Het meest trieste van dit al is:quote:Op donderdag 5 februari 2015 11:32 schreef Silenus het volgende:
Ik zag gisteren op EenVandaag een item over mannen die vrouwen oplichten via Tinder.Eerst een paar weken daten, en daarna moesten die vrouwen dan geld overmaken of afgeven. Je moet ook wel echt een naïeve doos zijn om daar in te trappen.
De 'Tinder-deskundige' die in dat item werd geïnterviewd is trouwens ook een ex-date van me.
Spannend! Wel ff zeggen wanneer want dan ga ik een avondje f5'nquote:Op donderdag 5 februari 2015 11:43 schreef clumsy_clown het volgende:
De datum van de welnietdate is gepland, en ik maak me er aan de ene kant genadeloos druk om en aan de andere kant weer helemaal niet. In ieder geval heb ik voor de week erna 2 rebounddates staan, dat scheelt.
Kortom, ik ga weer eens aan de slag.
Precies, het voelt wel goed eigenlijk, in hoeverre je dat nu al kunt zeggen. Moet het ook niet te lang uitstellen die eerste date want dan krijg je weer teveel verwachtingen. Volgende week lijkt me mooi, eerst maar een korte date (uhu) en dan verder zien als er meer tijd is.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 13:57 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
leuk eefje! Tja je eigen gevoel is toch het beste wat je kunt volgen. Jezelf voorbij lopen helpt jou niet en je date ook niet!
Goed bezig Weisslan!quote:Op donderdag 5 februari 2015 22:57 schreef Weissman het volgende:
Ook date 2 met het Korfbalmeisje was erg leuk. Er is gezoend* en veel gelachen. Over 2/3 weken zien we elkaar weer.
*(met tong)
Silenus heb jij een meisje gedate dat via Tinder is opgelicht? Knap lullig voor haar, maar dat iemand daarin trapt gaat verder dan naïviteit.quote:Op donderdag 5 februari 2015 12:17 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Het meest trieste van dit al is:
ik zag haar gisteren inderdaad en dacht nog: volgens mij is dit die ex-date van Silenus. Fuck me...
Waarom weet ik dit??!
En dat meisje: ja ik had alvast geld overgemaakt om te gaan samenwonen
'"Hoeveel dan"?
500 euro...![]()
![]()
Redelijk lange tijd tussen. Vakantie ofzo?quote:Op donderdag 5 februari 2015 22:57 schreef Weissman het volgende:
Ook date 2 met het Korfbalmeisje was erg leuk. Er is gezoend* en veel gelachen. Over 2/3 weken zien we elkaar weer.
*(met tong)
Oh good lord,lezen is ook een friggin' kunst he?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 00:07 schreef Nammie het volgende:
[..]
Silenus heb jij een meisje gedate dat via Tinder is opgelicht? Knap lullig voor haar, maar dat iemand daarin trapt gaat verder dan naïviteit.![]()
Helaas wel.quote:
Redelijk volle agenda's aan beide kanten. Daarnaast hebben we allebei al een vaste partner. Dus de prioriteiten/verhoudingen liggen wat andersquote:Vakantie ofzo?
Sorry? Het staat er vrij onduidelijk hoor. Tinder deskundige. Op basis van wat? Dat ze voor de gek is gehouden of dat ze er vaak op zit ofzo?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 07:17 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Oh good lord,lezen is ook een friggin' kunst he?
nee je snapt het nog steeds nietquote:Op vrijdag 6 februari 2015 09:37 schreef Nammie het volgende:
[..]
Sorry? Het staat er vrij onduidelijk hoor. Tinder deskundige. Op basis van wat? Dat ze voor de gek is gehouden of dat ze er vaak op zit ofzo?
Lol. Daar even niet meer aan gedacht. Maar leuk. Succes ermee verderquote:Op vrijdag 6 februari 2015 08:02 schreef Weissman het volgende:
[..]
Helaas wel.
[..]
