abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_149543471
quote:
12s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 14:32 schreef MissGump het volgende:

[..]

Je bent opgenomen in de collectie van het natuur historisch museum?

En OT nog, weet iemand van jullie toevallig of er een engelse variant is van Paiq, dus een datingsite zonder profielen maar minder vleesmarkt dan Tinder? En dan bedoel ik in Engeland, niet Engels praten op Paiq in Nederland.

Kom je weer mee doen dan? Je bent toch bezet?
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_149543734
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 17:01 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Kom je weer mee doen dan? Je bent toch bezet?
Ow nee, is niet voor mezelf O+ anders zou het ook wel een hele snelle rebound actie zijn :D

Maar een paar mensen hier wilden internetdaten gaan proberen en paiq klonk ze wel goed in de oren, dus hoopte dat iemand hier dat toevallig wist.
Why do dishes when you can do daiquiris?
pi_149543904
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 17:10 schreef MissGump het volgende:

[..]

Ow nee, is niet voor mezelf O+ anders zou het ook wel een hele snelle rebound actie zijn :D

Maar een paar mensen hier wilden internetdaten gaan proberen en paiq klonk ze wel goed in de oren, dus hoopte dat iemand hier dat toevallig wist.
Jaja :P 'Een vriendin van mij...' O-)

Niks mis met een snelle rebound ;(
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_149544072
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 17:16 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Jaja :P 'Een vriendin van mij...' O-)

Niks mis met een snelle rebound ;(
Shit, ik val door de mand ;)
Why do dishes when you can do daiquiris?
pi_149545887
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 13:40 schreef JAOC het volgende:
Heb zelf ook een flink aantal dates(+-10) achter de rug met een meid, maar ik twijfel nog of het wat is. Het is zeker gezellig samen, alleen blijft het daar ook wel bij. Ik voel me niet 'verliefd', het is gewoon leuk samen.

Daar komt wel bij dat vorige week mijn bod is geaccepteerd op een huis. Dus er gaat veel tijd en energie zitten in het regelen van de financiering, meubels uitzoeken en dergelijke. Ook was ik het plan om er een tijdje als vrijgezel te gaan wonen.

Ik weet niet of je TE kieskeurig kunt zijn, maar ik heb altijd het idee dat het gras groener is bij de buren. Of ik heb gewoon nog nooit mijn perfecte match gevonden :+
Ik zoek iemand die veel overeenkomsten heeft met mij. Dus erg sportief, houdt van flink stappen, maar ook van de 'nerd' dingen. Dit lijkt bijna een onmogelijke combinatie om te vinden. Het is vaak maar 2 van de 3. Met mijn ex kon ik nog zeer goed sporten(mountainbike/squash) en hield ook van stappen. Maar had dan bijna een aversie van computers en deed pabo(kinderen :bibber: )
Een beetje tegengas kunnen geven is ook zeer wenselijk. Vrouwen die je naar de mond praten omdat ze een per se willen laten zien dat ze relatiemateriaal zijn :r

Ik heb het antwoord zelf al gegeven natuurlijk, toch wilde ik het gewoon even kwijt.
Ach komend weekend carnaval en vrijdag ben ik jarig(25 alweer :'( ), dus dan komt het wel goed })
Mijn ervaring is dat die hobbies enzo er niet écht toe doen als je echt valt voor iemand..
  woensdag 11 februari 2015 @ 06:14:23 #162
326442 Grunge.
Corvus corax.
pi_149561689
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 11:50 schreef Silenus het volgende:

[..]

Je kunt ook een Facebook-account nemen op een spam-adres, met een paar foto's die je -op facebook- dichtzet in een apart mapje. Dan kun je jezelf nog een andere naam geven ook. Niemand die weet dat je facebook hebt (heb je dan ook niet, eigenlijk) en je kunt gewoon op tinder.

En ja, je ziet mensen in je directe omgeving. Op dat principe is de app namelijk een beetje gebaseerd. :') Maar je kunt de sukkels uit je jeugd gewoon naar links swipen en de hotties naar rechts. Het ligt er natuurlijk aan hoeveel mensen je kent, maar in principe kom je na een tijdje letterlijk iedereen tegen in je omgeving die ook tinder gebruikt.

Het is natuurlijk niet iets om je voor te schamen ofzo.
Dank je wel voor je antwoord. Kunnen mensen die ik vroeger ken en mij zien mij privéberichtjes sturen, dus zonder een match? En kan ik ook mensen blokkeren of zo?
  woensdag 11 februari 2015 @ 08:40:59 #163
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_149562542
quote:
7s.gif Op woensdag 11 februari 2015 06:14 schreef Grunge. het volgende:

[..]

Dank je wel voor je antwoord. Kunnen mensen die ik vroeger ken en mij zien mij privéberichtjes sturen, dus zonder een match? En kan ik ook mensen blokkeren of zo?
Nee, zonder match kun je niets sturen...en je kan mensen blokkeren als je dat wil...
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
  woensdag 11 februari 2015 @ 09:42:19 #164
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_149563427
Morgenmiddag de date met de Tinderman. Volgens mij zijn we wel aan elkaar gewaagd, ben in ieder geval benieuwd :) Gaan wat drinken en waarschijnlijk een hapje eten.
pi_149567860
Even uit nieuwsgierigheid he... Wie van de mannen hier doet nog wel eens een paiq foto toernooi?
Ik deed het in het begin wel eens en ik wilde net een rondje doen vanuit schoonmaak-ontwijkend-gedrag, maar de kwaliteit is wel ernstig gedaald hoor. Dus nu ben ik nieuwsgierig of dat vanuit de andere kant gezien ook zo is?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  woensdag 11 februari 2015 @ 13:00:00 #166
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_149568102
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 12:52 schreef rhubarbje het volgende:
Even uit nieuwsgierigheid he... Wie van de mannen hier doet nog wel eens een paiq foto toernooi?
Ik deed het in het begin wel eens en ik wilde net een rondje doen vanuit schoonmaak-ontwijkend-gedrag, maar de kwaliteit is wel ernstig gedaald hoor. Dus nu ben ik nieuwsgierig of dat vanuit de andere kant gezien ook zo is?
Ik heb Paiq, na het even weer aangekeken te hebben, weer opgegeven...bij die foto-toernooien is het te vaak zo dat de foto's die overblijven 'bij gebrek aan beter' zijn, en niet daadwerkelijk aantrekkelijk...en die dames krijgen dan een berichtje dat ik ze hoog beoordeeld heb? nah, beter van niet!
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_149568198
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 13:00 schreef Abbadon het volgende:

[..]

Ik heb Paiq, na het even weer aangekeken te hebben, weer opgegeven...bij die foto-toernooien is het te vaak zo dat de foto's die overblijven 'bij gebrek aan beter' zijn, en niet daadwerkelijk aantrekkelijk...en die dames krijgen dan een berichtje dat ik ze hoog beoordeeld heb? nah, beter van niet!
Ja precies

Beetje het zelfde lot als tinder dus
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  woensdag 11 februari 2015 @ 13:03:48 #168
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_149568230
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 13:02 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Ja precies

Beetje het zelfde lot als tinder dus
Sinds ik in Amsterdam tinder valt dat nog wel weer mee...maar daarbuiten is tinder overduidelijk door de uitgebluste huisvrouwen ontdekt...
pi_149568291
Wat is hip en happening nu dan? Ik wil ook hip en happening zijn
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  woensdag 11 februari 2015 @ 13:18:46 #170
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_149568741
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 13:03 schreef Abbadon het volgende:

[..]

