Kom je weer mee doen dan? Je bent toch bezet?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 14:32 schreef MissGump het volgende:
[..]
Je bent opgenomen in de collectie van het natuur historisch museum?
En OT nog, weet iemand van jullie toevallig of er een engelse variant is van Paiq, dus een datingsite zonder profielen maar minder vleesmarkt dan Tinder? En dan bedoel ik in Engeland, niet Engels praten op Paiq in Nederland.
Ow nee, is niet voor mezelfquote:Op dinsdag 10 februari 2015 17:01 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Kom je weer mee doen dan? Je bent toch bezet?
Jajaquote:Op dinsdag 10 februari 2015 17:10 schreef MissGump het volgende:
[..]
Ow nee, is niet voor mezelfanders zou het ook wel een hele snelle rebound actie zijn
![]()
Maar een paar mensen hier wilden internetdaten gaan proberen en paiq klonk ze wel goed in de oren, dus hoopte dat iemand hier dat toevallig wist.
Shit, ik val door de mandquote:Op dinsdag 10 februari 2015 17:16 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Jaja'Een vriendin van mij...'
Niks mis met een snelle rebound
Mijn ervaring is dat die hobbies enzo er niet écht toe doen als je echt valt voor iemand..quote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:40 schreef JAOC het volgende:
Heb zelf ook een flink aantal dates(+-10) achter de rug met een meid, maar ik twijfel nog of het wat is. Het is zeker gezellig samen, alleen blijft het daar ook wel bij. Ik voel me niet 'verliefd', het is gewoon leuk samen.
Daar komt wel bij dat vorige week mijn bod is geaccepteerd op een huis. Dus er gaat veel tijd en energie zitten in het regelen van de financiering, meubels uitzoeken en dergelijke. Ook was ik het plan om er een tijdje als vrijgezel te gaan wonen.
Ik weet niet of je TE kieskeurig kunt zijn, maar ik heb altijd het idee dat het gras groener is bij de buren. Of ik heb gewoon nog nooit mijn perfecte match gevonden![]()
Ik zoek iemand die veel overeenkomsten heeft met mij. Dus erg sportief, houdt van flink stappen, maar ook van de 'nerd' dingen. Dit lijkt bijna een onmogelijke combinatie om te vinden. Het is vaak maar 2 van de 3. Met mijn ex kon ik nog zeer goed sporten(mountainbike/squash) en hield ook van stappen. Maar had dan bijna een aversie van computers en deed pabo(kinderen :bibber: )
Een beetje tegengas kunnen geven is ook zeer wenselijk. Vrouwen die je naar de mond praten omdat ze een per se willen laten zien dat ze relatiemateriaal zijn
Ik heb het antwoord zelf al gegeven natuurlijk, toch wilde ik het gewoon even kwijt.
Ach komend weekend carnaval en vrijdag ben ik jarig(25 alweer), dus dan komt het wel goed
![]()
Dank je wel voor je antwoord. Kunnen mensen die ik vroeger ken en mij zien mij privéberichtjes sturen, dus zonder een match? En kan ik ook mensen blokkeren of zo?quote:Op maandag 9 februari 2015 11:50 schreef Silenus het volgende:
[..]
Je kunt ook een Facebook-account nemen op een spam-adres, met een paar foto's die je -op facebook- dichtzet in een apart mapje. Dan kun je jezelf nog een andere naam geven ook. Niemand die weet dat je facebook hebt (heb je dan ook niet, eigenlijk) en je kunt gewoon op tinder.
En ja, je ziet mensen in je directe omgeving. Op dat principe is de app namelijk een beetje gebaseerd.Maar je kunt de sukkels uit je jeugd gewoon naar links swipen en de hotties naar rechts. Het ligt er natuurlijk aan hoeveel mensen je kent, maar in principe kom je na een tijdje letterlijk iedereen tegen in je omgeving die ook tinder gebruikt.
Het is natuurlijk niet iets om je voor te schamen ofzo.
Nee, zonder match kun je niets sturen...en je kan mensen blokkeren als je dat wil...quote:Op woensdag 11 februari 2015 06:14 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Dank je wel voor je antwoord. Kunnen mensen die ik vroeger ken en mij zien mij privéberichtjes sturen, dus zonder een match? En kan ik ook mensen blokkeren of zo?
Ik heb Paiq, na het even weer aangekeken te hebben, weer opgegeven...bij die foto-toernooien is het te vaak zo dat de foto's die overblijven 'bij gebrek aan beter' zijn, en niet daadwerkelijk aantrekkelijk...en die dames krijgen dan een berichtje dat ik ze hoog beoordeeld heb? nah, beter van niet!quote:Op woensdag 11 februari 2015 12:52 schreef rhubarbje het volgende:
Even uit nieuwsgierigheid he... Wie van de mannen hier doet nog wel eens een paiq foto toernooi?
Ik deed het in het begin wel eens en ik wilde net een rondje doen vanuit schoonmaak-ontwijkend-gedrag, maar de kwaliteit is wel ernstig gedaald hoor. Dus nu ben ik nieuwsgierig of dat vanuit de andere kant gezien ook zo is?
Ja preciesquote:Op woensdag 11 februari 2015 13:00 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Ik heb Paiq, na het even weer aangekeken te hebben, weer opgegeven...bij die foto-toernooien is het te vaak zo dat de foto's die overblijven 'bij gebrek aan beter' zijn, en niet daadwerkelijk aantrekkelijk...en die dames krijgen dan een berichtje dat ik ze hoog beoordeeld heb? nah, beter van niet!
Sinds ik in Amsterdam tinder valt dat nog wel weer mee...maar daarbuiten is tinder overduidelijk door de uitgebluste huisvrouwen ontdekt...quote:Op woensdag 11 februari 2015 13:02 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja precies
Beetje het zelfde lot als tinder dus
Dat komt gewoon door het feit dat er in Amsterdam veel meer lekkere wijven wonen dan op het platteland. Heeft weinig met de app zelf te maken. Als je paiqt met vrouwen uit Amsterdam of vrouwen uit Oirschot zul je ook wel wat verschilletjes in kilo's en haardracht zien.quote:Op woensdag 11 februari 2015 13:03 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Sinds ik in Amsterdam tinder valt dat nog wel weer mee...maar daarbuiten is tinder overduidelijk door de uitgebluste huisvrouwen ontdekt...
Ik ben zeker niet de lekkerste op aarde maar ik vind dat foto gebeuren vooral een spelletje en het spelletje is gewoon niet meer leuk als je steeds er 1 kiest zo van 'naja je bent niet de lelijkste van de 4 en daar is het dan ook wel mee gezegd'quote:Op woensdag 11 februari 2015 13:18 schreef Silenus het volgende:
[..]
Dat komt gewoon door het feit dat er in Amsterdam veel meer lekkere wijven wonen dan op het platteland. Heeft weinig met de app zelf te maken. Als je paiqt met vrouwen uit Amsterdam of vrouwen uit Oirschot zul je ook wel wat verschilletjes in kilo's en haardracht zien.
Maar wat betreft die fotorondes op paiq herken ik het wel. Het lijkt wel of ze de uiterlijkmatching volledig hebben losgelaten. Komt best vaak voor dat ze alle vier echt gewoon onsmakelijk zijn om naar te kijken, dat was vroeger niet zo. Oke, ze waren destijds niet allemaal 'lekker' maar toen waren de minste vrouwen de 'niksmismeemaarooknietbijzonder'-types. Nu zie je echt van die onopgemaakte trollen voorbij komen met een stuk pizza in hun hand of knuffelend met hun kutpaard.
Maargoed, uiteindelijk moet je altijd wel tot vier enigszins acceptabele gevallen kunnen komen in de eindronde. En laten we nou niet doen alsof we zelf de lekkerste personen op aarde zijn he.
Ja hoor, is ook zo...ik woon in Alkmaar en werk in Amsterdam en je merkt duidelijk het verschil...maar dat merk je ook als je over straat loopt, dus niet zo gek dat je dat op tinder terug ziet...quote:Op woensdag 11 februari 2015 13:18 schreef Silenus het volgende:
[..]
Dat komt gewoon door het feit dat er in Amsterdam veel meer lekkere wijven wonen dan op het platteland. Heeft weinig met de app zelf te maken. Als je paiqt met vrouwen uit Amsterdam of vrouwen uit Oirschot zul je ook wel wat verschilletjes in kilo's en haardracht zien.
'enigszins acceptabel' is op zich niet waar voor mij de lat ligt ;-) ...maar goed, ik ben sowieso een beetje klaar met al te veel chatten online...ik zit daar gewoon niet meer op te wachten, die ellenlange gesprekken om uiteindelijk misschien tot een date te komen...quote:Maar wat betreft die fotorondes op paiq herken ik het wel. Het lijkt wel of ze de uiterlijkmatching volledig hebben losgelaten. Komt best vaak voor dat ze alle vier echt gewoon onsmakelijk zijn om naar te kijken, dat was vroeger niet zo. Oke, ze waren destijds niet allemaal 'lekker' maar toen waren de minste vrouwen de 'niksmismeemaarooknietbijzonder'-types. Nu zie je echt van die onopgemaakte trollen voorbij komen met een stuk pizza in hun hand of knuffelend met hun kutpaard.
Maargoed, uiteindelijk moet je altijd wel tot vier enigszins acceptabele gevallen kunnen komen in de eindronde. En laten we nou niet doen alsof we zelf de lekkerste personen op aarde zijn he.
Nee, zonder match kun je niets. En je kunt iemand blokkeren als die persoon uiteindelijk toch niet jouw type is. Wat dat betreft is tinder de meest anonieme en makkelijke datingvariant aangezien je die opties bij datingsites vaak niet hebt.quote:Op woensdag 11 februari 2015 06:14 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Dank je wel voor je antwoord. Kunnen mensen die ik vroeger ken en mij zien mij privéberichtjes sturen, dus zonder een match? En kan ik ook mensen blokkeren of zo?
De laatste keer dat ik op paiq zat was de kwaliteit qua vrouwen niet extreem hoog neequote:Op woensdag 11 februari 2015 12:52 schreef rhubarbje het volgende:
Even uit nieuwsgierigheid he... Wie van de mannen hier doet nog wel eens een paiq foto toernooi?
Ik deed het in het begin wel eens en ik wilde net een rondje doen vanuit schoonmaak-ontwijkend-gedrag, maar de kwaliteit is wel ernstig gedaald hoor. Dus nu ben ik nieuwsgierig of dat vanuit de andere kant gezien ook zo is?
Ik kreeg nog vrij veel leuke matches uit Utrechtquote:Op woensdag 11 februari 2015 13:03 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Sinds ik in Amsterdam tinder valt dat nog wel weer mee...maar daarbuiten is tinder overduidelijk door de uitgebluste huisvrouwen ontdekt...
