abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 10 februari 2015 @ 13:13:18 #151
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_149536525
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 20:38 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Misschien is het een hele gekke opmerking hoor, maar heb je je nooit eens afgevraagd hoe het komt dat zowat alles wat voor jou datepotentie heeft voortdurend dates blijft uitstellen of nog voor aanvang van een eerste date afhaakt bij je?
Allemaal de schuld van die wijfen natuurlijk!
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_149537266
Heb zelf ook een flink aantal dates(+-10) achter de rug met een meid, maar ik twijfel nog of het wat is. Het is zeker gezellig samen, alleen blijft het daar ook wel bij. Ik voel me niet 'verliefd', het is gewoon leuk samen.

Daar komt wel bij dat vorige week mijn bod is geaccepteerd op een huis. Dus er gaat veel tijd en energie zitten in het regelen van de financiering, meubels uitzoeken en dergelijke. Ook was ik het plan om er een tijdje als vrijgezel te gaan wonen.

Ik weet niet of je TE kieskeurig kunt zijn, maar ik heb altijd het idee dat het gras groener is bij de buren. Of ik heb gewoon nog nooit mijn perfecte match gevonden :+
Ik zoek iemand die veel overeenkomsten heeft met mij. Dus erg sportief, houdt van flink stappen, maar ook van de 'nerd' dingen. Dit lijkt bijna een onmogelijke combinatie om te vinden. Het is vaak maar 2 van de 3. Met mijn ex kon ik nog zeer goed sporten(mountainbike/squash) en hield ook van stappen. Maar had dan bijna een aversie van computers en deed pabo(kinderen :bibber: )
Een beetje tegengas kunnen geven is ook zeer wenselijk. Vrouwen die je naar de mond praten omdat ze een per se willen laten zien dat ze relatiemateriaal zijn :r

Ik heb het antwoord zelf al gegeven natuurlijk, toch wilde ik het gewoon even kwijt.
Ach komend weekend carnaval en vrijdag ben ik jarig(25 alweer :'( ), dus dan komt het wel goed })
  dinsdag 10 februari 2015 @ 13:43:38 #153
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_149537385
En ik heb inmiddels een Museum(jaar)kaart...
pi_149538756
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 13:43 schreef BeamofLight het volgende:
En ik heb inmiddels een Museum(jaar)kaart...
Je bent opgenomen in de collectie van het natuur historisch museum?

En OT nog, weet iemand van jullie toevallig of er een engelse variant is van Paiq, dus een datingsite zonder profielen maar minder vleesmarkt dan Tinder? En dan bedoel ik in Engeland, niet Engels praten op Paiq in Nederland.

[ Bericht 1% gewijzigd door MissGump op 10-02-2015 15:50:36 ]
Why do dishes when you can do daiquiris?
pi_149540392
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 13:40 schreef JAOC het volgende:
Heb zelf ook een flink aantal dates(+-10) achter de rug met een meid, maar ik twijfel nog of het wat is. Het is zeker gezellig samen, alleen blijft het daar ook wel bij. Ik voel me niet 'verliefd', het is gewoon leuk samen.

Daar komt wel bij dat vorige week mijn bod is geaccepteerd op een huis. Dus er gaat veel tijd en energie zitten in het regelen van de financiering, meubels uitzoeken en dergelijke. Ook was ik het plan om er een tijdje als vrijgezel te gaan wonen.

Ik weet niet of je TE kieskeurig kunt zijn, maar ik heb altijd het idee dat het gras groener is bij de buren. Of ik heb gewoon nog nooit mijn perfecte match gevonden :+
Ik zoek iemand die veel overeenkomsten heeft met mij. Dus erg sportief, houdt van flink stappen, maar ook van de 'nerd' dingen. Dit lijkt bijna een onmogelijke combinatie om te vinden. Het is vaak maar 2 van de 3. Met mijn ex kon ik nog zeer goed sporten(mountainbike/squash) en hield ook van stappen. Maar had dan bijna een aversie van computers en deed pabo(kinderen :bibber: )
Een beetje tegengas kunnen geven is ook zeer wenselijk. Vrouwen die je naar de mond praten omdat ze een per se willen laten zien dat ze relatiemateriaal zijn :r

Ik heb het antwoord zelf al gegeven natuurlijk, toch wilde ik het gewoon even kwijt.
Ach komend weekend carnaval en vrijdag ben ik jarig(25 alweer :'( ), dus dan komt het wel goed })
Wat zijn nerd dingen?
pi_149540990
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 15:27 schreef Nammie het volgende:

[..]

Wat zijn nerd dingen?
Met computers lijkt me.

Lekker programmeren, of gamen :)

JAOC, op FOK! zit je hier dan goed, meeste vrouwen hier zijn wel nerderig. Check vooral het Linux topic. Helaas sporten ze dan zelden :P
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_149543471
quote:
12s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 14:32 schreef MissGump het volgende:

[..]

Je bent opgenomen in de collectie van het natuur historisch museum?

En OT nog, weet iemand van jullie toevallig of er een engelse variant is van Paiq, dus een datingsite zonder profielen maar minder vleesmarkt dan Tinder? En dan bedoel ik in Engeland, niet Engels praten op Paiq in Nederland.

Kom je weer mee doen dan? Je bent toch bezet?
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_149543734
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 17:01 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Kom je weer mee doen dan? Je bent toch bezet?
Ow nee, is niet voor mezelf O+ anders zou het ook wel een hele snelle rebound actie zijn :D

Maar een paar mensen hier wilden internetdaten gaan proberen en paiq klonk ze wel goed in de oren, dus hoopte dat iemand hier dat toevallig wist.
pi_149543904
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 17:10 schreef MissGump het volgende:

[..]

Ow nee, is niet voor mezelf O+ anders zou het ook wel een hele snelle rebound actie zijn :D

Maar een paar mensen hier wilden internetdaten gaan proberen en paiq klonk ze wel goed in de oren, dus hoopte dat iemand hier dat toevallig wist.
Jaja :P 'Een vriendin van mij...' O-)

Niks mis met een snelle rebound ;(
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_149544072
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 17:16 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Jaja :P 'Een vriendin van mij...' O-)

Niks mis met een snelle rebound ;(
Shit, ik val door de mand ;)
pi_149545887
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 13:40 schreef JAOC het volgende:

Mijn ervaring is dat die hobbies enzo er niet écht toe doen als je echt valt voor iemand..
  woensdag 11 februari 2015 @ 06:14:23 #162
326442 Grunge.
Corvus corax.
pi_149561689
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 11:50 schreef Silenus het volgende:

[..]

Je kunt ook een Facebook-account nemen op een spam-adres, met een paar foto's die je -op facebook- dichtzet in een apart mapje. Dan kun je jezelf nog een andere naam geven ook. Niemand die weet dat je facebook hebt (heb je dan ook niet, eigenlijk) en je kunt gewoon op tinder.

En ja, je ziet mensen in je directe omgeving. Op dat principe is de app namelijk een beetje gebaseerd. :') Maar je kunt de sukkels uit je jeugd gewoon naar links swipen en de hotties naar rechts. Het ligt er natuurlijk aan hoeveel mensen je kent, maar in principe kom je na een tijdje letterlijk iedereen tegen in je omgeving die ook tinder gebruikt.

Het is natuurlijk niet iets om je voor te schamen ofzo.
Dank je wel voor je antwoord. Kunnen mensen die ik vroeger ken en mij zien mij privéberichtjes sturen, dus zonder een match? En kan ik ook mensen blokkeren of zo?
  woensdag 11 februari 2015 @ 08:40:59 #163
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_149562542
quote:
7s.gif Op woensdag 11 februari 2015 06:14 schreef Grunge. het volgende:

[..]

Dank je wel voor je antwoord. Kunnen mensen die ik vroeger ken en mij zien mij privéberichtjes sturen, dus zonder een match? En kan ik ook mensen blokkeren of zo?
Nee, zonder match kun je niets sturen...en je kan mensen blokkeren als je dat wil...
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
  woensdag 11 februari 2015 @ 09:42:19 #164
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_149563427
Morgenmiddag de date met de Tinderman. Volgens mij zijn we wel aan elkaar gewaagd, ben in ieder geval benieuwd :) Gaan wat drinken en waarschijnlijk een hapje eten.
pi_149567860
Even uit nieuwsgierigheid he... Wie van de mannen hier doet nog wel eens een paiq foto toernooi?
Ik deed het in het begin wel eens en ik wilde net een rondje doen vanuit schoonmaak-ontwijkend-gedrag, maar de kwaliteit is wel ernstig gedaald hoor. Dus nu ben ik nieuwsgierig of dat vanuit de andere kant gezien ook zo is?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  woensdag 11 februari 2015 @ 13:00:00 #166
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_149568102
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 12:52 schreef rhubarbje het volgende:
Even uit nieuwsgierigheid he... Wie van de mannen hier doet nog wel eens een paiq foto toernooi?
Ik deed het in het begin wel eens en ik wilde net een rondje doen vanuit schoonmaak-ontwijkend-gedrag, maar de kwaliteit is wel ernstig gedaald hoor. Dus nu ben ik nieuwsgierig of dat vanuit de andere kant gezien ook zo is?
Ik heb Paiq, na het even weer aangekeken te hebben, weer opgegeven...bij die foto-toernooien is het te vaak zo dat de foto's die overblijven 'bij gebrek aan beter' zijn, en niet daadwerkelijk aantrekkelijk...en die dames krijgen dan een berichtje dat ik ze hoog beoordeeld heb? nah, beter van niet!
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_149568198
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 13:00 schreef Abbadon het volgende:

[..]

Ik heb Paiq, na het even weer aangekeken te hebben, weer opgegeven...bij die foto-toernooien is het te vaak zo dat de foto's die overblijven 'bij gebrek aan beter' zijn, en niet daadwerkelijk aantrekkelijk...en die dames krijgen dan een berichtje dat ik ze hoog beoordeeld heb? nah, beter van niet!
Ja precies

Beetje het zelfde lot als tinder dus
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  woensdag 11 februari 2015 @ 13:03:48 #168
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_149568230
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 13:02 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Ja precies

Beetje het zelfde lot als tinder dus
Sinds ik in Amsterdam tinder valt dat nog wel weer mee...maar daarbuiten is tinder overduidelijk door de uitgebluste huisvrouwen ontdekt...
pi_149568291
Wat is hip en happening nu dan? Ik wil ook hip en happening zijn
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  woensdag 11 februari 2015 @ 13:18:46 #170
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_149568741
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 13:03 schreef Abbadon het volgende:

[..]

Sinds ik in Amsterdam tinder valt dat nog wel weer mee...maar daarbuiten is tinder overduidelijk door de uitgebluste huisvrouwen ontdekt...
Dat komt gewoon door het feit dat er in Amsterdam veel meer lekkere wijven wonen dan op het platteland. Heeft weinig met de app zelf te maken. Als je paiqt met vrouwen uit Amsterdam of vrouwen uit Oirschot zul je ook wel wat verschilletjes in kilo's en haardracht zien.

Maar wat betreft die fotorondes op paiq herken ik het wel. Het lijkt wel of ze de uiterlijkmatching volledig hebben losgelaten. Komt best vaak voor dat ze alle vier echt gewoon onsmakelijk zijn om naar te kijken, dat was vroeger niet zo. Oke, ze waren destijds niet allemaal 'lekker' maar toen waren de minste vrouwen de 'niksmismeemaarooknietbijzonder'-types. Nu zie je echt van die onopgemaakte trollen voorbij komen met een stuk pizza in hun hand of knuffelend met hun kutpaard.

Maargoed, uiteindelijk moet je altijd wel tot vier enigszins acceptabele gevallen kunnen komen in de eindronde. En laten we nou niet doen alsof we zelf de lekkerste personen op aarde zijn he. :')
Gourmetten of steengrillen?
pi_149569271
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 13:18 schreef Silenus het volgende:

[..]

Dat komt gewoon door het feit dat er in Amsterdam veel meer lekkere wijven wonen dan op het platteland. Heeft weinig met de app zelf te maken. Als je paiqt met vrouwen uit Amsterdam of vrouwen uit Oirschot zul je ook wel wat verschilletjes in kilo's en haardracht zien.

Maar wat betreft die fotorondes op paiq herken ik het wel. Het lijkt wel of ze de uiterlijkmatching volledig hebben losgelaten. Komt best vaak voor dat ze alle vier echt gewoon onsmakelijk zijn om naar te kijken, dat was vroeger niet zo. Oke, ze waren destijds niet allemaal 'lekker' maar toen waren de minste vrouwen de 'niksmismeemaarooknietbijzonder'-types. Nu zie je echt van die onopgemaakte trollen voorbij komen met een stuk pizza in hun hand of knuffelend met hun kutpaard.

Maargoed, uiteindelijk moet je altijd wel tot vier enigszins acceptabele gevallen kunnen komen in de eindronde. En laten we nou niet doen alsof we zelf de lekkerste personen op aarde zijn he. :')
Ik ben zeker niet de lekkerste op aarde maar ik vind dat foto gebeuren vooral een spelletje en het spelletje is gewoon niet meer leuk als je steeds er 1 kiest zo van 'naja je bent niet de lelijkste van de 4 en daar is het dan ook wel mee gezegd'
Het zelfde geld voor Tinder. Het is gewoon niet meer grappig zo. Het 'lalala leuk leuk whoeptiedoeeeelalala' gaat er vanaf.
Het moet niet op werk gaan lijken of zo :{w
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  woensdag 11 februari 2015 @ 13:38:02 #172
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_149569292
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 13:18 schreef Silenus het volgende:

[..]

Ja hoor, is ook zo...ik woon in Alkmaar en werk in Amsterdam en je merkt duidelijk het verschil...maar dat merk je ook als je over straat loopt, dus niet zo gek dat je dat op tinder terug ziet...

quote:

'enigszins acceptabel' is op zich niet waar voor mij de lat ligt ;-) ...maar goed, ik ben sowieso een beetje klaar met al te veel chatten online...ik zit daar gewoon niet meer op te wachten, die ellenlange gesprekken om uiteindelijk misschien tot een date te komen...
  woensdag 11 februari 2015 @ 13:41:53 #173
416931 yats
(non) Average Joe
pi_149569439
quote:
7s.gif Op woensdag 11 februari 2015 06:14 schreef Grunge. het volgende:

[..]

Nee, zonder match kun je niets. En je kunt iemand blokkeren als die persoon uiteindelijk toch niet jouw type is. Wat dat betreft is tinder de meest anonieme en makkelijke datingvariant aangezien je die opties bij datingsites vaak niet hebt.

quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 12:52 schreef rhubarbje het volgende:
De laatste keer dat ik op paiq zat was de kwaliteit qua vrouwen niet extreem hoog nee

quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 13:03 schreef Abbadon het volgende:

[..]

Ik kreeg nog vrij veel leuke matches uit Utrecht
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  woensdag 11 februari 2015 @ 13:42:44 #174
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_149569462
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 13:37 schreef rhubarbje het volgende:
Het zelfde geld voor Tinder. Het is gewoon niet meer grappig zo. Het 'lalala leuk leuk whoeptiedoeeeelalala' gaat er vanaf.
Het moet niet op werk gaan lijken of zo :{w
Tsja, Tinder bestaat natuurlijk al sinds de zomer van 2013. Als het goed is heb je de mooie mensen wel ongeveer 'op' geswiped en de types die er nu pas voor het eerst van horen (cq nieuwe aanwas) zijn natuurlijk sowieso niet bepaald de hipste figuren op aard.

quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 13:38 schreef Abbadon het volgende:
'enigszins acceptabel' is op zich niet waar voor mij de lat ligt ;-) ...maar goed, ik ben sowieso een beetje klaar met al te veel chatten online...ik zit daar gewoon niet meer op te wachten, die ellenlange gesprekken om uiteindelijk misschien tot een date te komen...
Oh ik ook niet hoor. Dat oeverloze gelul kan ik echt niet meer aan. Soms heb je nog wel eens iemand met een bijzonder beroep (tijd geleden iemand gedate die gaat over het voorlichten bij een eventuele terroristische aanslag, dat vind ik wel interessant) maar al die SPW/SPH/Pabo-wijven... kan het ze natuurlijk niet kwalijk nemen maar die verhalen heb ik al 100 keer gehoord, dat ken ik nu onderhand wel.
Gourmetten of steengrillen?
pi_149569509
Hip en knap hoeft niet eens. Gewoon niet Henk die hier om de hoek bij de friettent werkt. Dat is toch niet zo veel gevraagd?

En yats dat ben ik niet met je eens. Op tinder moet je een foto. Dan is het per definitie al niet meer anoniem. Op Paiq heb ik gewoon geen foto en niet mijn voornaam. Dat is een stuk anoniemer
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')