel weggekaapt inmiddels :')
pi_149571301
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 13:44 schreef rhubarbje het volgende:
Hip en knap hoeft niet eens. Gewoon niet Henk die hier om de hoek bij de friettent werkt. Dat is toch niet zo veel gevraagd?

Blijkbaar wel :)

Toch maar FOK! gebruiken dan. Je FoBo maar in de gaten houden :)
  woensdag 11 februari 2015 @ 14:52:26 #191
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_149571448
quote:
twee weken...dat zit wel op de grens, ja ;) ...hangt er ook erg vanaf hoeveel je appt natuurlijk...maar ik zou er eerlijk gezegd niet al te veel van verwachten, nee
  woensdag 11 februari 2015 @ 14:52:40 #192
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_149571456
quote:
1s.gif Op woensdag 11 februari 2015 14:38 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Mwah, volgens mij heb ik de meeste nutjobs al wel weggekaapt inmiddels :')
:*
Hier ook aardig wat rare dates gehad hoor, in den beginne.

Tot vijf keer toe een nieuwe date plannen met een afzegger, glijerd die me in het tegenover liggende steegje bij het restaurant wilde vingeren want "daar hou jij wel van hé" (lees dat zinnetje met een ome Joop stem), iemand die me niet echt had voorbereid op de uiterlijke ingrijpende verandering die hij tijdelijk had, iemand die volledig blokkeerde toen we tegenover (ja, ik weet het) elkaar zaten en we echt voor mijn gevoel úren op het eten zaten te wachten, iemand die er nogal een specifieke levensstijl op na hield waar alles aan getoetst werd..

Mijn probleem is dat ik het ook gewoon interessant vind, of ik het nou een tweede date waardig vind of niet. Het fascineert me echt hoe weinig sommige mensen zich van zichzelf en hoe ze overkomen bewust zijn :D Maar goed, gelukkig ook genoeg echt leuke dates :)

Tinderman vindt me "een beetje zuur". En dat heb ik ook beaamd ;) Ik ga gewoon echt helemaal nergens meer van uit. Hij heeft echt nog nooit een internetdate gehad volgens mij, zal een beetje lief doen.
  woensdag 11 februari 2015 @ 15:14:04 #193
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_149572073
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 14:52 schreef Abbadon het volgende:

[..]

twee weken...dat zit wel op de grens, ja ;) ...hangt er ook erg vanaf hoeveel je appt natuurlijk...maar ik zou er eerlijk gezegd niet al te veel van verwachten, nee
Ik denk dat ik dan maar afzeg
pi_149572617
Oh ik vind juist maar heel weinig mensen interessant :')
  woensdag 11 februari 2015 @ 16:04:01 #195
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_149573529
quote:
1s.gif Op woensdag 11 februari 2015 15:30 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh ik vind juist maar heel weinig mensen interessant :')
Ik vind die mensen niet altijd zo interessant maar vind het wel interessant waarom ze zich zo achterlijk gedragen :)
pi_149574533
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 13:42 schreef Silenus het volgende:

[..]

Tsja, Tinder bestaat natuurlijk al sinds de zomer van 2013. Als het goed is heb je de mooie mensen wel ongeveer 'op' geswiped en de types die er nu pas voor het eerst van horen (cq nieuwe aanwas) zijn natuurlijk sowieso niet bepaald de hipste figuren op aard.

[..]

Oh ik ook niet hoor. Dat oeverloze gelul kan ik echt niet meer aan. Soms heb je nog wel eens iemand met een bijzonder beroep (tijd geleden iemand gedate die gaat over het voorlichten bij een eventuele terroristische aanslag, dat vind ik wel interessant) maar al die SPW/SPH/Pabo-wijven... kan het ze natuurlijk niet kwalijk nemen maar die verhalen heb ik al 100 keer gehoord, dat ken ik nu onderhand wel.
_O-
pi_149574594
quote:
7s.gif Op woensdag 11 februari 2015 14:52 schreef eefje801 het volgende:
glijerd die me in het tegenover liggende steegje bij het restaurant wilde vingeren want "daar hou jij wel van hé" (lees dat zinnetje met een ome Joop stem)
_O-

Waarom kom ik nooit zulke types tegen. :'(
pi_149574615
:9
pi_149574642
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 16:37 schreef Nammie het volgende:

[..]

_O-

Ik bied me aan :)
pi_149575101
quote:

[..]

_O-

Gezien je preutse reacties in verscheidene topics zou je bij zo'n opmerking in een hartritmestoornis schieten :').
pi_149575706
Ik krijg echt serieus super veel foto reacties door dat Paiq foto-toernooi. En veel mannen doen echt alsof er alleen maar trollen rondlopen en ik een godsgeschenk ben :') Terwijl zo knap ben ik nou ook weer niet. Maar zegt wel iets over het niveau vrouwen wat daar zit.
  woensdag 11 februari 2015 @ 17:19:01 #202
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_149575741
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 17:17 schreef Fripsel het volgende:
En veel mannen doen echt alsof er alleen maar trollen rondlopen en ik een godsgeschenk ben :')
Smooth operators!
pi_149575746
quote:
3s.gif Op woensdag 11 februari 2015 16:52 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Gezien je preutse reacties in verscheidene topics zou je bij zo'n opmerking in een hartritmestoornis schieten :').
Ooh neuh, ik ben niet echt preuts. Ik zou vooral lachen van verbazing. In mijn wereld zijn zulke voorstellen vrij abnormaal, tenzij je een seksdate hebt ofzo. :P
pi_149575832
quote:
10s.gif Op woensdag 11 februari 2015 17:19 schreef Silenus het volgende:

[..]