Redelijk volle agenda's aan beide kanten. Daarnaast hebben we allebei al een vaste partner. Dus de prioriteiten/verhoudingen liggen wat anders
Oh. Nou leg uit als je wil?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 10:16 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
nee je snapt het nog steeds niet
Maar ik heb hem een beetje gelezen en zo ben ik niet. Ik vind daten en dates regelen niet moeilijk. Dat gaat allemaal best vanzelf en daar hoef ik niets voor te doen.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:23 schreef Weissman het volgende:
Zijn we net van Deezertje af, komt de volgende al binnen lopen
Dat je dates regelen niet moeilijk vind wil natuurlijk niet zeggen dat je niet in de categorie 'rampdate' valt. Maar het lijkt mij wat vroeg om daarover een oordeel te vellenquote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:26 schreef Nammie het volgende:
[..]
Maar ik heb hem een beetje gelezen en zo ben ik niet. Ik vind daten en dates regelen niet moeilijk. Dat gaat allemaal best vanzelf en daar hoef ik niets voor te doen.
O zo, maar ik heb nog nooit een rampdate gehad. Het is altijd heel erg normaal.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:28 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dat je dates regelen niet moeilijk vind wil natuurlijk niet zeggen dat je niet in de categorie 'rampdate' valt. Maar het lijkt mij wat vroeg om daarover een oordeel te vellen
En ik wil Re niet op mijn dak voor SC dus ik ren nu snel weg
Om toch nog op je reactie te antwoorden vanuit het vorige topic:quote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:28 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dat je dates regelen niet moeilijk vind wil natuurlijk niet zeggen dat je niet in de categorie 'rampdate' valt. Maar het lijkt mij wat vroeg om daarover een oordeel te vellen
En ik wil Re niet op mijn dak voor SC dus ik ren nu snel weg
Heeft ze niet gewoon een relatie?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:47 schreef K44S het volgende:
[..]
Om toch nog op je reactie te antwoorden vanuit het vorige topic:
Ik vermoede dat het een soort date zou zijn. Maar naar simpel te vragen wat ik er NIET van moet verwachten.... was het dat ik NIET veel moest verwachten. En dat ze gewoon filmpie wilt kijken.
Ik vroeg toen wat ze zou antwoorden als d'r na Zaterdag wel op date zou vragen... wat ze dan zou antwoorden. Hier op zei ze: Ene kant zou ik ja antwoorden, andere kant niet in verband met een probleem.
Ik vroeg toen wat het probleem is en kreeg daar geen antwoord op. Vooralsnog denk ik te weten wat dat probleem is.
Ik neem Zaterdag gewoon voor wat het is.... filmpje drankje... en alles wat gebeurt... gebeurt...
maar ze mag er wel rekening mee houden dat ook voor mij op een bepaald moment het geduld op is ( we lopen al vanaf het begin af aan al beetje fout te flirten...... dus er hangt wel iets.... )
Ik reageer nog op een quote van Rhubarbje in het vorige topic.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:49 schreef Weissman het volgende:
Ik begrijp geen reet van je post, maar dat zal wel aan mij liggen
Nope, ze had met hem een soort exclusief. Ik heb duidelijk gemaakt dat ik daar niet van ben.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:49 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Heeft ze niet gewoon een relatie?
Maar jezus, het is nu al drama. Je zoekt ze wel uit. Niet lullig bedoeld maar hoor jij ook niet een topic op te schuiven? Je weet niet wanneer dingen dates zijn, hebt meer rampdates dan gewone, kiest alleen maar cray cray's etc
Fout. Je had hier moeten zeggen: "Ok ik weet genoeg, opzouten. Ik ga wel met iemand anders afspreken."quote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:47 schreef K44S het volgende:
Hier op zei ze: Ene kant zou ik ja antwoorden, andere kant niet in verband met een probleem.
Ik vroeg toen wat het probleem is
Nogmaals je kunt ook heel slecht zijn in daten/versieren ook al kun je wel een date regelen. Vooral nu met tinder en zoquote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:52 schreef K44S het volgende:
[..]