Tsja, Tinder bestaat natuurlijk al sinds de zomer van 2013. Als het goed is heb je de mooie mensen wel ongeveer 'op' geswiped en de types die er nu pas voor het eerst van horen (cq nieuwe aanwas) zijn natuurlijk sowieso niet bepaald de hipste figuren op aard.quote:Op woensdag 11 februari 2015 13:37 schreef rhubarbje het volgende:
Het zelfde geld voor Tinder. Het is gewoon niet meer grappig zo. Het 'lalala leuk leuk whoeptiedoeeeelalala' gaat er vanaf.
Het moet niet op werk gaan lijken of zo
Oh ik ook niet hoor. Dat oeverloze gelul kan ik echt niet meer aan. Soms heb je nog wel eens iemand met een bijzonder beroep (tijd geleden iemand gedate die gaat over het voorlichten bij een eventuele terroristische aanslag, dat vind ik wel interessant) maar al die SPW/SPH/Pabo-wijven... kan het ze natuurlijk niet kwalijk nemen maar die verhalen heb ik al 100 keer gehoord, dat ken ik nu onderhand wel.quote:Op woensdag 11 februari 2015 13:38 schreef Abbadon het volgende:
'enigszins acceptabel' is op zich niet waar voor mij de lat ligt ;-) ...maar goed, ik ben sowieso een beetje klaar met al te veel chatten online...ik zit daar gewoon niet meer op te wachten, die ellenlange gesprekken om uiteindelijk misschien tot een date te komen...
Of gewoon logisch in mijn gevalquote:
ik hoop meestal maar op één leuk, spontaan gesprek en dan afspreken...want als het in dat soort geleuter vervalt is de interesse eigenlijk al weg...quote:Op woensdag 11 februari 2015 13:55 schreef clumsy_clown het volgende:
Hm grappig, ik heb hetzelfde bij de mannen. Gister weer eens fototoernooi aangeslingerd maar ik ben halverwege afgehaakt omdat ik bij geen enkele tevoorschijn wil komen. Ik heb ook nog steeds matchen uitstaan, reageer eigenlijk alleen op fotoreacties. Alleen heb ik er nu één bijzitten die me wel elke keer aanspreekt als ik online kom, maar niet veel verder komt dan "hoe was het op je werk?"
Ik heb hetzelfde hoor, en ik val echt niet in de knapste categorie. Gewoon eerst foto's, dan zie je de rest later wel. Anders zit je toch maar die eerste paar minuten vol te lullen.quote:Op woensdag 11 februari 2015 13:58 schreef Abbadon het volgende:
[..]
ik hoop meestal maar op één leuk, spontaan gesprek en dan afspreken...want als het in dat soort geleuter vervalt is de interesse eigenlijk al weg...
Maar goed...Paiq...noem me oppervlakkig, maar ik wil gewoon die foto zien...en als iemand niet aantrekkelijk is verandert een goed gesprek daar echt helemaal niks aan...dus misschien ben ik dan niet de doelgroep
Juist, en dan voelt het toch extra lullig om daarna dan af te haken...of probeer je te bedenken hoe lang je nog door moet praten zodat het niet lijkt alsof je om de foto afhaakt...quote:Op woensdag 11 februari 2015 14:01 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde hoor, en ik val echt niet in de knapste categorie. Gewoon eerst foto's, dan zie je de rest later wel. Anders zit je toch maar die eerste paar minuten vol te lullen.
Mwah, volgens mij heb ik de meeste nutjobs al wel weggekaapt inmiddelsquote:Op woensdag 11 februari 2015 14:36 schreef eefje801 het volgende:
Ik heb bijna twee weken geappt/bericht met mijn date. Dat betekent dus dat het gaat tegenvallen? Jammer
Blijkbaar welquote:Op woensdag 11 februari 2015 13:44 schreef rhubarbje het volgende:
Hip en knap hoeft niet eens. Gewoon niet Henk die hier om de hoek bij de friettent werkt. Dat is toch niet zo veel gevraagd?
twee weken...dat zit wel op de grens, jaquote:Op woensdag 11 februari 2015 14:36 schreef eefje801 het volgende:
Ik heb bijna twee weken geappt/bericht met mijn date. Dat betekent dus dat het gaat tegenvallen? Jammer
quote:Op woensdag 11 februari 2015 14:38 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Mwah, volgens mij heb ik de meeste nutjobs al wel weggekaapt inmiddels
Ik denk dat ik dan maar afzegquote:Op woensdag 11 februari 2015 14:52 schreef Abbadon het volgende:
[..]
twee weken...dat zit wel op de grens, ja...hangt er ook erg vanaf hoeveel je appt natuurlijk...maar ik zou er eerlijk gezegd niet al te veel van verwachten, nee
Ik vind die mensen niet altijd zo interessant maar vind het wel interessant waarom ze zich zo achterlijk gedragenquote:Op woensdag 11 februari 2015 15:30 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh ik vind juist maar heel weinig mensen interessant
quote:Op woensdag 11 februari 2015 13:42 schreef Silenus het volgende:
[..]
Tsja, Tinder bestaat natuurlijk al sinds de zomer van 2013. Als het goed is heb je de mooie mensen wel ongeveer 'op' geswiped en de types die er nu pas voor het eerst van horen (cq nieuwe aanwas) zijn natuurlijk sowieso niet bepaald de hipste figuren op aard.
[..]
Oh ik ook niet hoor. Dat oeverloze gelul kan ik echt niet meer aan. Soms heb je nog wel eens iemand met een bijzonder beroep (tijd geleden iemand gedate die gaat over het voorlichten bij een eventuele terroristische aanslag, dat vind ik wel interessant) maar al die SPW/SPH/Pabo-wijven... kan het ze natuurlijk niet kwalijk nemen maar die verhalen heb ik al 100 keer gehoord, dat ken ik nu onderhand wel.
quote:Op woensdag 11 februari 2015 14:52 schreef eefje801 het volgende:
glijerd die me in het tegenover liggende steegje bij het restaurant wilde vingeren want "daar hou jij wel van hé" (lees dat zinnetje met een ome Joop stem)
Ik bied me aanquote:Op woensdag 11 februari 2015 16:37 schreef Nammie het volgende:
[..]![]()
Waarom kom ik nooit zulke types tegen.
Gezien je preutse reacties in verscheidene topics zou je bij zo'n opmerking in een hartritmestoornis schietenquote:Op woensdag 11 februari 2015 16:37 schreef Nammie het volgende:
[..]![]()
Smooth operators!quote:Op woensdag 11 februari 2015 17:17 schreef Fripsel het volgende:
En veel mannen doen echt alsof er alleen maar trollen rondlopen en ik een godsgeschenk ben![]()
Ooh neuh, ik ben niet echt preuts. Ik zou vooral lachen van verbazing. In mijn wereld zijn zulke voorstellen vrij abnormaal, tenzij je een seksdate hebt ofzo.quote:Op woensdag 11 februari 2015 16:52 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Gezien je preutse reacties in verscheidene topics zou je bij zo'n opmerking in een hartritmestoornis schieten.
Ik zou het niet smooth noemenquote:
Hecht er niet te veel waarde aan, dat kreeg ik ook te horenquote:Op woensdag 11 februari 2015 17:17 schreef Fripsel het volgende:
Ik krijg echt serieus super veel foto reacties door dat Paiq foto-toernooi. En veel mannen doen echt alsof er alleen maar trollen rondlopen en ik een godsgeschenk benTerwijl zo knap ben ik nou ook weer niet. Maar zegt wel iets over het niveau vrouwen wat daar zit.
Wauw, die is wel heel slecht.quote:Op woensdag 11 februari 2015 17:27 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hecht er niet te veel waarde aan, dat kreeg ik ook te horen.
Mijn persoonlijke favoriet is nog altijd "oooooh jij bent een oosterse parel, mag ik je druiven voeren?" Maar dat was een paar jaar geleden gewoon in fok PM.
Ik probeerde ook maar wat...quote:Op woensdag 11 februari 2015 17:27 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hecht er niet te veel waarde aan, dat kreeg ik ook te horen.
Mijn persoonlijke favoriet is nog altijd "oooooh jij bent een oosterse parel, mag ik je druiven voeren?" Maar dat was een paar jaar geleden gewoon in fok PM.
Gelukkig is dat bij de mannen net zo. Meerendeel van mn matches kwamen uit Amsterdam, een enkeling uit Alkmaar.quote:Op woensdag 11 februari 2015 13:38 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Ja hoor, is ook zo...ik woon in Alkmaar en werk in Amsterdam en je merkt duidelijk het verschil...maar dat merk je ook als je over straat loopt, dus niet zo gek dat je dat op tinder terug ziet.
als ik het me goed herinner ben jij wel gewoon een lekker wijf?quote:Op woensdag 11 februari 2015 17:17 schreef Fripsel het volgende:
Ik krijg echt serieus super veel foto reacties door dat Paiq foto-toernooi. En veel mannen doen echt alsof er alleen maar trollen rondlopen en ik een godsgeschenk benTerwijl zo knap ben ik nou ook weer niet. Maar zegt wel iets over het niveau vrouwen wat daar zit.
Ik ben niet lelijk maar ook niet een van de mooiste schepsels die er rond lopenquote:Op woensdag 11 februari 2015 18:26 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
als ik het me goed herinner ben jij wel gewoon een lekker wijf?
nu raak ik in de war. Dm even een fotoquote:Op woensdag 11 februari 2015 18:28 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik ben niet lelijk maar ook niet een van de mooiste schepsels die er rond lopen
Oh, reken maar dat als je op de speeddate knop drukt je hem een keer tegen komt.quote:Op woensdag 11 februari 2015 16:37 schreef Nammie het volgende:
[..]![]()
Inderdaad, sommige zijn je in hun hoofd al aan het uitkleden voordat ze uberhaupt je foto's hebben gezien.quote:Op woensdag 11 februari 2015 18:33 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Oh, reken maar dat als je op de speeddate knop drukt je hem een keer tegen komt.
quote:Op woensdag 11 februari 2015 18:34 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Inderdaad, sommige zijn je in hun hoofd al aan het uitkleden voordat ze uberhaupt je foto's hebben gezien.
quote:Op woensdag 11 februari 2015 18:26 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
als ik het me goed herinner ben jij wel gewoon een lekker wijf?
Ik heb regelmatig een manlied doorverwezen naar een andere website jaquote:Op woensdag 11 februari 2015 18:34 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Inderdaad, sommige zijn je in hun hoofd al aan het uitkleden voordat ze uberhaupt je foto's hebben gezien.
Mensen zien wat ze willen zien...en ik denk dat er een behoorlijke groep bij zit die alleen online gaan als ze geil zijn...quote:Op woensdag 11 februari 2015 20:11 schreef rhubarbje het volgende:
Whaha ja ze zien altijd van alles in je blik en zo. Super irritant. Het klopt ook nooit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 11 februari 2015 22:56 schreef Deezertje het volgende:
Vandaag eindelijk de ballen gevonden om dat leuke meisje aan te sprekenLulligSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ach joh, FB saves the day gelukkig. Loop niet meer 2 weken rond met de gedachte of ze nog wel single is en me leuk vindt. En kunnen jullie wel allemaal roepen hier dat ik een creep ben, maar het is toch verdomde handig dat iedereen op FB zit en je binnen luttele seconden weet of iemand nog vrijgezel is en je een blauwtje misloopt?quote:
Tuurlijk niet, maar als je al lang single bent en de rest van je omgeving inmiddels een relatie heeft knaagt er toch wat bij jequote:Op woensdag 11 februari 2015 23:04 schreef Nammie het volgende:
Forever alone omdat iemand bezet blijkt te zijn?
Dat is wel zo, maar ik ken heel het verhaal niet omtrent die meid dus ik weet niet hoelang je al bezig bent.quote:Op woensdag 11 februari 2015 23:26 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ach joh, FB saves the day gelukkig. Loop niet meer 2 weken rond met de gedachte of ze nog wel single is en me leuk vindt. En kunnen jullie wel allemaal roepen hier dat ik een creep ben, maar het is toch verdomde handig dat iedereen op FB zit en je binnen luttele seconden weet of iemand nog vrijgezel is en je een blauwtje misloopt?
quote:Op woensdag 11 februari 2015 14:36 schreef eefje801 het volgende:
quote:Op woensdag 11 februari 2015 23:26 schreef Cue_ het volgende:
@Deezertje.. dit zijn geen date ervaringen he.....
Danku! Denk het ook wel, ben alleen een beetje nerveus en dat is positief maar ook weer niet. Recept voor opmerkingen eruit flappen zonder na te denken enzoquote:Op donderdag 12 februari 2015 00:08 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Ik denk dat het best goed komt, veel plezier iig!
[..]![]()
![]()
Ik wil wel een date ervaring delen, maar het is geen internetdate. Afgelopen vrijdag had ik een soort van blind date, geregeld door een gezamenlijke vriendin. Vantevoren vroeg ik me ernstig af waarom ik toch altijd ja zeg tegen zulk soort dingen.
Maargoed, toch braaf leuk aangekleed, beetje extra make-up opgesmeerd en op de fiets gestapt. Eenmaal gearriveerd bleek hij er veel leuker uit te zien dan op de foto's! We hadden afgesproken om 9 uur, hebben tot sluitingstijd gekletst over van alles en nog wat en hebben ook gezoend (met tong). Veel gelachen, fijne reacties en goede onderwerpen. Niet alleen maar koetjes en kalfjes, maar ook niet veel te moeilijke diepgaande verhalen.
Ik was best een beetje dronken toen ik naar huis ging, maar toen ik thuis kwam had ik een appje van hem omdat hij had bedacht dat hij me helemaal niet zo naar huis had mogen laten gaan. En of ik de volgende dag al iets te doen had, hij was dan nog in de stad.
Zaterdag is hij dus bij mij thuis langs gekomen. Weer gekletst, gezoend en gelachen. Was leuk.Vervolgdate staat nog niet gepland, maar we zijn het er wel over eens dat die er komt. Maar aangezien hij in Eindhoven woont, ik in Utrecht en we allebei (semi) fulltime werken, moeten we het vooral van de weekenden hebben. En komend weekend is natuurlijk carnavalsweekend! Dus hopelijk zie ik hem het weekend daarna weer.
Hij is vast ook wel een beetje nerveus.quote:Op donderdag 12 februari 2015 00:28 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Danku! Denk het ook wel, ben alleen een beetje nerveus en dat is positief maar ook weer niet. Recept voor opmerkingen eruit flappen zonder na te denken enzoWe shall see, ga maar aan mijn schoonheidsslaap beginnen
Dat klinkt leuk! Fijn dat het dan toch best wel heel erg mee viel. En ach die afstand.. zelfs de roep toetert hierboven is overstag gegaan voor een dame van verder dan de Haagse grenzenAls het klopt dan maakt dat niet zoveel meer uit. Geniet ervan!
JE ZIT IN HET VERKEERDE TOPIC!!!!!quote:Op woensdag 11 februari 2015 23:26 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ach joh, FB saves the day gelukkig. Loop niet meer 2 weken rond met de gedachte of ze nog wel single is en me leuk vindt. En kunnen jullie wel allemaal roepen hier dat ik een creep ben, maar het is toch verdomde handig dat iedereen op FB zit en je binnen luttele seconden weet of iemand nog vrijgezel is en je een blauwtje misloopt?
Nog 8 nachtjes slapenquote:Op donderdag 12 februari 2015 07:18 schreef DancingPhoebe het volgende:
![]()
Wat ik dus wou vragen: CC. Wat is de status met de welnietcollega? Daar kwam toch een date aan?
Hey DP hoe gaat het daar? Al de ware gevonden of zit er af en toe iemand in je gaatje te roeren?quote:Op donderdag 12 februari 2015 07:18 schreef DancingPhoebe het volgende:
![]()
Wat ik dus wou vragen: CC. Wat is de status met de welnietcollega? Daar kwam toch een date aan?
Waarom?quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:04 schreef Solo14 het volgende:
Ik heb deze avond geskyped met een chick van paiq. Was best wel leuk, maar nu valentijnsdag nadert moet ik daar bijna wat mee doen.
Na 1 avond? Oh dat zou ik echt een afknapper vindenquote:Op donderdag 12 februari 2015 23:04 schreef Solo14 het volgende:
Ik heb deze avond geskyped met een chick van paiq. Was best wel leuk, maar nu valentijnsdag nadert moet ik daar bijna wat mee doen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vrouwen geven altijd hints enzo. Ze is ook een beetje droog, zelfde humor.
Ik ga het wel vragen morgen, ik houd jullie op de hoogte.Sprak haar eerst op paiq, na een tijdje whatsapp en we hadden afgesproken een keer te skypen. Dit binnen een tijdsbestek van 2 weken.quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:09 schreef Pannenkoeken het volgende:
[..]
Na 1 avond? Oh dat zou ik echt een afknapper vinden
quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:22 schreef Solo14 het volgende:
[..]Dus de eindconclusie is dat je beide geen zin hebt in een date en al helemaal niet op Valentijnsdag. Wel erg duidelijke hints jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vrouwen geven altijd hints enzo. Ze is ook een beetje droog, zelfde humor.
[..]
Sprak haar eerst op paiq, na een tijdje whatsapp en we hadden afgesproken een keer te skypen. Dit binnen een tijdsbestek van 2 weken.Hoe ga je het nou verder doen dan?
Oh lézen Eef.. nou hou ons op de hoogte of ze ja zegt.
Haha ik neem dat niet serieus, ergens wilt ze wel, door die hints uit dat skype gesprek.quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:24 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Dus de eindconclusie is dat je beide geen zin hebt in een date en al helemaal niet op Valentijnsdag. Wel erg duidelijke hints jaHoe ga je het nou verder doen dan?
Die date komt er niet.quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:28 schreef Deezertje het volgende:
Na de ietswat teleurstelling van gisteren vandaag zowaar via Tinder in één avond een afspraak geregeld! Helaas is ze volgende week op vakantie, maar heb daar slim op ingespeeld door een datum af te spreken om haar vakantieverhalen aan te horen... En ach, een weekje wachten overleef ik wel. Het is waarschijnlijk niet zo dat ik komende week de luxe heb uit meerdere dates... Nu wel eerst ff der app scoren voordat ze straks gevlogen is
quote:Op donderdag 12 februari 2015 08:35 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nog 8 nachtjes slapen.
Fuck drukke agenda's.
Tuttut.quote:Op donderdag 12 februari 2015 11:04 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Hey DP hoe gaat het daar? Al de ware gevonden of zit er af en toe iemand in je gaatje te roeren?
Want? Dat ze op vakantie gaat is aannemelijk want volgende week is het hier carnavalsvakantie.. of bedoel je dat ze maar een datum noemde om er vanaf te zijn? Nah, dan blijven ze vaak juist vaag over een datum, Zoals diegene met wie ik nu al 4 weken app en elke keer zogenaamd geen tijd heeft voor een date. Die is gewoon keihard met iemand anders bezig want ze blijft de hele tijd inloggen op datingsitequote:
Sorry, maar ik ben al weer klaar.quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:55 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Want? Dat ze op vakantie gaat is aannemelijk want volgende week is het hier carnavalsvakantie.. of bedoel je dat ze maar een datum noemde om er vanaf te zijn? Nah, dan blijven ze vaak juist vaag over een datum, Zoals diegene met wie ik nu al 4 weken app en elke keer zogenaamd geen tijd heeft voor een date. Die is gewoon keihard met iemand anders bezig want ze blijft de hele tijd inloggen op datingsite
Beetje aangepast.quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:28 schreef Deezertje het volgende:
Na de ietswat teleurstelling van gisteren vandaag zowaar via Tinder in één avond een afspraak geregeld! Het is echt een leuke meid en ze heeft veel te vertellen. Ze gaat bijna op vakantie, leuk zo'n vrouw die een reis maakt ik maakte er zelf ook nog een topic over van de week en heb verteld wat mijn plannen zijn op dat gebied. Ze vond het heel interessant. Hopelijk snel haar nummer en dan over een weekje als ze terug is maar eens gaan vragen waar we wat gaan drinken. Ben benieuwd naar haar vakantieverhalen!
Je zou toch stoppen met online daten en apps?quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:28 schreef Deezertje het volgende:
Na de ietswat teleurstelling van gisteren vandaag zowaar via Tinder in één avond een afspraak geregeld! Helaas is ze volgende week op vakantie, maar heb daar slim op ingespeeld door een datum af te spreken om haar vakantieverhalen aan te horen... En ach, een weekje wachten overleef ik wel. Het is waarschijnlijk niet zo dat ik komende week de luxe heb uit meerdere dates... Nu wel eerst ff der app scoren voordat ze straks gevlogen is
Wow, dat is wel lulligquote:Op vrijdag 13 februari 2015 09:43 schreef Feddd het volgende:
Ik heb gisteren ook weer een date gehad.
Naar mijn mening was het erg gezellig, leuke gesprekken gehad.
Maar ik zie vanmorgen ineens dat ze me van facebook en tinder heeft verwijderd, dus ik denk dat zij het niet zo gezellig vond![]()
![]()
Jammer maar helaas, Gelukkig staat carnaval voor de deur
De ironie is ook een beetje dat ze gisteren nog zei dat ze altijd heel direct en duidelijk wil zijn...quote:
Hoe gingen jullie uit elkaar gisteren?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 09:52 schreef Feddd het volgende:
[..]
De ironie is ook een beetje dat ze gisteren nog zei dat ze altijd heel direct en duidelijk wil zijn...
Nou is dit natuurlijk ook wel een soort van duidelijkheid
Nou ja...ze wil het zijn...maar ze is het niet...quote:Op vrijdag 13 februari 2015 09:52 schreef Feddd het volgende:
[..]
De ironie is ook een beetje dat ze gisteren nog zei dat ze altijd heel direct en duidelijk wil zijn...
Hebben nog ff staan kletsen bij mijn auto, we hebben het zelfs nog ff gehad over een eventuele volgende date. Daar zouden we het na carnaval nog wel ff over hebben.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 10:01 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Hoe gingen jullie uit elkaar gisteren?
Had jou niet ingeschat als zo'n friendzone huilie, wats keburt?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 07:05 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Je zou toch stoppen met online daten en apps?
Waarom hap ik ookZe laat zich nu een weekje uitwonen en straks gaat ze bij jou uithuilen omdat een leuke jongen haar niet zag zitten.
Ging denk ik over de 'date' van Deezertje.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 10:30 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Had jou niet ingeschat als zo'n friendzone huilie, wats keburt?
Dat snapte ik welquote:Op vrijdag 13 februari 2015 10:31 schreef PeterPastoor het volgende:
[..]
Ging denk ik over de 'date' van Deezertje.
trek je niet veel te snel conclusies?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 10:41 schreef eefje801 het volgende:
Gek hoe je dag na een date altijd anders ernaar kijkt. Ik wil het niet teveel analyseren maar het was voor mij wel duidelijk dat "de ex" nog erg in zijn gedachten zat. Lees; ex gaat backpacken, trekt creditcard leeg én gaat vreemd en nog wil hij erg graag vrienden blijven en haar het beste gunnen.
Nobel streven maar volgens mij is hij gewoon een beetje te snel gaan daten en nog in ontkenning. Weet niet zo goed wat ik ermee moet, contact erna was gewoon leuk hoor maar moet ik dat wel willen zo iemand. Ondanks dat hij verder echt leuk was. Ik kan gewoon niet dates lang tegenover iemand zitten zonder er iets van te zeggen in ieder geval. Daarnaast wil ik geen wedstrijd met een ex houden. Lastig.
Ja, daar ben ik altijd heel goed in. Ik denk dat het doorgewinterd zijn in het daten me niet echt meehelpt soms. Loslaten, enzo. Heb niks te verliezen ook.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 10:49 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
trek je niet veel te snel conclusies?
Met analyse kun je het al kapot maken voordat er uberhaupt iets is...wel zo veilig natuurlijk, maar zoals je zelf zegt: niks te verliezen...er is altijd een risico, en in dit geval ben je je er van bewust...geen enkele reden om het niet nog even aan te kijken, als je denkt dat je hem wel echt leuk zou kunnen gaan vinden...quote:Op vrijdag 13 februari 2015 10:55 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ja, daar ben ik altijd heel goed in. Ik denk dat het doorgewinterd zijn in het daten me niet echt meehelpt soms. Loslaten, enzo. Heb niks te verliezen ook.
Klopt hoorquote:Op vrijdag 13 februari 2015 11:15 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Met analyse kun je het al kapot maken voordat er uberhaupt iets is...wel zo veilig natuurlijk, maar zoals je zelf zegt: niks te verliezen...er is altijd een risico, en in dit geval ben je je er van bewust...geen enkele reden om het niet nog even aan te kijken, als je denkt dat je hem wel echt leuk zou kunnen gaan vinden...
NEE!!quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:28 schreef Deezertje het volgende:
Nu wel eerst ff der app scoren voordat ze straks gevlogen is
Oh ja, want iedereen is hier altijd bloedserieus enzoquote:Op vrijdag 13 februari 2015 10:34 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Dat snapte ik wel
Dacht alleen dat Sonic ouder dan 16 was.
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 13:23 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Oh ja, want iedereen is hier altijd bloedserieus enzo
Nou offline wil het ook niet vlotten, maar nu je bij Tinder nog maar maximaal 40 likes per dag kunt doen is het wel makkelijker geworden om te stoppenquote:Op vrijdag 13 februari 2015 07:05 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Je zou toch stoppen met online daten en apps?
Waarom hap ik ookZe laat zich nu een weekje uitwonen en straks gaat ze bij jou uithuilen omdat een leuke jongen haar niet zag zitten.
Yes ik doe mee aan cliché. Morgen schaatsen wat ik niet kan. Gaat leuk wordenquote:Op vrijdag 13 februari 2015 12:33 schreef Godshand het volgende:
[..]
NEE!!
Ik heb wel Valentijnsdate... lekker mee doen aan clichés
Dat kan geregeld worden. Jouw stad of mijn stad?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:19 schreef Nammie het volgende:
Oooh ik wil ook een date op Valentijn.