Sinds ik in Amsterdam tinder valt dat nog wel weer mee...maar daarbuiten is tinder overduidelijk door de uitgebluste huisvrouwen ontdekt...
Dat komt gewoon door het feit dat er in Amsterdam veel meer lekkere wijven wonen dan op het platteland. Heeft weinig met de app zelf te maken. Als je paiqt met vrouwen uit Amsterdam of vrouwen uit Oirschot zul je ook wel wat verschilletjes in kilo's en haardracht zien.

Maar wat betreft die fotorondes op paiq herken ik het wel. Het lijkt wel of ze de uiterlijkmatching volledig hebben losgelaten. Komt best vaak voor dat ze alle vier echt gewoon onsmakelijk zijn om naar te kijken, dat was vroeger niet zo. Oke, ze waren destijds niet allemaal 'lekker' maar toen waren de minste vrouwen de 'niksmismeemaarooknietbijzonder'-types. Nu zie je echt van die onopgemaakte trollen voorbij komen met een stuk pizza in hun hand of knuffelend met hun kutpaard.

Maargoed, uiteindelijk moet je altijd wel tot vier enigszins acceptabele gevallen kunnen komen in de eindronde. En laten we nou niet doen alsof we zelf de lekkerste personen op aarde zijn he. :')
Gourmetten of steengrillen?
pi_149569271
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 13:18 schreef Silenus het volgende:

[..]

Dat komt gewoon door het feit dat er in Amsterdam veel meer lekkere wijven wonen dan op het platteland. Heeft weinig met de app zelf te maken. Als je paiqt met vrouwen uit Amsterdam of vrouwen uit Oirschot zul je ook wel wat verschilletjes in kilo's en haardracht zien.

Maar wat betreft die fotorondes op paiq herken ik het wel. Het lijkt wel of ze de uiterlijkmatching volledig hebben losgelaten. Komt best vaak voor dat ze alle vier echt gewoon onsmakelijk zijn om naar te kijken, dat was vroeger niet zo. Oke, ze waren destijds niet allemaal 'lekker' maar toen waren de minste vrouwen de 'niksmismeemaarooknietbijzonder'-types. Nu zie je echt van die onopgemaakte trollen voorbij komen met een stuk pizza in hun hand of knuffelend met hun kutpaard.

Maargoed, uiteindelijk moet je altijd wel tot vier enigszins acceptabele gevallen kunnen komen in de eindronde. En laten we nou niet doen alsof we zelf de lekkerste personen op aarde zijn he. :')
Ik ben zeker niet de lekkerste op aarde maar ik vind dat foto gebeuren vooral een spelletje en het spelletje is gewoon niet meer leuk als je steeds er 1 kiest zo van 'naja je bent niet de lelijkste van de 4 en daar is het dan ook wel mee gezegd'
Het zelfde geld voor Tinder. Het is gewoon niet meer grappig zo. Het 'lalala leuk leuk whoeptiedoeeeelalala' gaat er vanaf.
Het moet niet op werk gaan lijken of zo :{w
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  woensdag 11 februari 2015 @ 13:38:02 #172
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_149569292
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 13:18 schreef Silenus het volgende:

[..]

Ja hoor, is ook zo...ik woon in Alkmaar en werk in Amsterdam en je merkt duidelijk het verschil...maar dat merk je ook als je over straat loopt, dus niet zo gek dat je dat op tinder terug ziet...

quote:

'enigszins acceptabel' is op zich niet waar voor mij de lat ligt ;-) ...maar goed, ik ben sowieso een beetje klaar met al te veel chatten online...ik zit daar gewoon niet meer op te wachten, die ellenlange gesprekken om uiteindelijk misschien tot een date te komen...
  woensdag 11 februari 2015 @ 13:41:53 #173
416931 yats
(non) Average Joe
pi_149569439
quote:
7s.gif Op woensdag 11 februari 2015 06:14 schreef Grunge. het volgende:

[..]

Nee, zonder match kun je niets. En je kunt iemand blokkeren als die persoon uiteindelijk toch niet jouw type is. Wat dat betreft is tinder de meest anonieme en makkelijke datingvariant aangezien je die opties bij datingsites vaak niet hebt.

quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 12:52 schreef rhubarbje het volgende:
De laatste keer dat ik op paiq zat was de kwaliteit qua vrouwen niet extreem hoog nee

quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 13:03 schreef Abbadon het volgende:

[..]

Ik kreeg nog vrij veel leuke matches uit Utrecht
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  woensdag 11 februari 2015 @ 13:42:44 #174
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_149569462
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 13:37 schreef rhubarbje het volgende:
Het zelfde geld voor Tinder. Het is gewoon niet meer grappig zo. Het 'lalala leuk leuk whoeptiedoeeeelalala' gaat er vanaf.
Het moet niet op werk gaan lijken of zo :{w
Tsja, Tinder bestaat natuurlijk al sinds de zomer van 2013. Als het goed is heb je de mooie mensen wel ongeveer 'op' geswiped en de types die er nu pas voor het eerst van horen (cq nieuwe aanwas) zijn natuurlijk sowieso niet bepaald de hipste figuren op aard.

quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 13:38 schreef Abbadon het volgende:
'enigszins acceptabel' is op zich niet waar voor mij de lat ligt ;-) ...maar goed, ik ben sowieso een beetje klaar met al te veel chatten online...ik zit daar gewoon niet meer op te wachten, die ellenlange gesprekken om uiteindelijk misschien tot een date te komen...
Oh ik ook niet hoor. Dat oeverloze gelul kan ik echt niet meer aan. Soms heb je nog wel eens iemand met een bijzonder beroep (tijd geleden iemand gedate die gaat over het voorlichten bij een eventuele terroristische aanslag, dat vind ik wel interessant) maar al die SPW/SPH/Pabo-wijven... kan het ze natuurlijk niet kwalijk nemen maar die verhalen heb ik al 100 keer gehoord, dat ken ik nu onderhand wel.
pi_149569509
Hip en knap hoeft niet eens. Gewoon niet Henk die hier om de hoek bij de friettent werkt. Dat is toch niet zo veel gevraagd?

En yats dat ben ik niet met je eens. Op tinder moet je een foto. Dan is het per definitie al niet meer anoniem. Op Paiq heb ik gewoon geen foto en niet mijn voornaam. Dat is een stuk anoniemer
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  woensdag 11 februari 2015 @ 13:47:17 #176
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_149569592
Anoniemer en laf natuurlijk. :+
pi_149569612
quote:
10s.gif Op woensdag 11 februari 2015 13:47 schreef Silenus het volgende:
Anoniemer en laf natuurlijk. :+
Of gewoon logisch in mijn geval
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  Spellchecker woensdag 11 februari 2015 @ 13:55:03 #178
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_149569821
Hm grappig, ik heb hetzelfde bij de mannen. Gister weer eens fototoernooi aangeslingerd maar ik ben halverwege afgehaakt omdat ik bij geen enkele tevoorschijn wil komen. Ik heb ook nog steeds matchen uitstaan, reageer eigenlijk alleen op fotoreacties. Alleen heb ik er nu één bijzitten die me wel elke keer aanspreekt als ik online kom, maar niet veel verder komt dan "hoe was het op je werk?"
pi_149569835
Oh we zijn al een paar reacties verder :')
  woensdag 11 februari 2015 @ 13:58:30 #181
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_149569895
quote:
1s.gif Op woensdag 11 februari 2015 13:55 schreef clumsy_clown het volgende:
Hm grappig, ik heb hetzelfde bij de mannen. Gister weer eens fototoernooi aangeslingerd maar ik ben halverwege afgehaakt omdat ik bij geen enkele tevoorschijn wil komen. Ik heb ook nog steeds matchen uitstaan, reageer eigenlijk alleen op fotoreacties. Alleen heb ik er nu één bijzitten die me wel elke keer aanspreekt als ik online kom, maar niet veel verder komt dan "hoe was het op je werk?"
ik hoop meestal maar op één leuk, spontaan gesprek en dan afspreken...want als het in dat soort geleuter vervalt is de interesse eigenlijk al weg...

Maar goed...Paiq...noem me oppervlakkig, maar ik wil gewoon die foto zien...en als iemand niet aantrekkelijk is verandert een goed gesprek daar echt helemaal niks aan...dus misschien ben ik dan niet de doelgroep
pi_149569970
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 13:58 schreef Abbadon het volgende:

[..]

ik hoop meestal maar op één leuk, spontaan gesprek en dan afspreken...want als het in dat soort geleuter vervalt is de interesse eigenlijk al weg...

Maar goed...Paiq...noem me oppervlakkig, maar ik wil gewoon die foto zien...en als iemand niet aantrekkelijk is verandert een goed gesprek daar echt helemaal niks aan...dus misschien ben ik dan niet de doelgroep
Ik heb hetzelfde hoor, en ik val echt niet in de knapste categorie. Gewoon eerst foto's, dan zie je de rest later wel. Anders zit je toch maar die eerste paar minuten vol te lullen.
  woensdag 11 februari 2015 @ 14:07:38 #183
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_149570134
quote:
1s.gif Op woensdag 11 februari 2015 14:01 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Ik heb hetzelfde hoor, en ik val echt niet in de knapste categorie. Gewoon eerst foto's, dan zie je de rest later wel. Anders zit je toch maar die eerste paar minuten vol te lullen.
Juist, en dan voelt het toch extra lullig om daarna dan af te haken...of probeer je te bedenken hoe lang je nog door moet praten zodat het niet lijkt alsof je om de foto afhaakt...

Veel te ingewikkeld allemaal...ik hoef alleen maar te weten of iemand (op basis van de foto) aantrekkelijk genoeg is, of iemand intelligent genoeg is, en een beetje humor heeft en zichzelf/daten niet al te serieus neemt...als ik dat weet, spreek ik liever gewoon af, en dat kan ik 5 minuten duidelijk zijn...
pi_149570252
Eens. Ben ook van het snelle afspreken. Scheelt me avonden lang gechat, en als ik iets heb geleerd is het dat hoe iemand online is, niets hoeft te zeggen over een daadwerkelijke date ;(.

(Al zal dat voor mij vast ook gelden).
  woensdag 11 februari 2015 @ 14:16:17 #185
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_149570376
Daarom juist...en elke klik die je in de chat voelt schept alleen maar verwachtingen en maakt de kans kleiner dat het in het echt nóg leuker is...

Ik leg liever de lat vrij laag voor mezelf en de ander om in het echt leuker te zijn ;)
pi_149570504
Ik heb met kerst trouwens wel de award voor beste verhaal van de avond gewonnen met de date die me vroeg met welke vinger ik die avond zou gaan vingeren. Al dat getinder is niet voor niets geweest *O*.
  woensdag 11 februari 2015 @ 14:24:25 #187
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_149570621
Kijk, daar doe je het voor! ...en in sommige gevallen is het dan misschien toch wel handig om iets langer te chatten ;) ...gekke vraag ook, want waarom zou je je moeten beperken tot één vinger?!
  woensdag 11 februari 2015 @ 14:36:29 #188
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_149570945
Ik heb bijna twee weken geappt/bericht met mijn date. Dat betekent dus dat het gaat tegenvallen? Jammer ;(
pi_149571003
quote:
7s.gif Op woensdag 11 februari 2015 14:36 schreef eefje801 het volgende:
Ik heb bijna twee weken geappt/bericht met mijn date. Dat betekent dus dat het gaat tegenvallen? Jammer ;(
Mwah, volgens mij heb ik de meeste nutjobs al wel weggekaapt inmiddels :')
pi_149571301
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 13:44 schreef rhubarbje het volgende:
Hip en knap hoeft niet eens. Gewoon niet Henk die hier om de hoek bij de friettent werkt. Dat is toch niet zo veel gevraagd?

Blijkbaar wel :)

Toch maar FOK! gebruiken dan. Je FoBo maar in de gaten houden :)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  woensdag 11 februari 2015 @ 14:52:26 #191
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_149571448
quote:
twee weken...dat zit wel op de grens, ja ;) ...hangt er ook erg vanaf hoeveel je appt natuurlijk...maar ik zou er eerlijk gezegd niet al te veel van verwachten, nee
  woensdag 11 februari 2015 @ 14:52:40 #192
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_149571456
quote:
1s.gif Op woensdag 11 februari 2015 14:38 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Mwah, volgens mij heb ik de meeste nutjobs al wel weggekaapt inmiddels :')
:*
Hier ook aardig wat rare dates gehad hoor, in den beginne.

Tot vijf keer toe een nieuwe date plannen met een afzegger, glijerd die me in het tegenover liggende steegje bij het restaurant wilde vingeren want "daar hou jij wel van hé" (lees dat zinnetje met een ome Joop stem), iemand die me niet echt had voorbereid op de uiterlijke ingrijpende verandering die hij tijdelijk had, iemand die volledig blokkeerde toen we tegenover (ja, ik weet het) elkaar zaten en we echt voor mijn gevoel úren op het eten zaten te wachten, iemand die er nogal een specifieke levensstijl op na hield waar alles aan getoetst werd..

Mijn probleem is dat ik het ook gewoon interessant vind, of ik het nou een tweede date waardig vind of niet. Het fascineert me echt hoe weinig sommige mensen zich van zichzelf en hoe ze overkomen bewust zijn :D Maar goed, gelukkig ook genoeg echt leuke dates :)

Tinderman vindt me "een beetje zuur". En dat heb ik ook beaamd ;) Ik ga gewoon echt helemaal nergens meer van uit. Hij heeft echt nog nooit een internetdate gehad volgens mij, zal een beetje lief doen.
  woensdag 11 februari 2015 @ 15:14:04 #193
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_149572073
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 14:52 schreef Abbadon het volgende:

[..]

twee weken...dat zit wel op de grens, ja ;) ...hangt er ook erg vanaf hoeveel je appt natuurlijk...maar ik zou er eerlijk gezegd niet al te veel van verwachten, nee
Ik denk dat ik dan maar afzeg
pi_149572617
Oh ik vind juist maar heel weinig mensen interessant :')
  woensdag 11 februari 2015 @ 16:04:01 #195
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_149573529
quote:
1s.gif Op woensdag 11 februari 2015 15:30 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh ik vind juist maar heel weinig mensen interessant :')
Ik vind die mensen niet altijd zo interessant maar vind het wel interessant waarom ze zich zo achterlijk gedragen :)
pi_149574533
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 13:42 schreef Silenus het volgende:

[..]

Tsja, Tinder bestaat natuurlijk al sinds de zomer van 2013. Als het goed is heb je de mooie mensen wel ongeveer 'op' geswiped en de types die er nu pas voor het eerst van horen (cq nieuwe aanwas) zijn natuurlijk sowieso niet bepaald de hipste figuren op aard.

[..]

Oh ik ook niet hoor. Dat oeverloze gelul kan ik echt niet meer aan. Soms heb je nog wel eens iemand met een bijzonder beroep (tijd geleden iemand gedate die gaat over het voorlichten bij een eventuele terroristische aanslag, dat vind ik wel interessant) maar al die SPW/SPH/Pabo-wijven... kan het ze natuurlijk niet kwalijk nemen maar die verhalen heb ik al 100 keer gehoord, dat ken ik nu onderhand wel.
_O-
pi_149574594
quote:
7s.gif Op woensdag 11 februari 2015 14:52 schreef eefje801 het volgende:
glijerd die me in het tegenover liggende steegje bij het restaurant wilde vingeren want "daar hou jij wel van hé" (lees dat zinnetje met een ome Joop stem)
_O-

Waarom kom ik nooit zulke types tegen. :'(
pi_149574615
:9
pi_149574642
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 16:37 schreef Nammie het volgende:

[..]

_O-

Ik bied me aan :)
pi_149575101
quote:

[..]

_O-

Gezien je preutse reacties in verscheidene topics zou je bij zo'n opmerking in een hartritmestoornis schieten :').
pi_149575706
Ik krijg echt serieus super veel foto reacties door dat Paiq foto-toernooi. En veel mannen doen echt alsof er alleen maar trollen rondlopen en ik een godsgeschenk ben :') Terwijl zo knap ben ik nou ook weer niet. Maar zegt wel iets over het niveau vrouwen wat daar zit.
  woensdag 11 februari 2015 @ 17:19:01 #202
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_149575741
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 17:17 schreef Fripsel het volgende:
En veel mannen doen echt alsof er alleen maar trollen rondlopen en ik een godsgeschenk ben :')
Smooth operators!
pi_149575746
quote:
3s.gif Op woensdag 11 februari 2015 16:52 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Gezien je preutse reacties in verscheidene topics zou je bij zo'n opmerking in een hartritmestoornis schieten :').
Ooh neuh, ik ben niet echt preuts. Ik zou vooral lachen van verbazing. In mijn wereld zijn zulke voorstellen vrij abnormaal, tenzij je een seksdate hebt ofzo. :P
pi_149575832
quote:
10s.gif Op woensdag 11 februari 2015 17:19 schreef Silenus het volgende:

[..]

Smooth operators!
Ik zou het niet smooth noemen :P Ik denk dan alleen maar 'maar omg, als hij dan irl wil afspreken kan ik vast alleen maar tegenvallen'.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 11-02-2015 17:23:09 ]
pi_149575960
quote:
Ik krijg echt serieus super veel foto reacties door dat Paiq foto-toernooi. En veel mannen doen echt alsof er alleen maar trollen rondlopen en ik een godsgeschenk ben :') Terwijl zo knap ben ik nou ook weer niet. Maar zegt wel iets over het niveau vrouwen wat daar zit.
Hecht er niet te veel waarde aan, dat kreeg ik ook te horen :').

Mijn persoonlijke favoriet is nog altijd "oooooh jij bent een oosterse parel, mag ik je druiven voeren?" Maar dat was een paar jaar geleden gewoon in fok PM :').
pi_149576036
quote:
1s.gif Op woensdag 11 februari 2015 17:27 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Mijn persoonlijke favoriet is nog altijd "oooooh jij bent een oosterse parel, mag ik je druiven voeren?" Maar dat was een paar jaar geleden gewoon in fok PM :').
Wauw, die is wel heel slecht. _O-
  woensdag 11 februari 2015 @ 17:49:58 #207
416020 K44S
The bearded man
pi_149576514
quote:
1s.gif Op woensdag 11 februari 2015 17:27 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Ik probeerde ook maar wat... -O-
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_149576530
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 13:38 schreef Abbadon het volgende:

[..]

Ja hoor, is ook zo...ik woon in Alkmaar en werk in Amsterdam en je merkt duidelijk het verschil...maar dat merk je ook als je over straat loopt, dus niet zo gek dat je dat op tinder terug ziet.
Gelukkig is dat bij de mannen net zo. Meerendeel van mn matches kwamen uit Amsterdam, een enkeling uit Alkmaar.
pi_149577387
quote:
als ik het me goed herinner ben jij wel gewoon een lekker wijf?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_149577438
quote:
1s.gif Op woensdag 11 februari 2015 18:26 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Ik ben niet lelijk maar ook niet een van de mooiste schepsels die er rond lopen :')
pi_149577472
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 18:28 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Ik ben niet lelijk maar ook niet een van de mooiste schepsels die er rond lopen :')
nu raak ik in de war. Dm even een foto O-)
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  woensdag 11 februari 2015 @ 18:33:37 #212
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_149577595
quote:

[..]

_O-

Oh, reken maar dat als je op de speeddate knop drukt je hem een keer tegen komt.
pi_149577614
quote:
14s.gif Op woensdag 11 februari 2015 18:33 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Oh, reken maar dat als je op de speeddate knop drukt je hem een keer tegen komt.
Inderdaad, sommige zijn je in hun hoofd al aan het uitkleden voordat ze uberhaupt je foto's hebben gezien.
  woensdag 11 februari 2015 @ 18:35:47 #214
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_149577655
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 18:34 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Inderdaad, sommige zijn je in hun hoofd al aan het uitkleden voordat ze uberhaupt je foto's hebben gezien.
quote:
1s.gif Op woensdag 11 februari 2015 18:26 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

:+
  woensdag 11 februari 2015 @ 19:07:43 #215
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_149578465
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 18:34 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Ik heb regelmatig een manlied doorverwezen naar een andere website ja ;)

Ja klopt, of van die dingen in je foto's denken te zien als ze wel zichtbaar worden :') "wat kijk je ondeugend!" "hihi"
bleeeeeh

Stomme is dat niks van dat al online/op de dates te merken was. Was de derde date, na de eerste zoen. Best wel onverwacht en awkward en die zoen.. ugh. Ja die zoen zei dan wel weer alles.
pi_149580795
Whaha ja ze zien altijd van alles in je blik en zo. Super irritant. Het klopt ook nooit
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  woensdag 11 februari 2015 @ 20:21:39 #217
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_149581231
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 20:11 schreef rhubarbje het volgende:
Whaha ja ze zien altijd van alles in je blik en zo. Super irritant. Het klopt ook nooit
Mensen zien wat ze willen zien...en ik denk dat er een behoorlijke groep bij zit die alleen online gaan als ze geil zijn...
pi_149584414
Lieve Fok!kers, ik ben weer single! Back in the game!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_149587008
Vandaag eindelijk de ballen gevonden om dat leuke meisje aan te spreken
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_149587331
Forever alone omdat iemand bezet blijkt te zijn? :o
pi_149587449
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 22:56 schreef Deezertje het volgende:
Vandaag eindelijk de ballen gevonden om dat leuke meisje aan te spreken
SPOILER
Lullig _O-
pi_149588136
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 23:06 schreef Solo14 het volgende:

[..]

Lullig _O-
Ach joh, FB saves the day gelukkig. Loop niet meer 2 weken rond met de gedachte of ze nog wel single is en me leuk vindt. En kunnen jullie wel allemaal roepen hier dat ik een creep ben, maar het is toch verdomde handig dat iedereen op FB zit en je binnen luttele seconden weet of iemand nog vrijgezel is en je een blauwtje misloopt?
pi_149588160
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 23:04 schreef Nammie het volgende:
Forever alone omdat iemand bezet blijkt te zijn? :o
Tuurlijk niet, maar als je al lang single bent en de rest van je omgeving inmiddels een relatie heeft knaagt er toch wat bij je :P
  woensdag 11 februari 2015 @ 23:26:44 #224
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_149588165
@Deezertje.. dit zijn geen date ervaringen he.....
pi_149588257
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 23:26 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Ach joh, FB saves the day gelukkig. Loop niet meer 2 weken rond met de gedachte of ze nog wel single is en me leuk vindt. En kunnen jullie wel allemaal roepen hier dat ik een creep ben, maar het is toch verdomde handig dat iedereen op FB zit en je binnen luttele seconden weet of iemand nog vrijgezel is en je een blauwtje misloopt?
Dat is wel zo, maar ik ken heel het verhaal niet omtrent die meid dus ik weet niet hoelang je al bezig bent. :')
pi_149589578
quote:
_O- Ik denk dat het best goed komt, veel plezier iig!

quote:
7s.gif Op woensdag 11 februari 2015 23:26 schreef Cue_ het volgende:
@Deezertje.. dit zijn geen date ervaringen he.....
O+ ^O^

Ik wil wel een date ervaring delen, maar het is geen internetdate. Afgelopen vrijdag had ik een soort van blind date, geregeld door een gezamenlijke vriendin. Vantevoren vroeg ik me ernstig af waarom ik toch altijd ja zeg tegen zulk soort dingen. :')

Maargoed, toch braaf leuk aangekleed, beetje extra make-up opgesmeerd en op de fiets gestapt. Eenmaal gearriveerd bleek hij er veel leuker uit te zien dan op de foto's! We hadden afgesproken om 9 uur, hebben tot sluitingstijd gekletst over van alles en nog wat en hebben ook gezoend (met tong :o ). Veel gelachen, fijne reacties en goede onderwerpen. Niet alleen maar koetjes en kalfjes, maar ook niet veel te moeilijke diepgaande verhalen.

Ik was best een beetje dronken toen ik naar huis ging, maar toen ik thuis kwam had ik een appje van hem omdat hij had bedacht dat hij me helemaal niet zo naar huis had mogen laten gaan. En of ik de volgende dag al iets te doen had, hij was dan nog in de stad.

Zaterdag is hij dus bij mij thuis langs gekomen. Weer gekletst, gezoend en gelachen. Was leuk. O+ Vervolgdate staat nog niet gepland, maar we zijn het er wel over eens dat die er komt. Maar aangezien hij in Eindhoven woont, ik in Utrecht en we allebei (semi) fulltime werken, moeten we het vooral van de weekenden hebben. En komend weekend is natuurlijk carnavalsweekend! Dus hopelijk zie ik hem het weekend daarna weer. :D
  donderdag 12 februari 2015 @ 00:17:01 #227
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_149589791
Samen carnaval vieren?
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  donderdag 12 februari 2015 @ 00:28:33 #228
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_149590048
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 00:08 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

_O- Ik denk dat het best goed komt, veel plezier iig!

[..]

O+ ^O^

Ik wil wel een date ervaring delen, maar het is geen internetdate. Afgelopen vrijdag had ik een soort van blind date, geregeld door een gezamenlijke vriendin. Vantevoren vroeg ik me ernstig af waarom ik toch altijd ja zeg tegen zulk soort dingen. :')

Maargoed, toch braaf leuk aangekleed, beetje extra make-up opgesmeerd en op de fiets gestapt. Eenmaal gearriveerd bleek hij er veel leuker uit te zien dan op de foto's! We hadden afgesproken om 9 uur, hebben tot sluitingstijd gekletst over van alles en nog wat en hebben ook gezoend (met tong :o ). Veel gelachen, fijne reacties en goede onderwerpen. Niet alleen maar koetjes en kalfjes, maar ook niet veel te moeilijke diepgaande verhalen.

Ik was best een beetje dronken toen ik naar huis ging, maar toen ik thuis kwam had ik een appje van hem omdat hij had bedacht dat hij me helemaal niet zo naar huis had mogen laten gaan. En of ik de volgende dag al iets te doen had, hij was dan nog in de stad.

Zaterdag is hij dus bij mij thuis langs gekomen. Weer gekletst, gezoend en gelachen. Was leuk. O+ Vervolgdate staat nog niet gepland, maar we zijn het er wel over eens dat die er komt. Maar aangezien hij in Eindhoven woont, ik in Utrecht en we allebei (semi) fulltime werken, moeten we het vooral van de weekenden hebben. En komend weekend is natuurlijk carnavalsweekend! Dus hopelijk zie ik hem het weekend daarna weer. :D
Danku! Denk het ook wel, ben alleen een beetje nerveus en dat is positief maar ook weer niet. Recept voor opmerkingen eruit flappen zonder na te denken enzo ;) We shall see, ga maar aan mijn schoonheidsslaap beginnen :)

Dat klinkt leuk! Fijn dat het dan toch best wel heel erg mee viel. En ach die afstand.. zelfs de roep toetert hierboven is overstag gegaan voor een dame van verder dan de Haagse grenzen :) Als het klopt dan maakt dat niet zoveel meer uit. Geniet ervan!
pi_149590266
quote:
14s.gif Op donderdag 12 februari 2015 00:28 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Danku! Denk het ook wel, ben alleen een beetje nerveus en dat is positief maar ook weer niet. Recept voor opmerkingen eruit flappen zonder na te denken enzo ;) We shall see, ga maar aan mijn schoonheidsslaap beginnen :)

Dat klinkt leuk! Fijn dat het dan toch best wel heel erg mee viel. En ach die afstand.. zelfs de roep toetert hierboven is overstag gegaan voor een dame van verder dan de Haagse grenzen :) Als het klopt dan maakt dat niet zoveel meer uit. Geniet ervan!
Hij is vast ook wel een beetje nerveus. ;) Soms pakt dingen eruitflappen ook goed uit he, hahaha. Slaap lekker!

Is ook leuk! Ja de afstand vind ik in dit geval ook niet zo'n issue. Een uur treinen is best te doen en hij komt uit deze omgeving dus heeft wel vaker plannen in of dichtbij Utrecht. :) Vind het nu af en toe nog wel spannend, of hij wel net zo leuk is als hij nu lijkt enzo. Maar dat is toch afwachten, dus tot die tijd probeer ik er maar gewoon van te genieten. :)
pi_149592321
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2015 23:26 schreef Deezertje het volgende:

[..]

JE ZIT IN HET VERKEERDE TOPIC!!!!!
pi_149592377
:')

Wat ik dus wou vragen: CC. Wat is de status met de welnietcollega? Daar kwam toch een date aan?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_149592876
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 07:18 schreef DancingPhoebe het volgende:

Wat ik dus wou vragen: CC. Wat is de status met de welnietcollega? Daar kwam toch een date aan?
Nog 8 nachtjes slapen *O*.
Fuck drukke agenda's :').
  donderdag 12 februari 2015 @ 11:04:33 #233
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_149595685
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 07:18 schreef DancingPhoebe het volgende:

Hey DP hoe gaat het daar? Al de ware gevonden of zit er af en toe iemand in je gaatje te roeren?
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  donderdag 12 februari 2015 @ 22:34:30 #234
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_149617692
Zo, thuis :) Moet zeggen, ben positief over de date. Het is een beetje aftasten altijd maar erg leuke man, extraverter dan ik dacht en gewoon hele leuke avond gehad. Of de chemie er is dat was gewoon lastig te zeggen we hebben echt heel veel gepraat, lekker wat gegeten bij een pub en een vrij groot biertje op een nerveuze maag maakt inderdaad van mij die flapuit. Gelukkig maar dat hij dat juist leuk vond blijkbaar ;) Ik vond hem zeker leuk maar....chemie is gewoon ook belangrijk. Misschien was het omdat we echt al de diepte in waren gegaan en dat nu ook deden dat het "oppervlakkige" nog even uitbleef maar kan ook zijn dat het vriendschappelijk wordt.

Daarnaast is het feit dat hij daarna naar een kroegje ging waar een goede vriend zijn verjaardag vierde en we vóór het raam waar een aantal heren binnen hun nek nieuwsgierig verrekten afscheid namen nou ook niet echt een heel relaxte plek om meer dan drie zoenen te geven of wat te dralen :')

Maar goed, all in all wil ik hem wel graag beter leren kennen.