Nope, ze had met hem een soort exclusief. Ik heb duidelijk gemaakt dat ik daar niet van ben.
Naja... drama. Zij is gewoon stuk wat.... lastiger in dit soort dingen. En ik krijg geen duidelijkheid.
En ik vind dat ik geen topic hoef op te schuiven, tenslotte is een date fixen en verder, geen moeite voor me. Ik wou alleen reageren op je vraag.
Ik geloof dat je niet slecht kan zijn in daten. Ik denk dat áls je 'slecht' bent in daten, dat te maken heeft met hoe sociaal je bent en dat je gewoon 'slecht' bent in alle sociale relaties. Of dat nou dates betreffen of gewoon vriendschappen.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:53 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nogmaals je kunt ook heel slecht zijn in daten/versieren ook al kun je wel een date regelen. Vooral nu met tinder en zo
Maar ze heeft dus wel een relatie? Ik kan het slecht volgen
In het begin voelde ik ook niet meer dan een vriendschappelijke klik. Maar door dat foute flirten begon r toch wat te kriebelen.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:53 schreef Silenus het volgende:
[..]
Fout. Je had hier moeten zeggen: "Ok ik weet genoeg, opzouten. Ik ga wel met iemand anders afspreken."
Dat kinderachtige gedoe van sommige mensen moet je nooit gaan voeden.
quote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:53 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nogmaals je kunt ook heel slecht zijn in daten/versieren ook al kun je wel een date regelen. Vooral nu met tinder en zo
Ok, dan zal ik het verkeerd hebben gezegd: Ik kan best versieren( als m'n zin er naar staat ) en ook prima daten. Ik installeer expres geen Tinder omdat dat "te makkelijk" is. te makkelijk in de zin van: zo leer je niet meer normaal een dame in een kroeg of zo aan te spreken.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:53 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Bedankt voor deze wijsheden, maar dat doet er verder niet toe. Dit topic gaat over daten en ontspoort door mensen die helemaal niet echt aan het daten zijn maar alleen praten op tinder, of misschien dat stadium nog wel voorbij komen en dat iemand wel met ze af wil spreken maar zijn daarnaast helemaal niet aan het daten maar meer aan het ontmoeten. Ik kan het niet zo goed duidelijker uitleggenquote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:56 schreef Nammie het volgende:
[..]
Ik geloof dat je niet slecht kan zijn in daten. Ik denk dat áls je 'slecht' bent in daten, dat te maken heeft met hoe sociaal je bent en dat je gewoon 'slecht' bent in alle sociale relaties. Of dat nou dates betreffen of gewoon vriendschappen.
Dan heb ik het concept niet goed begrepen van dit topic.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:58 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Bedankt voor deze wijsheden, maar dat doet er verder niet toe. Dit topic gaat over daten en ontspoort door mensen die helemaal niet echt aan het daten zijn maar alleen praten op tinder, of misschien dat stadium nog wel voorbij komen en dat iemand wel met ze af wil spreken maar zijn daarnaast helemaal niet aan het daten maar meer aan het ontmoeten. Ik kan het niet zo goed duidelijker uitleggen
Als je de basics van sociale interactie/daten niet onder de knie hebt hoor je hier gewoon niet. Sorry
Dat kan, maar jij beslist niet of iemand daten wel of niet onder de knie heeft. Zoals je ziet is k44s aan het daten en praat hij niet eens via Tinder.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:58 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Bedankt voor deze wijsheden, maar dat doet er verder niet toe. Dit topic gaat over daten en ontspoort door mensen die helemaal niet echt aan het daten zijn maar alleen praten op tinder, of misschien dat stadium nog wel voorbij komen en dat iemand wel met ze af wil spreken maar zijn daarnaast helemaal niet aan het daten maar meer aan het ontmoeten. Ik kan het niet zo goed duidelijker uitleggen
Als je de basics van sociale interactie/daten niet onder de knie hebt hoor je hier gewoon niet. Sorry
Kunnen de dames die dit aantrekkelijk vinden in een man hun hand opsteken aub?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:52 schreef K44S het volgende:
En ik krijg geen duidelijkheid.- ik ben ook een twijfelteef-
Dit is niet wat ze bedoelen met ''ignorance is bliss''quote:En ik vind dat ik geen topic hoef op te schuiven, tenslotte is een date fixen en verder, geen moeite voor me. Ik wou alleen reageren op je vraag.
Nee daarvoor is het topic dat gaat over moeite met versieren. Ik weet de naam nooit preciesquote:Op vrijdag 6 februari 2015 12:01 schreef K44S het volgende:
[..]
Dan heb ik het concept niet goed begrepen van dit topic.
Ik dacht dat er ook mensen "welkom" waren die enig advies wouden/willen die wat moeite met het begrip 'daten'?
Ik stem hem toch ook niet van het eiland? Had ik die macht maar. Ik geef hem enkel het advies om op te schuiven (of op zijn minst eens kritisch naar zichzelf te kijken) op basis van weken van zijn posts lezenquote:Op vrijdag 6 februari 2015 12:01 schreef Nammie het volgende:
[..]
Dat kan, maar jij beslist niet of iemand daten wel of niet onder de knie heeft. Zoals je ziet is k44s aan het daten en praat hij niet eens via Tinder.
Ik had het er gewoon bij laten zitten, klinkt als gezeur.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:47 schreef K44S het volgende:
[..]
Om toch nog op je reactie te antwoorden vanuit het vorige topic:
Ik vermoede dat het een soort date zou zijn. Maar naar simpel te vragen wat ik er NIET van moet verwachten.... was het dat ik NIET veel moest verwachten. En dat ze gewoon filmpie wilt kijken.
Ik vroeg toen wat ze zou antwoorden als d'r na Zaterdag wel op date zou vragen... wat ze dan zou antwoorden. Hier op zei ze: Ene kant zou ik ja antwoorden, andere kant niet in verband met een probleem.
Ik vroeg toen wat het probleem is en kreeg daar geen antwoord op. Vooralsnog denk ik te weten wat dat probleem is.
Ik neem Zaterdag gewoon voor wat het is.... filmpje drankje... en alles wat gebeurt... gebeurt...
maar ze mag er wel rekening mee houden dat ook voor mij op een bepaald moment het geduld op is ( we lopen al vanaf het begin af aan al beetje fout te flirten...... dus er hangt wel iets.... )
Oh oke, ik zie gewoon een verslag over een date/geen date-gezeur. Niet iets waarvan ik per definitie zeg dat hij niet kan daten. Als dat al niet meer 'mag' vraag ik me af wat wel mag.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 12:03 schreef rhubarbje het volgende:
Ik stem hem toch ook niet van het eiland? Had ik die macht maar. Ik geef hem enkel het advies om op te schuiven (of op zijn minst eens kritisch naar zichzelf te kijken) op basis van weken van zijn posts lezen
Misschien moet je dat sowieso niet doen als je pas 2 dagen mee lees?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 12:04 schreef Nammie het volgende:
[..]
[..]
Oh oke, ik zie gewoon een verslag over een date/geen date-gezeur. Niet iets waarvan ik per definitie zeg dat hij niet kan daten. Als dat al niet meer 'mag' vraag ik me af wat wel mag.
Jij bent ook zo lekker aardig voor iedereen de laatste tijd.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 12:07 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Misschien moet je dat sowieso niet doen als je pas 2 dagen mee lees?
Want een man die steeds bevestiging zoekt in een vrouw is wel aantrekkelijk wil je zeggen?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 12:06 schreef K44S het volgende:
[..]
Als ze de reden zouden weten, zouden er mi
[..]
misschien wel wat handen in de lucht gaan, laats staan een paar begrip tonende dames die een goedkeurend knikje zouden geven.
Dus als jij een verhaal hier neer zet over jouw dates.... dan is het enkel je digitale dagboek?
Je wilt er geen tips of suggesties over lezen?
Geen enkele dame natuurlijk. Maar als ze het verhaal zouden aanhoren zouden ze het wel begrijpen.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 12:01 schreef Weissman het volgende:
[..]
Kunnen de dames die dit aantrekkelijk vinden in een man hun hand opsteken aub?
[..]
Dit is niet wat ze bedoelen met ''ignorance is bliss''
quote:Op vrijdag 6 februari 2015 12:03 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nee daarvoor is het topic dat gaat over moeite met versieren. Ik weet de naam nooit precies
[..]
Ik stem hem toch ook niet van het eiland? Had ik die macht maar. Ik geef hem enkel het advies om op te schuiven (of op zijn minst eens kritisch naar zichzelf te kijken) op basis van weken van zijn posts lezen
Dus al de dates die hier worden gepost, worden enkel gepost om te laten zien dat men aan het daten is? En dus niet vragen naar evt. tips?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 12:03 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nee daarvoor is het topic dat gaat over moeite met versieren. Ik weet de naam nooit precies
[..]
Ik lees wel wat langer mee. Ben jij gefrustreerd ofzo?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 12:07 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Misschien moet je dat sowieso niet doen als je pas 2 dagen mee lees?
Nogmaals, ik zeg nergens dat iets niet mag of zo
Een avondwandeling, klinkt als een bejaard stel!quote:Op vrijdag 6 februari 2015 12:07 schreef SonicVolcano het volgende:
Zondagavond wat drinken en daarna een avondwandeling maken. Kijk er naar uit
het was niet onaardig bedoeld. Het lijkt mij gewoon dat als je halverwege een 'discussie' in komt vallen je niet zo goed mee kunt praten over alleen het staartjequote:Op vrijdag 6 februari 2015 12:08 schreef Silenus het volgende:
[..]
Jij bent ook zo lekker aardig voor iedereen de laatste tijd.
Zeg dat...quote:Op vrijdag 6 februari 2015 12:08 schreef Silenus het volgende:
[..]
Jij bent ook zo lekker aardig voor iedereen de laatste tijd.
Ik heb nog nooit een man mee gemaakt die geen duidelijk wilt?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 12:09 schreef Weissman het volgende:
[..]
Want een man die steeds bevestiging zoekt in een vrouw is wel aantrekkelijk wil je zeggen?
En ja, ik meld hier niet eens de helft van m'n dates. Verder is er op Fok maar een enkeling van wie ik mss advies zou aannemen.
De 2 topics zijn voor andere typen/categorieën adviesquote:Op vrijdag 6 februari 2015 12:09 schreef K44S het volgende:
[..]
Geen enkele dame natuurlijk. Maar als ze het verhaal zouden aanhoren zouden ze het wel begrijpen.
[..]
[..]
Dus al de dates die hier worden gepost, worden enkel gepost om te laten zien dat men aan het daten is? En dus niet vragen naar evt. tips?
Vind het wel relaxt. Ze is net verhuisd naar de stad waar ik woon, dus kan ik haar wat rondleidenquote:Op vrijdag 6 februari 2015 12:10 schreef Nammie het volgende:
[..]
Een avondwandeling, klinkt als een bejaard stel!
Noem je dat een stad?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 12:13 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Vind het wel relaxt. Ze is net verhuisd naar de stad waar ik woon, dus kan ik haar wat rondleiden
Als je houdt van een avondwandeling ben je gelijk een bejaard stel?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 12:10 schreef Nammie het volgende:
[..]
Ik lees wel wat langer mee. Ben jij gefrustreerd ofzo?
[..]
Een avondwandeling, klinkt als een bejaard stel!
Meer dan 100.000 inwoners vind ik wel een stad, ja.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 12:15 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Noem je dat een stad?![]()
Nee have fun man
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |