abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_149589578
quote:
7s.gif Op woensdag 11 februari 2015 14:36 schreef eefje801 het volgende:
Ik heb bijna twee weken geappt/bericht met mijn date. Dat betekent dus dat het gaat tegenvallen? Jammer ;(
_O- Ik denk dat het best goed komt, veel plezier iig!

quote:
7s.gif Op woensdag 11 februari 2015 23:26 schreef Cue_ het volgende:
@Deezertje.. dit zijn geen date ervaringen he.....
O+ ^O^

Ik wil wel een date ervaring delen, maar het is geen internetdate. Afgelopen vrijdag had ik een soort van blind date, geregeld door een gezamenlijke vriendin. Vantevoren vroeg ik me ernstig af waarom ik toch altijd ja zeg tegen zulk soort dingen. :')

Maargoed, toch braaf leuk aangekleed, beetje extra make-up opgesmeerd en op de fiets gestapt. Eenmaal gearriveerd bleek hij er veel leuker uit te zien dan op de foto's! We hadden afgesproken om 9 uur, hebben tot sluitingstijd gekletst over van alles en nog wat en hebben ook gezoend (met tong :o ). Veel gelachen, fijne reacties en goede onderwerpen. Niet alleen maar koetjes en kalfjes, maar ook niet veel te moeilijke diepgaande verhalen.

Ik was best een beetje dronken toen ik naar huis ging, maar toen ik thuis kwam had ik een appje van hem omdat hij had bedacht dat hij me helemaal niet zo naar huis had mogen laten gaan. En of ik de volgende dag al iets te doen had, hij was dan nog in de stad.

Zaterdag is hij dus bij mij thuis langs gekomen. Weer gekletst, gezoend en gelachen. Was leuk. O+ Vervolgdate staat nog niet gepland, maar we zijn het er wel over eens dat die er komt. Maar aangezien hij in Eindhoven woont, ik in Utrecht en we allebei (semi) fulltime werken, moeten we het vooral van de weekenden hebben. En komend weekend is natuurlijk carnavalsweekend! Dus hopelijk zie ik hem het weekend daarna weer. :D
  donderdag 12 februari 2015 @ 00:17:01 #227
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_149589791
Samen carnaval vieren?
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  donderdag 12 februari 2015 @ 00:28:33 #228
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_149590048
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 00:08 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

_O- Ik denk dat het best goed komt, veel plezier iig!

[..]

O+ ^O^

Ik wil wel een date ervaring delen, maar het is geen internetdate. Afgelopen vrijdag had ik een soort van blind date, geregeld door een gezamenlijke vriendin. Vantevoren vroeg ik me ernstig af waarom ik toch altijd ja zeg tegen zulk soort dingen. :')

Maargoed, toch braaf leuk aangekleed, beetje extra make-up opgesmeerd en op de fiets gestapt. Eenmaal gearriveerd bleek hij er veel leuker uit te zien dan op de foto's! We hadden afgesproken om 9 uur, hebben tot sluitingstijd gekletst over van alles en nog wat en hebben ook gezoend (met tong :o ). Veel gelachen, fijne reacties en goede onderwerpen. Niet alleen maar koetjes en kalfjes, maar ook niet veel te moeilijke diepgaande verhalen.

Ik was best een beetje dronken toen ik naar huis ging, maar toen ik thuis kwam had ik een appje van hem omdat hij had bedacht dat hij me helemaal niet zo naar huis had mogen laten gaan. En of ik de volgende dag al iets te doen had, hij was dan nog in de stad.

Zaterdag is hij dus bij mij thuis langs gekomen. Weer gekletst, gezoend en gelachen. Was leuk. O+ Vervolgdate staat nog niet gepland, maar we zijn het er wel over eens dat die er komt. Maar aangezien hij in Eindhoven woont, ik in Utrecht en we allebei (semi) fulltime werken, moeten we het vooral van de weekenden hebben. En komend weekend is natuurlijk carnavalsweekend! Dus hopelijk zie ik hem het weekend daarna weer. :D
Danku! Denk het ook wel, ben alleen een beetje nerveus en dat is positief maar ook weer niet. Recept voor opmerkingen eruit flappen zonder na te denken enzo ;) We shall see, ga maar aan mijn schoonheidsslaap beginnen :)

Dat klinkt leuk! Fijn dat het dan toch best wel heel erg mee viel. En ach die afstand.. zelfs de roep toetert hierboven is overstag gegaan voor een dame van verder dan de Haagse grenzen :) Als het klopt dan maakt dat niet zoveel meer uit. Geniet ervan!
pi_149590266
quote:
14s.gif Op donderdag 12 februari 2015 00:28 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Danku! Denk het ook wel, ben alleen een beetje nerveus en dat is positief maar ook weer niet. Recept voor opmerkingen eruit flappen zonder na te denken enzo ;) We shall see, ga maar aan mijn schoonheidsslaap beginnen :)

Dat klinkt leuk! Fijn dat het dan toch best wel heel erg mee viel. En ach die afstand.. zelfs de roep toetert hierboven is overstag gegaan voor een dame van verder dan de Haagse grenzen :) Als het klopt dan maakt dat niet zoveel meer uit. Geniet ervan!
Hij is vast ook wel een beetje nerveus. ;) Soms pakt dingen eruitflappen ook goed uit he, hahaha. Slaap lekker!

Is ook leuk! Ja de afstand vind ik in dit geval ook niet zo'n issue. Een uur treinen is best te doen en hij komt uit deze omgeving dus heeft wel vaker plannen in of dichtbij Utrecht. :) Vind het nu af en toe nog wel spannend, of hij wel net zo leuk is als hij nu lijkt enzo. Maar dat is toch afwachten, dus tot die tijd probeer ik er maar gewoon van te genieten. :)
pi_149592321
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 23:26 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Ach joh, FB saves the day gelukkig. Loop niet meer 2 weken rond met de gedachte of ze nog wel single is en me leuk vindt. En kunnen jullie wel allemaal roepen hier dat ik een creep ben, maar het is toch verdomde handig dat iedereen op FB zit en je binnen luttele seconden weet of iemand nog vrijgezel is en je een blauwtje misloopt?
JE ZIT IN HET VERKEERDE TOPIC!!!!!
pi_149592377
:')

Wat ik dus wou vragen: CC. Wat is de status met de welnietcollega? Daar kwam toch een date aan?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_149592876
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 07:18 schreef DancingPhoebe het volgende:

Wat ik dus wou vragen: CC. Wat is de status met de welnietcollega? Daar kwam toch een date aan?
Nog 8 nachtjes slapen *O*.
Fuck drukke agenda's :').
  donderdag 12 februari 2015 @ 11:04:33 #233
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_149595685
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 07:18 schreef DancingPhoebe het volgende:

Hey DP hoe gaat het daar? Al de ware gevonden of zit er af en toe iemand in je gaatje te roeren?
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  donderdag 12 februari 2015 @ 22:34:30 #234
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_149617692
Zo, thuis :) Moet zeggen, ben positief over de date. Het is een beetje aftasten altijd maar erg leuke man, extraverter dan ik dacht en gewoon hele leuke avond gehad. Of de chemie er is dat was gewoon lastig te zeggen we hebben echt heel veel gepraat, lekker wat gegeten bij een pub en een vrij groot biertje op een nerveuze maag maakt inderdaad van mij die flapuit. Gelukkig maar dat hij dat juist leuk vond blijkbaar ;) Ik vond hem zeker leuk maar....chemie is gewoon ook belangrijk. Misschien was het omdat we echt al de diepte in waren gegaan en dat nu ook deden dat het "oppervlakkige" nog even uitbleef maar kan ook zijn dat het vriendschappelijk wordt.

Daarnaast is het feit dat hij daarna naar een kroegje ging waar een goede vriend zijn verjaardag vierde en we vóór het raam waar een aantal heren binnen hun nek nieuwsgierig verrekten afscheid namen nou ook niet echt een heel relaxte plek om meer dan drie zoenen te geven of wat te dralen :')

Maar goed, all in all wil ik hem wel graag beter leren kennen.

[ Bericht 0% gewijzigd door eefje801 op 12-02-2015 22:42:27 ]
pi_149619285
Ik heb deze avond geskyped met een chick van paiq. Was best wel leuk, maar nu valentijnsdag nadert moet ik daar bijna wat mee doen. :')
  donderdag 12 februari 2015 @ 23:07:15 #236
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_149619417
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 23:04 schreef Solo14 het volgende:
Ik heb deze avond geskyped met een chick van paiq. Was best wel leuk, maar nu valentijnsdag nadert moet ik daar bijna wat mee doen. :')
Waarom?
pi_149619517
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 23:04 schreef Solo14 het volgende:
Na 1 avond? Oh dat zou ik echt een afknapper vinden :@
pi_149620141
quote:
14s.gif Op donderdag 12 februari 2015 23:07 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Waarom?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen geven altijd hints enzo. Ze is ook een beetje droog, zelfde humor. :')

Ik ga het wel vragen morgen, ik houd jullie op de hoogte. :')
quote:
1s.gif Op donderdag 12 februari 2015 23:09 schreef Pannenkoeken het volgende:

[..]

Na 1 avond? Oh dat zou ik echt een afknapper vinden :@
Sprak haar eerst op paiq, na een tijdje whatsapp en we hadden afgesproken een keer te skypen. Dit binnen een tijdsbestek van 2 weken.
  donderdag 12 februari 2015 @ 23:24:37 #239
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_149620250
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 23:22 schreef Solo14 het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen geven altijd hints enzo. Ze is ook een beetje droog, zelfde humor. :')

[..]

Sprak haar eerst op paiq, na een tijdje whatsapp en we hadden afgesproken een keer te skypen. Dit binnen een tijdsbestek van 2 weken.
Dus de eindconclusie is dat je beide geen zin hebt in een date en al helemaal niet op Valentijnsdag. Wel erg duidelijke hints ja :) Hoe ga je het nou verder doen dan?

Oh lézen Eef.. nou hou ons op de hoogte of ze ja zegt.
pi_149620320
quote:
7s.gif Op donderdag 12 februari 2015 23:24 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Dus de eindconclusie is dat je beide geen zin hebt in een date en al helemaal niet op Valentijnsdag. Wel erg duidelijke hints ja :) Hoe ga je het nou verder doen dan?
Haha ik neem dat niet serieus, ergens wilt ze wel, door die hints uit dat skype gesprek.

Ik ga het zien. :)
pi_149620437
Na de ietswat teleurstelling van gisteren vandaag zowaar via Tinder in één avond een afspraak geregeld! Helaas is ze volgende week op vakantie, maar heb daar slim op ingespeeld door een datum af te spreken om haar vakantieverhalen aan te horen... En ach, een weekje wachten overleef ik wel. Het is waarschijnlijk niet zo dat ik komende week de luxe heb uit meerdere dates... Nu wel eerst ff der app scoren voordat ze straks gevlogen is :')
pi_149621789
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 23:28 schreef Deezertje het volgende:
Na de ietswat teleurstelling van gisteren vandaag zowaar via Tinder in één avond een afspraak geregeld! Helaas is ze volgende week op vakantie, maar heb daar slim op ingespeeld door een datum af te spreken om haar vakantieverhalen aan te horen... En ach, een weekje wachten overleef ik wel. Het is waarschijnlijk niet zo dat ik komende week de luxe heb uit meerdere dates... Nu wel eerst ff der app scoren voordat ze straks gevlogen is :')
Die date komt er niet.

quote:
1s.gif Op donderdag 12 februari 2015 08:35 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Nog 8 nachtjes slapen *O*.
Fuck drukke agenda's :').
O+ Fuck O+

quote:
1s.gif Op donderdag 12 februari 2015 11:04 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Hey DP hoe gaat het daar? Al de ware gevonden of zit er af en toe iemand in je gaatje te roeren?
Tuttut.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_149621864
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 23:54 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Die date komt er niet.
Want? Dat ze op vakantie gaat is aannemelijk want volgende week is het hier carnavalsvakantie.. of bedoel je dat ze maar een datum noemde om er vanaf te zijn? Nah, dan blijven ze vaak juist vaag over een datum, Zoals diegene met wie ik nu al 4 weken app en elke keer zogenaamd geen tijd heeft voor een date. Die is gewoon keihard met iemand anders bezig want ze blijft de hele tijd inloggen op datingsite
pi_149621902
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 23:55 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Want? Dat ze op vakantie gaat is aannemelijk want volgende week is het hier carnavalsvakantie.. of bedoel je dat ze maar een datum noemde om er vanaf te zijn? Nah, dan blijven ze vaak juist vaag over een datum, Zoals diegene met wie ik nu al 4 weken app en elke keer zogenaamd geen tijd heeft voor een date. Die is gewoon keihard met iemand anders bezig want ze blijft de hele tijd inloggen op datingsite
Sorry, maar ik ben al weer klaar.
  vrijdag 13 februari 2015 @ 00:22:14 #245
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_149622678
quote:
Na de ietswat teleurstelling van gisteren vandaag zowaar via Tinder in één avond een afspraak geregeld! Het is echt een leuke meid en ze heeft veel te vertellen. Ze gaat bijna op vakantie, leuk zo'n vrouw die een reis maakt ik maakte er zelf ook nog een topic over van de week en heb verteld wat mijn plannen zijn op dat gebied. Ze vond het heel interessant. Hopelijk snel haar nummer en dan over een weekje als ze terug is maar eens gaan vragen waar we wat gaan drinken. Ben benieuwd naar haar vakantieverhalen!
Beetje aangepast.

Leuk Deezer, veel plezier volgende week!
  vrijdag 13 februari 2015 @ 00:27:37 #246
262 Re
Kiss & Swallow
pi_149622796
Do not enable...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  vrijdag 13 februari 2015 @ 07:05:13 #247
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_149625232
quote:
Je zou toch stoppen met online daten en apps?

Waarom hap ik ook :') Ze laat zich nu een weekje uitwonen en straks gaat ze bij jou uithuilen omdat een leuke jongen haar niet zag zitten.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_149626950
Ik heb gisteren ook weer een date gehad.
Naar mijn mening was het erg gezellig, leuke gesprekken gehad.

Maar ik zie vanmorgen ineens dat ze me van facebook en tinder heeft verwijderd, dus ik denk dat zij het niet zo gezellig vond :'( _O-

Jammer maar helaas, Gelukkig staat carnaval voor de deur *O*
pi_149627121
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 09:43 schreef Feddd het volgende:
Ik heb gisteren ook weer een date gehad.
Naar mijn mening was het erg gezellig, leuke gesprekken gehad.

Maar ik zie vanmorgen ineens dat ze me van facebook en tinder heeft verwijderd, dus ik denk dat zij het niet zo gezellig vond :'( _O-

Jammer maar helaas, Gelukkig staat carnaval voor de deur *O*
Wow, dat is wel lullig :o
pi_149627176
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 09:49 schreef Nammie het volgende:

[..]

Wow, dat is wel lullig :o
De ironie is ook een beetje dat ze gisteren nog zei dat ze altijd heel direct en duidelijk wil zijn...
Nou is dit natuurlijk ook wel een soort van duidelijkheid 8)7
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')