[ Bericht 0% gewijzigd door eefje801 op 12-02-2015 22:42:27 ]
pi_149619285
Ik heb deze avond geskyped met een chick van paiq. Was best wel leuk, maar nu valentijnsdag nadert moet ik daar bijna wat mee doen. :')
  donderdag 12 februari 2015 @ 23:07:15 #236
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_149619417
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 23:04 schreef Solo14 het volgende:
Ik heb deze avond geskyped met een chick van paiq. Was best wel leuk, maar nu valentijnsdag nadert moet ik daar bijna wat mee doen. :')
Waarom?
pi_149619517
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 23:04 schreef Solo14 het volgende:
Na 1 avond? Oh dat zou ik echt een afknapper vinden :@
pi_149620141
quote:
14s.gif Op donderdag 12 februari 2015 23:07 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Waarom?
SPOILER
Vrouwen geven altijd hints enzo. Ze is ook een beetje droog, zelfde humor. :')

Ik ga het wel vragen morgen, ik houd jullie op de hoogte. :')
quote:
1s.gif Op donderdag 12 februari 2015 23:09 schreef Pannenkoeken het volgende:

[..]

Na 1 avond? Oh dat zou ik echt een afknapper vinden :@
Sprak haar eerst op paiq, na een tijdje whatsapp en we hadden afgesproken een keer te skypen. Dit binnen een tijdsbestek van 2 weken.
  donderdag 12 februari 2015 @ 23:24:37 #239
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_149620250
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 23:22 schreef Solo14 het volgende:

[..]

SPOILER
Vrouwen geven altijd hints enzo. Ze is ook een beetje droog, zelfde humor. :')

[..]

Sprak haar eerst op paiq, na een tijdje whatsapp en we hadden afgesproken een keer te skypen. Dit binnen een tijdsbestek van 2 weken.
Dus de eindconclusie is dat je beide geen zin hebt in een date en al helemaal niet op Valentijnsdag. Wel erg duidelijke hints ja :) Hoe ga je het nou verder doen dan?

Oh lézen Eef.. nou hou ons op de hoogte of ze ja zegt.
pi_149620320
quote:
7s.gif Op donderdag 12 februari 2015 23:24 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Dus de eindconclusie is dat je beide geen zin hebt in een date en al helemaal niet op Valentijnsdag. Wel erg duidelijke hints ja :) Hoe ga je het nou verder doen dan?
Haha ik neem dat niet serieus, ergens wilt ze wel, door die hints uit dat skype gesprek.

Ik ga het zien. :)
pi_149620437
Na de ietswat teleurstelling van gisteren vandaag zowaar via Tinder in één avond een afspraak geregeld! Helaas is ze volgende week op vakantie, maar heb daar slim op ingespeeld door een datum af te spreken om haar vakantieverhalen aan te horen... En ach, een weekje wachten overleef ik wel. Het is waarschijnlijk niet zo dat ik komende week de luxe heb uit meerdere dates... Nu wel eerst ff der app scoren voordat ze straks gevlogen is :')
pi_149621789
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 23:28 schreef Deezertje het volgende:
Na de ietswat teleurstelling van gisteren vandaag zowaar via Tinder in één avond een afspraak geregeld! Helaas is ze volgende week op vakantie, maar heb daar slim op ingespeeld door een datum af te spreken om haar vakantieverhalen aan te horen... En ach, een weekje wachten overleef ik wel. Het is waarschijnlijk niet zo dat ik komende week de luxe heb uit meerdere dates... Nu wel eerst ff der app scoren voordat ze straks gevlogen is :')
Die date komt er niet.

quote:
1s.gif Op donderdag 12 februari 2015 08:35 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Nog 8 nachtjes slapen *O*.
Fuck drukke agenda's :').
O+ Fuck O+

quote:
1s.gif Op donderdag 12 februari 2015 11:04 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Hey DP hoe gaat het daar? Al de ware gevonden of zit er af en toe iemand in je gaatje te roeren?
Tuttut.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_149621864
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 23:54 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Die date komt er niet.
Want? Dat ze op vakantie gaat is aannemelijk want volgende week is het hier carnavalsvakantie.. of bedoel je dat ze maar een datum noemde om er vanaf te zijn? Nah, dan blijven ze vaak juist vaag over een datum, Zoals diegene met wie ik nu al 4 weken app en elke keer zogenaamd geen tijd heeft voor een date. Die is gewoon keihard met iemand anders bezig want ze blijft de hele tijd inloggen op datingsite
pi_149621902
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 23:55 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Want? Dat ze op vakantie gaat is aannemelijk want volgende week is het hier carnavalsvakantie.. of bedoel je dat ze maar een datum noemde om er vanaf te zijn? Nah, dan blijven ze vaak juist vaag over een datum, Zoals diegene met wie ik nu al 4 weken app en elke keer zogenaamd geen tijd heeft voor een date. Die is gewoon keihard met iemand anders bezig want ze blijft de hele tijd inloggen op datingsite
Sorry, maar ik ben al weer klaar.
  vrijdag 13 februari 2015 @ 00:22:14 #245
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_149622678
quote:
Na de ietswat teleurstelling van gisteren vandaag zowaar via Tinder in één avond een afspraak geregeld! Het is echt een leuke meid en ze heeft veel te vertellen. Ze gaat bijna op vakantie, leuk zo'n vrouw die een reis maakt ik maakte er zelf ook nog een topic over van de week en heb verteld wat mijn plannen zijn op dat gebied. Ze vond het heel interessant. Hopelijk snel haar nummer en dan over een weekje als ze terug is maar eens gaan vragen waar we wat gaan drinken. Ben benieuwd naar haar vakantieverhalen!
Beetje aangepast.

Leuk Deezer, veel plezier volgende week!
  vrijdag 13 februari 2015 @ 00:27:37 #246
262 Re
Kiss & Swallow
pi_149622796
Do not enable...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  vrijdag 13 februari 2015 @ 07:05:13 #247
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_149625232
quote:
Je zou toch stoppen met online daten en apps?

Waarom hap ik ook :') Ze laat zich nu een weekje uitwonen en straks gaat ze bij jou uithuilen omdat een leuke jongen haar niet zag zitten.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_149626950
Ik heb gisteren ook weer een date gehad.
Naar mijn mening was het erg gezellig, leuke gesprekken gehad.

Maar ik zie vanmorgen ineens dat ze me van facebook en tinder heeft verwijderd, dus ik denk dat zij het niet zo gezellig vond :'( _O-

Jammer maar helaas, Gelukkig staat carnaval voor de deur *O*
pi_149627121
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 09:43 schreef Feddd het volgende:
Ik heb gisteren ook weer een date gehad.
Naar mijn mening was het erg gezellig, leuke gesprekken gehad.

Maar ik zie vanmorgen ineens dat ze me van facebook en tinder heeft verwijderd, dus ik denk dat zij het niet zo gezellig vond :'( _O-

Jammer maar helaas, Gelukkig staat carnaval voor de deur *O*
Wow, dat is wel lullig :o
pi_149627176
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 09:49 schreef Nammie het volgende:

[..]

Wow, dat is wel lullig :o
De ironie is ook een beetje dat ze gisteren nog zei dat ze altijd heel direct en duidelijk wil zijn...
Nou is dit natuurlijk ook wel een soort van duidelijkheid 8)7
pi_149627342
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 09:52 schreef Feddd het volgende:

[..]

De ironie is ook een beetje dat ze gisteren nog zei dat ze altijd heel direct en duidelijk wil zijn...
Hoe gingen jullie uit elkaar gisteren?
  vrijdag 13 februari 2015 @ 10:01:47 #252
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_149627356
quote:

[..]

Nou ja...ze wil het zijn...maar ze is het niet...

Soms heb je geen flauw idee wat er aan de hand is....ik had deze week ook een date; Gezellig zitten drinken en kletsen...4 uur vlogen voorbij...we hadden de volgende date al ongeveer gepland...ze wist al precies waar ze me mee naartoe wilde nemen...een beetje geflirt, geplaag...ze liep nog mee naar het station om me op de trein te zetten...en ineens was het 'je moet wel weten dat ik ook nog iemand anders date...' *20 seconden stil* 'maar het is niet serieus...dus ik wil je sowieso weer zien...'....en bij het station konden er niet eens 3 zoenen op de wang af en was ze ineens weg...en niks meer gehoord daarna...

Tja...
pi_149627457
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 10:01 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Hoe gingen jullie uit elkaar gisteren?
Hebben nog ff staan kletsen bij mijn auto, we hebben het zelfs nog ff gehad over een eventuele volgende date. Daar zouden we het na carnaval nog wel ff over hebben.
Toen 3 kussen op de wang gegeven en ik ben gegaan.
  vrijdag 13 februari 2015 @ 10:30:14 #254
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_149627888
quote:
9s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 07:05 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Waarom hap ik ook :') Ze laat zich nu een weekje uitwonen en straks gaat ze bij jou uithuilen omdat een leuke jongen haar niet zag zitten.
Had jou niet ingeschat als zo'n friendzone huilie, wats keburt?
pi_149627920
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 10:30 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Had jou niet ingeschat als zo'n friendzone huilie, wats keburt?
Ging denk ik over de 'date' van Deezertje. :)
  vrijdag 13 februari 2015 @ 10:34:46 #256
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_149627983
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 10:31 schreef PeterPastoor het volgende:

[..]

Ging denk ik over de 'date' van Deezertje. :)
Dat snapte ik wel :)
Dacht alleen dat Sonic ouder dan 16 was.
  vrijdag 13 februari 2015 @ 10:41:41 #257
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_149628154
Gek hoe je dag na een date altijd anders ernaar kijkt. Ik wil het niet teveel analyseren maar het was voor mij wel duidelijk dat "de ex" nog erg in zijn gedachten zat. Lees; ex gaat backpacken, trekt creditcard leeg én gaat vreemd en nog wil hij erg graag vrienden blijven en haar het beste gunnen.

Nobel streven maar volgens mij is hij gewoon een beetje te snel gaan daten en nog in ontkenning. Weet niet zo goed wat ik ermee moet, contact erna was gewoon leuk hoor maar moet ik dat wel willen zo iemand. Ondanks dat hij verder echt leuk was. Ik kan gewoon niet dates lang tegenover iemand zitten zonder er iets van te zeggen in ieder geval. Daarnaast wil ik geen wedstrijd met een ex houden. Lastig.
pi_149628336
quote:
15s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 10:41 schreef eefje801 het volgende:
Gek hoe je dag na een date altijd anders ernaar kijkt. Ik wil het niet teveel analyseren maar het was voor mij wel duidelijk dat "de ex" nog erg in zijn gedachten zat. Lees; ex gaat backpacken, trekt creditcard leeg én gaat vreemd en nog wil hij erg graag vrienden blijven en haar het beste gunnen.

Nobel streven maar volgens mij is hij gewoon een beetje te snel gaan daten en nog in ontkenning. Weet niet zo goed wat ik ermee moet, contact erna was gewoon leuk hoor maar moet ik dat wel willen zo iemand. Ondanks dat hij verder echt leuk was. Ik kan gewoon niet dates lang tegenover iemand zitten zonder er iets van te zeggen in ieder geval. Daarnaast wil ik geen wedstrijd met een ex houden. Lastig.
trek je niet veel te snel conclusies?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  vrijdag 13 februari 2015 @ 10:55:31 #259
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_149628500
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 10:49 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

trek je niet veel te snel conclusies?
Ja, daar ben ik altijd heel goed in. Ik denk dat het doorgewinterd zijn in het daten me niet echt meehelpt soms. Loslaten, enzo. Heb niks te verliezen ook.
  vrijdag 13 februari 2015 @ 11:15:57 #260
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_149629028
quote:
7s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 10:55 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Ja, daar ben ik altijd heel goed in. Ik denk dat het doorgewinterd zijn in het daten me niet echt meehelpt soms. Loslaten, enzo. Heb niks te verliezen ook.
Met analyse kun je het al kapot maken voordat er uberhaupt iets is...wel zo veilig natuurlijk, maar zoals je zelf zegt: niks te verliezen...er is altijd een risico, en in dit geval ben je je er van bewust...geen enkele reden om het niet nog even aan te kijken, als je denkt dat je hem wel echt leuk zou kunnen gaan vinden...
  vrijdag 13 februari 2015 @ 12:13:39 #261
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_149630477
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 11:15 schreef Abbadon het volgende:

[..]

Met analyse kun je het al kapot maken voordat er uberhaupt iets is...wel zo veilig natuurlijk, maar zoals je zelf zegt: niks te verliezen...er is altijd een risico, en in dit geval ben je je er van bewust...geen enkele reden om het niet nog even aan te kijken, als je denkt dat je hem wel echt leuk zou kunnen gaan vinden...
Klopt hoor :) En zeker een "dingetje" van mij. Ben zelf ook eerlijk daarin geweest tegen hem dus het is wel zo eerlijk om het gewoon op zijn beloop te laten. Wie weet wordt het gewoon hartstikke leuk ;)
pi_149630986
quote:
Nu wel eerst ff der app scoren voordat ze straks gevlogen is :')
NEE!!

Ik heb wel Valentijnsdate... lekker mee doen aan clichés *O*
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_149631801
Heb m'n volgende date al weer bijna geregeld, alleen nog ff datumpje prikken :) ^O^
  vrijdag 13 februari 2015 @ 13:23:54 #264
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_149632064
quote:
12s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 10:34 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Dat snapte ik wel :)
Dacht alleen dat Sonic ouder dan 16 was.
Oh ja, want iedereen is hier altijd bloedserieus enzo :)
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  vrijdag 13 februari 2015 @ 13:27:26 #265
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_149632146
quote:
7s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 13:23 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Oh ja, want iedereen is hier altijd bloedserieus enzo :)
:* neuh
pi_149639877
quote:
9s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 07:05 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Nou offline wil het ook niet vlotten, maar nu je bij Tinder nog maar maximaal 40 likes per dag kunt doen is het wel makkelijker geworden om te stoppen :)
pi_149639908
quote:
13s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 12:33 schreef Godshand het volgende:

[..]

NEE!!

Ik heb wel Valentijnsdate... lekker mee doen aan clichés *O*
Yes ik doe mee aan cliché. Morgen schaatsen wat ik niet kan. Gaat leuk worden :+
pi_149640208
Oooh ik wil ook een date op Valentijn. :D
pi_149640465
Ik ben stiekem wel benieuwd van wie ik iets hoor morgen :@

Mannen zijn dom over valentijn dus ik gok van niemand :')
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  vrijdag 13 februari 2015 @ 19:02:46 #270
416931 yats
(non) Average Joe
pi_149641593
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 18:19 schreef Nammie het volgende:
Oooh ik wil ook een date op Valentijn. :D
Dat kan geregeld worden. Jouw stad of mijn stad?
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_149648229
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 18:28 schreef rhubarbje het volgende:
Mannen zijn dom over valentijn dus ik gok van niemand :')
Valentijn zelf is dom :')

Maar stiekem zeg ik dat natuurlijk ook alleen maar omdat ik ook alleen ben met Valentijn :'( (vandaar dat ik hier al een paar weken lurk)
pi_149648256
Die meid van gisteren wil toch niet op date door het leeftijdsverschil en ze zich zorgen maakt over hoe ze dat uit zou moeten leggen aan haar ouders. Zij is 16 en ik 21.

Maarja Valentijnsdag boeit me niet.
pi_149663102
Er zit weer weer een wanhopige tussen hoor op Paiq "wauw ik zou er een moord voor doen om een keer met je op stap te mogen!!!"
pi_149663249
Nnnhhhhhhhhoh O+ Beentje geschoren O+ Merkin strak in model O+ Jurkje waar m'n boobies in excelleren hangt klaar O+ Nieuwe feestbh zit als gegoten O+ Laarsjes gepoetst O+ Nageltjes lakken O+ Haartjes strijken O+
pi_149663394
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 14:24 schreef DancingPhoebe het volgende:
Nnnhhhhhhhhoh O+ Beentje geschoren O+ Merkin strak in model O+ Jurkje waar m'n boobies in excelleren hangt klaar O+ Nieuwe feestbh zit als gegoten O+ Laarsjes gepoetst O+ Nageltjes lakken O+ Haartjes strijken O+
Haha je doet goed je best :P
  zaterdag 14 februari 2015 @ 14:42:08 #276
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_149663733
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 18:07 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Nou offline wil het ook niet vlotten, maar nu je bij Tinder nog maar maximaal 40 likes per dag kunt doen is het wel makkelijker geworden om te stoppen :)
Snap ook niet waarom mensen die update doen. Zonder update kun je nog gewoon swipen als een dolle.
pi_149663852
quote:
:9 O+
  zaterdag 14 februari 2015 @ 16:13:08 #278
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_149666005
quote:
hier maakt niet uit wat aan te trekken en soa-vrij de carnaval in
pi_149666797
quote:
pi_149685991
  zondag 15 februari 2015 @ 09:05:19 #281
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_149686072
quote:
Het was geen succes? ;(
pi_149686086
quote:
1s.gif Op zondag 15 februari 2015 09:05 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Het was geen succes? ;(
Het was een groot succes! O+ cocktails O+
  zondag 15 februari 2015 @ 09:07:40 #283
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_149686099
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2015 09:06 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Het was een groot succes! O+ cocktails O+
En de man?
pi_149686111
quote:
1s.gif Op zondag 15 februari 2015 09:07 schreef Cue_ het volgende:

[..]

En de man?
Er was geen man :o
  zondag 15 februari 2015 @ 09:11:01 #285
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_149686122
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2015 09:09 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Er was geen man :o
Ow dan geen idee waar t over gaat :')
pi_149686128
quote:
1s.gif Op zondag 15 februari 2015 09:11 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ow dan geen idee waar t over gaat :')
Ik ging gewoon cocktails slempen met m'n posse, maar had een ikgaerfabuitzienbui *O*

Dat lukte overigens ook O+
pi_149698289
Doos, ik dacht ook dat het om een date ging :{w.

SPOILER
pi_149698690
Degene waar ik al bijna een maand mee app heeft dan eindelijk zelf een datum en tijd voorgesteld voor een date :) Mag ook wel een keer, ben alleen bang dat het wel gaat tegenvallen. Inhoudelijk is de klik er zeker, maar gezien haar vorige relaties allemaal met hipsters surfdudes, relaxte en muzikale jongens waren (en dat ben ik niet) bereid ik me alvast voor dat ik in de friendzone beland :P Maar maak er iig een leuke date van,
pi_149699779
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2015 17:32 schreef Deezertje het volgende:
Degene waar ik al bijna een maand mee app heeft dan eindelijk zelf een datum en tijd voorgesteld voor een date :) Mag ook wel een keer, ben alleen bang dat het wel gaat tegenvallen. Inhoudelijk is de klik er zeker, maar gezien haar vorige relaties allemaal met hipsters surfdudes, relaxte en muzikale jongens waren (en dat ben ik niet) bereid ik me alvast voor dat ik in de friendzone beland :P Maar maak er iig een leuke date van,
Dat is wel een goede houding om aan een date te beginnen ja. Als jij jezelf niet als relatiemateriaal ziet gaat zei dat ook niet zien.
pi_149700038
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2015 17:21 schreef clumsy_clown het volgende:
Doos, ik dacht ook dat het om een date ging :{w.

SPOILER
Ja ga je dan weer daten?

Donderdag weer :7
pi_149702825
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2015 17:32 schreef Deezertje het volgende:
Aannames, aannames. Stap er nu gewoon voor één friggin' keertje eens blanco in. Zou je goed doen.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
  zondag 15 februari 2015 @ 22:45:56 #292
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_149712917
Van de week tweede date met de Tinderman. Hebben nog steeds leuk contact, ben benieuwd!
pi_149749301
quote:

[..]

Dat is wel vrij lullig ja :') zeg dan gewoon eerlijk dat de klik er niet is ofzo ipv doen alsof je het leuk vond en thuis meteen die persoon overal te verwijderen
pi_149749705
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 00:38 schreef Waterdrinker het volgende:

[..]

Dat is wel vrij lullig ja :') zeg dan gewoon eerlijk dat de klik er niet is ofzo ipv doen alsof je het leuk vond en thuis meteen die persoon overal te verwijderen
Hoewel sommige jongens hele duidelijke taal ook niet lijken te begrijpen. Maar deze situatie is wel lullig ja!
pi_149752232
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 01:05 schreef Nammie het volgende:

[..]

Hoewel sommige jongens hele duidelijke taal ook niet lijken te begrijpen. Maar deze situatie is wel lullig ja!
Haha, heb je smeuïge voorbeelden? :D
  dinsdag 17 februari 2015 @ 09:52:47 #296
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_149752704
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 01:05 schreef Nammie het volgende:

[..]

Sommige vrouwen ook niet (dus het gaat beide kanten op), maar wees tenminste wel eerlijk en blokkeer die droplul dan. Een date is een date, het klikt of het klikt niet. Maar iemand verdient wel een eerlijk antwoord, dat hele doodzwijgen vind ik nogal triest. (en ook ik heb mijzelf er een keertje schuldig aan gemaakt, verschrikkelijk)
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
  dinsdag 17 februari 2015 @ 09:55:42 #297
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_149752764
quote:
7s.gif Op zondag 15 februari 2015 22:45 schreef eefje801 het volgende:
Van de week tweede date met de Tinderman. Hebben nog steeds leuk contact, ben benieuwd!
Leuk! Wat gaan jullie doen? :)
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
pi_149753726
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 09:52 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Sommige vrouwen ook niet (dus het gaat beide kanten op), maar wees tenminste wel eerlijk en blokkeer die droplul dan. Een date is een date, het klikt of het klikt niet. Maar iemand verdient wel een eerlijk antwoord, dat hele doodzwijgen vind ik nogal triest. (en ook ik heb mijzelf er een keertje schuldig aan gemaakt, verschrikkelijk)
Vaak weet je direct bij begin of einde van de date wel of het wat was. Als je dan een lulverhaal ophangt van oh leuk, dit moeten we vaker doen terwijl je daar geen intentie toe hebt ben je als man of vrouw gewoon verkeerd bezig in mijn ogen. Liever een keiharde eerlijke afwijzing dan naar huis gaan met een goed gevoel en daar achter komen dat je geblokkeerd bent..
pi_149758704
Ik ben ook weer back in the game :')
Nu Tinder een betaalde app is, heeft ie al een leuke gratis concurrent ?
Ook in moeilijke tijden.
  dinsdag 17 februari 2015 @ 13:42:39 #300
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_149758757
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 13:41 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Betaald. Neehoor.
I like the way you look at me with those beautiful eyes
  dinsdag 17 februari 2015 @ 13:52:51 #301
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_149759161
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 13:41 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Bar Dancing de Lauwe Pruim
Bruin Café de Grot
Discotheek de Zure Sloot
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')