Smooth operators!
Ik zou het niet smooth noemen :P Ik denk dan alleen maar 'maar omg, als hij dan irl wil afspreken kan ik vast alleen maar tegenvallen'.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 11-02-2015 17:23:09 ]
pi_149575960
quote:
Ik krijg echt serieus super veel foto reacties door dat Paiq foto-toernooi. En veel mannen doen echt alsof er alleen maar trollen rondlopen en ik een godsgeschenk ben :') Terwijl zo knap ben ik nou ook weer niet. Maar zegt wel iets over het niveau vrouwen wat daar zit.
Hecht er niet te veel waarde aan, dat kreeg ik ook te horen :').

Mijn persoonlijke favoriet is nog altijd "oooooh jij bent een oosterse parel, mag ik je druiven voeren?" Maar dat was een paar jaar geleden gewoon in fok PM :').
pi_149576036
quote:
1s.gif Op woensdag 11 februari 2015 17:27 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Mijn persoonlijke favoriet is nog altijd "oooooh jij bent een oosterse parel, mag ik je druiven voeren?" Maar dat was een paar jaar geleden gewoon in fok PM :').
Wauw, die is wel heel slecht. _O-
  woensdag 11 februari 2015 @ 17:49:58 #207
416020 K44S
The bearded man
pi_149576514
quote:
1s.gif Op woensdag 11 februari 2015 17:27 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Ik probeerde ook maar wat... -O-
pi_149576530
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 13:38 schreef Abbadon het volgende:

[..]

Ja hoor, is ook zo...ik woon in Alkmaar en werk in Amsterdam en je merkt duidelijk het verschil...maar dat merk je ook als je over straat loopt, dus niet zo gek dat je dat op tinder terug ziet.
Gelukkig is dat bij de mannen net zo. Meerendeel van mn matches kwamen uit Amsterdam, een enkeling uit Alkmaar.
pi_149577387
quote:
als ik het me goed herinner ben jij wel gewoon een lekker wijf?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_149577438
quote:
1s.gif Op woensdag 11 februari 2015 18:26 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Ik ben niet lelijk maar ook niet een van de mooiste schepsels die er rond lopen :')
pi_149577472
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 18:28 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Ik ben niet lelijk maar ook niet een van de mooiste schepsels die er rond lopen :')
nu raak ik in de war. Dm even een foto O-)
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  woensdag 11 februari 2015 @ 18:33:37 #212
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_149577595
quote:

[..]

_O-

Oh, reken maar dat als je op de speeddate knop drukt je hem een keer tegen komt.
pi_149577614
quote:
14s.gif Op woensdag 11 februari 2015 18:33 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Oh, reken maar dat als je op de speeddate knop drukt je hem een keer tegen komt.
Inderdaad, sommige zijn je in hun hoofd al aan het uitkleden voordat ze uberhaupt je foto's hebben gezien.
  woensdag 11 februari 2015 @ 18:35:47 #214
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_149577655
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 18:34 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Inderdaad, sommige zijn je in hun hoofd al aan het uitkleden voordat ze uberhaupt je foto's hebben gezien.
quote:
1s.gif Op woensdag 11 februari 2015 18:26 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

:+
  woensdag 11 februari 2015 @ 19:07:43 #215
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_149578465
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 18:34 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Ik heb regelmatig een manlied doorverwezen naar een andere website ja ;)

Ja klopt, of van die dingen in je foto's denken te zien als ze wel zichtbaar worden :') "wat kijk je ondeugend!" "hihi"
bleeeeeh

Stomme is dat niks van dat al online/op de dates te merken was. Was de derde date, na de eerste zoen. Best wel onverwacht en awkward en die zoen.. ugh. Ja die zoen zei dan wel weer alles.
pi_149580795
Whaha ja ze zien altijd van alles in je blik en zo. Super irritant. Het klopt ook nooit
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  woensdag 11 februari 2015 @ 20:21:39 #217
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_149581231
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 20:11 schreef rhubarbje het volgende:
Whaha ja ze zien altijd van alles in je blik en zo. Super irritant. Het klopt ook nooit
Mensen zien wat ze willen zien...en ik denk dat er een behoorlijke groep bij zit die alleen online gaan als ze geil zijn...
pi_149584414
Lieve Fok!kers, ik ben weer single! Back in the game!

SPOILER
pi_149587008
Vandaag eindelijk de ballen gevonden om dat leuke meisje aan te spreken
SPOILER
pi_149587331
Forever alone omdat iemand bezet blijkt te zijn? :o
pi_149587449
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 22:56 schreef Deezertje het volgende:
Vandaag eindelijk de ballen gevonden om dat leuke meisje aan te spreken
SPOILER
Lullig _O-
pi_149588136
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 23:06 schreef Solo14 het volgende:

[..]

Lullig _O-
Ach joh, FB saves the day gelukkig. Loop niet meer 2 weken rond met de gedachte of ze nog wel single is en me leuk vindt. En kunnen jullie wel allemaal roepen hier dat ik een creep ben, maar het is toch verdomde handig dat iedereen op FB zit en je binnen luttele seconden weet of iemand nog vrijgezel is en je een blauwtje misloopt?
pi_149588160
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 23:04 schreef Nammie het volgende:
Forever alone omdat iemand bezet blijkt te zijn? :o
Tuurlijk niet, maar als je al lang single bent en de rest van je omgeving inmiddels een relatie heeft knaagt er toch wat bij je :P
  woensdag 11 februari 2015 @ 23:26:44 #224
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_149588165
@Deezertje.. dit zijn geen date ervaringen he.....
pi_149588257
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 23:26 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Ach joh, FB saves the day gelukkig. Loop niet meer 2 weken rond met de gedachte of ze nog wel single is en me leuk vindt. En kunnen jullie wel allemaal roepen hier dat ik een creep ben, maar het is toch verdomde handig dat iedereen op FB zit en je binnen luttele seconden weet of iemand nog vrijgezel is en je een blauwtje misloopt?
Dat is wel zo, maar ik ken heel het verhaal niet omtrent die meid dus ik weet niet hoelang je al bezig bent. :')
pi_149589578
quote:
_O- Ik denk dat het best goed komt, veel plezier iig!

quote:
7s.gif Op woensdag 11 februari 2015 23:26 schreef Cue_ het volgende:
@Deezertje.. dit zijn geen date ervaringen he.....
O+ ^O^

Ik wil wel een date ervaring delen, maar het is geen internetdate. Afgelopen vrijdag had ik een soort van blind date, geregeld door een gezamenlijke vriendin. Vantevoren vroeg ik me ernstig af waarom ik toch altijd ja zeg tegen zulk soort dingen. :')

Maargoed, toch braaf leuk aangekleed, beetje extra make-up opgesmeerd en op de fiets gestapt. Eenmaal gearriveerd bleek hij er veel leuker uit te zien dan op de foto's! We hadden afgesproken om 9 uur, hebben tot sluitingstijd gekletst over van alles en nog wat en hebben ook gezoend (met tong :o ). Veel gelachen, fijne reacties en goede onderwerpen. Niet alleen maar koetjes en kalfjes, maar ook niet veel te moeilijke diepgaande verhalen.

Ik was best een beetje dronken toen ik naar huis ging, maar toen ik thuis kwam had ik een appje van hem omdat hij had bedacht dat hij me helemaal niet zo naar huis had mogen laten gaan. En of ik de volgende dag al iets te doen had, hij was dan nog in de stad.

Zaterdag is hij dus bij mij thuis langs gekomen. Weer gekletst, gezoend en gelachen. Was leuk. O+ Vervolgdate staat nog niet gepland, maar we zijn het er wel over eens dat die er komt. Maar aangezien hij in Eindhoven woont, ik in Utrecht en we allebei (semi) fulltime werken, moeten we het vooral van de weekenden hebben. En komend weekend is natuurlijk carnavalsweekend! Dus hopelijk zie ik hem het weekend daarna weer. :D
  donderdag 12 februari 2015 @ 00:17:01 #227
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_149589791
Samen carnaval vieren?
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
  donderdag 12 februari 2015 @ 00:28:33 #228
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_149590048
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 00:08 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

_O- Ik denk dat het best goed komt, veel plezier iig!

[..]

O+ ^O^

Ik wil wel een date ervaring delen, maar het is geen internetdate. Afgelopen vrijdag had ik een soort van blind date, geregeld door een gezamenlijke vriendin. Vantevoren vroeg ik me ernstig af waarom ik toch altijd ja zeg tegen zulk soort dingen. :')

Maargoed, toch braaf leuk aangekleed, beetje extra make-up opgesmeerd en op de fiets gestapt. Eenmaal gearriveerd bleek hij er veel leuker uit te zien dan op de foto's! We hadden afgesproken om 9 uur, hebben tot sluitingstijd gekletst over van alles en nog wat en hebben ook gezoend (met tong :o ). Veel gelachen, fijne reacties en goede onderwerpen. Niet alleen maar koetjes en kalfjes, maar ook niet veel te moeilijke diepgaande verhalen.

Ik was best een beetje dronken toen ik naar huis ging, maar toen ik thuis kwam had ik een appje van hem omdat hij had bedacht dat hij me helemaal niet zo naar huis had mogen laten gaan. En of ik de volgende dag al iets te doen had, hij was dan nog in de stad.

Zaterdag is hij dus bij mij thuis langs gekomen. Weer gekletst, gezoend en gelachen. Was leuk. O+ Vervolgdate staat nog niet gepland, maar we zijn het er wel over eens dat die er komt. Maar aangezien hij in Eindhoven woont, ik in Utrecht en we allebei (semi) fulltime werken, moeten we het vooral van de weekenden hebben. En komend weekend is natuurlijk carnavalsweekend! Dus hopelijk zie ik hem het weekend daarna weer. :D
Danku! Denk het ook wel, ben alleen een beetje nerveus en dat is positief maar ook weer niet. Recept voor opmerkingen eruit flappen zonder na te denken enzo ;) We shall see, ga maar aan mijn schoonheidsslaap beginnen :)

Dat klinkt leuk! Fijn dat het dan toch best wel heel erg mee viel. En ach die afstand.. zelfs de roep toetert hierboven is overstag gegaan voor een dame van verder dan de Haagse grenzen :) Als het klopt dan maakt dat niet zoveel meer uit. Geniet ervan!
pi_149590266
quote:
14s.gif Op donderdag 12 februari 2015 00:28 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Danku! Denk het ook wel, ben alleen een beetje nerveus en dat is positief maar ook weer niet. Recept voor opmerkingen eruit flappen zonder na te denken enzo ;) We shall see, ga maar aan mijn schoonheidsslaap beginnen :)

Dat klinkt leuk! Fijn dat het dan toch best wel heel erg mee viel. En ach die afstand.. zelfs de roep toetert hierboven is overstag gegaan voor een dame van verder dan de Haagse grenzen :) Als het klopt dan maakt dat niet zoveel meer uit. Geniet ervan!
Hij is vast ook wel een beetje nerveus. ;) Soms pakt dingen eruitflappen ook goed uit he, hahaha. Slaap lekker!

Is ook leuk! Ja de afstand vind ik in dit geval ook niet zo'n issue. Een uur treinen is best te doen en hij komt uit deze omgeving dus heeft wel vaker plannen in of dichtbij Utrecht. :) Vind het nu af en toe nog wel spannend, of hij wel net zo leuk is als hij nu lijkt enzo. Maar dat is toch afwachten, dus tot die tijd probeer ik er maar gewoon van te genieten. :)
pi_149592321
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 23:26 schreef Deezertje het volgende:

[..]

JE ZIT IN HET VERKEERDE TOPIC!!!!!
pi_149592377
:')

Wat ik dus wou vragen: CC. Wat is de status met de welnietcollega? Daar kwam toch een date aan?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_149592876
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 07:18 schreef DancingPhoebe het volgende:

Wat ik dus wou vragen: CC. Wat is de status met de welnietcollega? Daar kwam toch een date aan?
Nog 8 nachtjes slapen *O*.
Fuck drukke agenda's :').
  donderdag 12 februari 2015 @ 11:04:33 #233
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_149595685
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 07:18 schreef DancingPhoebe het volgende:

Hey DP hoe gaat het daar? Al de ware gevonden of zit er af en toe iemand in je gaatje te roeren?
  donderdag 12 februari 2015 @ 22:34:30 #234
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_149617692
Zo, thuis :) Moet zeggen, ben positief over de date. Het is een beetje aftasten altijd maar erg leuke man, extraverter dan ik dacht en gewoon hele leuke avond gehad. Of de chemie er is dat was gewoon lastig te zeggen we hebben echt heel veel gepraat, lekker wat gegeten bij een pub en een vrij groot biertje op een nerveuze maag maakt inderdaad van mij die flapuit. Gelukkig maar dat hij dat juist leuk vond blijkbaar ;) Ik vond hem zeker leuk maar....chemie is gewoon ook belangrijk. Misschien was het omdat we echt al de diepte in waren gegaan en dat nu ook deden dat het "oppervlakkige" nog even uitbleef maar kan ook zijn dat het vriendschappelijk wordt.

Daarnaast is het feit dat hij daarna naar een kroegje ging waar een goede vriend zijn verjaardag vierde en we vóór het raam waar een aantal heren binnen hun nek nieuwsgierig verrekten afscheid namen nou ook niet echt een heel relaxte plek om meer dan drie zoenen te geven of wat te dralen :')

Maar goed, all in all wil ik hem wel graag beter leren kennen.

[ Bericht 0% gewijzigd door eefje801 op 12-02-2015 22:42:27 ]
pi_149619285
Ik heb deze avond geskyped met een chick van paiq. Was best wel leuk, maar nu valentijnsdag nadert moet ik daar bijna wat mee doen. :')
  donderdag 12 februari 2015 @ 23:07:15 #236
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_149619417
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 23:04 schreef Solo14 het volgende:
Ik heb deze avond geskyped met een chick van paiq. Was best wel leuk, maar nu valentijnsdag nadert moet ik daar bijna wat mee doen. :')
Waarom?
pi_149619517
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 23:04 schreef Solo14 het volgende:
Na 1 avond? Oh dat zou ik echt een afknapper vinden :@
pi_149620141
quote:
14s.gif Op donderdag 12 februari 2015 23:07 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Waarom?
SPOILER
Vrouwen geven altijd hints enzo. Ze is ook een beetje droog, zelfde humor. :')

Ik ga het wel vragen morgen, ik houd jullie op de hoogte. :')
quote:
1s.gif Op donderdag 12 februari 2015 23:09 schreef Pannenkoeken het volgende:

[..]

Na 1 avond? Oh dat zou ik echt een afknapper vinden :@
Sprak haar eerst op paiq, na een tijdje whatsapp en we hadden afgesproken een keer te skypen. Dit binnen een tijdsbestek van 2 weken.
  donderdag 12 februari 2015 @ 23:24:37 #239
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_149620250
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 23:22 schreef Solo14 het volgende:

[..]

SPOILER
Vrouwen geven altijd hints enzo. Ze is ook een beetje droog, zelfde humor. :')

[..]

Sprak haar eerst op paiq, na een tijdje whatsapp en we hadden afgesproken een keer te skypen. Dit binnen een tijdsbestek van 2 weken.
Dus de eindconclusie is dat je beide geen zin hebt in een date en al helemaal niet op Valentijnsdag. Wel erg duidelijke hints ja :) Hoe ga je het nou verder doen dan?

Oh lézen Eef.. nou hou ons op de hoogte of ze ja zegt.
pi_149620320
quote:
7s.gif Op donderdag 12 februari 2015 23:24 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Dus de eindconclusie is dat je beide geen zin hebt in een date en al helemaal niet op Valentijnsdag. Wel erg duidelijke hints ja :) Hoe ga je het nou verder doen dan?
Haha ik neem dat niet serieus, ergens wilt ze wel, door die hints uit dat skype gesprek.

Ik ga het zien. :)
pi_149620437
Na de ietswat teleurstelling van gisteren vandaag zowaar via Tinder in één avond een afspraak geregeld! Helaas is ze volgende week op vakantie, maar heb daar slim op ingespeeld door een datum af te spreken om haar vakantieverhalen aan te horen... En ach, een weekje wachten overleef ik wel. Het is waarschijnlijk niet zo dat ik komende week de luxe heb uit meerdere dates... Nu wel eerst ff der app scoren voordat ze straks gevlogen is :')
pi_149621789
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 23:28 schreef Deezertje het volgende:
Na de ietswat teleurstelling van gisteren vandaag zowaar via Tinder in één avond een afspraak geregeld! Helaas is ze volgende week op vakantie, maar heb daar slim op ingespeeld door een datum af te spreken om haar vakantieverhalen aan te horen... En ach, een weekje wachten overleef ik wel. Het is waarschijnlijk niet zo dat ik komende week de luxe heb uit meerdere dates... Nu wel eerst ff der app scoren voordat ze straks gevlogen is :')
Die date komt er niet.

quote:
1s.gif Op donderdag 12 februari 2015 08:35 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Nog 8 nachtjes slapen *O*.
Fuck drukke agenda's :').
O+ Fuck O+

quote:
1s.gif Op donderdag 12 februari 2015 11:04 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Hey DP hoe gaat het daar? Al de ware gevonden of zit er af en toe iemand in je gaatje te roeren?
Tuttut.
pi_149621864
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 23:54 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Die date komt er niet.
Want? Dat ze op vakantie gaat is aannemelijk want volgende week is het hier carnavalsvakantie.. of bedoel je dat ze maar een datum noemde om er vanaf te zijn? Nah, dan blijven ze vaak juist vaag over een datum, Zoals diegene met wie ik nu al 4 weken app en elke keer zogenaamd geen tijd heeft voor een date. Die is gewoon keihard met iemand anders bezig want ze blijft de hele tijd inloggen op datingsite
pi_149621902
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 23:55 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Want? Dat ze op vakantie gaat is aannemelijk want volgende week is het hier carnavalsvakantie.. of bedoel je dat ze maar een datum noemde om er vanaf te zijn? Nah, dan blijven ze vaak juist vaag over een datum, Zoals diegene met wie ik nu al 4 weken app en elke keer zogenaamd geen tijd heeft voor een date. Die is gewoon keihard met iemand anders bezig want ze blijft de hele tijd inloggen op datingsite
Sorry, maar ik ben al weer klaar.
  vrijdag 13 februari 2015 @ 00:22:14 #245
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_149622678
quote:
Na de ietswat teleurstelling van gisteren vandaag zowaar via Tinder in één avond een afspraak geregeld! Het is echt een leuke meid en ze heeft veel te vertellen. Ze gaat bijna op vakantie, leuk zo'n vrouw die een reis maakt ik maakte er zelf ook nog een topic over van de week en heb verteld wat mijn plannen zijn op dat gebied. Ze vond het heel interessant. Hopelijk snel haar nummer en dan over een weekje als ze terug is maar eens gaan vragen waar we wat gaan drinken. Ben benieuwd naar haar vakantieverhalen!
Beetje aangepast.

Leuk Deezer, veel plezier volgende week!
  vrijdag 13 februari 2015 @ 00:27:37 #246
262 Re
Kiss & Swallow
pi_149622796
Do not enable...
  vrijdag 13 februari 2015 @ 07:05:13 #247
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_149625232
quote:
Je zou toch stoppen met online daten en apps?

Waarom hap ik ook :') Ze laat zich nu een weekje uitwonen en straks gaat ze bij jou uithuilen omdat een leuke jongen haar niet zag zitten.
pi_149626950
Ik heb gisteren ook weer een date gehad.
Naar mijn mening was het erg gezellig, leuke gesprekken gehad.

Maar ik zie vanmorgen ineens dat ze me van facebook en tinder heeft verwijderd, dus ik denk dat zij het niet zo gezellig vond :'( _O-

Jammer maar helaas, Gelukkig staat carnaval voor de deur *O*
pi_149627121
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 09:43 schreef Feddd het volgende:
Ik heb gisteren ook weer een date gehad.
Naar mijn mening was het erg gezellig, leuke gesprekken gehad.

Maar ik zie vanmorgen ineens dat ze me van facebook en tinder heeft verwijderd, dus ik denk dat zij het niet zo gezellig vond :'( _O-

Jammer maar helaas, Gelukkig staat carnaval voor de deur *O*
Wow, dat is wel lullig :o
pi_149627176
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 09:49 schreef Nammie het volgende:

[..]

Wow, dat is wel lullig :o
De ironie is ook een beetje dat ze gisteren nog zei dat ze altijd heel direct en duidelijk wil zijn...
Nou is dit natuurlijk ook wel een soort van duidelijkheid 8)7
pi_149627342
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 09:52 schreef Feddd het volgende:

[..]

De ironie is ook een beetje dat ze gisteren nog zei dat ze altijd heel direct en duidelijk wil zijn...
Hoe gingen jullie uit elkaar gisteren?
  vrijdag 13 februari 2015 @ 10:01:47 #252
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_149627356
quote:

[..]

Nou ja...ze wil het zijn...maar ze is het niet...

Soms heb je geen flauw idee wat er aan de hand is....ik had deze week ook een date; Gezellig zitten drinken en kletsen...4 uur vlogen voorbij...we hadden de volgende date al ongeveer gepland...ze wist al precies waar ze me mee naartoe wilde nemen...een beetje geflirt, geplaag...ze liep nog mee naar het station om me op de trein te zetten...en ineens was het 'je moet wel weten dat ik ook nog iemand anders date...' *20 seconden stil* 'maar het is niet serieus...dus ik wil je sowieso weer zien...'....en bij het station konden er niet eens 3 zoenen op de wang af en was ze ineens weg...en niks meer gehoord daarna...

Tja...
pi_149627457
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 10:01 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Hoe gingen jullie uit elkaar gisteren?
Hebben nog ff staan kletsen bij mijn auto, we hebben het zelfs nog ff gehad over een eventuele volgende date. Daar zouden we het na carnaval nog wel ff over hebben.
Toen 3 kussen op de wang gegeven en ik ben gegaan.
  vrijdag 13 februari 2015 @ 10:30:14 #254
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_149627888
quote:
9s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 07:05 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Waarom hap ik ook :') Ze laat zich nu een weekje uitwonen en straks gaat ze bij jou uithuilen omdat een leuke jongen haar niet zag zitten.
Had jou niet ingeschat als zo'n friendzone huilie, wats keburt?
pi_149627920
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 10:30 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Had jou niet ingeschat als zo'n friendzone huilie, wats keburt?
Ging denk ik over de 'date' van Deezertje. :)
  vrijdag 13 februari 2015 @ 10:34:46 #256
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_149627983
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 10:31 schreef PeterPastoor het volgende:

[..]

Ging denk ik over de 'date' van Deezertje. :)
Dat snapte ik wel :)
Dacht alleen dat Sonic ouder dan 16 was.
  vrijdag 13 februari 2015 @ 10:41:41 #257
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_149628154
Gek hoe je dag na een date altijd anders ernaar kijkt. Ik wil het niet teveel analyseren maar het was voor mij wel duidelijk dat "de ex" nog erg in zijn gedachten zat. Lees; ex gaat backpacken, trekt creditcard leeg én gaat vreemd en nog wil hij erg graag vrienden blijven en haar het beste gunnen.

Nobel streven maar volgens mij is hij gewoon een beetje te snel gaan daten en nog in ontkenning. Weet niet zo goed wat ik ermee moet, contact erna was gewoon leuk hoor maar moet ik dat wel willen zo iemand. Ondanks dat hij verder echt leuk was. Ik kan gewoon niet dates lang tegenover iemand zitten zonder er iets van te zeggen in ieder geval. Daarnaast wil ik geen wedstrijd met een ex houden. Lastig.
pi_149628336
quote:
15s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 10:41 schreef eefje801 het volgende:
Gek hoe je dag na een date altijd anders ernaar kijkt. Ik wil het niet teveel analyseren maar het was voor mij wel duidelijk dat "de ex" nog erg in zijn gedachten zat. Lees; ex gaat backpacken, trekt creditcard leeg én gaat vreemd en nog wil hij erg graag vrienden blijven en haar het beste gunnen.

Nobel streven maar volgens mij is hij gewoon een beetje te snel gaan daten en nog in ontkenning. Weet niet zo goed wat ik ermee moet, contact erna was gewoon leuk hoor maar moet ik dat wel willen zo iemand. Ondanks dat hij verder echt leuk was. Ik kan gewoon niet dates lang tegenover iemand zitten zonder er iets van te zeggen in ieder geval. Daarnaast wil ik geen wedstrijd met een ex houden. Lastig.
trek je niet veel te snel conclusies?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  vrijdag 13 februari 2015 @ 10:55:31 #259
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_149628500
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 10:49 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

trek je niet veel te snel conclusies?
Ja, daar ben ik altijd heel goed in. Ik denk dat het doorgewinterd zijn in het daten me niet echt meehelpt soms. Loslaten, enzo. Heb niks te verliezen ook.
  vrijdag 13 februari 2015 @ 11:15:57 #260
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_149629028
quote:
7s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 10:55 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Ja, daar ben ik altijd heel goed in. Ik denk dat het doorgewinterd zijn in het daten me niet echt meehelpt soms. Loslaten, enzo. Heb niks te verliezen ook.
Met analyse kun je het al kapot maken voordat er uberhaupt iets is...wel zo veilig natuurlijk, maar zoals je zelf zegt: niks te verliezen...er is altijd een risico, en in dit geval ben je je er van bewust...geen enkele reden om het niet nog even aan te kijken, als je denkt dat je hem wel echt leuk zou kunnen gaan vinden...
  vrijdag 13 februari 2015 @ 12:13:39 #261
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_149630477
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 11:15 schreef Abbadon het volgende:

[..]

Met analyse kun je het al kapot maken voordat er uberhaupt iets is...wel zo veilig natuurlijk, maar zoals je zelf zegt: niks te verliezen...er is altijd een risico, en in dit geval ben je je er van bewust...geen enkele reden om het niet nog even aan te kijken, als je denkt dat je hem wel echt leuk zou kunnen gaan vinden...
Klopt hoor :) En zeker een "dingetje" van mij. Ben zelf ook eerlijk daarin geweest tegen hem dus het is wel zo eerlijk om het gewoon op zijn beloop te laten. Wie weet wordt het gewoon hartstikke leuk ;)
pi_149630986
quote:
Nu wel eerst ff der app scoren voordat ze straks gevlogen is :')
NEE!!

Ik heb wel Valentijnsdate... lekker mee doen aan clichés *O*
pi_149631801
Heb m'n volgende date al weer bijna geregeld, alleen nog ff datumpje prikken :) ^O^
  vrijdag 13 februari 2015 @ 13:23:54 #264
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_149632064
quote:
12s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 10:34 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Dat snapte ik wel :)
Dacht alleen dat Sonic ouder dan 16 was.
Oh ja, want iedereen is hier altijd bloedserieus enzo :)
  vrijdag 13 februari 2015 @ 13:27:26 #265
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_149632146
quote:
7s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 13:23 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Oh ja, want iedereen is hier altijd bloedserieus enzo :)
:* neuh
pi_149639877
quote:
9s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 07:05 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Nou offline wil het ook niet vlotten, maar nu je bij Tinder nog maar maximaal 40 likes per dag kunt doen is het wel makkelijker geworden om te stoppen :)
pi_149639908
quote:
13s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 12:33 schreef Godshand het volgende:

[..]

NEE!!

Ik heb wel Valentijnsdate... lekker mee doen aan clichés *O*
Yes ik doe mee aan cliché. Morgen schaatsen wat ik niet kan. Gaat leuk worden :+
pi_149640208
Oooh ik wil ook een date op Valentijn. :D
pi_149640465
Ik ben stiekem wel benieuwd van wie ik iets hoor morgen :@

Mannen zijn dom over valentijn dus ik gok van niemand :')
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  vrijdag 13 februari 2015 @ 19:02:46 #270
416931 yats
(non) Average Joe
pi_149641593
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 18:19 schreef Nammie het volgende:
Oooh ik wil ook een date op Valentijn. :D
Dat kan geregeld worden. Jouw stad of mijn stad?
pi_149648229
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 18:28 schreef rhubarbje het volgende:
Mannen zijn dom over valentijn dus ik gok van niemand :')
Valentijn zelf is dom :')

Maar stiekem zeg ik dat natuurlijk ook alleen maar omdat ik ook alleen ben met Valentijn :'( (vandaar dat ik hier al een paar weken lurk)
pi_149648256
Die meid van gisteren wil toch niet op date door het leeftijdsverschil en ze zich zorgen maakt over hoe ze dat uit zou moeten leggen aan haar ouders. Zij is 16 en ik 21.

Maarja Valentijnsdag boeit me niet.
pi_149663102
Er zit weer weer een wanhopige tussen hoor op Paiq "wauw ik zou er een moord voor doen om een keer met je op stap te mogen!!!"
pi_149663249
Nnnhhhhhhhhoh O+ Beentje geschoren O+ Merkin strak in model O+ Jurkje waar m'n boobies in excelleren hangt klaar O+ Nieuwe feestbh zit als gegoten O+ Laarsjes gepoetst O+ Nageltjes lakken O+ Haartjes strijken O+
pi_149663394
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 14:24 schreef DancingPhoebe het volgende:
Nnnhhhhhhhhoh O+ Beentje geschoren O+ Merkin strak in model O+ Jurkje waar m'n boobies in excelleren hangt klaar O+ Nieuwe feestbh zit als gegoten O+ Laarsjes gepoetst O+ Nageltjes lakken O+ Haartjes strijken O+
Haha je doet goed je best :P
  zaterdag 14 februari 2015 @ 14:42:08 #276
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_149663733
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 18:07 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Nou offline wil het ook niet vlotten, maar nu je bij Tinder nog maar maximaal 40 likes per dag kunt doen is het wel makkelijker geworden om te stoppen :)
Snap ook niet waarom mensen die update doen. Zonder update kun je nog gewoon swipen als een dolle.
pi_149663852
quote:
:9 O+
  zaterdag 14 februari 2015 @ 16:13:08 #278
242666 BeamofLight
pi_149666005
quote:
hier maakt niet uit wat aan te trekken en soa-vrij de carnaval in
pi_149666797
quote:
pi_149685991
  zondag 15 februari 2015 @ 09:05:19 #281
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_149686072
quote:
Het was geen succes? ;(
pi_149686086
quote:
1s.gif Op zondag 15 februari 2015 09:05 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Het was geen succes? ;(
Het was een groot succes! O+ cocktails O+
  zondag 15 februari 2015 @ 09:07:40 #283
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_149686099
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2015 09:06 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Het was een groot succes! O+ cocktails O+
En de man?
pi_149686111
quote:
1s.gif Op zondag 15 februari 2015 09:07 schreef Cue_ het volgende:

[..]

En de man?
Er was geen man :o
  zondag 15 februari 2015 @ 09:11:01 #285
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_149686122
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2015 09:09 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Er was geen man :o
Ow dan geen idee waar t over gaat :')
pi_149686128
quote:
1s.gif Op zondag 15 februari 2015 09:11 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ow dan geen idee waar t over gaat :')
Ik ging gewoon cocktails slempen met m'n posse, maar had een ikgaerfabuitzienbui *O*

Dat lukte overigens ook O+
pi_149698289
Doos, ik dacht ook dat het om een date ging :{w.

SPOILER
pi_149698690
Degene waar ik al bijna een maand mee app heeft dan eindelijk zelf een datum en tijd voorgesteld voor een date :) Mag ook wel een keer, ben alleen bang dat het wel gaat tegenvallen. Inhoudelijk is de klik er zeker, maar gezien haar vorige relaties allemaal met hipsters surfdudes, relaxte en muzikale jongens waren (en dat ben ik niet) bereid ik me alvast voor dat ik in de friendzone beland :P Maar maak er iig een leuke date van,
pi_149699779
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2015 17:32 schreef Deezertje het volgende:
Degene waar ik al bijna een maand mee app heeft dan eindelijk zelf een datum en tijd voorgesteld voor een date :) Mag ook wel een keer, ben alleen bang dat het wel gaat tegenvallen. Inhoudelijk is de klik er zeker, maar gezien haar vorige relaties allemaal met hipsters surfdudes, relaxte en muzikale jongens waren (en dat ben ik niet) bereid ik me alvast voor dat ik in de friendzone beland :P Maar maak er iig een leuke date van,
Dat is wel een goede houding om aan een date te beginnen ja. Als jij jezelf niet als relatiemateriaal ziet gaat zei dat ook niet zien.
pi_149700038
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2015 17:21 schreef clumsy_clown het volgende:
Doos, ik dacht ook dat het om een date ging :{w.

SPOILER
Ja ga je dan weer daten?

Donderdag weer :7
pi_149702825
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2015 17:32 schreef Deezertje het volgende:
Aannames, aannames. Stap er nu gewoon voor één friggin' keertje eens blanco in. Zou je goed doen.
  zondag 15 februari 2015 @ 22:45:56 #292
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_149712917
Van de week tweede date met de Tinderman. Hebben nog steeds leuk contact, ben benieuwd!
pi_149749301
quote:

[..]

Dat is wel vrij lullig ja :') zeg dan gewoon eerlijk dat de klik er niet is ofzo ipv doen alsof je het leuk vond en thuis meteen die persoon overal te verwijderen
pi_149749705
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 00:38 schreef Waterdrinker het volgende:

[..]

Dat is wel vrij lullig ja :') zeg dan gewoon eerlijk dat de klik er niet is ofzo ipv doen alsof je het leuk vond en thuis meteen die persoon overal te verwijderen
Hoewel sommige jongens hele duidelijke taal ook niet lijken te begrijpen. Maar deze situatie is wel lullig ja!
pi_149752232
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 01:05 schreef Nammie het volgende:

[..]

Hoewel sommige jongens hele duidelijke taal ook niet lijken te begrijpen. Maar deze situatie is wel lullig ja!
Haha, heb je smeuïge voorbeelden? :D
  dinsdag 17 februari 2015 @ 09:52:47 #296
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_149752704
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 01:05 schreef Nammie het volgende:

[..]

Sommige vrouwen ook niet (dus het gaat beide kanten op), maar wees tenminste wel eerlijk en blokkeer die droplul dan. Een date is een date, het klikt of het klikt niet. Maar iemand verdient wel een eerlijk antwoord, dat hele doodzwijgen vind ik nogal triest. (en ook ik heb mijzelf er een keertje schuldig aan gemaakt, verschrikkelijk)
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
  dinsdag 17 februari 2015 @ 09:55:42 #297
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_149752764
quote:
7s.gif Op zondag 15 februari 2015 22:45 schreef eefje801 het volgende:
Van de week tweede date met de Tinderman. Hebben nog steeds leuk contact, ben benieuwd!
Leuk! Wat gaan jullie doen? :)
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
pi_149753726
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 09:52 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Sommige vrouwen ook niet (dus het gaat beide kanten op), maar wees tenminste wel eerlijk en blokkeer die droplul dan. Een date is een date, het klikt of het klikt niet. Maar iemand verdient wel een eerlijk antwoord, dat hele doodzwijgen vind ik nogal triest. (en ook ik heb mijzelf er een keertje schuldig aan gemaakt, verschrikkelijk)
Vaak weet je direct bij begin of einde van de date wel of het wat was. Als je dan een lulverhaal ophangt van oh leuk, dit moeten we vaker doen terwijl je daar geen intentie toe hebt ben je als man of vrouw gewoon verkeerd bezig in mijn ogen. Liever een keiharde eerlijke afwijzing dan naar huis gaan met een goed gevoel en daar achter komen dat je geblokkeerd bent..
pi_149758704
Ik ben ook weer back in the game :')
Nu Tinder een betaalde app is, heeft ie al een leuke gratis concurrent ?
Ook in moeilijke tijden.
  dinsdag 17 februari 2015 @ 13:42:39 #300
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_149758757
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 13:41 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Betaald. Neehoor.
I like the way you look at me with those beautiful eyes
  dinsdag 17 februari 2015 @ 13:52:51 #301
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_149759161
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 13:41 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Bar Dancing de Lauwe Pruim
Bruin Café de Grot
Discotheek de Zure Sloot
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')