Valentijn zelf is domquote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:28 schreef rhubarbje het volgende:
Mannen zijn dom over valentijn dus ik gok van niemand
Haha je doet goed je bestquote:Op zaterdag 14 februari 2015 14:24 schreef DancingPhoebe het volgende:
NnnhhhhhhhhohBeentje geschoren
Merkin strak in model
Jurkje waar m'n boobies in excelleren hangt klaar
Nieuwe feestbh zit als gegoten
Laarsjes gepoetst
Nageltjes lakken
Haartjes strijken
Snap ook niet waarom mensen die update doen. Zonder update kun je nog gewoon swipen als een dolle.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:07 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Nou offline wil het ook niet vlotten, maar nu je bij Tinder nog maar maximaal 40 likes per dag kunt doen is het wel makkelijker geworden om te stoppen
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 14:24 schreef DancingPhoebe het volgende:
Merkin strak in model
Laarsjes gepoetst
Nageltjes lakken
Haartjes strijken
hier maakt niet uit wat aan te trekken en soa-vrij de carnaval inquote:Op zaterdag 14 februari 2015 14:24 schreef DancingPhoebe het volgende:
Merkin strak in model
Laarsjes gepoetst
Nageltjes lakken
Haartjes strijken
quote:Op zaterdag 14 februari 2015 14:24 schreef DancingPhoebe het volgende:
Merkin strak in model
Laarsjes gepoetst
Nageltjes lakken
Haartjes strijken
Het was een groot succes!quote:
En de man?quote:Op zondag 15 februari 2015 09:06 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Het was een groot succes!cocktails
Er was geen manquote:
Ik ging gewoon cocktails slempen met m'n posse, maar had een ikgaerfabuitzienbuiquote:
Dat is wel een goede houding om aan een date te beginnen ja. Als jij jezelf niet als relatiemateriaal ziet gaat zei dat ook niet zien.quote:Op zondag 15 februari 2015 17:32 schreef Deezertje het volgende:
Degene waar ik al bijna een maand mee app heeft dan eindelijk zelf een datum en tijd voorgesteld voor een dateMag ook wel een keer, ben alleen bang dat het wel gaat tegenvallen. Inhoudelijk is de klik er zeker, maar gezien haar vorige relaties allemaal met hipsters surfdudes, relaxte en muzikale jongens waren (en dat ben ik niet) bereid ik me alvast voor dat ik in de friendzone beland
Maar maak er iig een leuke date van,
quote:Op zondag 15 februari 2015 17:21 schreef clumsy_clown het volgende:
Doos, ik dacht ook dat het om een date ging.
Ja ga je dan weer daten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Donderdag weer![]()
Aannames, aannames. Stap er nu gewoon voor één friggin' keertje eens blanco in. Zou je goed doen.quote:Op zondag 15 februari 2015 17:32 schreef Deezertje het volgende:
Degene waar ik al bijna een maand mee app heeft dan eindelijk zelf een datum en tijd voorgesteld voor een dateMag ook wel een keer, ben alleen bang dat het wel gaat tegenvallen. Inhoudelijk is de klik er zeker, maar gezien haar vorige relaties allemaal met hipsters surfdudes, relaxte en muzikale jongens waren (en dat ben ik niet) bereid ik me alvast voor dat ik in de friendzone beland
Maar maak er iig een leuke date van,
Dat is wel vrij lullig jaquote:Op vrijdag 13 februari 2015 09:52 schreef Feddd het volgende:
[..]
Hoewel sommige jongens hele duidelijke taal ook niet lijken te begrijpen. Maar deze situatie is wel lullig ja!quote:Op dinsdag 17 februari 2015 00:38 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Dat is wel vrij lullig jazeg dan gewoon eerlijk dat de klik er niet is ofzo ipv doen alsof je het leuk vond en thuis meteen die persoon overal te verwijderen
Haha, heb je smeuïge voorbeelden?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 01:05 schreef Nammie het volgende:
[..]
Hoewel sommige jongens hele duidelijke taal ook niet lijken te begrijpen. Maar deze situatie is wel lullig ja!
Sommige vrouwen ook niet (dus het gaat beide kanten op), maar wees tenminste wel eerlijk en blokkeer die droplul dan. Een date is een date, het klikt of het klikt niet. Maar iemand verdient wel een eerlijk antwoord, dat hele doodzwijgen vind ik nogal triest. (en ook ik heb mijzelf er een keertje schuldig aan gemaakt, verschrikkelijk)quote:Op dinsdag 17 februari 2015 01:05 schreef Nammie het volgende:
[..]
Hoewel sommige jongens hele duidelijke taal ook niet lijken te begrijpen. Maar deze situatie is wel lullig ja!
Leuk! Wat gaan jullie doen?quote:Op zondag 15 februari 2015 22:45 schreef eefje801 het volgende:
Van de week tweede date met de Tinderman. Hebben nog steeds leuk contact, ben benieuwd!
Vaak weet je direct bij begin of einde van de date wel of het wat was. Als je dan een lulverhaal ophangt van oh leuk, dit moeten we vaker doen terwijl je daar geen intentie toe hebt ben je als man of vrouw gewoon verkeerd bezig in mijn ogen. Liever een keiharde eerlijke afwijzing dan naar huis gaan met een goed gevoel en daar achter komen dat je geblokkeerd bent..quote:Op dinsdag 17 februari 2015 09:52 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Sommige vrouwen ook niet (dus het gaat beide kanten op), maar wees tenminste wel eerlijk en blokkeer die droplul dan. Een date is een date, het klikt of het klikt niet. Maar iemand verdient wel een eerlijk antwoord, dat hele doodzwijgen vind ik nogal triest. (en ook ik heb mijzelf er een keertje schuldig aan gemaakt, verschrikkelijk)
Betaald. Neehoor.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 13:41 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ik ben ook weer back in the game![]()
Nu Tinder een betaalde app is, heeft ie al een leuke gratis concurrent ?
Bar Dancing de Lauwe Pruimquote:Op dinsdag 17 februari 2015 13:41 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ik ben ook weer back in the game![]()
Nu Tinder een betaalde app is, heeft ie al een leuke gratis concurrent ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |