Of gewoon logisch in mijn gevalquote:
ik hoop meestal maar op één leuk, spontaan gesprek en dan afspreken...want als het in dat soort geleuter vervalt is de interesse eigenlijk al weg...quote:Op woensdag 11 februari 2015 13:55 schreef clumsy_clown het volgende:
Hm grappig, ik heb hetzelfde bij de mannen. Gister weer eens fototoernooi aangeslingerd maar ik ben halverwege afgehaakt omdat ik bij geen enkele tevoorschijn wil komen. Ik heb ook nog steeds matchen uitstaan, reageer eigenlijk alleen op fotoreacties. Alleen heb ik er nu één bijzitten die me wel elke keer aanspreekt als ik online kom, maar niet veel verder komt dan "hoe was het op je werk?"
Ik heb hetzelfde hoor, en ik val echt niet in de knapste categorie. Gewoon eerst foto's, dan zie je de rest later wel. Anders zit je toch maar die eerste paar minuten vol te lullen.quote:Op woensdag 11 februari 2015 13:58 schreef Abbadon het volgende:
[..]
ik hoop meestal maar op één leuk, spontaan gesprek en dan afspreken...want als het in dat soort geleuter vervalt is de interesse eigenlijk al weg...
Maar goed...Paiq...noem me oppervlakkig, maar ik wil gewoon die foto zien...en als iemand niet aantrekkelijk is verandert een goed gesprek daar echt helemaal niks aan...dus misschien ben ik dan niet de doelgroep
Juist, en dan voelt het toch extra lullig om daarna dan af te haken...of probeer je te bedenken hoe lang je nog door moet praten zodat het niet lijkt alsof je om de foto afhaakt...quote:Op woensdag 11 februari 2015 14:01 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde hoor, en ik val echt niet in de knapste categorie. Gewoon eerst foto's, dan zie je de rest later wel. Anders zit je toch maar die eerste paar minuten vol te lullen.
Mwah, volgens mij heb ik de meeste nutjobs al wel weggekaapt inmiddelsquote:Op woensdag 11 februari 2015 14:36 schreef eefje801 het volgende:
Ik heb bijna twee weken geappt/bericht met mijn date. Dat betekent dus dat het gaat tegenvallen? Jammer
Blijkbaar welquote:Op woensdag 11 februari 2015 13:44 schreef rhubarbje het volgende:
Hip en knap hoeft niet eens. Gewoon niet Henk die hier om de hoek bij de friettent werkt. Dat is toch niet zo veel gevraagd?
twee weken...dat zit wel op de grens, jaquote:Op woensdag 11 februari 2015 14:36 schreef eefje801 het volgende:
Ik heb bijna twee weken geappt/bericht met mijn date. Dat betekent dus dat het gaat tegenvallen? Jammer
quote:Op woensdag 11 februari 2015 14:38 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Mwah, volgens mij heb ik de meeste nutjobs al wel weggekaapt inmiddels
Ik denk dat ik dan maar afzegquote:Op woensdag 11 februari 2015 14:52 schreef Abbadon het volgende:
[..]
twee weken...dat zit wel op de grens, ja...hangt er ook erg vanaf hoeveel je appt natuurlijk...maar ik zou er eerlijk gezegd niet al te veel van verwachten, nee
Ik vind die mensen niet altijd zo interessant maar vind het wel interessant waarom ze zich zo achterlijk gedragenquote:Op woensdag 11 februari 2015 15:30 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh ik vind juist maar heel weinig mensen interessant
quote:Op woensdag 11 februari 2015 13:42 schreef Silenus het volgende:
[..]
Tsja, Tinder bestaat natuurlijk al sinds de zomer van 2013. Als het goed is heb je de mooie mensen wel ongeveer 'op' geswiped en de types die er nu pas voor het eerst van horen (cq nieuwe aanwas) zijn natuurlijk sowieso niet bepaald de hipste figuren op aard.
[..]
Oh ik ook niet hoor. Dat oeverloze gelul kan ik echt niet meer aan. Soms heb je nog wel eens iemand met een bijzonder beroep (tijd geleden iemand gedate die gaat over het voorlichten bij een eventuele terroristische aanslag, dat vind ik wel interessant) maar al die SPW/SPH/Pabo-wijven... kan het ze natuurlijk niet kwalijk nemen maar die verhalen heb ik al 100 keer gehoord, dat ken ik nu onderhand wel.
quote:Op woensdag 11 februari 2015 14:52 schreef eefje801 het volgende:
glijerd die me in het tegenover liggende steegje bij het restaurant wilde vingeren want "daar hou jij wel van hé" (lees dat zinnetje met een ome Joop stem)
Ik bied me aanquote:Op woensdag 11 februari 2015 16:37 schreef Nammie het volgende:
[..]![]()
Waarom kom ik nooit zulke types tegen.
Gezien je preutse reacties in verscheidene topics zou je bij zo'n opmerking in een hartritmestoornis schietenquote:Op woensdag 11 februari 2015 16:37 schreef Nammie het volgende:
[..]![]()
Waarom kom ik nooit zulke types tegen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |